Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Αθωώθηκε η Πόπη Σουφλή, που... επέμεινε στην ανάδειξη του σκανδάλου του κωπηλατοδρομίου

http://attikanea.blogspot.gr/2015/05/blog-post_200.html


Γράφει η Πόπη Σουφλή 

Λίγες ώρες πριν, περνούσα το κατώφλι του Κτιρίου 7 της Ευελπίδων του Τριμελούς Δικαστηρίου, με την βεβαιότητα πως η δικαιοσύνη, θα με έκρινε "ένοχη", επειδή τόλμησα να τα βάλω μαζί της για την πολύχρονη καθυστέρηση απονομής Δικαιοσύνης στο τεράστιο Σκάνδαλο του Κωπηλατοδρομίου,επτά χρόνια μετά την άσκηση Ποινικής Δίωξης εναντίον των πρωταγωνιστών της υπόθεσης. 

Πήγαινα στη μάχη, χωρίς καν δικηγόρο, καθώς αδυνατούσα να καταβάλω ακόμα και τα παράβολα της δίκης, με τρία μόνο όπλα:

1. Την πίστη μου πως είχα πράξει το καθήκον που μου επέβαλε η συνείδησή μου ως ενεργού πολίτη και δημοσιογράφου, αποφασισμένη να δώσω την μάχη μου με εντιμότητα. 

2. Το κύρος των μαρτύρων υπεράσπισής μου, και.

3. Τις ευχές, τις προσευχές  και την συμπαράσταση που γνωστοί φίλοι  αλλά και άγνωστοι μου είχαν εκφράσει ο καθένας με τον δικό του τρόπο.



Γνώριζα πως είχα να αντιμετωπίσω αφενος μεν την επιφύλαξη των δικαστών, καθώς με την μηνυτήρια αναφορά μου, στηλίτευα την πολύχρονη καθυστέρηση των ανακριτικών αρχών, (μετά την άσκηση Ποινικής Δίωξης του Εισαγγελέα Γρηγόρη Πεπόνη εναντίον πέντε προσώπων..) άρα ενός μέλους της δικαιοσύνης  και αφετέρου, έναν μάρτυρα κατηγορίας με πλούσιο ποινικό μητρώο και εκ των ποινικά διωκώμενων για κακούργημα, στο σκάνδαλο του Κωπηλατοδρομίου, τον πρώην δήμαρχο Μαραθώνα Σπύρο Ζαγάρη.


Μάρτυρες υπεράσπισής μου, δυο ΑΝΘΡΩΠΟΙ που γνωρίζουν τον αγώνα μου για την ανάδειξη του συγκεκριμένου σκανδάλου: Την ΖΩΗ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ και τον συνάδελφο Δημοσιογράφο ΣΩΤΗΡΗ ΣΚΟΥΛΟΥΔΗ, που με τα ρεπορτάζ του στην ΖΟΥΓΚΛΑ, είχε δώσει μεγαλυτερη διασταση στο σκάνδαλο.

Το δικαστήριο, δέχθηκε μόνο την εξέταση ενός εκ των μαρτύρων υπεράσπισης.


Η κατάθεση της ΖΩΗΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ, υπήρξε καταλυτική... το ίδιο και η συμπαράστασή της, καθώς η δικηγόρος ΛΙΑΝΑ ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗ, ανέλαβε την τελευταία στιγμή, την υπεράσπισή μου.

Η προσωπική μου απολογία, η  κατάθεση της ΖΩΗΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ, και η και η αγόρευση της συνηγόρου μου κ. Καστρινάκη, σύμφωνα με όσους φίλους παρακολούθησαν την δίκη, μετέτρεψε την αρχική αρνητική στάση της Έδρας, σε θετική, με τον Εισαγγελέα να ζητά την Αθώωσή μου και την Πρόεδρο και την  Έδρα, να επικυρώνει την ετυμηγορία του Εισαγγελέα.

Η Δικαιοσύνη, ακόμα και στους σκοτεινούς καιρούς που ζούμε, υφίσταται και υπάρχουν ακόμα Δικαστές που υπηρετούν την ΑΛΗΘΕΙΑ.

Οφείλω  δημόσια να τους ευχαριστήσω, έστω και για το αυτονόητο... την απονομή δηλαδή του ΔΙΚΑΙΟΥ, όπως επίσης, να ευχαριστήσω την δικηγόρο μου κυρία ΛΙΑΝΑ ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗ,την ΖΩΗ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ και τον ΣΩΤΗΡΗ Σκουλούδη, αλλά και τους αγαπημένους φίλους που βρέθηκαν σήμερα στο πλευρό μου, αλλά και όλους εκείνους που με τον δικό τους τρόπο ο καθένας, "βρέθηκαν" δίπλα μου.

Μένει τώρα να ανοίξει ο φάκελος του σκανδάλου του Κωπηλατοδρομίου από τον 9ο Ειδικό Τακτικό Ανακριτή, έστω και μετά από επτά χρόνια από την έκδοση Πορίσματος και άσκησης Ποινικών Διώξεων από τον Εισαγγελέα ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΕΠΟΝΗ και οι ένοχοι να οδηγηθούν στην φυλακή.

Ακολουθεί το ρεπορτάζ του Δημοσιογράφου ΣΩΤΗΡΗ ΣΚΟΥΛΟΥΔΗ, από τη σημερινή δίκη.

 

Αθωώθηκε η Πόπη Σουφλή, που... επέμεινε στην ανάδειξη του σκανδάλου του κωπηλατοδρομίου

 Αθωώθηκε η Πόπη Σουφλή, που... επέμεινε στην ανάδειξη του σκανδάλου του κωπηλατοδρομίου

Ρεπορτάζ: Σωτήρης Σκουλούδης 

 Αθωώθηκε πανηγυρικά η δημοσιογράφος Πόπη Σουφλή, που ήταν κατηγορούμενη επειδή... τόλμησε να υποβάλει μηνυτήρια αναφορά προς τον αρμόδιο ανακριτή που χειριζόταν την υπόθεση του σκανδάλου-μαμούθ του Ολυμπιακού Κωπηλατοδρομίου, που λιμνάζει ακόμα, δέκα χρόνια σχεδόν μετά, στα συρτάρια του. 

Η κατηγορία ήταν «ψευδής καταμήνυση».

Κατά την ακροαματική διαδικασία προέκυψε το προφανές, δηλαδή ότι η δημοσιογράφος 

δεν είχε δόλο όταν υπέβαλλε τη μηνυτήρια αναφορά αλλά είχε μοναδικό σκοπό να εκφράσει την αγωνία της (αλλά και να ασκήσει με τον τρόπο αυτό την εύλογη δημοσιογραφική πίεση, απέναντι στον θεσμό που κωλυσιεργεί για άγνωστους λόγους) για τη σκανδαλώδη καθυστέρηση της έρευνας, η οποία, σημειωτέον, δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα και οι επιτήδειοι συνεχίζουν τα κατέχουν τα 8,5 εκατομμύρια που τους κατέβαλλε το δημόσιο από το 2004 για... απαλλοτρίωση μιας περιουσίας, της οποίας η κυριότητα αμφισβητείται.

Η Πόπη Σουφλή, δικαιωμένη και ανακουφισμένη που η ελληνική δικαιοσύνη σε αυτή την περίπτωση συνήγαγε το προφανές, δήλωσε στο zougla.gr ότι αναμένει πλέον να δει και την υπόθεση του κωπηλατοδρομίου να παίρνει το δρόμο των δικαστικών αιθουσών... 

Διαβάστε το χρονικό της δίωξης:

Δεν υπάρχουν σχόλια: