Του Σάκη Μουμτζή
Να ξεκαθαρίσω ευθύς εξ αρχής πως είμαι κατά των καταλήψεων σχολείων και ΑΕΙ, ανεξάρτητα από την πολιτική τοποθέτηση των καταληψιών. Οι μαθητές πηγαίνουν στα σχολεία για να μάθουν γράμματα. Και αυτή είναι η δουλειά των καθηγητών και των δασκάλων. Δεν τους πληρώνουμε για να κάνουν τα παιδιά μας λαϊκούς αγωνιστές, ούτε για να αγωνιστούν κατά του ιμπεριαλισμού και του ΝΑΤΟ, όπως αναφέρει η κατάπτυστη προχθεσινή ανακοίνωση της ΟΛΜΕ. Στο κάτω-κάτω το 90% του Ελληνικού λαού είναι υπέρ του ιμπεριαλισμού και του ΝΑΤΟ.
Για να συνεννοούμαστε λοιπόν, η κοινωνική λειτουργία του σχολείου είναι αμιγώς εκπαιδευτική και γι' αυτό και οι δάσκαλοι και οι καθηγητές αποκαλούνται εκπαιδευτικοί. Τους αγωνιστές τους διαμορφώνουν οι πολιτικές νεολαίες, χωρίς να διαταράσσουν τις σχολικές λειτουργίες.
Δεν υπάρχει πιο αντιδημοκρατική συμπεριφορά από την παρεμπόδιση των παιδιών που θέλουν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα τους από αυτούς που χρησιμοποιούν την κατάληψη ως μέσο πάλης. Και είναι θλιβερό το φαινόμενο καθηγητές να συμπαρίστανται, για να μην πω να καθοδηγούν, τους καταληψίες.
Συνεπώς, σε μια δημοκρατική χώρα η άσκηση ενός δικαιώματος είναι καταχρηστική όταν ακυρώνει την άσκηση ενός άλλου δικαιώματος. Στις δημοκρατίες όλοι συνυπάρχουμε, σεβόμενοι όλοι τα δικαιώματα όλων. Τελεία, παύλα.
Γιατί γράφω αυτά τα αυτονόητα; Γιατί δεν είναι αυτονόητα. Γιατί ένας σημαντικός αριθμός πολιτών δεν εναντιώνεται στις καταλήψεις των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, όλων των βαθμίδων, για λόγους αρχής, αλλά για λόγους πολιτικής τοποθέτησης. Αν τις καταλήψεις τις κάνουν τα δικά μας παιδιά, τότε καλώς τις κάνουν γιατί «με αγώνες κατακτούμε τα δικαιώματα μας». Αν τις κάνουν οι «άλλοι», τότε πέφτει ανάθεμα.
Αυτά ζούμε τις τελευταίες ημέρες. Ξέσπασαν οι μαινάδες της Αριστεράς και οι «πρόθυμοι» συνοδοιπόροι τους, γιατί μαθητές καταλαμβάνουν τα σχολεία για την Μακεδονία. Τους ενόχλησε προφανώς, όχι η κατάληψη ως μέσον πάλης, αλλά το αίτημα της. Γιατί ενοχλήθηκαν και από τις πορείες των μαθητών κατά της συμφωνίας των Πρεσπών. Να τις απαγορεύσουμε, σύντροφοι και τις πορείες. Εννοείται πως τους ενόχλησε και η Ελληνική σημαία. Ξεπερασμένος εθνικισμός.
Ακόμα πιο υποκριτικές είναι οι τσιρίδες τους για την Χρυσή Αυγή. Τώρα την θυμήθηκαν; Διαμαρτυρήθηκαν για το γεγονός που η δίκη της δεν έχει τελειώσει ακόμα; Για να μην αναφερθώ στον κυβερνητικό συνεταίρο τους. Καταντά κουραστικό.
Όποιοι θέλουν να έχουν ξεκάθαρες θέσεις, ας τοποθετούνται ευθέως. Αν δεν τους αρέσουν οι κινητοποιήσεις γιατί γίνονται κατά της συμφωνίας των Πρεσπών, ας βγουν να μας το πουν. Αν δεν τους αρέσουν οι καταλήψεις, ως μορφή πάλης, ας το αποδείξουν έμπρακτα καταδικάζοντας και τις καταλήψεις της Αριστεράς.
Τολμούν;
πηγη
Να ξεκαθαρίσω ευθύς εξ αρχής πως είμαι κατά των καταλήψεων σχολείων και ΑΕΙ, ανεξάρτητα από την πολιτική τοποθέτηση των καταληψιών. Οι μαθητές πηγαίνουν στα σχολεία για να μάθουν γράμματα. Και αυτή είναι η δουλειά των καθηγητών και των δασκάλων. Δεν τους πληρώνουμε για να κάνουν τα παιδιά μας λαϊκούς αγωνιστές, ούτε για να αγωνιστούν κατά του ιμπεριαλισμού και του ΝΑΤΟ, όπως αναφέρει η κατάπτυστη προχθεσινή ανακοίνωση της ΟΛΜΕ. Στο κάτω-κάτω το 90% του Ελληνικού λαού είναι υπέρ του ιμπεριαλισμού και του ΝΑΤΟ.
Για να συνεννοούμαστε λοιπόν, η κοινωνική λειτουργία του σχολείου είναι αμιγώς εκπαιδευτική και γι' αυτό και οι δάσκαλοι και οι καθηγητές αποκαλούνται εκπαιδευτικοί. Τους αγωνιστές τους διαμορφώνουν οι πολιτικές νεολαίες, χωρίς να διαταράσσουν τις σχολικές λειτουργίες.
Δεν υπάρχει πιο αντιδημοκρατική συμπεριφορά από την παρεμπόδιση των παιδιών που θέλουν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα τους από αυτούς που χρησιμοποιούν την κατάληψη ως μέσο πάλης. Και είναι θλιβερό το φαινόμενο καθηγητές να συμπαρίστανται, για να μην πω να καθοδηγούν, τους καταληψίες.
Συνεπώς, σε μια δημοκρατική χώρα η άσκηση ενός δικαιώματος είναι καταχρηστική όταν ακυρώνει την άσκηση ενός άλλου δικαιώματος. Στις δημοκρατίες όλοι συνυπάρχουμε, σεβόμενοι όλοι τα δικαιώματα όλων. Τελεία, παύλα.
Γιατί γράφω αυτά τα αυτονόητα; Γιατί δεν είναι αυτονόητα. Γιατί ένας σημαντικός αριθμός πολιτών δεν εναντιώνεται στις καταλήψεις των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, όλων των βαθμίδων, για λόγους αρχής, αλλά για λόγους πολιτικής τοποθέτησης. Αν τις καταλήψεις τις κάνουν τα δικά μας παιδιά, τότε καλώς τις κάνουν γιατί «με αγώνες κατακτούμε τα δικαιώματα μας». Αν τις κάνουν οι «άλλοι», τότε πέφτει ανάθεμα.
Αυτά ζούμε τις τελευταίες ημέρες. Ξέσπασαν οι μαινάδες της Αριστεράς και οι «πρόθυμοι» συνοδοιπόροι τους, γιατί μαθητές καταλαμβάνουν τα σχολεία για την Μακεδονία. Τους ενόχλησε προφανώς, όχι η κατάληψη ως μέσον πάλης, αλλά το αίτημα της. Γιατί ενοχλήθηκαν και από τις πορείες των μαθητών κατά της συμφωνίας των Πρεσπών. Να τις απαγορεύσουμε, σύντροφοι και τις πορείες. Εννοείται πως τους ενόχλησε και η Ελληνική σημαία. Ξεπερασμένος εθνικισμός.
Όμως, όλους αυτούς τους αριστερούληδες δεν τους είδα να διαμαρτύρονται όταν οι ερυθροτραμπούκοι, πριν από λίγες ημέρες, έκαψαν την Ελληνική σημαία. Άχνα δεν έβγαλαν. Ούτε τους άκουσα να διαμαρτύρονται για τις πολυήμερες καταλήψεις σχολείων από τις οργανώσεις της Αριστεράς. Προφανώς, αυτές έχουν αριστερό-προοδευτικό πρόσημο. Διαπαιδαγωγούν αγωνιστικά τους μαθητές.
Ας το αντιληφθούν όλοι οι αριστεροί και οι αριστερούληδες πως με αυτήν την συμπεριφορά τους γίνονται αναξιόπιστοι. Βέβαια, εξ' ορισμού, αξιόπιστος αριστερός δεν υπάρχει. Το έχει η ιδεολογία που κουβαλούν. Αλλά τουλάχιστον, ας κρατούν τα προσχήματα.Ακόμα πιο υποκριτικές είναι οι τσιρίδες τους για την Χρυσή Αυγή. Τώρα την θυμήθηκαν; Διαμαρτυρήθηκαν για το γεγονός που η δίκη της δεν έχει τελειώσει ακόμα; Για να μην αναφερθώ στον κυβερνητικό συνεταίρο τους. Καταντά κουραστικό.
Όποιοι θέλουν να έχουν ξεκάθαρες θέσεις, ας τοποθετούνται ευθέως. Αν δεν τους αρέσουν οι κινητοποιήσεις γιατί γίνονται κατά της συμφωνίας των Πρεσπών, ας βγουν να μας το πουν. Αν δεν τους αρέσουν οι καταλήψεις, ως μορφή πάλης, ας το αποδείξουν έμπρακτα καταδικάζοντας και τις καταλήψεις της Αριστεράς.
Τολμούν;
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου