Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Σε ιερή επιστράτευση και ιερή επανάσταση κάλεσε ο Φωκίδος κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς

Απόψεις για τους Παπαροκάδες

Δελτίο τύπου Ιεράς Μητροπόλεως Φωκίδος

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας Φωκίδος κ. Θεόκτιστος εις την εορτή των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου 28-29/6/2015 χοροστάτησε στον Εσπερινό και ανήμερα προεξήρχε της Θείας Λειτουργίας στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό Αγίων Αποστόλων  Πέτρου και Παύλου Τρικόρφου.
Στην γεμάτη πνοή, ζωντάνια και ενθουσιαστική ομιλία του, κάλεσε κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς σε ιερή επανάσταση και ιερή επιστράτευση, συγκεκριμένα ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας ανέφερε τα εξής:

«Ο Ιησούς μας ήλθε και κήρυξε με τον λόγο Του και την ζωή Του μια αγία επανάσταση κατά της τότε αμαρτωλής κοινωνίας και ζωής καλώντας πάντες σε μετάνοια και μια νέα ζωή, που στο διάβα της ως ορμητικό ποτάμι θα γκρέμιζε κάθε τι άνομο και αμαρτωλό. Κάλεσε δε στο έργο Του αυτό όλους εκείνους που θέλουν αυτή την αλλαγή φωνάζοντας το «Ακολούθει μοι». Τον ακολούθησαν πρώτα οι 12 Απόστολοι, Τον ακολούθησε μετά ένα πλήθος ανδρών και γυναικών, που θέλησαν ν’ αλλάξουν τα πάντα ξεκινώντας όμως πρώτα από την δική τους ζωή.

Έτσι κι εγώ καλώ και θέλω κοντά μου ως Επίσκοπος και διάδοχος των Αποστόλων και του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, όλους εκείνους που θέλουν να είναι ή να γίνουν εργάτες του Ευαγγελίου, να γίνουν συνεργάτες μου στο έργο του Επανευαγγελισμού του λαού μας. Θέλω κοντά μου ζηλωτάς κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς, αγνούς ανθρώπους, ιεραποστολικούς, αφιλοχρήματους με φλόγα μέσα στην καρδιά τους για να δουλέψουμε όλοι μαζί στον αμπελώνα του Κυρίου μας στην Μητρόπολη Φωκίδος.

Δεν θα εμποδίσω κανέναν εργάτη του Ευαγγελίου να δουλέψει ελεύθερα, ως ιεροκήρυκας, ως εφημέριος, ως ηγούμενος ή μοναχός, ως θεολόγος στην Μητρόπολη που με έστειλε ο Χριστός.
Μου αρκεί να εργαστεί με φλόγα, με αγάπη, με ζήλο για την δόξα του Χριστού. Θέλω να αγαπά τον Χριστό και όχι τον χρυσό.
Ελάτε όλοι όσοι θέλετε να εργασθείτε ελεύθερα ή να μονάσετε προς δόξαν Θεού κοντά μου.
Η αγκαλιά μου χωρεί τους πάντες που αγαπούν τον Χριστό και θέλουν να εργαστούν δι’ Αυτόν.
Θέλουμε μιμητάς των Αποστόλων και των πρώτων χριστιανών».

Δεν υπάρχουν σχόλια: