Posted on 2 Μαρτίου, 2023
Πορφυρίτης
Ὁ Ἀπόστολος τῶν Ἐθνῶν μᾶς προειδοποιεῖ ὅτι «λύκοι βαρεῖς» ἔχουν εἰσέλθη στό σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, «μὴ φειδόμενοι τοῦ ποιμνίου»· καί ὅτι ἀνεστήθησαν «ἄνδρες λαλοῦντες διεστραμμένα τοῦ ἀποσπᾶν τοὺς μαθητὰς ὀπίσω αὐτῶν»[1].Καί ὁ Κύριος μᾶς λέγει, «Προσέχετε δὲ ἀπὸ τῶν ψευδοπροφητῶν, οἵτινες ἔρχονται πρὸς ὑμᾶς ἐν ἐνδύμασι προβάτων, ἔσωθεν δέ εἰσι λύκοι ἅρπαγες. ᾿Απὸ τῶν καρπῶν αὐτῶν ἐπιγνώσεσθε αὐτούς.»[2]. Ὁ ἀδιάψευστος λόγος τοῦ Κυρίου μας εἶναι ὁ ὁδηγός μας, ἡ λυδία λίθος, γιά νά διακρίνουμε τούς προβατόσχημους λύκους ἀπό τά ἀγαθά πρόβατα. Θά τούς καταλαβαίνουμε ἀπό τήν διαγωγή τους, ἀπό τά ἔργα τους· εἶναι σύμφωνα μέ τό Εὐαγγέλιο;
1. «Πᾶς οὖν ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς.»[3]. Αὐτά λέγει ὁ Χριστός γιά ὅσους Τόν ὁμολογοῦν. Στούς σκοτεινούς καιρούς τῆς κορωνοσκλαβιᾶς, κατά τούς ὁποίους ζητοῦσε ὁ Χριστός τήν ὁμολογία τῆς Ἱεραρχίας σύμφωνα μέ τήν Ἱερά Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας μας, αὐτή παρέδωσε τά «κλειδιά» της σέ ἀνόμους καί εἰσῆλθαν «καινά δαιμόνια» στήν Πίστη. Οἱ δέ Πατριάρχες μας, ἀντί νά ὁμολογοῦν Χριστό χαρίζοντας τό Εὐαγγέλιό Του, προτιμοῦν νά διαφημίζουν μέ χαρά τό κοράνιο τοῦ Μωάμεθ[4]! Ὁμολογία δέν ὑπάρχει.
2. «Ἐντολὴν καινὴν δίδωμι ὑμῖν ἵνα ἀγαπᾶτε ἀλλήλους, καθὼς ἠγάπησα ὑμᾶς ἵνα καὶ ὑμεῖς ἀγαπᾶτε ἀλλήλους. Ἔν τούτῳ γνώσονται πάντες ὅτι ἐμοὶ μαθηταί ἐστε, ἐὰν ἀγάπην ἔχητε ἐν ἀλλήλοις.»[5]. Εἶναι ὁ διχασμός ἀγάπη; Γιατί οἱ «Κεφαλές» τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν συντηροῦν καί ἀμβλύνουν τό σχίσμα μέ τούς ἀδελφούς μας Παλαιοημερολογῖτες; Γιατί δέν τούς ἀπασχόλησε τό θέμα στήν κολυμπάρεια ψευδοσύνοδό τους καί ἀσχολήθηκαν μέ ὅλα τά λυμένα, ἀπό τήν Ἐκκλησία, θέματα; Ἀγάπησαν σφόδρα τούς ἀχειροτόνητους, ἀφορισμένους καί αὐτοχειροτόνητους Οὐκρανούς, οἱ ὁποῖοι ἐμπαίζουν τήν Ἱερωσύνη, ἀλλά ὄχι τούς ἀδελφούς μας Ἕλληνες; Γιατί δημιούργησαν ἄλλο σχίσμα μέ τήν Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας καί ὑπάρχει πλήρη ἀδιαφορία γι’ αὐτό, ὅπως φαίνεται καί ἀπό τό «ἡρωικό» «σκασίλα μου» τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου; Οὔτε ἀγάπη μεταξύ ἀλλήλων ὑπάρχει.
3. «Εἰ ὁ κόσμος ὑμᾶς μισεῖ, γινώσκετε ὅτι ἐμὲ πρῶτον ὑμῶν μεμίσηκεν. Εἰ ἐκ τοῦ κόσμου ἦτε, ὁ κόσμος ἂν τὸ ἴδιον ἐφίλει· ὅτι δὲ ἐκ τοῦ κόσμου οὔκ ἐστε, ἀλλ᾽ ἐγὼ ἐξελεξάμην ὑμᾶς ἐκ τοῦ κόσμου, διὰ τοῦτο μισεῖ ὑμᾶς ὁ κόσμος… εἰ ἐμὲ ἐδίωξαν, καὶ ὑμᾶς διώξουσιν»[6]. Εἴδαμε νά μισεῖ ὁ κόσμος κάποιον σύγχρονο Ἐπίσκοπο; Εἴδαμε κάποιον νά διώκεται ὅπως ὁ Κύριός μας; Ἐκεῖνος πού μισήθηκε πολύ καί διώχθηκε σφόδρα, ἦταν ὁ ἅγιος Ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος. Διώχθηκε ἀπό τό πολιτικό καί ἐκκλησιαστικό κατεστημένο· ἀπό τόν λαό ἀγαπήθηκε πολύ! Συνομώτησαν ὅλες οἱ σκοτεινές δυνάμεις γιά νά τοῦ κλείσουν τό ἅγιο στόμα καί νά φέρουν τόν ἀρχιαιρεσιάρχη Πάπα στήν Ἑλλάδα. Διώχθηκαν ἐπίσης οἱ δώδεκα Μητροπολῖτες ἀπό τήν Ἀριστίνδην Σύνοδο καί ἐσχάτως διώχθηκαν, ἀπό τήν ἴδια τήν Ἱεραρχία, οἱ δύο Ἐπίσκοποι, Αἰτωλίας (μακαριστός πλέον) καί Κυθήρων, ἐπειδή θέλησαν νά ἑορτάσουν πατροπαράδοτα, δηλαδή Ὀρθόδοξα, τό Πάσχα! Διώχθηκαν Ἱερεῖς καί λαϊκοί διότι προτίμησαν τόν Νόμο τοῦ Θεοῦ ἀπό τόν τρομο-κορωνο-νόμο τῶν ἀντιχρίστων. Οἱ σύγχρονοι Ἐπίσκοποι δέ κατά κανόνα, ἐπαινοῦνται ἀπό τούς πολιτικούς καί τά Μ.Μ.Ε. διότι συμπλέουν στά «πιστεύω» τους. Ὁ κόσμος φιλεῖ τούς Ἐπισκόπους διότι «μιλοῦν τή γλῶσσα» του.
4. Προειδοποιεῖ ὁ Κύριος τούς μαθητές Του: «Ἀποσυναγώγους ποιήσουσιν ὑμᾶς»[7]. Θά σᾶς ἀφορίσουν οἱ Ἰουδαῖοι καί θά σᾶς ἀποκλείσουν ἀπό τάς συναγωγάς των ὡς αἱρετικούς[8]. Τελευταῖο θῦμα τῶν «Ἰουδαίων», ὁ ἁγιασμένος κήρυκας τοῦ Εὐαγγελίου Νικόλαος Σωτηρόπουλος! Ἀφορίσθηκε ἀπό τόν Πατριάρχη ἐπειδή ἦταν… ὀρθοδοξότατος! «Πραγματική αἰτία τοῦ ἀφορισμοῦ ἦταν ὁ ἔλεγχος, τόν ὁποῖον ἤσκησεν ὁ θεολόγος καί ἱεροκῆρυξ Σωτηρόπουλος κατά τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Αὐστραλίας γιά αἵρεσι καί βλασφημία κατά τοῦ προσώπου τοῦ Χριστοῦ.»[9]. Τόν Αὐστραλίας ἤλεγξε γιά τόν ἴδιο λόγο καί ὁ μακαριστός ἅγιος Πατήρ Σάββας Ἀχιλλέως[10]. Οἱ σύγχρονοι Ἐπίσκοποι (πλήν τοῦ Ἐπισκόπου Ἀμβροσίου) δέν ἔχουν ἀφορίσει κανέναν βλάσφημο τῶν ἱερῶν καί ὁσίων τῆς Πίστεώς μας, καίτοι ὑπάρχουν πάμπολλοι. Κανείς Ἐπίσκοπος, ὡς μαθητής τοῦ Κυρίου, δέν ἔγινε «ἀποσυνάγωγος»!
5. «Μὴ πλανᾶσθε· … οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται… βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι.»[11],λέγει μέ αὐθεντία ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ. Ὁ Νέας Ἰωνίας Γαβριήλ ἔχει ἄλλη «ἄποψη», καθώς οἱ σημερινοί Ἐπίσκοποι λένε τίς δικές τους ἀπόψεις καί ὄχι αὐτά πού διαχρονικά πιστεύει καί διδάσκει ἡ Ἐκκλησία: «Ὁ Θεός ἔχει δώσει σέ μερικούς ἀνθρώπους νά αἰσθάνονται τήν ἕλξη πρός τό ἴδιο φῦλο, δέν μπορῶ νά ξέρω γιατί, δέν θά κατηγορήσω ἐγώ τόν Θεό…»[12]. Κουνᾶμε τό κεφάλι μας, ἀνοιγοκλείνουμε μάτια καί αὐτιά καί παρ’ ὅλα αὐτά τό ἴδιο διαβάζουμε, τό ἴδιο ἀκοῦμε. Δέν μπορεῖ! Κάποιος δέν τά λέει σωστά καί αὐτός σίγουρα δέν εἶναι ὁ Ἀπόστολος Παῦλος! Ἄν τά ἔλεγε αὐτά κάποιος μαθητής τό πολύ πολύ νά ἔμενε μετεξεταστέος. Τό πρόβλημα εἶναι ὅτι τά λέει Μητροπολίτης ὁ ὁποῖος ἐπηρεάζει ψυχές, καί τό μεγαλύτερο πρόβλημα εἶναι, ὅτι ἡ Ἱερά Σύνοδος δέν τόν κάλεσε ἀκόμη σέ ἀπολογία: ἐάν ἐπιμένει ὅτι ὁ Θεός λέει τέτοια πράγματα, νά τόν καθαιρέσει! «εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ᾿ ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω»[13]. Φρονοῦν ὅλοι τά ἴδια;
6. Τό στόμα Χριστοῦ λέγει: «αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ»[14] καί οἱ «μέγιστοι τῶν πρώτων» τῆς Ὀρθοδοξίας, μέ τούς σύν αὐτῷ ἀκολουθοῦντας, ἀναλώνονται σέ ἀκατάσχετους διαλόγους μέ τούς αἱρετικούς, ὑπερβαίνοντας ἀπό καιρό τίς ὑποτιθέμενες κόκκινες γραμμές. Τό ἀποτέλεσμα σύμφωνα μέ αὐτούς: δέν ὑπάρχουν πλέον αἱρετικοί, ἀλλά οὔτε ὀρθόδοξοι· ἔγιναν ΕΝΑ! Βεβαίως τό κακοποιημένο αὐτό ΕΝΑ, καμμία σχέση δέν ἔχει μέ τό «ἵνα πάντες ἕν ὦσι.»[15] τοῦ Κυρίου μας! Οὔτε αὐτή ἡ ἐντολή τηρεῖται!
«Ἐὰν ἀγαπᾶτέ με, τὰς ἐντολὰς τὰς ἐμὰς τηρήσατε»[16] ἐνῶ «Ὁ μὴ ἀγαπῶν με τοὺς λόγους μου οὐ τηρεῖ»[17]. Μετά ἀπό τά λίγα αὐτά (γιά οἰκονομία χώρου καί χρόνου), πού ἐλέγξαμε (ἕξι στά ἕξι), τί συνεπάγεται; Τηροῦν οἱ Ποιμένες μας καί ἀντιπρόσωποι τοῦ Χριστοῦ τίς ἐντολές τοῦ Κυρίου; Ἀγαποῦν τόν Κύριο; Εἶναι οἱ Ποιμένες οἱ καλοί, ὅπως ὁ Κύριός μας; «Ὁ μένων ἐν ἐμοὶ κἀγὼ ἐν αὐτῷ, οὗτος φέρει καρπὸν πολύν…»[18]. Μένουν οἱ Ποιμένες μας ἑνωμένοι μέ τόν Χριστό καί ὁ Χριστός σέ αὐτούς; Καρπός ἁγιοπνευματικός καί πολύς δέν φαίνεται στόν ὁρίζοντα. Τό μόνο πού φαίνεται σήμερα στήν Πατρίδα μας εἶναι σήψη καί δυσωδία σέ ὅλους τούς τομεῖς. Μία διοικοῦσα Ἐκκλησία παραμορφωμένη σέ κρατικό παράρτημα, ἀρωγός ἀφορισμένων ἤ ἀθέων πολιτικῶν, μέ ὅλα τά συνεπακόλουθα πού γευτήκαμε πικρῶς, κυρίως τήν τελευταῖα τριετία. Κλαυθμός καί ὀδυρμός! Ἡ Ἐκκλησία ἐν διωγμῷ ἀπό τούς ἴδιους τούς Ποιμένες Της;!
Ἄν ἀνοίγουμε τήν Ἁγία Γραφή, θά ἀνοίξουν καί τά μάτια τῆς ψυχῆς καί θά γνωρίσουμε τήν Ἀλήθεια! Γι’ αὐτό ἕνα ἀπό τά ἔργα τοῦ διαβόλου εἶναι νά μᾶς κρατᾶ μακριά ἀπό τό Ἱερό Βιβλίο! Ἀκολουθῶντας δέ, τίς ἐντολές καί τίς ἐπισημάνσεις τοῦ Κυρίου μας, πρέπει νά προσέχουμε τίς διεστραμμένες διδασκαλίες τῶν ψευδοποιμένων, νά εἴμαστε στερεωμένοι στήν Πίστη καί νά ἀγαπᾶμε τούς πᾶντες! Ἔτσι λοιπόν, ἐπειδή πραγματικά ἀγαποῦμε καί ὅλους τούς Ἐπισκόπους μας, εἴτε εἶναι Πατριάρχες, εἴτε Ἀρχιεπίσκοποι, εἴτε Μητροπολῖτες, εὐχόμαστε ὅλοι νά μετανοήσουν (ὅπως καί ὅλοι μας) γιά νά μήν ἀκούσουν ἐκεῖνο τό φοβερό καί τρομερό: «οἶδά σου τὰ ἔργα, ὅτι ὄνομα ἔχεις ὅτι ζῇς, καὶ νεκρὸς εἶ.»[19]!
[1] Πραξ. 20, 29-30
[2] Ματθ. 7, 15-16
[3] Ματθ. 10, 32
[4] «Κοράνιο δώρισε ὁ Πατριάρχης Ἱεροσολύμων στόν πρίγκηπα τῆς Ἱορδανίας καί στόν Μουφτῆ τῆς Αἰγύπτου», http://thriskeftika.blogspot.com
«Ὀρθόδοξοι Πατριάρχες προβάλλουν τό Κοράνιο καί τόν Ἀλλάχ ἀντί νά κηρύττουν Χριστόν», https://www.zoiforos.gr
[5] Ἰω. 13, 34-35
[6] Ἰω. 15, 18-20
[7] Ἰω. 16, 2
[8] Ἑρμηνεία τοῦ Παν. Τρεμπέλα
[9] «Κάποιες σκέψεις γιά τήν ἐγκυρότητα τοῦ ἀφορισμοῦ τοῦ κ. Ν. Σωτηρόπουλου», https://niksothropoulos.wordpress.com, Αὐστραλίας Στυλιανός: «Γι’ αὐτό, ὅποιος νομίζει ὅτι ἡ ἀνθρώπινη φύση τοῦ Χριστοῦ ἔπεσε ἀπό τόν οὐρανό τέλεια καί ἀναμάρτητη σάν μετέωρο μαγικοῦ αἰφνιδιασμοῦ, δηλαδή μηχανικά καί ἀνώδυνα – ὅπως περίπου παρουσιαζόταν ὁ ἀπό μηχανῆς θεός τῶν Ἀρχαίων – αὐτός δέν θά καταλάβει ποτέ τό βαθμό τῆς κενώσεως πού καταδέχτηκε ὁ Θεός Λόγος», «ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ» Τεῦχος 108/Δεκέμβριος 1988.
[10] «ΠΑΤΗΡ ΣΑΒΒΑΣ (1991) ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΧ/ΠΟΥ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ», https://www.youtube.com/watch?v=0ps7toWNq7s&t=555s
[11] Α΄ Κορ. 6, 9-10
[12] «Θά ἐπιληφθεῖ ἄραγε ἡ Ἱερά Σύνοδος γιά τίς δηλώσεις αὐτές;»,
https://orthodoxostypos.gr
[13] Γαλ. 1, 8
[14] Τιτ. 3, 10
[15] Ἰω. 17, 21
[16] Ἰω. 14, 15
[17] Ἰω. 14, 24
[18] Ἰω. 15, 5
[19] Ἀποκ. 3, 1
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου