Posted on 10 Απριλίου, 2025

Ο παλαιοχριστιανικός Ναός του 4ου αιώνα των Ασωμάτων Δυνάμεων, αργότερα αφιερωμένος στον Άγιο Γεώργιο, επιβίωσε από την βάρβαρη κατοχή των μωαμεθανών κατακτητών αλλά δεν ελευθερώθηκε ακόμη. Οι σημερινοί κατακτητές ονομάζονται Εφορεία Αρχαιοτήτων και οικουμενιστές μητροπολίτες. Αυτοί βρήκανε έναν πονηρό τρόπο να «αρπάζουν» τους Ορθόδοξους Ναούς υπό το πρόσχημα του χαρακτηρισμού τους ως «μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς» και σταδιακά να αλλάζουν τον σκοπό ίδρυσής τους.
Ο σκοπός ίδρυσης ενός Ναού, όπως του Αγίου Γεωργίου στην Θεσσαλονίκη, δεν είναι κανένας άλλος παρά η τέλεση της τελειότερης πράξης πάνω στη γη, της Θείας Λειτουργίας και των απορρεουσών από αυτήν Ιερών Ακολουθιών. Το 1912-14 ο μολυσμένος από τους μωαμεθανούς Ναός καθαγιάστηκε και αφιερώθηκε στον Άγιο Γεώργιο από τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Γεννάδιο και στην οροφή του τοποθετήθηκε Σταυρός στην θέση του μισοφέγγαρου που είχανε βάλει οι Τούρκοι. Μετά τον μεγάλο σεισμό της Θεσσαλονίκης το 1978 η Εφορεία Αρχαιοτήτων άπλωσε τα αγαπητικά της νύχια για να αναστηλώσει το «πολιτιστικό μνημείο» και έκτοτε η τύχη του αναζητείται. Σταυρό δεν έβαλε στον επί 1300 σχεδόν χρόνια Ορθόδοξο Ναό. Έχτισε ξανά όμως τους μιναρέδες του επί 300 χρόνια και κάτι τζαμιού των Τούρκων κατακτητών! Και οι κάθε λογής νοματαίοι βγήκανε να υπερασπίσουν τον «μουσειακό χαρακτήρα» του Βυζαντινού Ναού, το «διαπολιτισμικό μνημείο» όπως το αποκαλούν, το οποίο είναι λέει ιδιοκτησία του υπουργείου πολιτισμού και να καταδικάσουν τον φανατισμό και την μισαλλοδοξία!!
Δηλαδή, ό,τι κάνει ο Ερντογάν στην Αγιά Σοφιά, το κάνουν το υπουργείο πολιτισμού και οι αρχαιολόγοι στην Ορθόδοξη Ελλάδα !!
[Ροτόντα: το πολυπολιτισμικό μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της Θεσσαλονίκης Δελτίο Τύπου Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων]
Το 1999 επετράπη να τελείται στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου (Αρχαγγέλων Ροτόντα) Θεία Λειτουργία μία φορά το μήνα. Ο καθαγιασμένος Ναός, ο οποίος παραμένει ιερός και άγιος, έγινε χώρος κοσμικών -λεγομένων «πολιτισμικών»- εκδηλώσεων και βλέπουμε σήμερα ότι αυτό το μοντέλο πάνε να το περάσουνε σε όλους τους Ιερούς Ναούς, παρουσία μάλιστα των επισκόπων. Ξεκινήσανε με τις βυζαντινές χορωδίες μπροστά στο Τέμπλο, πήγανε μετά στις δυτικότροπες χορωδίες, βάλανε μέσα και όργανα, και μπουζούκια και συγκροτήματα, και ένα σωρό άλλα «αξεσουάρ» για να μετατρέψουν τους Ναούς σε κοινούς χώρους εκδηλώσεων. Όταν μάλιστα κάποιοι από εμάς ελέγχουμε αυτήν την ασέβεια, χαρακτηριζόμαστε υπερβολικοί, ακραίοι, φονταμενταλιστές, εμπαθείς, κακοί, φανατικοί και ό,τι άλλο, όχι από εξωτερικούς πολέμιους της Εκκλησίας, αλλά από βολεμένους διπλωμάτες χριστιανούληδες και κοιμισμενούληδες της άκριτης υπακοής στους επισκόπους που καταστρέφουν την Στρατευομένη Εκκλησία.
Συνειδητοποιώντας ότι δεχόμαστε επίθεση σε όλα τα μέτωπα, δεν είναι νίκη η απόφαση να μεταφερθεί η ανίερη εκδήλωση «Διάλογοι με τον Θεό -Μεσαιωνικά Λατινικά Ρεπερτόρια» των αιρετικών «Schola Antiqua» από την Παναγία την Αχειροποίητο στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου. Ο Ναός αυτός βρίσκεται υπό αρχαιολογική κατοχή εδώ και δεκαετίες! Και το «μουσειακό» καθεστώς που έχουν επιβάλλει σε αυτόν τον Ναό και σε άλλους σαν αυτόν, βλέπουμε ξεκάθαρα σήμερα ότι θέλουν να το περάσουν και σε όλους τους άλλους Ναούς. Μουσεία και θέατρα θέλουν να κάνουν την Πίστη μας και τους Ναούς μας.
Αποκρουστική είναι η στάση του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Φιλόθεου, ο οποίος συμμετέχει, συμπορεύεται και στηρίζει την ανίερη «λατρευτική εβδομάδα» των δυτικότροπων προδιαγραφών. Εκτός από τους αιρετικούς που θα μολύνουν τον Ορθόδοξο Ναό, θα γίνει εκδήλωση και σε παπικό ναό ως μέρος της «λατρευτικής εβδομάδος». Μα «ποιοι» επιτέλους λατρεύουν και «ποιον» λατρεύουν; Αναστάτωσε την Αγιοτόκο Θεσσαλονίκη και ολόκληρη την Ελλάδα ο προβατόσχημος λυκοποιμένας με τα καμώματά του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου