Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Απίστευτο! ακομα και ο Νοτης Σφακιανάκης παραδεχεται και αναγκάζεται τελικα και μας αφηγειται ενα μεγαλο θαυμα της Παναγιας που εγινε σε αυτον μετα απο ερωτηση του δημοσιογραφου της gazzeta !!!


megadoxatoTheo

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif
https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif
https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif

https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif
Απίστευτο! ακομα και ο Νοτης Σφακιανάκης παραδεχεται και αναγκάζεται τελικα και μας αφηγειται ενα μεγαλο θαυμα της Παναγιας που εγινε σε αυτον μετα απο ερωτηση του δημοσιογραφου της gazzeta !!!!!!!!!!!!!


Προσπεράστε αν θέλετε τις μπουρδες που λέει αυτος στην ιστοσελίδα και πηγαίνετε στην τελευταία κάτω ερώτηση που του κάνει ο δημοσιογράφος!

Δημοσιογραφος της gazzeta : Το Παναγιώτης αληθεύει ότι προήλθε από ένα όραμα που είχε δει ο παππούς σου;
Απαντάει ο Νοτης σφακιανακης!
«Μόνον ο παππούς μου με έλεγε Παναγιώτη και ο Τόλης Βοσκόπουλος. Ναι, είχε δει ο παππούς μου ένα όραμα. Ήταν στο κρεβάτι και διάβαζε την εφημερίδα του και μου το εξιστόρησε μετά και μου λέει «Παναγιώτη κάποια στιγμή όπως διαβάζω την εφημερίδα νιώθω μια παρουσία στο δωμάτιο και αφού δεν μιλάει, δεν κινείται φαντάζομαι ότι είναι η γιαγιά σου και γυρνάω να δω και βλέπω μια άγνωστη γυναίκα. Μένω έκθαμβος και μου λέει η κόρη σου είναι έγκυος, το παιδί είναι αγόρι, δεν θα επιτρέψεις να πάθει τίποτα και θα το ονομάσεις Παναγιώτη». (Το όνομα Παναγιώτης προέρχεται ως γνωστόν απο το όνομα της Παναγίας! η οποια ήταν η "αγνωστη" γυναίκα που ζητούσε να δωσουν το ονομα της!)
Ο παππούς μου ήταν άπιστος. Τάλε κουάλε. Ανθρωπος μορφωμένος, σκληρός. Από δύο πολέμους είχε περάσει, είχε δύο τρια σημάδια από σφαίρες πάνω στο σώμα του. Αμέσως, λοιπόν, φωνάζει την γιαγιά μου και τις λέει τι μου κρύβεται, όχι απαντάει τι είναι αυτά που λες. Ρε μου κρύβετε κάτι της λέει για να μην σας πάρει και σηκώσει, συνέβη αυτό μου κρύβεται κάτι; Λυγίζει η γιαγιά και του λέει ότι η μάνα μου είναι έγκυος, εν τω μεταξύ είχαν ήδη δύο παιδιά και ξέρεις έκαναν σκέψεις. Δεν θα γίνει τίποτα λέει, γιατί θα σας κόψω τα πόδια, το παιδί θα γεννηθεί και θα βαφτιστεί Παναγιώτης. Ετσι κι έγινε».

Τόσα εκατομμύρια θαύματα έχουνε ζήσει και δει τόσοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί και κάποιοι ακόμα δεν θέλουνε να τα πιστέψουνε, επειδή τα λένε... Χριστιανοί, εδώ ο νοτης ο σφακιανάκης, αν και παγανιστής, μας περιέγραψε ένα μεγάλο θαύμα της Παναγίας που τον έσωσε απο την έκτρωση!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: