ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Εννέα Συναντήσεις για την αριστεία
Όπως ήδη γνωρίζετε το Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τη Νέα Γενιά Ζηρίδη οργανώνουν εννέα συναντήσεις με θέμα την ακαδημαϊκή αριστεία. Αντικείμενο των συναντήσεων αποτελεί η διερεύνηση, η υποστήριξη και η προώθηση εκπαιδευτικών πολιτικών και πρακτικών για την ακαδημαϊκή αριστεία. Διακεκριμένοι ομιλητές θα αναπτύξουν μια σειρά θεμάτων όπως, οι διαφορετικές οπτικές της αριστείας, η ανίχνευση και υποστήριξη των δυνατοτήτων και των δυσκολιών των μαθητών, η εκπαίδευση παιδιών με υψηλές ικανότητες και οι καλές διδακτικές πρακτικές στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα.
Οι συναντήσεις πραγματοποιούνται κάθε Δευτέρα, στο διάστημα από 16 Ιανουαρίου 2017 έως 27 Μαρτίου 2017, εκτός της τρίτης συνάντησης, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 31/1. Τόπος των συναντήσεων το κεντρικό κτίριο του Πανεπιστημίου Αθηνών, Πανεπιστημίου 30 και το κτίριο Παλαμά, Ακαδημίας 48, Χρόνος 6μμ – 8μμ.
Την Τρίτη, 31 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία η 3η συνάντηση με θέμα: Ανίχνευση και υποστήριξη των δυνατοτήτων και δυσκολιών των μαθητών. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στη διεύθυνση: http://www.ziridis.gr/el/news/imeres-paideias-9-synantiseis-gia-tin-aristeia).
Σας ενημερώνουμε ότι η 4η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου, στο κτήριο Παλαμά (Ακαδημίας 48):
Δευτέρα
6 Φεβρουαρίου 2017
Κτήριο Παλαμά,
6.00 μμ.
|
Συμμετέχοντες:
Μαρίζα Φουντοπούλου, Καθηγήτρια ΦΠΨ/ΕΚΠΑ
Η ανάγνωση ως δίοδος κατανόησης του κειμένου. Εφαρμογές από τη διδασκαλία της αρχαιοελληνικής γραμματείας
Αλεξάνδρα Κουλουμπαρίτση PhD
Γλώσσα και Σκέψη: Συνοδοιπόροι σε διδακτικές προσεγγίσεις για τη μαθητική εμπλοκή και τη δημιουργικότητα
Οι εκπαιδευτικοί της Νέας Γενιάς Ζηρίδη:
Νίκος Μακαρόνας, Φιλόλογος
Ιχνηλατώντας το ανέφικτο· αναγνωστική περιπέτεια και μεταφραστική αγωνία του τραγικού λόγου
Κέλυ Σπυροπούλου, Φιλόλογος, Θεατρολόγος MsA
Η δημιουργικότητα στο Λύκειο: απόπειρες δημιουργικής ανάγνωσης και γραφής σε καιρό εφηβείας
Κυριακή Κυριακουλέα, Φιλόλογος
Μαρία Μπουφίδου, Φιλόλογος MSc
Από τη λογοτεχνική «ανάγνωση» στη δημιουργική γραφή
Κατερίνα Μαργέτη, Δασκάλα Med
«Μαθητές εν δράσει…»: κατανοώντας κείμενα μέσα από ομαδικές βιωματικές δραστηριότητες
Ολίνα Μαρινέλλη, Δασκάλα Med
Διαμορφωτική αυτο-βελτίωση της γραπτής έκφρασης των μαθητών
|
Ζητήματα διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας, δημιουργική γραφή, δημιουργική ανάγνωση
Συντονισμός:
Γιάννης Παπακώστας, Ομότιμος Καθηγητής ΕΚΠΑ
|
Γιάννης Αντωνίου
Διευθυντής Εκπαίδευσης Νέας Γενιάς Ζηρίδη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου