Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023

Πρώην Καλαβρύτων και Αιγειαλείας Αμβρόσιος: «Αναλάβετε τὴν πανοπλίαν τοῦ Θεοῦ».

 

Πρώην Καλαβρύτων και Αιγειαλείας Αμβρόσιος: «Αναλάβετε τὴν πανοπλίαν τοῦ Θεοῦ».

Και πάλι …..ΜΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ KAI ME TO ΔΑΚΤΥΛΟ ΣΤΗ ΣΚΑΝΔΑΛΗ….
ΟΠΛΟΧΡΗΣΙΑ Νο 11
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2ον

Επαναλαμβάνουμε και σήμερα, ότι τα απύλωτα στόματα ΜΕΡΙΚΏΝ Δημοσιογράφων -δηλ. οργάνων και υπηρετών του Διαβόλου-, με αφορμή τις σκέψεις μας για την Τραγωδία των Τεμπών, ξέσπασαν σε ένα αμείλικτο πόλεμο εναντίον μας!

Προφανώς ο Διάβολος τους ώθησε να ξεσπάσουν με φοβερά λόγια εναντίον ενός ταπεινού εργάτου του Ευαγγελίου, του οποίου το ΕΓΚΛΗΜΑ ήταν, ότι αποτόλμησε να ομιλήσει για την ΛΑΤΡΕΙΑ και την ΛΙΤΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ, η οποία «τελεσιουργείται» κατά τις εορταστικές εκδηλώσεις στο Τριήμερο του Καρναβάλου όχι μόνο στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας, αλλά παγκοσμίως, δηλ. σε ολόκληρη την ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!

Η ελαχιστότης μας ΔΕΝ ΤΡΕΦΕΙ ΚΑΚΙΑ στην ψυχή της γι’ αυτό το δυσπερίγραπτο υβρεολόγιο εναντίον μας! Αντιθέτως, όχι μόνον συγχωρούμε τους πάντας, αλλά συγχρόνως και προσευχόμεθα προς τον Πανάγαθον Θεόν:

1ον) Να δώσει μετάνοιαν και επιστροφήν στην αγκαλιά Του σέ ό-λους αυτούς τους ασεβείς υβριστές μας, δηλ. στα όργανα του Διαβόλου.

2ον) Να μας λυτρώνει από τά πεπυρωμένα βέλη τους, επαναλαμ-βάνοντας την προσευχήν: «σβέσον τά πεπυρωμένα βέλη του Πονηρού τα καθ’ ημών δολίως κινούμενα» (βλ. Μικρόν Απόδειπνον).

3ον) Να φωτίσει το σκοτεινό μυαλό τους, ώστε να κατανοήσουν, ότι η ελαχιστότης μας δεν ασχολήθηκε με τα θύματα της Τραγωδίας, διά τα οποία άλλωστε εξεφράσαμε την συμπάθειά μας προς τους οι-κείους των, αλλά με το να δώσουμε απάντηση στο ερώτημα «ΓΙΑΤΙ, ΘΕΕ ΜΟΥ;», το οποίον διατυπώθηκε από μια ημερήσια Εφημερίδα των Αθηνών.

Συνεχίζουμε τον αγώνα μας προς δόξαν Κυρίου!

Σήμερα, αγαπητοί μου αναγνώστες, θα ασχοληθούμε με δύο πρόσωπα- δημοσιογράφους, τα οποία άνοιξαν τα απύλωτα στόματά τους και «εξέρασαν» πολλήν κακίαν! Εξεδήλωσαν μεγάλο μίσος για την ελαχιστότητά μας! Ο Θεός ας τους συγχωρήσει!

Ο κ. Γεώργιος Μιχαλόπουλος, Διευθυντής και Εκδότης της Εφημερίδος ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ, σε άρθρο του, το οποίο δημοσιεύθηκε στο φ. της 12ης τρ. μηνός με...

τίτλο «Ο Αμβρόσιος των Ελλήνων και η … Σούπερ Κατερίνα!» έκαμε «με τα κρεμμυδάκια» την κυρία Σούπερ Κατερίνα, την υβρίστριά μας. Από τη θέση αυτή εκφράζουμε την βαθυτάτην ευγνωμοσύνην μας προς τον αγαπη-τόν μας κ. Μιχαλόπουλον.

Η κυρία Κατερίνα Καινούργιου, είπε:

«Αν ήμουν Εκκλησία, θα τον είχα καθαιρέσει με τη μία!»

************

Ο κ. Ανδρέας Μικρούτσικος
μας εχαρακτήρισε με τα λόγια:

«…θεομπαίχτη … σκοταδιστή,
…μαύρο σκυλί
…..»

************

Οι άνθρωποι αυτοί προχθές , δηλ. την παρελθούσαν Τρίτην 20/03, καθώς ανέγνωσαν το περιεχόμενον του προηγηθέντος Σημειώματός μας «ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Νο 1», εταράχθησαν σφόδρα! Ας σημειωθή, ότι το κείμενον αυτό ΑΝΑΦΕΡΟΤΑΝ ΓΕΝΙΚΩΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΜΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ και όχι ειδικά προς αυτούς, διά τούς οποίους γράφουμε σήμερα. Έφρυξαν! «BΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥΣ!», όπως λέγει και η λαϊκή παροιμία!

Η κακία τους, λοιπόν, ενώχλησε τους υγιώς σκεπτομένους Αδελφούς μας, ώθησε δε την πέννα αυτών των ευσεβών ανθρώπων, οι οποίοι με δική τους πρωτοβουλία έγραψαν ένα φοβερό κείμενο, το οποίον και εδημοσίευσαν στο Διαδίκτυο. Πρόκειται για τους υπευθύνους του ιστοτόπου «ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ, ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ», τούς οποίους θερμότατατα ευχαριστούμεν διά την υπεράσπισίν των προς την ελαχιστότητά μας. «ΚΛΕΙΣΤΕ, ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ, ΤΑ ΑΠΥΛΩΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΣΑΣ» φωνάζουν προς τους ανωτέρω εικονιζομένους υβριστάς μας, την καν Καινούργιου και τον κ. Μικρούτσικον. Ιδού, λοιπόν, και το σχετικόν άρθρον:

«Διαφθορείς της κοινωνίας υβρίζουν Ιεράρχη της Εκκλησίας, που καλεί σε μετάνοια. Κλείστε επιτέλους τα απύλωτα στόματά σας».

Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσὶ μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς. [Ματθ. 7,6]

Κάθε φορά που πλήττεται ο τόπος από μία καταστροφή και βγαίνει ένας (στους χίλιους) άνθρωπος της Εκκλησίας να μιλήσει για πνευματικούς νόμους και μετάνοια, πετάγονται κάτι φρου-φρου ψυχοπονιάρηδες της σκουληκιασμένης showbiz, ή κάτι ακαδημαϊκά ψευτοκουλτουριάρικα εθνομηδενίκια να τον χαρακτηρίσουν «φασίστα», «σκοταδιστή» και ό,τι άλλο ηλεκτρίζει την νεοταξική προοδευτίλα τους. Έχουν μάλιστα το θράσος αυτοί οι «κύριοι» και οι «κυρίες», που διαφθείρουν την κοινωνία και δη τη νεολαία, να διαλαλούν ότι μιλούν εκ μέρους αυτής και ότι «τα βάζουν» με κάποιο απάνθρωπο κατεστημένο.

Το δυσάρεστο αυτό φαινόμενο το ξαναζήσαμε πρόσφατα, όταν μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη ο πρώην Μητροπολίτης Αιγιαλείας & Καλαβρύτων Αμβρόσιος έγραψε ένα άρθρο σχολιάζοντας την θλιβερή πολιτική κατάσταση του τόπου, το ξεπούλημα του ΟΣΕ και τις ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη, για να εστιάσει μετά, ως Ιεράρχης που είναι, στην πνευματική διάσταση του θέματος. Και έβαλε τον καλό λογισμό στους ανθρώπους, για να προβληματιστούνε και να συνετιστούνε, μήπως το τραγικό συμβάν είχε σχέση με την πλεονάζουσα αμαρτία κατά τις καρναβαλικές εκδηλώσεις και γενικώς «την αποστασίαν του συγχρόνου Έλληνα από την αγκάλην Του!». Στο αρκετά μεγάλο άρθρο του μάλιστα παρουσίασε την τραγική κατάσταση της κοινωνίας μας με παραδείγματα και έκρινε αυστηρά την Διοικούσα Εκκλησία για την σιωπή της, που δεν ορθώνει λόγο να σταματήσει την κατρακύλα του λαού.

Και οι γνωστές TRASH φυλλάδες πήρανε τα λόγια του Μητροπολίτη Αμβροσίου και τα πετσόκοψαν και βγήκε και ο Μικρούτσικος στο πρωϊνάδικο του alpha να βρίσει χυδαία τον Ιεράρχη και να τον αποκαλέσει «…θεομπαίχτη … σκοταδιστή, …μαύρο σκυλί του πολέμου που δεν σεβάστηκε την …συλλογική μας θλίψη… τον πόνο των οικογενειών…» για τους νέους που χάθηκαν.

Δεν τον έχρισε βέβαια κανείς τον Μικρούτσικο προστάτη των οικο-γενειών και της συλλογικής μας θλίψης. Και δεν μπορεί να καταλάβει κα-νείς γιατί μία συζήτηση για τους πνευματικούς νόμους θα ήτανε ασέβεια προς τους γονείς. Για εκείνους που δεν πιστεύουν και δεν γνωρίζουν την Ορθόδοξη θεολογία ενδεχομένως να είναι. Για τους άλλους όμως; Ποια είναι η Καινούργιου και ποιοι είναι όλοι εκεί στο πρωϊνάδικο που θα απαγορεύσουν στους γονείς να ακούνε τον λόγο του Θεού από τα χείλη ενός Ιεράρχη; Λόγια, που δεν θα τους συγχύσουν, αλλά θα τους παρηγορήσουν. Λόγια, που θα τους φέρουν κοντύτερα στην μετάνοια, στην Πρόνοια του Θεού και στην σω-τήρια της ψυχής του παιδιού τους. Διότι ακόμη και μετά τον σωματικό θάνατο η φιλάνθρωπη Εκκλησία μπορεί να βοηθήσει την ψυχή του κεκοιμημένου, αλλά βοηθιέται πολύ περισσότερο όταν υπάρχει και η μετάνοια των οικείων του. Μετάνοια από την αμαρτία, για την οποία απ’ ότι φαίνεται οι ψυχοπονιά-ρηδες του πρωϊνάδικου δεν γνωρίζουν. Αν κοιτάξουμε μάλιστα πόσες αμαρ-τίες καλλιεργούνται από τα πρωϊνάδικα, θα μπορούσαμε να καταλή-ξουμε στην παρακάτω λίστα.

Να κάτσουνε οι «κύριοι» και οι «κυρίες», που θέλουν να έχουν και λόγο μέσα στην Εκκλησία, να δούνε πόσες από τις παραπάνω αμαρτίες κάνουν κάθε μέρα μέσα από τις εκπομπές τους. Και το χειρότερο, τις μαθαίνουν και στους άλλους! Δηλητηριάζουν μια ολόκληρη κοινωνία και μετά έχουν το θράσος να μας λένε ότι μιλούν «για το καλό μας». Όταν η αμαρτία έχει γίνει μέρος της δουλειάς σου, πέτσα πάνω στο κορμί σου, δεν μπορείς, δεν θέλεις να καταλάβεις ότι ο Θεός οργίζεται με την αμαρτία και όχι με το πλάσμα Του. Τον λες «κακό» και «σκληρό» τον Θεό, διότι σε θίγει και σε ελέγχει η παιδαγω-γία Του. Η λέξη αμαρτία είναι μάλλον ξένη στο δικό σου λεξιλόγιο, πόσο μάλ-λον η μετάνοια. Δεν φταίς όμως εσύ όσο φταίει ο ποιμένας που όρισε η Εκκλησία να σε βοηθήσει να το καταλάβεις. Διότι η αμαρτία είναι αυτή που απομακρύνει τον άνθρωπο από τον Θεό, όχι ο βιολογικός του θάνατος.

Το «δικό του δόγμα» θέλει να φτιάξει ο Σεβασμιώτατος πρώην Καλαβρύτων ή μήπως ο Μικρούτσικος θέλει να φτιάξει έναν Θεό, που θα δικαιολογεί τις αμαρτίες του; Αυτές οι ύβρεις που απευθύνονται σε έναν Ιεράρχη της Εκκλησίας δεν είναι εμπρηστικές και διχαστικές μέσα στην κοινωνία και είναι οι δηλώσεις του Μητροπολίτη; Ποιός έδωσε σε όλους εσάς το δικαίωμα να προ-καλείτε σύγχυση για θέματα που προφανώς δεν γνωρίζετε; Τι θα λέγατε εάν κι εμείς κάναμε το ίδιο -και θα είχαμε κάθε λόγο να το κάνουμε- με αφορμή τις δικές σας καθημερινές ασχολίες; Που δηλητηριάζετε συστηματικά την κοι-νωνία με τα σκουπίδια σας και καταστρέφετε ολόκληρες γενιές ανθρώπων, το μέλλον της Πατρίδας μας;

Είπε ένα σωστό όμως ο Μικρούτσικος ότι «αυτήν την στιγμή πολιτικός κόσμος, κοινωνικός κόσμος, οικονομικός κόσμος, ιδεολογικός κόσμος περνούν μια τεράστια κρίση για το πόσο αξιόπιστοι είναι…». Θα συμφωνήσουμε. Μόνο που στην συνείδηση της αφυπνισμένης μερίδας του Ελληνικού λαού κρίση περνάνε και τα διαφθορεία της τηλεκόλασης, τα οποία αυτός υπηρέτησε ολόκληρη την ζωή του. Μήπως να το ξανασκεφθεί και να μην βγάζει βολικά τον εαυτόν του έξω από το κάδρο της κρίσεως;

Τέλος, κρίση περνάει και η Διοικούσα Εκκλησία, η οποία στην πλειονό-τητά της έχει δυστυχώς πέσει στην αίρεση του Σεργιανισμού, ακολουθώντας τα βήματα της Εκκλησίας της Ρωσσίας επί αθεϊστικού Σοβιετικού καθεστώτος. Σήμερα αναπόφευκτα την κρίση του πολιτικού κόσμου την περνάει και η Διοικούσα Εκκλησία, η οποία στην πλειονότητά της συνεργάζεται και συμβαδίζει αδιάκριτα με τις εκάστοτε εκκλησιομάχες κυβερνήσεις. Η αρρωστημένη αυτή σχέση που προκάλεσε τεράστιο κακό στους Έλληνες πο-λίτες αποκαλύφθηκε όσο ποτέ άλλοτε κατά την εξέλιξη της σχεδιασμένης, «πανδημίας» του κορωνοϊού.

Ο πρώην Καλαβρύτων δεν εκφράζει δημόσια αυτήν την συμβιβασμένη πλειοψηφία της διοικούσας Εκκλησίας. Ο Μητροπολίτης …. ΧΨΩ όμως, (σημειώσατε, ότι εμείς αποκρύπτουμε το όνομά τουπου έσπευσε να δικαιώσει τους κατήγορους στο πρωϊνάδικο και να αναιρέσει τον λόγο του πρώην Μητροπολίτη, την εκφράζει. Ιδού τι μας είπε:

«Από τους αιώνες ακούμε τις φωνές σπουδαίων ανθρώπων του ίδιου του Θεού, του Προφήτη Ησαΐα ή του Αποστόλου Παύλου, οι οποίοι στα ίδια κείμενα πολλές φορές με τις ίδιες λέξεις αναρωτιούνται τις έγνων νουν Κυρίου; δηλαδή ποιός ξέρει πως σκέφτεται ο Θεός; Ποιός μπήκε στο μυαλό του Θεού για να μας πει πως σκέφτεται ο Θεός και πως αποφασίζει; Άρα η ερμηνεία των γεγονότων με κριτήριο άλλα πράγματα πολλές φορές μή-πως είναι και μία ιδιότυπη βλασφημία στο Πρόσωπο του Θεού; Καταλαβαίνουμε τον Θεό πως αποφασίζει, τί σκέφτεται και τον ερμηνεύουμε εμείς οι άνθρωποι; Είναι μάλλον μία υπέρβαση των δικών μας δυνατοτήτων και των ορίων. Από την άλλη πάλι ο ίδιος ο Χριστός όταν ήταν εις την γη είπε ότι ου θελήσει θέλω τον θάνατο του αμαρτωλού ως το επιστρέψαι και ζην αυτόν. Δεν πρόκειται να επιβάλω ως τιμωρία τον θάνατο σε κανέ-ναν γιατί τους περιμένω όλους να μετανοήσουν και να έλθουν προς εμένα. Αν λοιπόν κάποιον τον χαρακτηρίσουμε αμαρτωλό, είναι δεδομένο ότι ο Θεός θα τον περιμένει να επιστρέψει και να μετανοήσει και τιμωρίες θανάτου δεν υπάρχει περίπτωση να επιβάλλει. Έπειτα εμείς είμαστε σε μία Εκκλησία που λέμε ότι αν χαθεί όλη η Καινή Διαθήκη και σωθεί η Παραβολή του Ασώτου αρκεί ο άνθρωπος να καταλάβει το μήνυμα του Χριστού. Η Παραβολή του Ασώτου υιού κανονικά θα έπρεπε να μετονομαστεί σε Παραβολή του αναμένοντος πατρός. Ένας πατέρας που περιμένει το παιδί του που φεύγει μακριά και όταν επιστρέφει ούτε το κατσαδιάζει, ούτε το τιμωρεί. Το αγκαλιάζει, το αναδεικνύει, το αποκαθιστά στην αρ-χαία δόξα, το συγχωρεί. Αυτό είναι το πρότυπο του Θεού Πατέρα που έχουμε και πιστεύουμε και λατρεύουμε».

Και ακολουθεί η μαινόμενη Καινούργιου απαιτώντας την καθαίρεση του πρώην Αιγιαλείας και Καλαβρύτων!! Τι άλλο θα δούμε!!. Ο δε Μητροπολίτης …ΧΨΩ, που φόρεσε την πολιτικά ορθή στολή του μετριοπαθή πήρε τα εύσημα όλης της παρέας για τα γλυκά παραμύθια, που τους είπε. Και γιατί να μην πάρει τα εύσημα; Εδώ τους είπε ότι ο Θεός θα τους περιμένει για πάντα μέχρι να μετανοήσουν! Δηλαδή, δεν ξέρω, 100, 200 χρόνια και βάλε! Και αν χαρακτηριστούν αμαρτωλοί, γιατί μπορεί και να μην είναι: «Αν λοιπόν κάποιον τον χαρακτηρίσουμε αμαρτωλό, είναι δεδομένο ότι ο Θεός…»! Γι’ αυτό οι λυκο-ποιμένες μας θέλουν χαζεμένους και ακαλλιέργητους, και κυρίως αναλφάβη-τους από την γλώσσα του Ευαγγελίου, την γλώσσα μας. Για να χάφτουμε με την πρώτη οποιαδήποτε αυτοσχέδια ανοησία μας πλασάρουνε.

Ο Μητροπολίτης ….ΧΨΩ επικαλέστηκε την ευχή που ακούγεται την Κυ-ριακή της Συγχωρήσεως (Τυρινής) Σὺ γὰρ εἶπας Κύριε· «Οὐ θελήσει θέλω τὸν θάνατον τοῦ ἁμαρτωλοῦ ὡς τὸ ἐπιστρέψαι καὶ ζῆν αὐτὸν», που σημαίνει: Δεν θέλω το θάνατο του αμαρτωλού, αλλά την μετάνοια και ζωή του.

Ο Μητροπολίτης …ΧΨΩ όμως έδωσε την εξής τραβηγμένη ερμηνεία. Ότι ο Χριστός λέει: Δεν πρόκειται να επιβάλω ως τιμωρία τον θάνατο σε κανέναν, γιατί τους περιμένω όλους να μετανοήσουν και να έλθουν προς εμένα.!!!

Είναι όμως έτσι; Η ευχή αυτή είναι παρμένη από τον Προφήτη Ιεζεκιήλ και από εκεί μπορούμε να κατανοήσουμε την ερμηνεία.

Ø Όπως: «εἰπών αὐτοῖς· ζῶ ἐγώ, τάδε λέγει Κύριος, οὐ βούλομαι τὸν θάνατον τοῦ ἀσεβοῦς ὡς τὸ ἀποστρέψαι τὸν ἀσεβῆ ἀπὸ τῆς ὁδοῦ αὐτοῦ καὶ ζῆν αὐτόν. Αποστροφῇ ἀποστρέψατε ἀπὸ τῆς ὁδοῦ ὑμῶν· και ἱνα τί ἀποθνήσκετε, οἶκος Ἰσραήλ;» (Ιεζ. 33,11)

Και η ερμηνεία: Είπε λοιπόν εις αυτούς· ορκίζομαι, λέγει ο Κυριος, ότι δεν θέλω εγώ τον θάνατον του ασεβούς, όσον θέλω να επιστρέψη και να απομακρυνθή ο ασεβής από τον αμαρτωλόν του δρόμον και να ζήση ευ-τυχής. Πάρετε, λοιπόν, την απόφασιν και σεις οι Ισραηλίται να απομα-κρυνθήτε πλέον από την αμαρτωλόν οδόν σας. Διατί, ω Ισραηλίται, να αποθνήσκετε εξ αιτίας των ανομιών σας; (Ερμηνευτική απόδοση Ιωάννη Θ. Κολιτσάρα)

Ø Όπως: «μὴ θελήσει θελήσω τὸν θάνατον τοῦ ἀνόμου, λέγει Κύριος, ὡς τὸ ἀποστρέψαι αὐτὸν ἐκ τῆς ὁδοῦ τῆς πονηρᾶς καὶ ζῆν αὐτόν;» (Ιεζ. 18,23)

Και η ερμηνεία: Μήπως, τάχα, εγώ θέλω τον θάνατον του αμαρτωλού, λέγει ο Κύριος, όπως και όσον θέλω και επιθυμώ να απαρνηθή αυτός τον αμαρτωλόν τρόπον της ζωής, να επιστρέψη εν μετανοία προς εμέ, διά να ζήση επί μακρόν; (Ερμηνευτική απόδοση Ιωάννη Θ. Κολιτσάρα)

Ø Όπως: «καὶ ὁ ἄνομος ἐὰν ἀποστρέψῃ ἐκ πασῶν τῶν ἀνομιῶν αὐτοῦ, ὧν ἐποίησε, καὶ φυλάξηται πάσας τὰς ἐντολάς μου καὶ ποιήσῃ δικαιοσύνην καὶ ἔλεος, ζωῇ ζήσεται καὶ οὐ μὴ ἀποθάνῃ».([Ιεζ. 18,21)

Και η ερμηνεία: Εάν όμως ο αμαρτωλός μετανοήση και αποστραφή όλας τας αμαρτίας, τας οποίας διέπραξε, και προσπαθήση να τηρήση ό-λας τας εντολάς μου και να εφαρμόση δικαιοσύνην και έλεος, θα μακροη-μερεύση και δεν θα τιμωρηθή με πρόωρον θάνατον. (Ερμηνευτική απόδοση Ιωάννη Θ. Κολιτσάρα).

Από που, λοιπόν, προκύπτει αυτή η ερμηνεία που έδωσε ο Μητρο-πολίτης ….ΧΨΩ; Στο παραπάνω βλέπουμε μία αιτιατή σχέση αμαρτίας και θανάτου. Το πως ακριβώς θα ενεργήσει ο Θεός από εκεί και πέρα, το τί θα επιτρέψει ο Κύριος να πραγματοποιηθεί στην κάθε περίπτωση από τις πρά-ξεις, που έχει δρομολογήσει ο ίδιος ο άνθρωπος, είναι δικό Του θέμα. Εδώ ισχύει αυτό που λέει ο Μητροπολίτης ….ΧΨΩ, ότι δεν μπορούμε να μπούμε στο μυαλό του Θεού. Δεν ισχύει όταν το χρησιμοποιούμε βολικά για να κά-νουμε πως δεν βλέπουμε αυτά που λέει η Αγία Γραφή για την παιδαγωγία του Θεού μέσα στην ιστορία. Ξέρουμε από τους Προφήτες και τους Πατέρες της Εκκλησίας ότι ο Καλός Θεός επεμβαίνει στην ανθρωπότητα, άλλες φορές δια-κριτικά, άλλες πιο δυναμικά για να παιδαγωγήσει το πλάσμα Του, πάντα μέσα στα πλαίσια της ελευθερίας που του έχει δώσει και που δεν θέλει να πα-ραβιάσει. Και τέτοια τρομερά γεγονότα όπως αυτό που συνέβη στα Τέμπη δεν αφορούν μόνο τα θύματα και τις οικογένειές τους, αφορούν όλους μας. Υπάρχει αυτή η συλλογική ευθύνη, όχι μόνο στο πώς ενεργούμε σε αυτόν τον κόσμο, ποιούς ψηφίζουμε, αλλά κυρίως στο πνευματικό επίπεδο, στην σχέση μας με τον Θεό, σε σημείο που να λέει ο Κύριος ότι αν υπήρχαν 5 – 20 εγώ θα έσωζα ολόκληρη την πόλη, θα έσωζα ολόκληρο τον λαό.

Γιατί λύσσαξε ο διάβολος; Επειδή εμφανίστηκε ένας άνθρωπος να υπεν-θυμίσει στους Έλληνες τους πνευματικούς νόμους και τον δρόμο της μετά-νοιας;

Τα Σόδομα και Γόμορρα;
Τον κατακλυσμό του Νώε;
Δεν τιμωρεί παιδαγωγικώς ο Θεός;

Γράφει ο Όσιος Φιλόθεος Ζερβάκος: «Στήν ἐποχή τοῦ Προφήτου Ἱε-ρεμίου ὁ Θεός ἀπεφάσισε νά τιμωρήση τούς Ισραηλίτας πολλές φορές καί ὁ ῾Ιερεμίας παρακαλοῦσε τόν Θεό νά λυπηθῆ τό πλάσμα του, τόν λαό του, καί νά μή τούς τιμωρήση, γιά τίς ἁμαρτίες του. Μιά φορά ὅμως λέγει τοῦ Ἱερεμίου θά τήν καταστρέψω τήν ῾Ιερουσαλήμ. ῾Ο ῾Ιερεμίας τότε ἄρχισε νά παρακαλῇ· Θεέ μου μή τήν καταστρέψης καί μή τούς τιμωρήσης…, ἀλλ’ ὁ Θεός τοῦ εἶπε· μή μέ παρακαλᾶς δέν σέ ἀκούω, θά τήν παραδώσω εἰς τούς Βαβυλωνίους, πού ἤδη εἶχαν πλησιάσει τήν ῾Ιερουσαλήμ. Τότε λέει ὁ ῾Ιερεμίας στόν Θεό· πῶς εἶναι δυνατόν νά μποῦνε μέσα οἱ ἐχθροί αφού εἶναι ἰσχυρά τά τείχη; Εγώ θά ἀνοίξω τίς πόρτες, ἀπήντησε ὁ Κύριος, γιά νά μποῦν. Εάν δέν τήν παραδώσω ἐγώ δέν μπαίνουν, ἀλλά ἐγώ θά τήν παραδώσω… Αὔριο τό πρωΐ νά καθίσης σέ ἕνα ὑψηλό μέρος καί θά ἰδῆς πῶς θά τήν παραδώσω…

Καί εἶδε ἕνα ῎Αγγελο πού ἐπῆγε καί ἄνοιξε τήν ἀνατολική θύρα καί ἐπῆρε τά κλειδιά, κατόπιν στήν Δυτική, Νότιο καί Βόρειο καί τά ἐτοποθέτησε κάτω ἀπό μιά πέτρα, λέγοντας: Δέξου πέτρα τά κλειδιά τῆς πόλεως αὐτῆς τῆς ἁμαρτωλοῦ καί νά τά φυλάξῃς ἕως ὅτου ἐπιστρέψουν οἱ αἰχμάλωτοι, καί κα-τόπιν ἐφώναξε ὁ ῎Αγγελος· Εἴσελθε ἡ δύναμις τῶν Χαλδαίων, καί ἐμπῆκαν οἱ ἐχθροί μέσα, ἔσφαξαν καί ἐρήμωσαν καί ἐπῆραν πολλούς αἰχμαλώτους καί μαζί μέ αὐτούς καί τόν Ἱερεμίαν. Δι’ αὐτό λέει ὁ ῞Αγιος Χρυσόστομος ὅτι, ὅταν αἱ ἁμαρτίαι τῶν ἀνθρώπων εἶναι πολλαί καί εὑρίσκωνται μέσα εἰς τούς ἁμαρτωλούς καί δίκαιοι ὁ Θεός μαζί μέ τούς ἁμαρτωλούς, καμμιά φορά, παίρνει καί δικαίους…»

Λέγει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Στην περίπτωση της Αντιόχειας που σείσθηκε από σεισμό, ο Θεός έδειξε αισθήματα φιλόστοργης μητέ-ρας, η οποία πολλές φορές, όταν κλαίει αδικαιολόγητα το μωρό της, που θη-λάζει, θέλουσα να του κόψει αυτή τη συνήθεια, κουνάει δυνατά το κρεββα-τάκι του, όχι για να το βλάψει, αλλά για να φοβερίσει το νήπιο. Έτσι και ο Κύριος του σύμπαντος τραντάζει την οικουμένη που κρατεί στα χέρια για να καταστρέψει, αλλά για να επαναφέρει στο δρόμο της σωτηρίας τα άτακτα παιδιά Του. (Εις τον άγιον Βάσσον 1 MG 50, 121)

Ποιός λοιπόν έχει υποπέσει σε μία ιδιότυπη βλασφημία στο Πρόσωπο του Θεού; Ο πρώην Μητροπολίτης Αιγιαλείας & Καλαβρύτων Αμβρόσιος, ο οποίος ρωτάει μήπως η τραγωδία στα Τέμπη ήλθε ως τιμωρία για την αμαρτία, που ξεχείλισε σε όλη την Ελλάδα απ’ τα καρναβάλια; Ή μήπως ο Μητροπολίτης …ΧΨΩ, ο οποίος είπεν ότι ο Θεός δεν τιμωρεί ποτέ με θάνατο τους αμαρτωλούς; Ποιός τελικά ομιλεί σαν να βρίσκεται μέσα στο μυαλό του Θεού και ποιός όχι; Ποιός κινείται μέσα στο πνεύμα της Εκκλησίας των Αγίων και Θεοφόρων Πατέρων και ποιός πρωτοτυπεί με δικές του ωραιοποιημένες και απατηλές φαντασιώσεις; Ποιός μεταπατερικός οικουμενιστής αγαπούλης οδηγεί το ακατήχητο ποίμνιο στην απώλεια, για να είναι αρεστός στην αντίχριστη πολιτική ορθότητα, και ποιός υπενθυμίζει την παιδαγωγία του Θεού για την μετάνοια του λαού;

Ø «Ἀρχή σοφίας φόβος Κυρίου» (Ψαλμ. 110, 10).

Ø «Ὁ ἐπιβλέπων ἐπί τήν γῆν καί ποιῶν αὐτήν τρέμειν» (Ψαλμ. 103, 32).

Ø «ὃν γὰρ ἀγαπᾷ Κύριος παιδεύει, μαστιγοῖ δὲ πάντα υἱὸν ὃν παραδέχεται» (Ἑβρ. 12, 6).

Ø «ὑποδείξω δὲ ὑμῖν τίνα φοβηθῆτε· φοβήθητε τὸν μετὰ τὸ ἀπο-κτεῖναι ἔχοντα ἐξουσίαν ἐμβαλεῖν εἰς τὴν γέενναν· ναί, λέγω ὑμῖν, τοῦτον φοβήθητε.» (Λουκ. 12, 5).

Ένας άνθρωπος που γνωρίζει τί λένε οι Γραφές δεν θα πέσει πάνω στον πρώην Μητροπολίτη Αμβρόσιο να τον φάει, αλλά θα τον ευχαριστήσει, που υπενθυμίζει στο ποίμνιο την μετάνοια και το χρέος του για τις ψυχές που έφυγαν. Η Καινούριου, ο Μικρούτσικος και οι άλλοι στην εκπομπή, που δεν ξέ-ρουν τί λένε οι Γραφές, θα πέσουν να τον φάνε! Ενδεχομένως να κάνουν και υπερβολές, για να ανεβάσουν και την τηλεθέαση. Έχουμε και αυτό! Το χειρότερο όλων είναι ότι βγήκε μετά ο Μητροπολίτης …ΧΨΩ να υπογράψει την αμάθειά τους, να τους κρατήσει στον δρόμο της απώλειας, να διαστρεβλώσει τον λόγο του Θεού και να καλλιεργήσει περαιτέρω στην κοινωνία αυτήν την επαίσχυντη κουλτούρα, όπου ο κάθε άσχετος μπορεί να επεμβαίνει και να κουνάει το δάχτυλο στην Εκκλησία. Και με κάτι τέτοιους που βγαίνουν στα κανάλια έχουμε φτάσει στο σημείο να θεωρείται εξωγήινος όποιος μιλάει τον γνήσιο λόγο του Θεού. Ποιός τελικά θέλει καθαίρεση; Ποιός προκαλεί σύγχυση στον Ελληνικό λαό και οδηγεί στην απώλεια ψυχών; Ο πρώην Καλαβρύτων ή ο νυν Μητροπολίτης …ΧΨΩ;

Εάν εμείς μετανοούσαμε καθημερινά, ελέγχαμε τα πάθη μας και με φω-τισμένο νου πηγαίναμε στην κάλπη, δεν θα ψηφίζαμε αυτά τα σαρκοβόρα αρ-πακτικά που καταστρέφουν την Πατρίδα και μας οδηγούνε σε αργό θάνατο. Δεν θα παραμέναμε άπραγοι μπροστά στη νομιμοποίηση της αμαρτίας, της ανωμαλίας, των εκτρώσεων, μπροστά στην καταστροφή της Παιδείας και της οικογένειας, στην προδοσία της Πίστεως στο ξεπούλημα των ιερών και των οσίων. Ο Θεός που έχει και την τελευταία τρίχα της κεφαλής μας μετρημένη (Ματθ. 10,30) επέτρεψε να γίνει αυτό, που οι ίδιοι οι άνθρωποι επέφεραν στους εαυτούς τους. Όχι άλλος ύπνος. Όχι άλλο κουκούλωμα. Στώμεν Καλώς, να αντιστρέψουμε την κατρακύλα που πήραμε».

https://www.youtube.com/watch?v=Qmq7xIGo15Y.

***

Αυτά, λοιπόν, έγραψαν οι ευσεβείς Αδελφοί μας, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδος «ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ, ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ», προς τους οποίους εκφράζουμε την βαθυτάτην ευγνωμοσύνην μας.

Στους υβριστές μας, αντιθέτως, προσφέρουμε ως δώρον την φωτογραφίαν του Αφεντικού των! Και προσευχόμεθα: «Κύριε,…ρύσαι ημάς από του πονηρού» και από των ……πονηρών, οι οποίοι Τον υπηρετούν!

Η ελαχιστότης μου, λοιπόν, αγαπητοί μου Αδελφοί, θα ήθελε να τελειώσει αυτό το σημείωμα, επαναλαμβάνοντας τα λόγια: Αδελφοί μου, ας μετανοήσουμε! Ας αλλάξουμε τρόπο ζωής και συμπεριφοράς! Ας ξαναγυρίσουμε στην Εκκλησία του Χριστού! Ας κάνουμε τον Χριστό ΟΔΗΓΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ! Μέσα απ’ την καρδιά μας ας ψάλλουμε τα λόγια, που περιέχονται στην Ακολουθία της Μεγάλης Τεσσαρακοστής:

«Τῆς μετανοίας ἄνοιξόν μοι πύλας Ζωοδότα, ὀρθρίζει γάρ τό πνεῦμά μου, πρός ναόν τόν ἅγιόν σου, ναόν φέρον τοῦ σώματος, ὅλον ἐσπιλωμένον, ἀλλ’ ὡς οἰκτίρμων κάθαρον, εὐσπλάγχνῳ σου ἐλέει».

«ΚΥΡΙΕ ΣΩΣΟΝ ΤΟΥΣ ΕΥΣΕΒΕΙΣ»! Αμήν.
Σας εύχομαι ΚΑΛΗΝ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗΝ!

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ Ο πρώην ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Αίγιον, Πέμπτη, 23η Μαρτίου 2023

ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ 1η: ‘Οσοι θέλουν, ας ανοίξουν το Video με την λιτανεία του Διαβόλου!

ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ 2α: Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ, 22.03.2023,σελ. 1η


Δεν υπάρχουν σχόλια: