Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Μαμά μου, μὴν ξεχνᾶς



Draikors Roudolf

 


1. Μ
μ παραχαϊδεύεις. Ξέρω πολ καλ πς δν πρέπει ν μο δίνεις πάντα ,τι σο ζητ. Σ δοκιμάζω μονάχα γι ν δ.


2. Μ
διστάζεις ν εσαι σταθερ μαζί μου. Τ προτιμ. Μ κάνεις ν νιώθω περισσότερη σιγουριά.

3. Μ
μ κάνεις ν νιώθω μικρότερος π' ,τι εμαι. Ατ μ σπρώχνει ν παριστάνω καμι φορά τν σπουδαο.


4. Μ
μο κάνεις παρατηρήσεις μπροστ στν κόσμο ν μπορες. Θ προσέξω περισσότερο ατ πο θ μο πες, ν μο μιλήσεις ρεμα μι στιγμ πο θ εμαστε ο δύο μας

5. Μ
μο δημιουργες τ ασθημα πς τ λάθη μου εναι μαρτήματα. Μπερδεύονται τσι μέσα μου λες ο ξίες πο χω μάθει ν' ναγνωρίζω.


6. Μ
ν ναστατώνεσαι τόσο ταν σου λέω «δ σ χωνεύω». Δν ....πευθύνομαι σ σένα λλ στ δύναμη πο χεις ν μο ναντιώνεσαι.



7. Μ
μ προστατεύεις πάντα π’ τς συνέπειες. Χρειάζεται καμι φορ ν πάθω γι ν μάθω.

8. Μ
δίνεις μεγάλη σημασία στς μικροαδιαθεσίες μου. Καμι φορ δημιουργονται σα - σα γι ν κερδίσω τν προσοχ πο ζητοσα.


9. Μ
μο κάνεις συνεχς παρατηρήσεις. Γιατί τότε θ χρειαστε ν προστατέψω τν αυτό μου κάνοντας τν κουφό.


10. Μ
μο δίνεις πιπόλαιες ποσχέσεις. Νιώθω πολ περιφρονημένος ταν δν τς κρατς.

11. Μ
ν περτιμς τν τιμιότητά μου. Συχν ο πειλές σου μ σπρώχνουν στν ψευτιά.

12. Μ
ν πέφτεις σ ντιφάσεις. Μ μπερδεύεις τσι φάνταστα κα μ κάνεις ν χάνω τν πίστη μου σ' σένα.


13. Μ
μ γνοες ταν σο κάνω ρωτήσεις. ν κάνεις κάτι τέτοιο, θ νακαλύψεις πς θ' ρχίσω ν παίρνω τς πληροφορίες μου π λλες πηγές.


14. Μ
ν προσπαθες ν μ κάνεις ν πιστέψω πς εσαι τέλεια λάνθαστη. Εναι σκ γι μένα ταν νακαλύπτω πς δν εσαι οτε τ να οτε τ λλο.

15. Μ
διανοηθες ποτ πς θ πέσει πόληψή σου ν μο ζητήσεις συγγνώμη. Μι τίμια ναγνώριση νς λάθους σου μο δημιουργε πολ θερμ ασθήματα πέναντί σου.

16. Μ
ν ξεχνς πώς μο ρέσει ν πειραματίζομαι! Χωρς ατ δ μπορ ν ζήσω. Σ παρακαλ παραδέξου το.


17. Μ
ν ξεχνς πόσο γρήγορα μεγαλώνω. Θ πρέπει ν σο εναι δύσκολο ν κρατήσεις τ διο βμα μ μένα, λλ προσπάθησε σ παρακαλ.


18. Μ
ν ξεχνς πς δ θ μπορέσω ν' ναπτυχθ χωρς πολ κατανόηση κα γάπη. Ατ μως δ χρειάζεται ν στ π, τσι δν εναι

Δεν υπάρχουν σχόλια: