Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

ΕΝΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΖΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ

Ξημέρωμα Κυριακής. Πήραμε τη Φώτιση και την Αγία κοινωνία και βάλαμε στο ταπεινό τραπέζι μας με προσευχή την όμορφη μακαρονάδα.
Α ρε αθάνατη μακαρονάδα που λέει κι ο Βέγγος. Με όμορφη από καιρο ημέρα πήγαμε στο γήπεδο να δούμε την αεκάρα μας.(τα λεφτά τα μάζεψε ο γιος μου από το χαρτζιλίκι του) .Εγώ δεν είμαι και τόσο στα 40 μου τόσο οπαδός. Όμως όταν μας παράτησε η μάνα των παιδιών μου μία για άλλη οικογένεια πριν πολλά χρόνια έπρεπε να είμαι... 

πατέρας, μάνα ,γιαγιά, παππούς και φίλος στα παιδιά μου.Μέχρι τώρα τα καταφέρα και είμαι πολύ υπερήφανος. Παράτησα τη μόνιμη δουλειά μου για να μπορώ να είμαι στα παιδιά μου δίπλα.
 Η μάνα τους άφαντη εδώ και πολλά χρόνια. Το δικαστήριο μου έδωσε την πλήρη επιμέλεια. Έχω τα χαρτιά του δικαστηρίου για όποιον δε πιστεύει.Το θέμα μας όμως δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι ότι φτάσαμε να χρωστάμε 3 ενοίκια, να χρωστάω ακόμα και δίπλα στον άνθρωπο με τα γάλατα για τα παιδιά μου και να μη μπορώ λόγω ηλικίας (40) να βρω μια δουλειά. 
Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, δένω και λύνω υπολογιστές σε λίγα δευτερόλεπτα. Έχω φτάσει σε σημείο να ζητάω δανεικά από τους γείτονες για να έχω να βάλω κάτι στη κατσαρόλα. Πήγα σε εκκλησιες μου δώσανε κάτι, αλλά δε φτάνουνε ούτε για να πάρουμε καλαμπόκι. Μη ξεχνάτε αγαπητοί μου φίλοι πως οι περισσότεροι από σας έχετε ένα απλό και μικρό εισόδημα για να πάτε τα παιδιά σας καράτε, χορό, κολύμβηση, αγγλικά, κάτι τέλος πάντων για να χαρεί το αγγελούδι σας. Τα δικά μου αγγελούδια δεν έχουνε τέτοια.. Τα δικα μου παιδια περιμενουν απλά να φάνε και να ντυθούν.
Μέσα από αυτό το blog θα ήθελα να παρακαλέσω, αν κάποιος έχει να μου δώσει δουλειά. Θέλω απλά μια δουλειά να μπορώ να μεγαλώσω τα παιδιά μου. Θέλω να τα βάλω κι αυτά όπως άλλα παιδάκια να χαρούνε κι αυτά άπως τα δικά σας παιδιά.
Αν κάποιος αγαπητάς φίλος ή φιλη έχει μια δουλειά για μένα ας μου δώσει την ευκαιρία να με δοκιμάσει. ΠΟΤΕ δε θα τον προδώσω.
Δεν ζηταω λεφτά να μου δώσετε, ούτε ζητάω δανεικά… παρά μόνο μια δουλειά. ΠΟΤΕ δε θα ζήταγα λεφτά ξένα, γιατί έχω χέρια που θέλουν να δουλέψουν.

Ένα e-mail για να μπορείτε να με βρειτε  Mpampakos197@yahoo.com


Δεν υπάρχουν σχόλια: