Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ

Ονειρεύτηκα ότι περπατούσα στην αμμουδιά με τον Κύριο. Σε κάθε σκηνή παρατήρησα πατημασιές δύο ανθρώπων στην άμμο. Ήταν οι δικές μου και του Κυρίου. Είδα, όμως ότι πολλές φορές στο μονομάτι της ζωής μου υπήρχαν οι πατημασιές ενός μόνον ανθρώπου. Παρατήρησα ακόμη ότι αυτό συνέβηκε στις πιο δύσκολες και λυπημένες στιγμές της ζωής μου. Λυπήθηκα και ρώτησα το Χριστό: " Κύριε, είπες ότι θα βάδιζες μαζί μου σ΄όλο το δρόμο. Είδα όμως ότι στις δυσκολότερες ώρες της ζωής μου υπάρχουν πατημασιές από ένα μόνο άνθρωπο. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί με άφησες όταν σε χρειαζόμουν περισσότερο". Ο Χριστός απάντησε:


" Γιε μου, σε αγαπώ και δε θα σε άφηνα ποτέ μόνο. Στις στιγμές δοκιμασίας και του μεγάλου πόνου, όταν βλέπεις πατημασιές ενός ανθρώπου, ήταν τότε που σε έπαιρνα στην πλάτη μου".

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: