Ο Λαός τον καιρό των Αλεπούδων και των Λύκων.
Κάλεσμα προς τον Ελληνορθόδοξο Λαό της ακριτικής Μητρόπολης Αλεξανδρούπολης και όλης της Ελλάδας.
Βασιλική Οικονόμου
Ἡ ἐλπίς μου ὁ Πατήρ, καταφυγή μου ὁ Υἱός, σκέπη μου τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον, Τριὰς Ἁγία, δόξα σοι.
*
«᾿Εν αὐτῇ τῇ ἡμέρᾳ προσῆλθόν τινες Φαρισαῖοι λέγοντες αὐτῷ· ἔξελθε καὶ πορεύου ἐντεῦθεν, ὅτι ῾Ηρῴδης θέλει σε ἀποκτεῖναι. καὶ εἶπεν αὐτοῖς· πορευθέντες εἴπατε τῇ ἀλώπεκι ταύτῃ· ἰδοὺ ἐκβάλλω δαιμόνια καὶ ἰάσεις ἐπιτελῶ σήμερον καὶ αὔριον, καὶ τῇ τρίτῃ τελειοῦμαι» Λουκ. ιγ’ 31-32
*
«ἐγὼ γὰρ οἶδα τοῦτο, ὅτι εἰσελεύσονται μετὰ τὴν ἄφιξίν μου λύκοι βαρεῖς εἰς ὑμᾶς μὴ φειδόμενοι τοῦ ποιμνίου· καὶ ἐξ ὑμῶν αὐτῶν ἀναστήσονται ἄνδρες λαλοῦντες διεστραμμένα τοῦ ἀποσπᾶν τοὺς μαθητὰς ὀπίσω αὐτῶν» Πρ. κ’ 29-30
Λαέ μου, σάρκα και αίμα μου,
Σε βλέπω να υπακούς τυφλά
και πονούν τα μάτια μου.
Σ’ ακούω να σιωπάς ένοχα
και πονούν τ’ αυτιά μου.
Σε νιώθω να υποτάσσεσαι αμαχητί
και σχίζεται η καρδιά μου.
Τι είναι για σένα τελικά ο Χριστός, Λαέ μου;
Τι είναι για σένα ο Άγιος Τριαδικός Θεός σου;
Είναι Κάποιος που Τον θυμάσαι κάθε Κυριακή στην εκκλησία,
στις Σαρακοστές και στις γιορτές;
Είναι Κάποιος που Τον θυμάσαι
όταν αρρωσταίνεις ή φτωχαίνεις ή απειλείσαι;
Δεν είναι ο Πατέρας σου;
Δεν είναι ο Νυμφίος σου;
Δεν είναι η ίδια η ζωή σου;
Σαρακοστή έχουμε, Λαέ μου,
θα πας σε λίγο στην Ακολουθία του Νυμφίου,
όπως πηγαίνεις κάθε χρόνο.
Ως τι θα πας;
Ως κομπάρσος;
Θα πας να προσκυνήσεις τον Θεό
τον Οποίο οι κακοί Υπηρέτες Του υβρίζουν
απροκάλυπτα και αναίσχυντα
μπροστά στα μάτια και τ’ αυτιά σου,
θεωρώντας τον καθαγιασμένο Οίκο Του εστία μόλυνσης
και άρα και τον Θεό σου ψεύτη;
Θα πας να φιλήσεις
τη ματωμένη και θλιμμένη Εικόνα του Νυμφίου
με το αγκάθινο στεφάνι που και για σένα φόρεσε,
αφού πρώτα την απολυμάνουν
την ιερή αυτή Εικόνα με οινόπνευμα
μη τυχόν κολλήσεις έναν ιό
που ήλθε κατά παραγγελία να σε σκλαβώσει
στα δίχτυα των αντίχριστων Μασόνων;
Αναρωτιέμαι, τελικά ξεχνάς ή αγνοείς, Λαέ μου;
Κι αν αγνοείς, πώς αγνοείς;
Μη γνωρίζοντας ή παραβλέποντας;
Δεν άνοιξες ποτέ σου το Ευαγγέλιο να διαβάσεις
για τα θαύματα του Θεού σου;
Δεν άκουγες τόσα χρόνια τ’ Αναγνώσματα στη Θεία Λειτουργία,
στους Όρθρους τους εορταστικούς;
Και μιας και μίλησα για Όρθρους,
θέλω να σε ρωτήσω.
Γιατί τιμάς τόσο πολύ τους Μάρτυρες, Λαέ μου;
Επειδή σε θεραπεύουν με τη Χάρη του Θεού,
σε βοηθούν, σου παραστέκονται;
Πώς γίνεται να τιμάς τους Μάρτυρες,
τρέχοντας στα πανηγύρια και στα προσκυνήματα
με τις λαμπάδες και τα κόλλυβά σου,
με τις αρτοκλασίες, τα κεράσματα, τα τάματα,
και να μισείς το άγιο Μαρτύριο,
που ο Ίδιος ο Θεάνθρωπος με τη Θυσία Του σού δίδαξε;
Σε απειλήσαν με αρρώστια και με θάνατο
και σκιάχτηκες,
σαν να μη χτίστηκε η Ορθοδοξία ολάκερη
επάνω στην Ανάσταση του Λυτρωτή Ιησού Χριστού,
σαν να γεννήθηκε εχθές η Πίστη σου η αγία,
σαν να μην νίκησε ο Θεός σου θάνατο κι αρρώστια
αμέτρητες φορές εδώ και χιλιετίες.
«…έσωσε τη Θεσσαλονίκη από «παμφάγο καί παντοφθόρο» λοίμωξη ο Άγιος Δημήτριος ο Μυροβλήτης το 597 μ.Χ. [α] · τη Ρώμη από πανώλη στα τέλη του 6ου αι. μ.Χ. ο Αρχάγγελος Μιχαήλ [β] · τη Λήμνο από λοιμική νόσο ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς τον 14ο αιώνα [γ] · την Κέρκυρα από την πανούκλα το 1629-30 μ.Χ. και το 1673 μ.Χ. ο Άγιος Σπυρίδωνας ο Θαυματουργός [δ] · τη Ζάκυνθο από την πανούκλα το 1688 μ.Χ. ο Άγιος Γεώργιος ο Τροπαιοφόρος και το 1728 μ.Χ. ο Άγιος Χαράλαμπος [ε] · τη Λευκάδα από την πανώλη το 1743 μ.Χ. ο Άγιος Βησσαρίωνας Λαρίσης [στ] · τη Μυτιλήνη από πανώλη το 1832 μ.Χ. ο Άγιος Θεόδωρος ο Βυζάντιος [ζ] · τα Τρίκαλα από θανατικό και τους Καλαρρύτες Ιωαννίνων από λοιμική αρρώστια ο Άγιος Νικόλαος εκ Μετσόβου [η] · και μόλις τον προηγούμενο αιώνα, την Κωνσταντινούπολη από τη χολέρα το 1910 μ.Χ. η Υπεραγία Θεοτόκος [θ] · τη Λευκάδα από επιδημία ευλογιάς το 1922 μ.Χ. η Αγία Βαρβάρα [ι] και την Κοζάνη, το Αγρίνιο, όλην την Αιτωλοακαρνανία, την Πάτρα, την Κέρκυρα και σταδιακά την υπόλοιπη Ελλάδα από θανατηφόρο γρίπη πάλι η Υπεραγία Θεοτόκος το 1918 μ.Χ.» [ια].
Σε απειλήσανε με φτώχια και με πρόστιμα
και σκιάχτηκες,
σαν να μη γεννήθηκε ο Θεάνθρωπος Χριστός σου
μέσα σε σπήλαιο ζώων,
σαν να μην άκουσες ποτέ για όλους εκείνους τους Αγίους
που περιφρόνησαν και πλούτη και στερήσεις
για την αγάπη του Θεού τους·
σαν να μη σου’ χει πει ποτέ ο Θεός σου
με του Ευαγγελιστή Ματθαίου το στόμα
«μὴ οὖν μεριμνήσητε λέγοντες, τί φάγωμεν ἢ τί πίωμεν ἢ τί περιβαλώμεθα; πάντα γὰρ ταῦτα τὰ ἔθνη ἐπιζητεῖ· οἶδε γὰρ ὁ πατὴρ ὑμῶν ὁ οὐράνιος ὅτι χρῄζετε τούτων ἁπάντων. ζητεῖτε δὲ πρῶτον τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν δικαιοσύνην αὐτοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν». Ματθ. στ’ 31-33
Ακούς, Λαέ μου;
Τα «έθνη» αγωνιούν γι’ αυτά,
οι ειδωλολάτρες,
όχι όσοι ντύθηκαν Χριστό
με τ’ άγιο Βάπτισμά τους.
Σε απειλήσανε με περιορισμό (μετα)κινήσεων και φυλακή
και σκιάχτηκες,
σαν να μη σου’ χει πει ποτέ ο Θεός σου
με Παύλου του Πρωτοκορυφαίου το στόμα
«οὐ γὰρ ἔχομεν ὧδε μένουσαν πόλιν, ἀλλὰ τὴν μέλλουσαν ἐπιζητοῦμεν» Εβρ. ιγ’ 14.
και «κακοπαθῶ μέχρι δεσμῶν ὡς κακοῦργος· ἀλλ’ ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ οὐ δέδεται» Β’ Τιμ. β’ 9.
Σε απειλήσαν με στιγματισμό και περιθωριοποίηση
και σκιάχτηκες,
σαν να μη σου’ χει πει ποτέ ο Θεός σου
με του Ιωάννη Ευαγγελιστή το στόμα
«διὰ τοὺς Φαρισαίους οὐχ ὡμολόγουν, ἵνα μὴ ἀποσυνάγωγοι γένωνται· ἠγάπησαν γὰρ τὴν δόξαν τῶν ἀνθρώπων μᾶλλον ἤπερ τὴν δόξαν τοῦ Θεοῦ». Ιω. ιβ’ 42-43
Πού θα’ ναι η γνώμη και η δόξα των ανθρώπων να σε σώσει, Λαέ μου,
όταν θα δίνεις λόγο φοβερό στον Κύριο
για την υποταγή σου στους εχθρούς Του,
όταν ο Κύριος θα πει για σένα
«ἀρνήσομαι αὐτὸν κἀγὼ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς» Ματθ. ι’ 33 ;
Σου μίλησαν για ορθόδοξη αντίσταση
και σκιάχτηκες,
είπες θα σε αφορίσουν, θα σε καταραστούν οι Ιερείς σου,
σαν να μην Τον σταυρώσαν τον Χριστό οι Αρχιερείς κι ο Μαθητής Ιούδας,
σαν να μη σου’ χει πει ποτέ ο Θεός σου
με του Ευαγγελιστή Λουκά το στόμα
«μακάριοί ἐστε ὅταν μισήσωσιν ὑμᾶς οἱ ἄνθρωποι, καὶ ὅταν ἀφορίσωσιν ὑμᾶς καὶ ὀνειδίσωσι καὶ ἐκβάλωσι τὸ ὄνομα ὑμῶν ὡς πονηρὸν ἕνεκα τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου. χάρητε ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ καὶ σκιρτήσατε· ἰδοὺ γὰρ ὁ μισθὸς ὑμῶν πολὺς ἐν τῷ οὐρανῷ» Λουκ. στ’ 22-23
Σου’ παν να βγεις απ’ τους βεβηλωμένους τους Ναούς
και σκιάχτηκες,
είπες «Και πού θα κοινωνώ;«
σαν να μη σου’ χει πει ποτέ ο Θεός σου
με Παύλου Πρωτοκορυφαίου το στόμα
«Μὴ γίνεσθε ἑτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ; τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου;…διὸ ἐξέλθατε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος» Β’ Κορ. στ’ 14-15, 17
Θα κοινωνούσες, άραγε, κι απ’ του Αντίχριστου το χέρι;
Πόσο απέχεις απ’ αυτό
αν κοινωνάς από των δούλων του τα χέρια;
Σου μίλησαν για Ιερή Αποτείχιση
και σκιάχτηκες,
σαν να μην ήτανε αυτή ο ιερός ο δρόμος που σου ανοίγουν
η Αγία Γραφή και οι Ιεροί Κανόνες
για ν’ απομακρυνθείς από την αίρεση,
ο δρόμος των Αγίων·
είπες ότι είναι ακραίοι και φανατικοί όσοι αγωνίζονται,
σαν να μη σου’ χει πει ποτέ ο Θεός σου
με του Ιωάννη Ευαγγελιστή το στόμα
«οἶδά σου τὰ ἔργα, ὅτι οὔτε ψυχρὸς εἶ οὔτε ζεστός· ὄφελον ψυχρὸς ἦς ἢ ζεστός. οὕτως ὅτι χλιαρὸς εἶ, καὶ οὔτε ζεστὸς οὔτε ψυχρός, μέλλω σε ἐμέσαι ἐκ τοῦ στόματός μου». Αποκ. γ’ 15-16
Ακούς ποιος θα’ ναι ο κλήρος των χλιαρών, Λαέ μου;
Δεν ξέρω αν σε αναπαύει,
εμένα με τρομάζει και η σκέψη μόνο
να με εμέσει ο Θεός μου.
Δε σου μιλάω για Οικουμενισμούς,
για Ουκρανικά και Κολυμπάρια,
για σχίσματα και παναιρέσεις,
γράμματα ψιλά θα’ ναι όλα αυτά για σένα,
αν δε σε νοιάζουν τα αισχρά που βλέπεις μπρος στα μάτια σου,
αν τρέχεις ν’ αναμίξεις το αίμα σου
με το αίμα των εμβρύων
που σφαχτήκαν ζωντανά
για να φοράς εσύ ένα «πιστοποιητικό»
-ποιεί όντως πιστά το θέλημα του διαόλου!-
που σου επιτρέπει «ελεύθερη» την είσοδο
στην εργασία,
την εστίαση,
τ’ αεροπλάνα, τα καράβια και τα τρένα
και όπου αλλού πια δεν αντέχεις να μην πας,
επειδή σκιάχτηκες
πως δίχως τούτα
θα’ σαι φτωχός, γυμνός και άδειος
σαν να μη σου’ χει πει ποτέ ο Θεός σου
με του Ιωάννη Ευαγγελιστή το στόμα
«καὶ ἐδόθησαν τῇ γυναικὶ δύο πτέρυγες τοῦ ἀετοῦ τοῦ μεγάλου, ἵνα πέτηται εἰς τὴν ἔρημον εἰς τὸν τόπον αὐτῆς, ὅπως τρέφηται ἐκεῖ καιρὸν καὶ καιροὺς καὶ ἥμισυ καιροῦ ἀπὸ προσώπου τοῦ ὄφεως.» Αποκ. ιβ’ 14
Λαέ μου, σάρκα και αίμα μου,
Εμένα μη μ’ ακούς· ούτε με ξέρεις, ούτε μ’ εμπιστεύεσαι.
Αυτοί, όμως, οι κακοί Υπηρέτες του Κυρίου,
που θαρρείς πως τους γνωρίζεις,
που τους ακούς και εμπιστεύεσαι,
σε οδηγούν στο ανάθεμα.
Κι ανάθεμα θα πει, γίνεσαι χάρισμα στο διάβολο.
“ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ’ ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω” Γαλ. α΄ 8
*
«Τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει τοῖς ὑβρίζουσι καὶ ἀτιμάζουσι τάς σεπτὰς εἰκόνας,
Ἀνάθεμα»
«Τοῖς μὴ πίστει καθαρᾷ, καὶ ἁπλῇ καὶ ὁλοψύχῳ καρδίᾳ τὰ τοῦ Σωτῆρος ἡμῶν
καὶ Θεοῦ, καὶ τῆς ἀχράντως αὐτὸν τεκούσης Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου, καὶ τῶν
λοιπῶν ̔Αγίων ἐξαίσια θαύματα δεχομένοις, ἀλλὰ πειρωμένοις, ἀποδείξεσι καὶ
λόγοις σοφιστικοῖς, ὡς ἀδύνατα διαβάλλειν, ἢ κατὰ τὸ δοκοῦν αὐτοῖς
παρερμηνεύειν, καὶ κατὰ τὴν ἰδίαν γνώμην συνιστᾶν, Ἀνάθεμα».
Εκ του Συνοδικού της Ορθοδοξίας
Σήκω, Λαέ μου!!!
Φτάνει πια τόσο χώμα, για Ουρανό είσαι πλασμένος!!!
____________________________________________________
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
α) Ο Άγιος Δημήτριος ο Μυροβλήτης σώζει τη Θεσσαλονίκη από πρωτοφανή «παμφάγο καί παντοφθόρο» λοίμωξη το 597 μ.Χ..
https://www.hristospanagia.gr/ὁ-ἅγιος-δημήτριος-σώζει-τήν-θεσσαλον/
β) Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ σώζει τη Ρώμη από πανώλη στα τέλη του 6ου αι. μ.Χ. https://choratouaxoritou.gr/?p=141889
γ) Ἡ Λῆμνος σώθηκε ἀπό λοιμική νόσο μέ προσευχές τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ https://www.hristospanagia.gr/ἡ-λῆμνος-σώθηκε-ἀπό-λοιμική-νόσο-μέ-π/
δ) Ο Άγιος Σπυρίδωνας ο Θαυματουργός σώζει την Κέρκυρα από την πανούκλα το 1629-30 και το 1673 μ.Χ. https://www.saint.gr/3247/saint.aspx
ε) Ο Άγιος Γεώργιος ο Τροπαιοφόρος σώζει τη Ζάκυνθο από την πανούκλα το 1688 μ.Χ. https://www.saint.gr/3571/saint.aspx
– Ο Άγιος Χαράλαμπος σώζει τη Ζάκυνθο από την πανούκλα το 1728 μ.Χ. https://www.saint.gr/1213/saint.aspx
στ) Ο Άγιος Βησσαρίωνας Λαρίσης σώζει τη Λευκάδα από την πανώλη το 1743
μ.Χ. https://www.saint.gr/436/saint.aspx
ζ) Ο Άγιος Θεόδωρος ο Βυζάντιος σώζει τη Μυτιλήνη από πανώλη το 1832 μ.Χ. https://www.saint.gr/4364/saint.aspx
η) Ο Άγιος Νικόλαος εκ Μετσόβου σώζει τα Τρίκαλα από θανατικό και τους Καλαρρύτες Ιωαννίνων από λοιμική αρρώστια https://www.saint.gr/1615/saint.aspx
θ) – Η Παναγία σώζει την Κωνσταντινούπολη από χολέρα το 1910 https://www.impantokratoros.gr/7BF844AB.el.aspx
– και εδώ: «Κωνσταντινούπολη 1871: Όταν ο Πατριάρχης κάλεσε την Αγία Ζώνη στη Βασιλεύουσα για τη χολέρα. Χιλιάδες κόσμου ξεχύθηκαν στους δρόμους για να την προσκυνήσουν», Ιστολόγιο iellada.gr, 9-7-2021 https://www.iellada.gr/thriskeia/konstantinoypoli-1871-otan-o-patriarhis-kalese-tin-
agia-zoni-sti-vasileyoysa-gia-ti-0
ι) Η Αγία Βαρνάρα σώζει τη Λευκάδα από επιδημία ευλογιάς το 1922 μ.Χ. https://www.saint.gr/1810/saint.aspx
ια) Η Παναγία η Προυσιώτισσα λύνει την επιδημία σε Μεσολόγγι και Αγρίνιο… https://www.romfea.gr/pneumatika/36339-i-panagia-i-prousiotissa-lunei-tin- epidimia-se-mesologgi-kai-agrinio
Η Παναγία σώζει από θανατηφόρο γρίπη την Κοζάνη και το Αγρίνιο το 1918 μ.Χ. https://www.romfea.gr/proskunimata/16799-i-iera-moni-panagias-zidaniou-binteo https://www.ekklisiaonline.gr/thavmata/thavma-panagias-prousiotissas-i-panagia-edioxe-ti-gripi/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου