Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

ευγε στους αθλητές μας

Β. Μάρας: "Σε δύσκολες στιγμές για τη χώρα χαρίσαμε ένα χαμόγελο στους Έλληνες"


Ο Βλάσης Μάρας, με το μοναδικό ρεκόρ της κατάκτησης για πέμπτη φορά του χρυσού μεταλλιού στο μονόζυγο, δήλωσε για τους Έλληνες αθλητές πως σε δύσκολες στιγμές για τη χώρα χαρίσαμε κι εμείς ένα χαμόγελο στους Έλληνες. Το πρόγραμμα μου, είπε ο Β. Μάρας, βγήκε την κατάλληλη στιγμή. Με τη βαθμολογία που μου έδωσαν δεν ήμουν σίγουρος ότι μπορούσα να ανέβω στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Αυτό το πέμπτο χρυσό μετάλλιο αυξάνει τις απαιτήσεις μου για τη συνέχεια.

Ο Βασίλης Τσολακίδης, που κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο δίζυγο, ανέφερε ότι είναι ικανοποιημένος και πλέον βάζει καινούργιους στόχους. Πήραμε το ρίσκο, είπε ο ασημένιος Έλληνας αθλητής και πήγαμε στους αγώνες, ευτυχώς δικαιωθήκαμε, ενώ έδωσε υπόσχεση ότι στην συνέχεια θα ανεβάσει κι άλλο την αρχική αξία του προγράμματός του.

Ο επίσης ασημένιος στις ασκήσεις εδάφους, Λευτέρης Κοσμίδης, τόνισε πως κουράστηκε πολύ μέχρι να φτάσει η ομάδα στο Μπέρμιγχαμ (λόγω της στάχτης της Ισλανδίας), όμως παρά την ταλαιπωρία, πραγματοποίησε καλή εμφάνιση. Ίσως να πήγαινα και καλύτερα, αν δεν με αδικούσαν οι κριτές δήλωσε με παράπονο ο Λ. Κοσμίδης. Επόμενος στόχος μου είναι το Παγκόσμιο. Θα κρατήσω το ίδιο πρόγραμμα αλλά θα το κάνω πιο "καθαρό", είπε κλείνοντας ο χαρισματικός αθλητής.

Ο 17χρονος Νίκος Ηλιόπουλος, που εξασφάλισε την πρόκρισή του στους Ολυμπιακούς Αγώνες Νέων της Σιγκαπούρης, είπε στους αγώνες δεν πήγε όπως θα ήθελε αφού οι έφηβοι αγωνίστηκαν χωρίς προπόνηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: