Posted on 21 Ιουνίου, 2026

Πρέπει να ήταν ο Χαράρι που είπε ότι στο μέλλον οι περισσότεροι άνθρωποι θα ασχολούνται με τα θεάματα. Και είναι προφανές ότι θέλουν ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας, του οποίου την εργασία ούτως ή άλλως θα την έχει αντικαταστήσει η τεχνητή νοημοσύνη, να μην ασχολείται με τα κοινά. Να «ξεδίνει» στα θεάματα. Να δέχεται αδιάφορα και αμάσητα τις όποιες πολιτικές τους επιβάλλονται.
Και έρχονται οι πρόθυμοι της διοικούσης εκκλησίας να δώσουν «περιεχόμενο» και σε αυτόν τον στόχο της νεάς τάξης, όπως δίνουν «περιεχόμενο» στο πράσινο αφήγημα. Και μας ομιλούν φερειπείν για τον «υψηλό σκοπό του αθλήματος», για «το άθλημα ως σημείο ενότητας» και άλλες τέτοιες ανοησίες. Ποιοί; Οι ιεράρχες της διοικούσης εκκλησίας, οι οποίοι σε αυτό το σημείο εκπληρώνουν και έναν άλλον δαιμονικό στόχο της νέας τάξης, τον εφτελισμό και την ασημαντοποίηση της ιερωσύνης με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Ο Ελπιδοφόρος Αμερικής δημοσίευσε στον λογαριασμό του στο facebook* την παρουσία του στο στάδιο των Γιάνκηδων, το οποίο λέει «γέμισε με ένα αδιαμφισβήτητο αίσθημα ελληνικής υπερηφάνειας». Το γήπεδο, λέει λίγο πιο κάτω, «έγινε ένας χώρος όχι μόνο αθλητισμού, αλλά και ενότητας, κληρονομιάς και πίστης, καθώς γενιές συμμετεχόντων ενώθηκαν για να τιμήσουν την κοινή τους ταυτότητα.».
Κολοκύθια στο πάτερο!
Μία συνεχής υποβάθμιση των εννοιών, των παραδόσεων και των αξιών μέσα στην χοάνη της παγκοσμιοποίησης. Μία αξιοθρήνητη εικόνα ορθόδοξου ιεράρχη στον βωμό του θεάματος και της οπαδοποίησης.
Αμερικής Ελπιδοφόρος ΑΝΑΞΙΟΣ.
*Archbishop Elpidophoros of America
ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου