Σε μια αποκάλυψη για την κυκλοφορία των τραμ στην Αττική προχώρησε σήμερα στην εκπομπή του στον Real fm (2/3/2022) προχώρησε..
Σε μια αποκάλυψη για την κυκλοφορία των τραμ στην Αττική προχώρησε σήμερα στην εκπομπή του στον Real fm (2/3/2022) προχώρησε ο δημοσιογράφος Νίκος Μπογιόπουλος.
«Επισημαίνουμε για πολλοστή φορά ότι στην γραμμή ΤΡΑΜ (αστικός σιδηρόδρομος) παρά τις έγγραφες καταγγελίες, μηνυτήριες αναφορές, εξώδικα και απεργιακές εκδηλώσεις για το συγκεκριμένο θέμα, η Τηλεματική, τα συστήματα σηματοδότησης, το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας, είτε υπολειτουργούν, είτε δεν λειτουργούν καθόλου. Με συρμούς προβληματικούς με εργαζόμενους εξαντλημένους από τα συνεχόμενα δρομολόγια, προσπαθούμε να βγάλουμε εις πέρας ένα συγκοινωνιακό έργο, με τα ελάχιστα επιτρεπτά όρια ασφάλειας. Οι αρμόδιοι της κυβέρνησης θα πρέπει επιτέλους να δώσουν λύση στα χρονίζοντα προβλήματα της γραμμής ΤΡΑΜ».
Αποκάλυψη Realfm 97,8: Δέκα από τα 25 οχήματα Τραμ στην Αθήνα κυκλοφορούν «τυφλά»
Στην αποκάλυψη αναφέρεται και το real.gr, το οποίο σημειώνει:
Καταγγελίες για τη λειτουργία του Τραμ έκανε στην εκπομπή του Νίκου Μπογιόπουλου στον Realfm 97,8 ο πρόεδρος των εργαζομένων, Χρήστος Τσόλης, με αφορμή το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Συγκεκριμένα ο κ. Τσόλης ανέφερε:
«Από 2019 στο Tραμ, για τα παλαιά οχήματα υπολειτουργεί ή δεν λειτουργεί καθόλου το σύστημα τηλεματικής. Από τα 25 οχήματα τα 10, που κάνουν τη γραμμή Σύνταγμα-Νέος Κόσμος-Νέα Σμύρνη-Φάληρο αντιμετωπίζουν το συγκεκριμένο πρόβλημα. Αυτό σημαίνει ότι δεν επικοινωνεί ο συρμός με τη σηματοδότηση, το κέντρο ελέγχου είναι «τυφλό», δεν ξέρει ακριβώς το στίγμα του κάθε συρμού, που βρίσκεται δηλαδή. Ορισμένες φορές μάλιστα σβήνει όλο το κέντρο ελέγχου. Επίσης υπάρχει πρόβλημα στα “ψαλίδια”, εκεί που δηλαδή πρέπει να κάνεις αλλαγή κατεύθυνσης και να στρίψεις δεξιά υπάρχει κίνδυνος εσύ να πας ευθεία. Συνεπώς υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος γιατί ανοίγουμε πόρτες και κατεβαίνουμε για να κάνουμε χειροκίνητα την αλλαγή και εκείνη τη στιγμή πηδάνε έξω οι επιβάτες, δεν τους προλαβαίνουμε».
Όπως τόνισε έχουν σταλεί εξώδικα στην Αττικό Μετρό, στο Τραμ, στην πολιτική ηγεσία στο υπουργείο Μεταφορών, ενώ έχει γίνει και μηνυτήρια αναφορά το 2021 για να παρέμβει εισαγγελέας, κατέθεσαν τι συμβαίνει αλλά και δεν έχει γίνει τίποτα. «Τα γνώριζαν όλοι όλα, όλα αυτά τα χρόνια και δεν έχει γίνει τίποτα».
Ακούστε το ηχητικό:
Για το θέμα, ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΤΡΑΜ Αττικής, Χρήστος Τσόλης, μίλησε αντίστοιχα και στο κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1 και τον Νίκο Χατζηνικολάου, τονίζοντας ότι «η τηλεματική δεν λειτουργεί, δεν συνεργάζονται οι συρμοί μετά φανάρια. Το κέντρο ελέγχου δεν ξέρει πού βρίσκονται οι συρμοί» και επανέλαβε πως, «οι οδηγοί λειτουργούν χειροκίνητα, εκεί που δεν υπάρχει φανάρι, οι επιβάτες πηδούν από το όχημα και οι κατευθύνσεις, τα ‘ψαλίδια’ αλλάζουν ανά πάσα στιγμή».
Εξήγησε δε πως, «τα παλιά οχήματα δεν μπορούν να λειτουργήσουν με το νέο σύστημα» και για όλα τα παραπάνω, τόνισε πως, έχουν γνωστοποιηθεί σε όλους τους προϊσταμένους, ακόμα και τον τέως Υπουργό Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή. Επιπλέον, είχαν κάνει μήνυση στην Εισαγγελία το 2021 και το μόνο που έχει γίνει έκτοτε, όπως είπε, ήταν να κληθούν για κατάθεση.
Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα, είπε πως «υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος, εκεί που πηδάει ο επιβάτης να σκοτωθεί». Μάλιστα, διευκρίνισε πως, «αν το κέντρο ελέγχου είναι ‘τυφλό,’» υπάρχει κίνδυνος και έδωσε παράδειγμα όπου Ιταλός έκανε επανεκκίνηση χωρίς να ενημερώσει το κέντρο στην Αθήνα κι έσβησε τελείως το κέντρο».
Η ΣΤΑ.ΣΥ διαψεύδει, επιβεβαιώνοντας!
Η ΣΤΑ.ΣΥ εξέδωσε την εξής ανακοίνωση στις 3/2/2023 (https://www.athenstransport.com/2023/03/tram-stasy-asfaleia/) μετά το σάλο που προκλήθηκε, παρουσιάζοντας γενικόλογα τη λειτουργία των τραμ. Μόλις τελειώσετε την ανάγνωση μπορείτε να διαπιστώσετε σε ποιες από τις τεκμηριωμένες καταγγελίες απαντά:
«Σε συνέχεια των όσων δημόσια διατυπώνονται, αναφορικά με τη λειτουργία του δικτύου του Τραμ, η ΣΤΑ.ΣΥ διευκρινίζει, ότι: Το Τραμ είναι ένα μέσο μεταφοράς σταθερής τροχιάς, που συνυπάρχει στο οδικό δίκτυο των πόλεων με κινούμενα οχήματα και πεζούς. Ως όχημα δρόμου, οι ταχύτητες που αναπτύσσει είναι χαμηλές και κινείται, τηρώντας τον ΚΟΚ και το σύστημα σηματοδότησης οδικής κυκλοφορίας. Η κίνηση και ο έλεγχός του γίνεται αποκλειστικά από τον ηλεκτροδηγό, μέσω της οπτικής επαφής που έχει με το δρόμο. Γι΄αυτό τον λόγο, δεν μπορεί να γίνει οποιαδήποτε σύγκριση με άλλα μέσα σταθερής τροχιάς. Στο δίκτυο του Τραμ είναι εγκατεστημένο και λειτουργεί σύστημα τηλεματικής, συνδεδεμένο με το σύστημα οδικής κυκλοφορίας, που δίνει προτεραιότητα στο Τραμ και ενημερώνει το Κέντρο Ελέγχου για την ακριβή θέση των οχημάτων. Το σύστημα παράλληλα ενημερώνει τον επιβάτη κατά την παραμονή του στη στάση για τους χρόνους άφιξης των συρμών και αναμονής. Σε περιπτώσεις τεχνικών δυσλειτουργιών του συστήματος, το Πρωτόκολλο Λειτουργίας προβλέπει συγκεκριμένες διαδικασίες, που ακολουθούνται από τους άρτια εκπαιδευμένους και έμπειρους ηλεκτροδηγούς της ΣΤΑ.ΣΥ.
Η επικοινωνία των ηλεκτροδηγών με το Κέντρο Ελέγχου είναι συνεχής και αδιάλειπτη καθ’ όλη τη διάρκεια του δρομολογίου, μέσω σύγχρονου συστήματος επικοινωνίας (tetra). Στο Κέντρο Ελέγχου Τραμ είναι εγκατεστημένο και λειτουργεί σύστημα παρακολούθησης όλων των οχημάτων, που κινούνται στο δίκτυο σε πραγματικό χρόνο, με ανανέωση του στίγματος και της θέσης του κάθε οχήματος κάθε 20 δευτερόλεπτα. Όταν ανακύπτουν τεχνικά ζητήματα, επιδιορθώνονται άμεσα, ακολουθώντας και στην περίπτωση αυτή τις ισχύουσες διαδικασίες και τους κανονισμούς ασφάλειας. Με την προμήθεια και κυκλοφορία των 25 σύγχρονων νέων οχημάτων Τραμ από τον Δεκέμβριο του 2021, οι δυσλειτουργίες στο σύστημα της τηλεματικής έχουν ελαχιστοποιηθεί.Υπογραμμίζουμε, πως το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί επικουρικά και δεν αφορά στην ασφαλή μετακίνηση του επιβατικού κοινού».
Εσείς τι καταλαβαίνετε απ’ όλα αυτά; Η ΣΤΑ.ΣΥ διαψεύδει, επιβεβαιώνοντας!
https://www.imerodromos.gr/apokalupsh-mpogiopoulou-real-fm-ta-10-apo-ta-25-tram-sthn-attikh-kukloforoun-tufla-choris-thlematikh-kai-thledioikhsh/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου