Υπήκοος είναι ο οποιοσδήποτε ο οποίος νομικά υπόκειται στους νόμους ενός κράτους, ασχέτως καταγωγής – ακόμα και ο αλλοδαπός (ιθαγενής άλλης χώρας) που «αποφάσισε» ότι του αρέσει να ζεί και να εργασθεί εφ’ όρου ζωής σε ένα κράτος, άσχετα αν είναι ο τόπος καταγωγής του, και ότι αποδέχεται να υπακούει στο σύνταγμα και στους νόμους του κράτους αυτού.
Ιθαγενής είναι αυτός που κατάγεται από συγκεκριμένη χώρα, που δεν ήλθε από αλλού, ο ντόπιος. Στην Ελλάδα μέχρι πρότινος οι όροι «ιθαγένεια» και «υπηκοότητα» ταυτίζονταν διότι δεν υπήρχε μετανάστευση από το εξωτερικό προς το εσωτερικό της χώρας.
Μερικά ιστορικά παραδείγματα της ιθαγένειας:
«Η πόλη μας ( η Αθήνα) αναγνωρίζεται ως η αρχαιότερη, η μεγαλύτερη και η πιο φημισμένη σε όλον τον κόσμο. Αφού λοιπόν η αρχή της ιστορία της είναι τόσο ένδοξη, πρέπει να τιμηθούμε ακόμη περισσότερο για τη συνέχεια. Γιατί εμείς που κατοικούμε σ’ αυτήν την πόλη, δεν διώξαμε από εδώ τους κατοίκους της, ούτε τη βρήκαμε έρημο ούτε συγκεντρωθήκαμε πολλοί λαοί και ήρθαμε να την καταλάβουμε. Η καταγωγή μας είναι τόσο καλή και γνήσια, ώστε η ίδια η γη, στην οποία γεννηθήκαμε, βρίσκεται στην κατοχή μας χωρίς καμιά διακοπή. Εμείς είμαστε αυτόχθονες και μπορούμε να ονομάζουμε την πόλη με τα ίδια ονόματα που δίνει κανείς στους πλησιέστερους του συγγενείς. Εμείς απ΄ όλους τους Έλληνες έχουμε το δικαίωμα να την αποκαλούμε τροφό, πατρίδα και μητέρα. Εκείνοι λοιπόν που δίκαια αισθάνονται περήφανοι να διεκδικούν την ηγεμονία και υπενθυμίζουνε συχνά τις παραδόσεις, πρέπει να αποδείξουν ότι τέτοια είναι η καταγωγή της φυλής τους ( Ισοκράτης, «Πανηγυρικός», 23 -25 )
«Γιατί είναι τόσο ευγενικό, ελεύθερο και σταθερό το φρόνημα της πόλης μας (της Αθήνας) και φυσικά εχθρική προς τους βάρβαρους, επειδή είμαστε γνήσιοι Έλληνες και ανόθευτοι από τους βάρβαρους. Άλλωστε δε συγκατοικούν με μας ούτε Πέλοπες, ούτε Κάδμοι ούτε Δαναοί, ούτε Αιγύπτιοι αλλά βάσει του νόμου Έλληνες και χωρίς βαρβαρικές προσμείξεις, γεγονός από το οποίο δημιουργήθηκε στην πόλη μας το μίσος για τις ξένες φυλές…». (Πλάτων, Μενέξενος, 245c-d)
«Άλλωστε και η αρχή του βίου των Αθηναίων ήταν δίκαιος, γιατί δεν συγκεντρώθηκαν και έδιωξαν άλλους κατοικώντας σε ξένη χώρα, όπως οι πολλοί, αλλά όντας αυτόχθονες είχαν την ίδια μητέρα και πατρίδα. ….» (Λυσίας, «Επιτάφιος τοις Κορινθίοις βοηθοίς», 17-21)
Τι συμβαίνει όταν ξένοι κατακτούν την χώρα
«Η εκστρατεία στην Τροία από τον Αγαμέμνονα ήταν πράξη ωφελιμότατη για τους Έλληνες, για να μην υποστεί η Ελλάδα από τους βάρβαρους δεινά παρόμοια με κείνα που υπέστη παλαιότερα κατά την κατάληψη όλης της Πελοποννήσου από τον Πέλοπα, του Άργους από το Δαναό και της Θήβας από τον Κάδμο (Ισοκράτους Παναθηναϊκός 79-80)
Σήμερα επιχειρείται η απόδοση «ιθαγένειας» δηλαδή να ονομασθούν ντόπιοι, γνήσιοι έλληνες, 250.000 αλλοδαποί!
Ποια σκοπιμότητα αναγκάζει τους υπηρέτες του λαού να πάρουν τέτοια μέτρα που στρέφονται ενάντια στον λαό; Λένε αλήθεια ότι έτσι θα εξασφαλιστεί η ειρήνη; Από ποιους απειλείται η ειρήνη της ελληνικής κοινωνίας; Μήπως υπάρχουν απειλές από αλλοδαπούς; Γιατί κανείς έλληνας δεν απείλησε με σκοπό να νομιμοποιηθούν οι αλλοδαποί.
Συντρέχουν μήπως λόγοι οικονομικοί; Υπηκοότητα και αυστηρός έλεγχος στους χώρους κάθε εργασίας.
Μήπως πρόκειται για την περίφημη "γονιμοποίηση" την οποία πρέσβευε ο Π. Παυλόπουλος; Ταυτίζεται δηλαδή το ΠΑΣΟΚ με την εσωτερική πολιτική της Ν.Δ.; Τότε, γιατί κάνουμε εκλογές και γιατί αλλάζουμε κυβερνήσεις αφού ΚΑΠΟΙΟΙ - και όχι ο ελληνικός λαός - επιβάλλουν συγκεκριμένες πολιτικές;
Μήπως οι υπηρέτες του λαού ενοχλούνται από το αμιγές του ελληνικού λαού; Και αν ενοχλούνται, τι καταγωγή έχουν; Αν δεν είναι έλληνες, μπορούμε να καταλαβαίνουμε την ψυχρότητά τους προς το ελληνικό γένος. Γιατί όμως δεν βγαίνουν να πούν στον λαό «εμείς δεν είμαστε Έλληνες! Ζητάμε την ψήφο σου για τον άλφα και τον βήτα λόγο»; Γιατί κρύβονται; Γιατί θέλουν να περάσουν κρυφά τέτοιους νόμους που θα προκαλέσουν εσωτερικές κοινωνικές διαμάχες;
Γιατί δίδουν την ιθαγένεια αντί για την υπηκοότητα ; Γιατί θέλουν να κατοχυρώσουν τους αλλοδαπούς ως ντόπιους – και μάλιστα τους μουσουλμάνους που αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία των αλλοδαπών; Ποια ήταν και ποια είναι η συμπεριφορά τους απέναντι στον ελληνικό ορθόδοξο λαό; Αυτά δεν ενδιαφέρουν κανέναν;
«Η κοινωνική ειρήνη είναι καρπός της ομοιογένειας της κοινωνίας και όχι της μετατροπής των ανθρώπων σε μηχανισμούς παραγωγής εξουσίας και χρήματος».Ι.Β.
1 σχόλιο:
Επειδή δίνεται και δικαίωμα ψήφου στους ξένους, πολύ φοβάμαι ότι η πράξη αυτή στρέφεται εναντίον των Ελλήνων. Για μια Ελλάδα δίχως Έλληνες.
Δημοσίευση σχολίου