Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

ΑΣ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ... ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ;; ...

Το παρόν εστάλη από αναγνώστη μας και το δημοσιεύουμε.

Έλεος αγαπητοί μου, ΕΛΕΟΣ!!!

Η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο.

Είμαι στο λιμάνι του Πειραιά, σταματημένος στο φανάρι. Βλέπω έναν πακιστανό λαθροψηφοφόρο να στέκεται και να αγριοκοιτάζει έναν επαίτη ναρκομανή Έλληνα. Του ρίχνει ένα σκούντημα με τον αγκώνα και τον απειλεί σηκώνοντας το "ταυ" που καθαρίζει τα τζάμια!! Τον διώχνει γιατί η Ελλάδα είναι δικό του τσιφλίκι. Η Ελλάδα του Πασόκ και της διεφθαρμένης αστυνομίας.

Κατεβάζω το παράθυρο και ξεκινάω "Ρεεεεεεε, ρε μ$#@#, τι κάνεις εκεί ρε??? Δικό σου είναι το φανάρι ρε??? Να φύγεις εσύ ρε μ#$#$@ !!! Με κοιτάζει απορημένος αλλά δεν πτοείται... ξέρω ότι αν κατέβω για να αποδώσω δικαιοσύνη εμένα θα πιάσουν και όχι αυτόν... βλέπετε είχα την "ατυχία" όχι μόνο να γεννηθώ Έλλην, αλλά να αγαπώ σφόδρα και την πατρίδα μου.

Τις τελευταίες ημέρες τους περιμένω πως και πως στα φανάρια. Τους παρατηρώ. Μόλις δουν γυναίκα οδηγό, ή ηλικιωμένο ορμάνε και με την βία ξεκινούν να καθαρίζουν. Όταν με πλησιάζουν, δεν σηκώνω το παράθυρο, δεν κοιτάζω αλλού, δεν προσποιούμαι ότι δεν τους βλέπω, δεν τους διώχνω ευγενικά λέγοντας "όχι ευχαριστώ".

"Φύγε ρε από δω, εξαφανίσου ρε μην φέρω αστυνομία, χαρτιά έχεις, ποιός σε πληρώνει ρε;" είναι μερικά από αυτά που τους λέω και ήδη 3 στην γειτονιά μου έχουν εγκαταλείψει τα πόστα τους.

Και τότε μου ήρθε η ιδέα. Τι θα γινόταν αν 2-3 άτομα «πιάναμε» το φανάρι από νωρίς. Με τα «ταυ» μας, τους κουβάδες μία κάμερα ανά χείρας και το χαμόγελο στα χείλη. Προσφέραμε ΔΩΡΕΑΝ καθάρισμα τζαμιών και ενημερωτικά φυλλάδια, και τους χαλάγαμε την πιάτσα. Λέτε η αστυνομία να έπιανε εμάς και να άφηνε αυτούς στα φανάρια ... δύσκολο μου φαίνεται αγαπητοί. Νομίζω ότι δεν είναι κακή ιδέα... εσείς τι λέτε;;; ...

πηγή

Σχόλιο
Ναι, να τους δίωξουμε. Και μαζί τους να πάρουν και αυτούς που τους έφεραν και τους δίνουν προνόμια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: