|
Σωματεῖον
«ΟΙ ΦΙΛΟΙ
ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ»
ΕΜΕΙΣ
ΔΕΝ ΔΙΑΙΡΟΥΜΕ – ΟΥΤΕ ΔΙΑΙΡΟΥΜΕΘΑ
Ἕδρα:
MOYΣΩΝ
14, 15452 ΨΥΧΙΚΟΝ
Τηλ.
0030 210-3254321-2, fax
210-3236978
Facebook: Oι Φίλοι του Τάματος του Έθνους, Φωτεινή Γραμμή
Ἀριθ.
Ἀποφ.
Πρωτοδικείου
Ἀθηνῶν 3079/2008
Α.Φ.Μ.
998406487 ΔΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ
|
|
ΠΑΡΑΚΑΛΩ
ΜΗ ΤΟ ΠΕΤΑΞΗΣ
ΠΡΙΝ ΝΑ ΤΟ
ΜΕΛΕΤΗΣΗΣ
(Μηδενὶ
δίκην δικάσῃς,
πρὶν
ἀμφοῖν μῦθον ἀκούσῃς)
|
||
|
|
||
|
Μακαριώτατε,
Ἅγιοι Συνοδικοί,
Σεβασμιώτατοι,
Ἀξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,
Ἀξιότιμοι
κύριοι Ὑπουργοί,
κύριοι Ἀκαδημαϊκοί,
κύριοι Καθηγητές,
κύριοι Βουλευτές,
κύριοι Περιφερειάρχες,
κύριοι Δήμαρχοι,
|
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΙ:
Ἡμερήσιο
&
Ἐπαρχιακὸ
Τύπο,
Ραδιοφωνικοὺς
&
Τηλεοπτικοὺς
Σταθμούς,
Ἐνορίες,
Ἱερὲς
Μονές,
Ἐργατικὰ
Κέντρα,
Πολιτιστικοὺς φορεῖς
|
12.2.2015
Γ.Ι.
ΘΕΜΑ:
ΕΝΑΡΞΙ ΑΝΕΓΕΡΣΕΩΣ
ΤΟΥ
ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΟΥ 1821
1. «Οἱ καιροὶ οὐ μενετοί», ὁ πανδαμάτωρ
χρόνος δὲν ἀναμένει. Τὸ 2021 εἶναι πρὸ
τῶν πυλῶν. Τὶ θὰ ἀπολογηθοῦμε στὰ
200 χρόνια ἀπὸ τὴν ἔναρξι τῶν ἀγώνων
τῆς ἀπελευθερώσεώς μας ; Πῶς θὰ
εὕρουμε τοὺς τρόπους νὰ ὁλοκληρώσουμε
τὸ Τάμα τῶν Ἀγωνιστῶν τοῦ 1821 ; Ἐμεῖς
ἔχουμε ἐπανειλημμένως σαφέστατα
ἀπαντήσει, ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἔχει
ἀποφασίσει μὲ τὴν θέλησί της νὰ
τελεσθοῦν τὰ ἐγκαίνια τὴν 25η Μαρτίου
τοῦ 2021.
Παραθέτουμε συνημμένες τὶς
ἀποφάσεις τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς
Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἀπὸ 8.6.2012 καὶ
14.5.2013 (συνημ. 1 & 2 ). Τώρα
πλέον ὑπερκατεπείγει νὰ ἐπιλεχθῇ
καὶ δοθῇ ὁ ἐνδεδειγμένος ἀναγκαῖος
δεσπόζων καὶ περίοπτος χῶρος τῶν
Ἀθηνῶν. «Δός μου τόπο νὰ σταθῶ καὶ
θὰ κινήσω τὴν γῆ».
2. Ἀναμένουμε κατεπειγόντως τὴν
παραχώρησι χρησικτησίας καὶ μόνο μὲ
ἀνάλογο Νόμο ἢ πράξι νομοθετικοῦ
περιεχομένου λόγῳ τοῦ ἐπείγοντος.
3. Συγκεκριμένα στὶς πάρα πολλὲς
προσπάθειές μας προβάλλουν
καὶ ἄλλες προτεραιότητες. Πολλὲς
φορὲς πολλοὶ ἔχουν δίκαιο. Ὅλοι ὅμως
ὄχι. Οἱ ἡμερομηνίες τῶν προθεσμιῶν
ἐξουσιάζουν ὅλους καὶ μᾶς. Ὅμως στὴν
Ἀθήνα, τὴν πόλι καὶ τοῦ Σωκράτη, ὁ
ἴδιος ὁ σοφὸς δὲν ἐτύρβαζε περὶ
πολλῶν, περὶ τῶν αὐτῶν ἔλεγε καὶ
συζητοῦσε.
Ὁ Ἀπόστολος Λουκὰς μᾶς λύνει τὴν
ἀπορία «ἑνὸς δὲ ἐστι χρεία» (Ι, 42).
Ποιὸ εἶναι αὐτὸ τὸ ἕνα σήμερα
; Ἐμεῖς λέμε πὼς εἶναι ἡ ἀνέγερσι
ἑνὸς ὑπέρλαμπρου Ἱεροῦ Ναοῦ σὲ
περίοπτη θέσι τῶν Ἀθηνῶν ὑψίστης
ἀξίας καὶ μοναδικῶν συμβολισμῶν, ποὺ
ἐνῷ ὑπηρετεῖ τὸ Τάμα τῶν Ἀγωνιστῶν
τοῦ ΄21, γιὰ τὸ ὁποῖο καὶ ὁ Μέγας
Κυβερνήτης Ἰωάννης Καποδίστριας ἔβαλε
τὴν ὑπογραφή του, αὐτὸ ὅλο νὰ ὑμνῇ
τὸν Ἐλευθερωτὴ Σωτῆρα Χριστὸ καὶ νὰ
διδάσκῃ γενεὲς γενεῶν.
4. Παιδεία εἶναι ἡ μεταποίησι τῶν
ἀνθρώπων. Ἡ πίστι συναντᾶ τὴν αἰωνιότητα.
(Ἑσπερινὴ Μονωδία, Μάρκος Θεοδωράκης).
5. Κατὰ τὸν ἀδελφόθεο Ἰάκωβο
ὑπάρχουν δύο εἴδη σοφίας.
Ἡ κοσμική - ἀνθρώπινη, ποὺ εἶναι ὑλικὴ
καὶ μπορεῖ νὰ δρᾶ καταλυτικῶς ὡς
δαιμονιώδης (Ἰακ. Γ, 15). Εὐτυχῶς βέβαια,
ποὺ ὑπάρχει καὶ ἡ Σοφία τοῦ Θεοῦ, ἡ
ὁποία εἶναι ἁγνή, εἰρηνική, ἐπιεικής,
εὐπειθής, μεστὴ ἐλέους καὶ καρπῶν
ἀγαθῶν, ἀδιάκριτος καὶ ἀνυπόκριτος
(Ἰακ. Γ, 17). Ἄν λοιπὸν οἱ ἐπιστήμονες
ἔχουν φόβο Θεοῦ, πίστι, ἀγάπη πρὸς τὸ
ὡραῖο καὶ τὸ ἀληθινὸ καὶ ἀγαθὲς
προθέσεις, μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ
μποροῦν νὰ κάνουν θαύματα καὶ νὰ δροῦν
πάντοτε ἐποικοδομητικῶς.
Σοφία δὲν εἶναι ἡ πολυμάθεια κατὰ
κόσμο, ἀλλὰ τὰ ἐγκόσμια δημιουργήματα,
καὶ μόνο τότε γι᾿ αὐτὰ μποροῦμε νὰ
λέμε συνέβαλα κὶ ἐγώ, ὡς ὁ Θεὸς μᾶς
καθοδηγεῖ.
Ἀκόμη καὶ οἱ ἀρχαῖοι ἡμῶν πρόγονοι
αὐτὰ μᾶς διευκρινίζουν: «ἐπιστήμη
ἄνευ ἀρετῆς πανουργία οὐ σοφία
φαίνεται».
6. Μία νέα ἀρχή, ἕνας νέος ἀνασχεδιασμὸς
γιὰ τὴν ὑπέροχη ἀνεπανάληπτη Ἑλλάδα
τοῦ φωτὸς πρέπει νὰ περιλαμβάνῃ καὶ
τὴν ἄμεση ἔναρξι ἀνεγέρσεως τοῦ
περικαλλοῦς ὑπέρλαμπρου Ναοῦ τοῦ
Ἐλευθερωτοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ. Ἔχουμε
διατυμπανίσει ἐπανειλημμένως ὅτι δὲν
θέλουμε καμία δαπάνη ἀπὸ τὸν προϋπολογισμὸ
τοῦ κράτους, Ἐκκλησίας καὶ ἐνοριῶν.
Ἀπεναντίας τὸ 20% τῶν
ἐσόδων τοῦ Πανελληνίου
Προσκυνήματος τοῦ Τάματος τοῦ Ἔθνους
θὰ διατίθεται συμβατικὰ
στὸν Κρατικὸ Προϋπολογισμό,
γιὰ ἐξοπλισμὸ
σχολείων καὶ συσσίτια μαθητῶν
ἢ γιὰ ἀναστήλωσι
ἱστορικῶν Ἱ.
Ναῶν καὶ Μονῶν
καὶ μὲ τὰ
ὑπόλοιπα, μὲ αὐστηρὰ
χρηστὴ διοίκησι καὶ ἄκρα
ἀνιδιοτέλεια, θὰ
κτίζωνται καὶ θὰ συντηροῦνται
ὀρφανοτροφεῖα, γηροκομεῖα
καὶ στέγες ἀγάπης στὸ
ἐσωτερικὸ καὶ
στὸ ἐξωτερικό, ποὺ
δὲν θὰ λαμβάνουν τὰ
ὀνόματα τῶν δωρητῶν,
ἀλλὰ θὰ
ὀνομάζωνται «Βασιλειάδες.
Χορηγοὶ ὑπάρχουν καὶ δὲν ζητοῦν οὔτε
τὸ ὄνομά τους νὰ ἀναφερθῇ.
Γιατὶ ἀπευθυνόμαστε σὲ ἐσᾶς ;
Γιατὶ ἐσεῖς μπορεῖτε νὰ θεσμοθετήσετε
τὰ δέοντα ἤ νὰ ἐνημερώσετε καὶ
παρακινήσετε ὅλους ὅσους μὲ ἐμπόδιο
τὴν ἐπ᾿ αὔριον θὰ ὁμιλοῦν περὶ
ἄλλων. Ἐσεῖς μπορεῖτε νὰ ἀξιοποιήσετε
αὐτὸ τὸ ἔργο, ἄν εἶναι μοναδικοῦ
κάλλους γιὰ τὴν ἑνωτικὴ καὶ δημιουργικὴ
συνεργασία ὅλων τῶν Ὀρθοδόξων ἀνθρώπων
καὶ ἁρμοδίων ὅπου γῆς γιὰ τὴν εἰρήνη
καὶ τὴν πρόοδο τοῦ κόσμου καὶ τῆς
Ἑλλάδος.
7. Μόνο ἐκεῖ μπορεῖ νὰ γίνῃ ξανὰ τὸ
νέο σύγχρονο κόσμημα τῆς ἀνθρωπότητος.
Αὐτὸς ὁ νέος Ναός, εἴμαστε βέβαιοι,
ὅτι μπορεῖ νὰ ἑνώσῃ ὅλες τὶς ἀλήθειες
τῆς ἐπιστήμης καὶ τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ
νὰ γίνῃ τὸ ἐφαλτήριο ἀλήθειας καὶ
ἀνθρωπιᾶς ἐν εἰρήνῃ καὶ ἐν κοινωνικῇ
δικαιοσύνῃ. Δὲν εἶναι ἱερό, οὔτε
ὅσιο, οὔτε πατριωτικό, οὔτε ἀνθρωπίνως
σωστὸ νὰ ἀγνοήσουμε περαιτέρω τὴν
βούλησι τῶν Ἀγωνιστῶν τοῦ 1821. Γιατὶ
ἐμεῖς ὅλοι εἴμαστε οἱ ἀπόγονοί τους
καὶ ἐμεῖς κληρονομήσαμε τὰ ἀγαθὰ
καὶ τὶς ὑποχρεώσεις καὶ τὰ τάματά
τους. Ἄς θυμηθοῦμε γιὰ λίγο τὸν Παλαμά:
«Αὐτὸ τὸν λόγο θὰ σᾶς πῶ, δὲν ἔχω
ἄλλο κανένα, μεθύστε μὲ τὸ ἀθάνατο
κρασὶ τοῦ ΄21».
8. Ὁ Θεόδωρος Κολοκοτρώνης μάλιστα
τὰ ἄλλα τάματά του τὰ ὁλοκλήρωσε ἐν
ζωῇ, στὰ Κύθηρα (τὸ 1803 ἔκανε ἕνα
τάμα νὰ ἐπιδιορθώσῃ τὸν κατεστραμμένο
Ἱερὸ Ναὸ τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Μόνης
καὶ τὸ 1823 τὸ ἐπραγματοποίησε),
στὴν Ἐκκλησούλα Ἀρκαδίας καὶ
ἐμεῖς ἕνα καὶ δὲν ἠμποροῦμε νὰ τὸ
καταφέρουμε ; Τὸ ὅραμα τοῦ Ἑλληνισμοῦ,
τὸ μνημεῖο δοξολογίας, εὐχαριστίας,
εὐγνωμοσύνης καὶ λατρείας στὸν
Ἐλευθερωτὴ Σωτῆρα Χριστό, τῆς
Ὀρθοδοξίας, τῆς χώρας ποὺ ξημερώνει,
εἶναι τοῦτο τὸ ἔργο, ὡς νέο Ἅγιο Φῶς,
ποὺ διώχνει κάθε σκότος ἢ σκοταδισμὸ
ἢ δικαιολογία, ποὺ ποτὲ δὲν ἐπιτρέπεται
νὰ ἐμποδίζῃ τοὺς ὑπεύθυνους
δημιουργικοὺς ἀνθρώπους.
9. Ἡ ὑπέροχη ἠθικὴ καὶ στρατηγικὴ
κάθε νέας ἑλληνικῆς νίκης γιὰ ὅλους
τοὺς Ὀρθόδοξους ἀνθρώπους, ὅπου γῆς,
μπορεῖ νὰ περιλαμβάνῃ καὶ τὸν ὑπέροχο
Ναὸ τοῦ Ἐλευθερωτοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ.
Δὲν θὰ μᾶς κρίνουν οἱ νῦν καὶ οἱ
μέλλουσες γενεὲς ἀπὸ τὶς προθέσεις
μας, ἀλλὰ ἀπὸ τὸ ἔργο μας (Ἑσπερινὴ
Μονωδία, Μάρκος Θεοδωράκης).
10. Χρειαζόμαστε δύναμι καὶ ἠρεμία,
συνεργασία καὶ εἰρήνη, γιὰ νὰ ἑνώσουμε
δυνάμεις, ποὺ θὰ φέρουν σὲ πέρας τὸ
μέγα ἔργο ὡς βίωμα ὅλων καὶ αἰώνων.
Ὅ,τι εὑρίσκεται ἀπέναντι στὸ κακὸ
εἶναι θεῖο καὶ ὅ,τι εὑρίσκεται ἐνάντια
στὸ θεῖο, εἶναι κάκιστο. Σὲ αὐτὴ τὴν
ἀέναη διαπάλη ὁ Κύριος Ἡμῶν Ἰησοὺς
Χριστὸς ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ συνεχίζει
νὰ ἐλεῇ, ὅταν ζητοῦμε τὸ ἔλεός του
καὶ νὰ διασώζῃ τὸ κύρος τοῦ θείου,
ἐνῷ ὁ διάβολος, ὁ συνεργὸς τοῦ κακοῦ,
παραμένει μὲν ἄπρακτος, ἀλλὰ ἐπιμένει.
Ἐμεῖς τὶ κάνουμε ; Θέλουμε νὰ παραμείνουμε
εὐγενεῖς καὶ ὅταν ἀδικούμαστε
συστηματικὰ κατάφωρα ἀπὸ πολλὲς
ἀλγηδόνες καὶ βάσανα ;
11. Ὁ Παρμενίδης, ὁ Ἡράκλειτος, ὁ
Σοφοκλής, ὁ Πλάτων, ὁ Ἀριστοτέλης δὲν
ἐκπαιδεύουν. Θεσμοθετοῦν. Ὁριοθετοῦν
τὴν διαιώνια ἐγκόσμια τάξι. Τὸ ἑλληνικὸ
φῶς δὲν κρύβεται (Ἑσπερινὴ Μονωδία,
Μάρκος Θεοδωράκης).
12. Ὁ Ἑλληνορθόδοξος πολιτισμὸς καὶ ἡ
παράδοσι πρέπει ἀπὸ τὰ Μοναστήρια τῆς
Ὀρθοδοξίας (Λόγος Δημητρίου Ἀητουλάκη)
νὰ φθάσῃ καὶ στὸ Ἱερὸ τοῦτο προσκύνημα
τοῦ Ἐλευθερωτοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ. Ἡ
Ἀθήνα μπορεῖ καὶ πρέπει νὰ προσθέσῃ
τὶς ὑπεραξίες της, τὸ ἐγκόσμιο θαῦμα
τοῦ ὑπέρλαμπρου Ναοῦ τοῦ Σωτῆρος
Χριστοῦ. Ἄλλη ἡ πίστι τοῦ πιστοῦ
καὶ ἄλλη τοῦ ἀπίστου. Μὴ στερεῖτε
τὸ δικαίωμα τῶν πιστῶν νὰ ὑμνοῦν καὶ
ἔμπρακτα σὲ ἕνα τέτοιο Ναὸ τοῦ
Ἐλευθερωτοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ. Ἐμεῖς
οἱ πιστοὶ γνωρίζουμε καλὰ πὼς ἡ
ὀμορφιὰ μπορεῖ νὰ σώσῃ τὸν κόσμο,
ὅπως εἶπε καὶ ὁ Fyodor
Mikhailovich Dostoyevsky.
Ἀσπαζόμαστε ὅμως καὶ τὴν προτροπὴ
ὅτι τὸν ἄνθρωπο θὰ περισώσῃ ἡ ἐντροπή.
Ἐμεῖς ντρεπόμαστε, ποὺ καθυστερεῖ
185 ὁλόκληρα χρόνια νὰ πραγματοποιηθῇ
τὸ Τάμα τῶν Ἀγωνιστῶν τοῦ 1821. . .
13. Ἡ παρακμὴ ὡς ἱστορικὸ ἔγκλημα τοῦ
ἀνθρώπου πιστεύουμε ὅτι πρέπει ἐπὶ
τέλους νὰ λάβῃ τέλος. Ἡ πρόοδος τοῦ
ἀνθρώπου γέννησε τὴν Ὀρέστεια, τὸ
Συμπόσιο τοῦ Πλάτωνος καὶ τὴν Ζωηφόρο
τοῦ Παρθενῶνα (Ἑσπερινὴ Μονωδία,
Μάρκος Θεοδωράκης). Αὐτὴ ἡ πρόοδος
τότε ἀνύψωσε τοὺς ἀνθρώπους στὴν
ὑψηλὴ ἀξιοπρέπειά τους. Σήμερα ἐμεῖς
καὶ ἐσεῖς μποροῦμε ἀπέναντι στὸν
Παρθενῶνα νὰ κοσμήσουμε καὶ τοῦτο
τὸν αἰῶνα μὲ τὸν ὑπερλαμπρο Ναὸ τοῦ
Ἐλευθερωτοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ. Ὁ
στόχος αὐτὸς δὲν ἀποτελεῖ ματαιότητα,
ἀντίθετα φρονοῦμε ὅτι θὰ ἀναδείξῃ
ἀναστήματα κύρους καὶ πρωτοπορίας καὶ
θὰ ἀναζωογονήσῃ τὸ κατατρωθὲν ἠθικὸ
καὶ ἐθνικὸ σθένος τῶν Ἑλλήνων. Θὰ
δημιουργήσῃ χιλιάδες θέσεις ἐργασίας,
στὰ ἀσφαλιστικὰ ταμεῖα θὰ εἰσρέουν
εἰσφορές, γιὰ νὰ λαμβάνουν οἱ ἀπόμαχοι
τῆς ζωῆς συντάξεις καὶ ὄχι φιλοδωρήματα.
Πρῶτα προσφορὰ ἐργασίας καὶ συσσίτια
μόνο στοὺς ἀρρώστους, στοὺς ἡλικιωμένους
καὶ τὰ παιδιά.
Στὸ λαὸ πρῶτα κοινωνικὴ δικαιοσύνη
καὶ μετὰ ἐλεημοσύνη. Τὴν ἀβελτηρία
τῶν αἰώνων δὲν μποροῦμε νὰ τὴν
ὑποτάξουμε στὶς ἀξίες ἄλλων ἡμιμαθῶν
ἢ ἡμίθεων οὔτε στοὺς Ναοὺς τῆς
ἀερόσφαιρας, ποὺ ἀναπαραγάγουν πολλὰ
κακὰ τῶν ἐποχῶν ἀντὶ τῆς ἑλληνικῆς
ἅμιλλας καὶ τοῦ εὐ ἀγωνίζεσθαι.
14. Μὲ ποιὰ ὑποδείγματα ζωῆς θὰ νικήσουμε
τὴν ἀσυνέπειά μας. Μακάρι νὰ ὑπῆρχαν
σήμερα ὁ Δομίνικος Θεοτοκόπουλος ὁ
Κρής, ὁ Θεοφάνης ὁ Κρής, ὁ Πανσέληνος,
ὁ Φώτης Κόντογλου καὶ ἄλλοι παρομοίως
φωτισμένοι καλλιτέχνες νὰ ἁγιογραφήσουν
καὶ τοῦτο τὸ θαῦμα, ποὺ θὰ μπορῇ
νὰ ἐνταχθῇ στὰ μεγάλα θαύματα καὶ
ἔργα τοῦ κόσμου. Ἀρκεῖ ἀρχιτέκτονες,
πολιτικοὶ μηχανικοὶ καὶ ἁγιογράφοι
νὰ ὑποτάξουν τὴν ὕλη στὸ πνεῦμα καὶ
στὸ ρυθμὸ τοῦ ὑψίστου. Ἀναζητοῦμε
κατεπειγόντως ἀρχιτέκτοντες, πολιτικοὺς
μηχανικούς, ἁγιογράφους, ποὺ πιστεύουν
καὶ μποροῦν νὰ δώσουν ὕψιστο κύρος
μὲ τὸ ἔργο τους σὲ αὐτὸ τὸν μοναδικοῦ
κάλλους Ἱερὸ Ναό, ὥστε οἱ ὁρίζοντες
νὰ μποροῦν νὰ βεβαιώνουν τοὺς πάντες
ὅτι δὲν ὑπάρχει ἔργο ὅμοιο σὲ ὅλο
τὸν κόσμο. Καὶ δικαίως ὅλοι μαζὶ μὲ
τὴν πρόνοια τοῦ Θεοῦ νὰ ἀναφωνήσουμε
πολλάκις : «Νενικήκαμε σὲ Σολομῶντα».
Ὄχι ἀπὸ ἐγωισμὸ ἀλλὰ ἀπὸ ὑποχρέωσι
πρὸς τὸν Ἐλευθερωτὴ Σωτῆρα Χριστό,
τὴν ἀληθινὴ Ἄμπελο τῆς σωτηρίας τῆς
χώρας.
15. Πρέπει νὰ ἀνασκουμπωθοῦμε. Ἡ
Ὀρθοδοξία δὲν εἶναι μία ἀκόμη θρησκεία.
Εἶναι πίστι, ἀγάπη, ἀλήθεια θεία καὶ
Ἅγιο Φῶς τοῦ Παναγίου Τάφου. Δὲν
χρειάζονται ἐπιχειρήματα στὰ ζητήματα
πίστεως καὶ ἱστορικῶν ὑποσχέσεων.
16. Οὐδεὶς ἀμφισβητεῖ τὸ τάξιμο τῶν
Ἡρώων Ἀγωνιστῶν τοῦ ΄21. Πρὸς τοῦτο
ὑπάρχουν τὰ Διατάγματα καὶ ἡ ὑπογραφὴ
τοῦ Ἰωάννη Καποδίστρια καὶ δὲν τὴν
παίρνει πίσω.
17. Μᾶς δωρήζουν ὑλικὰ καὶ δὲν μποροῦμε
νὰ τὰ παραλάβουμε. Ὁ τόπος μπορεῖ νὰ
δώσῃ τὴν λύσι καὶ σὲ αὐτὸ τὸ θέμα. Ὁ
τόπος εἶναι ὁπωσδήποτε ἀναγκαῖος γιὰ
τὸν ἄριστο ἀρχιτεκτονικὸ σχεδιασμό.
Ὅπως ἀνέφερε καὶ ἡ Ἐκπαιδευτικὸς
Τέχνης κ. Ρένα Ἀνούση, ἐ.
Γεν. Γραμματέας τοῦ Καλλιτεχνικοῦ
Ἐπιμελητηρίου τῆς Ἑλλάδος,
κατὰ τὴν ὁμιλία της «Ἡ τέχνη καὶ τὸ
περιβάλλον» στὸ γήπεδο Σπόρτινγκ τὴν
31.3.2013 : «Ἡ
αἰσθητικὴ εἶναι ἡ ἠθικὴ τοῦ μέλλοντος,
λέει ὁ Maksim Gorky (Ρώσος
συγγραφέας,
ἱδρυτὴς τοῦ σοσιαλιστικοῦ
ρεαλισμοῦ).
Χρειάζεται λοιπὸν πρῶτα ἕνας
ἀρχιτεκτονικὸς σχεδιασμὸς τοῦ χώρου.
Ἀφοῦ λοιπὸν καθορισθεῖ ἡ τοποθεσία
ποὺ θὰ γίνει ὁ μεγαλοπρεπὴς Ναὸς τοῦ
Σωτῆρος, θὰ ἀκολουθήσει ὁ σωστὸς
σχεδιασμὸς ὅλων τῶν γύρω κτηρίων, τὰ
ὁποῖα πρέπει νὰ ἐναρμονίζονται μὲ
τὸ φυσικὸ περιβάλλον στὶς μόνιμες
φυσικὲς ἀνάγκες τῶν ἀνθρώπων.
Ἀπαραίτητος ὁ προγραμματισμὸς τοῦ
περιβάλλοντος, ὁ λειτουργικὸς
προγραμματισμὸς καὶ ὁ οἰκονομικὸς
προγραμματισμός».
Γρηγορεῖτε, γιὰ νὰ προλάβουμε καὶ
νὰ εἴμεθα ὅλοι ἄξιοι τὸ 2021.
18. Τόπο ζητοῦμε. Προκρίνουμε τὸ
Ἀττικὸ Ἄλσος καὶ ἐπίσης θέλουμε τὶς
ἀναγκαῖες νομοθετικὲς ρυθμίσεις,
ὅπως ἔχει τὸ Ἵδρυμα τῆς Παναγίας
Τήνου, τῆς Παναγίας Σουμελᾶ καὶ ἀνάλογα
ἱδρύματα. Ἔχουμε ἕτοιμο σχέδιο
εἰσηγητικῆς ἐκθέσεως καὶ νομοθετικῆς
ρυθμίσεως, γιὰ νὰ τὰ καταθέσουμε στὰ
ἁρμόδια τμήματα τῆς Βουλῆς.
19.Ἔχουμε διακηρύξει ὅτι ὁλόκληρη ἡ
περιουσία μας ἀφιερώνεται στὴν ὑλοποίησι
αὐτοῦ τοῦ Τάματος. Κινούμαστε μὲ
ἀπόλυτη διαφάνεια, ἄκρα ἀνιδιοτέλεια
καὶ αὐτοθυσία καὶ δὲν ἐπιθυμοῦμε
οὐδὲ κἂν τὸ ὄνομά μας νὰ ἀναφερθῇ
πουθενά. Νὰ ἀπέλθουμε ὡς ἄγνωστοι
στρατιῶτες. Κινητοποιούμαστε μὲ
συναντήσεις καὶ συνέδρια ἐνημερώσεως
καὶ ἐκπληρώσεως καὶ ἀγωνιοῦμε διὰ
τὴν ἄμεση πραγματοποίησι τοῦ Πανελληνίου
Προσκυνήματος τοῦ Τάματος τοῦ Ἔθνους.
20. Παρακαλοῦμε προλάβετε. Ἀναγνωρίζουμε
τὰ ἐπείγοντα θέματα τῆς χώρας καὶ τοῦ
λαοῦ, ἀλλὰ σᾶς διαβεβαιώνουμε ὅτι
καὶ τοῦτος ὁ στόχος εἶναι ἱερὸς καὶ
ἔντιμος καὶ θέλουμε νὰ δημιουργηθῇ
καὶ λειτουργῇ μὲ διαφάνεια καὶ ἔντιμα
μέσα.
Ἄς ἐνταχθῆ ἄμεσα στὸ «κάδρο» τοῦ
ἀνασχεδιασμοῦ τῆς Ἑλλάδος.
Σᾶς εὐχαριστοῦμε.
Σᾶς
ἀσπαζόμεθα τὴν δεξιάν
μετὰ
υἱικοῦ σεβασμοῦ καὶ τῆς ἐν Κυρίῳ
ἀγάπης
|
|
ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ:
Ἀποφάσεις τῆς Ἱερᾶς
Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
ἀπὸ 8.6.2012 καὶ 14.5.2013.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου