Την αφορμή την έδωσε η είδηση ότι μετά από 30 χρόνια αποφάσισαν οι αφισοκολλητές και οι διάφοροι υπάλληλοι πως τα αθλητικά σχολεία είναι «αντιπαραγωγικά (;) για τον αθλητισμό και αντιπαιδαγωγικά για την εκπαίδευση». Αυτά από το υπουργείο της Αγγλόφιλης (τουλάχιστον) κας Διαμαντοπούλου.
Οι Άγγλοι, βέβαια, που είναι λαός ο οποίος σέβεται τον εαυτό του και δίνει στα παιδιά του ό, τι το καλύτερο, στην παιδεία τους έχουν πρώτα τον αθλητισμό και σε ίση μοίρα την κλασσική παιδεία – ξέρετε, τα αρχαία Ελληνικά και τα λατινικά που οι εδώ λιγούρηδες τα καταργούν στην πράξη αργά αλλά σταθερά.
Η παρέα του υπουργείου «παιδείας δια βίου μάθησης και… δεν συμμαζεύεται» έχει βάλει από χρόνια σκοπό την αποκοπή των ελλήνων από τις παραδόσεις του, που είναι συγχρόνως και παγκόσμια κληρονομιά, δηλαδή την ΠΑΙΔΕΙΑ.
Στην αρχαιοελληνική παιδεία ήταν αδιανόητο να αποκόψουν τα παιδιά από τον αθλητισμό. Άλλωστε η λέξη «γυμνάσιο» αυτό ακριβώς υποδηλώνει. Την εκγύμναση των παιδιών και των εφήβων σε αθλητικές δραστηριότητες και παράλληλα την εντρύφησή τους στην θεωρητική παιδεία, στην μουσική και στην φιλοσοφία.
Επομένως σήμερα δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιούμε τον όρο «γυμνάσιο» για την μέση παιδεία, αφού η ουσία του όρου έχει στην πράξη απαλειφθεί. Εκτός αν θεωρούν μερικοί πως με τις τρείς στροφές γύρω από το προαύλιο του σχολείου, με το μπάσκετ και το βόλεϋ καλύπτεται η σωματική εκγύμναση των παιδιών.
Η κα υπουργός, όπως και κάθε επαγγελματίας θέλει να αφήσει όνομα στην παιδεία. Ας την βοηθήσουμε. Ήδη, η εντολή που αιωρείται εδώ και δεκαετίες σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης είναι μία. ΑΝΟΧΗ. Ανοχή στις αταξίες των παιδιών. Ανοχή στις βωμολοχίες, ανοχή στην ανυπακοή. Μήπως τελικά πρέπει τα σχολεία να τα ονομάσουμε «οίκους ανοχής», ή θα προσβάλουμε τις επαγγελματίες του είδους;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Σχόλιο
Βαρύς ο υπαινιγμός. Αλλά έτσι θέλουν οι "διοικούντες" την χώρα.
Ελπίζουμε και ευχόμαστε οι λειτουργοί κάθε βαθμίδας να κάνουν αυτό που πρέπει μεταδίδοντας στα παιδιά της παραδόσεις μας που είναι ο Χριστός και η φιλοπατρία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου