Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Νέα βόμβα μεγατόνων πρόκειται να εκραγεί στο ευαίσθητο θεσμό της παιδείας.

Νέα βόμβα μεγατόνων πρόκειται να εκραγεί στο ευαίσθητο θεσμό της παιδείας.

Συγκεκριμένα.

Μητέρα που ανήκει σε γνωστή οργάνωση φροντίδας ατόμων με νοητική ανεπάρκεια, έγγραψε το παιδί της σε γυμνάσιο με απατηλό τρόπο – απόκρυψη εγγράφων που αφορούν την νοητική κατάσταση του παιδιού - και με την συνεργασία διοικητικών υπαλλήλων προσπαθεί να αποσπάσει ευνοϊκή βαθμολογία υπέρ του παιδιού της.

Οι καθηγητές που είχαν την … τύχη να ζήσουν άμεσα την διαφθορά και την διαπλοκή για τρία χρόνια διαβεβαιώνουν την ανεπάρκεια του παιδιού, παράλληλα εκδηλώνουν έντονα και την αμηχανία τους, αφού ουσιαστικά σύρονται να κακοποιήσουν ένα άρρωστο παιδί και να συνεργήσουν στην εξαπάτηση του δημοσίου και του πανεπιστημίου.

Και ενώ έγινε γνωστό ότι από τον Ιούνιο του 2010 ο σύλλογος των καθηγητών αποφάνθηκε ότι δεν είναι αρμόδιος για να διδάξει και να αξιολογήσει το παιδί αυτό, σύμφωνα μάλιστα και με απόφαση των ειδικών, αυθαίρετα με προφορική εντολή της διεύθυνσης στην οποία ανήκει το σχολείο και την νέας διεύθυνσης του σχολείου ορίστηκαν… εξετάσεις του μαθητή υποσκελίζοντας το μοναδικό δημοκρατικό όργανο λειτουργίας του σχολείου, που είναι ο σύλλογος.

Οι καθηγητές έχοντας ατράνταχτα επιχειρήματα και αδιάσειστα στοιχεία, μεταξύ των οποίων αναφορές και έγγραφα τα οποία είτε αποκρύπτονταν είτε έφθαναν στο σχολείο με μεγάλη καθυστέρηση, προφανώς για να προφθάσει να ολοκληρωθεί η διαδικασία εξαπάτησης του δημοσίου και του πανεπιστημίου, έχουν αποφασίσει να μην υποχωρήσουν.

Και έπεται συνέχεια.

Τώρα το παιδί, με τις μεθοδεύσεις που έγιναν, βρέθηκε στην Γ’ γυμνασίου, παρά την απόρριψή του και την απόφαση του συλλόγου να επαναλάβει την Β’ τάξη.

Εκτός αυτών, ρωτάμε:

Είναι τυχαίο ότι η μητέρα του παιδιού έθεσε υποψηφιότητα για διδάκτωρ με θέμα ειδική αγωγή;

Μήπως για την απόκτηση του τίτλου στηρίζεται στην βαθμολογία του παιδιού;

Είναι αλήθεια ότι σε συγκέντρωση-σεμινάριο για παιδιά με ειδικές ανάγκες υποστήριξε ότι το παιδί της πέρασε από την Α’ στην Β’ τάξη χάρη στην… μέθοδό της; Και ότι επιδείκνυε την πάνω από την βάση βαθμολογία σαν απόδειξη; αν είναι όντως έτσι, συμφωνούμε στο ότι πέρασε το παιδί με τις μεθοδεύσεις της μητέρας, αφού το παιδί αδυνατεί να μιλήσει και να γράψει.

Μήπως την βαθμολογία – που θα σημάνει και απόκτηση απολυτηρίου από το γυμνάσιο - σκοπεύει η μητέρα να χρησιμοποιήσει για την απόκτηση του διδακτορικού τίτλου, σαν απόδειξη των … ικανοτήτων της και της μεθόδου στο να βοηθήσει παιδιά που δεν μπορούν να μιλήσουν και να γράψουν λόγω νοητικής ανεπάρκειας, να γίνουν συγγραφείς, όπως η ίδια ισχυρίστηκε δημόσια σε τηλεοπτικό σταθμό ότι πέτυχε με το δικό της παιδί.

Μήπως οι μέχρι σήμερα επιθέσεις που δέχτηκε το σχολείο από διοικητικούς υπαλλήλους –συκοφαντίες από συνδικαλιστές, μείωση τμημάτων λόγω άνισης κατανομής μαθητών στην Α’ τάξη μεταξύ όμορων σχολείων- οφείλονται στο ότι αρνούνται οι καθηγητές του σχολείου να συμπράξουν στην εξαπάτηση του δημοσίου και του πανεπιστημίου και απαιτούν την εγγραφή του παιδιού σε ειδικό σχολείο της περιοχής;

Τέλος, ποια η θέση των συλλόγων προστασίας και συμπαράστασης διαφόρων αναξιοπαθούντων συνανθρώπων μας για το θέμα αυτό; Και τούτο γιατί υπάρχουν πολλοί συνάνθρωποί μας που από το υστέρημά τους στηρίζουν το έργο ορισμένων παρομοίου τύπου συλλόγων. Υποστηρίζονται τα άτομα με ειδικές ανάγκες ή πέφτουν θύματα εκμετάλλευσης από τους … προστάτες τους;

Και άλλα στοιχεία

Ενώ ο σύλλογος αποφάσισε ότι είναι αναρμόδιος χωρίς πλαίσιο διδασκαλίας και αξιολόγησης μαθητή με νοητική ανεπάρκεια να αξιολογήσει το παιδί και έστειλε το ερώτημα στα αρμόδια γραφεία, ορίστηκε από την νέα διεύθυνση του σχολείου να γίνουν εξετάσεις.

Όντως, χωρίς απόφαση του συλλόγου και χωρίς απόφαση προγράμματος εξέτασης αποφασίστηκαν αυθαίρετα οι εξετάσεις του παιδιού και κλήθηκαν καθηγητές από άλλα σχολεία για να το «εξετάσουν» σε ορισμένα μαθήματα.

Είναι η πρώτη φορά που μερικοί καθηγητές χωρίς απόφαση συλλόγου αποφασίζουν με το έτσι θέλω να εξετάσουν μαθητή για να του χαρίσουν απολυτήριο.

Και το αποκορύφωμα της απάτης. Στο πρακτικό όπου αναφέρονται τα αποτελέσματα για τα παιδιά που παραπέμφθηκαν να εξεταστούν τον Σεπτέμβριο προσετέθη και το όνομα του παιδιού στο οποίο αναφερόμαστε προσπαθώντας με τον τρόπο αυτό να υποκλέψουν την υπογραφή των καθηγητών.

Εννοείται ότι οι καθηγητές του σχολείου είναι αποφασισμένοι να προσβάλλουν την όποια απόφαση ως αυθαίρετη και παράνομη. Πρέπει κάποτε η διαφθορά και η παρανομία να πάψει να υφίσταται. Πρέπει να σταματήσει αυτή η χώρα να κακοποιεί τα αδύνατα μέλη της. 

Επειδή το θέμα είναι πολύ σοβαρό, αν είναι αληθινό, καλείται η υπουργός παιδείας, που φέρεται ότι γνωρίζει το θέμα, να δώσει λύση σύμφωνα με τον νόμο και την ευαισθησία που απαιτείται. Είναι κρίμα να διασύρονται σύλλογοι καθηγητών και γονέων ατόμων με ειδικές ανάγκες από την αναλγησία και την φασιστική νοοτροπία ελαχίστων που έχουν παρεξηγήσει τον ρόλο τους. 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το όνομάτης στη φόρα, ιστοσελίδες, ΜΜΕ. Κάποιοι νομίζουν ότι "ΤΟ ΚΡΑΤΟς ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ" και το έχουν αλώσει. Έλεος πια με τις κομπίνες και τα λαμόγια ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!

λειτουργός είπε...

Η υπόθεση έχει αναφερθεί στους διοικητικά ανωτέρους, όπως έχουν υποχρέωση οι καθηγητές. Αυτοί έχουν και την ευθύνη. Αν η διαφθορά είναι τόσο μεγάλη, όσο φαίνεται, τότε ....
Ένας λειτουργός, είτε δάσκαλος είτε καθηγητής, δεν υποστηρίζει την ποινή αλλά την καλλιέργεια των ψυχών.

Κάποιες ψυχές μπορεί να θέλουν ... μαστίγωμα. Αλλά αυτό είναι δουλεία άλλων. Δουλειά μας είναι να διδάσκουμε το καλό και το αγαθό. Και να προστατεύουμε, όσο μας επιτρέπουν οι θεσμοί και οι νόμοι, τα παιδιά που μας εμπιστεύτηκαν.