Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.



ΑΝΤΕΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΕΔΩ
Εσείς μπορεί να την χρειάζεστε. Εμείς, πάλι, ΟΧΙ.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ακοθσα καλα?το πατριαρχειο ιεροσολυμων χρωσταει στο ισραηλ κατι 2 εκ.δολαρια και θα τους δωσει σε ανταλαγμα εδαφη και κτιρια?καλα σαραντα ορθοδοξοι,αντε και χωρις πατριαρχειο εκει,ισως διαλυθει μια απο τις θρησκειες πιο γρηγορα.να παιρνουν και αλλοι σειρα μπας και προλαβουμε να ζησουμε σε αυτον τον πλανητη το ονειρο μιας κοινωνιας πληροφορημενης,χωρις προκαταληψεις,χωρις φανατισμενους θρησκευομενους ολων των θρησκειων,και πιθανον με ειρηνη ,αφου ο βασικος λογος που σκοτωνομαστε επι χιλιετιες ειναι οι θρησκειες.που δυστυχως ακομα δεν λενε να τελειωνουν.ολο και καποιοι βρισκουν ευκαιρια να δημιουργουν νεες,ακομα πιο αφελεις και κακοπροαιρετες,ακομα πιο φανατικους και δολοφονικους πιστους.αντε να δουμε και λιγη σκεψη μετα την αποβλακωση και τα πιστευε και μη ερευνα....

ιωαννης είπε...

Η παραχώρηση εδαφών για χρέη στο Ισραήλ, αν ισχύει κάτι τέτοιο, δεν πλήττει κάποια θρησκεία. Μειώνει τα δίκαια του ελληνισμού στο Ισραήλ. Είναι Ελληνικά και όχι "θρησκευτικά" εδάφη.
Η ελευθερία χωρίς δικαιοσύνη και ειρήνη, που είναι όλα προϊόντα της αγάπης, είναι το μήνυμα του Χριστού, που παραμένει μήνυμα ζωντανό και βιοιύμενο από τους πιστούς, τους ελεύθερους ανθρώπους που ζούν στην Εκκλησία.
Ο λόγος που οι άνθρωποι σκοτώνονται μεταξύ τους είναι ΜΟΝΟ για την απόκτηση εξουσίας προς εκμετάλλευση του άλλου.
Όσον αφορά το "πίστευε και μή ερεύνα" δεν έχει καμία σχέση με την Ορθόδοξη Εκκλησία, αφού δεν αναφέρεται πουθενά, εκτός φυσικά αν εννοείς τους αρχαίους έλληνες ειδωλολάτρες που απειλούσαν με θάνατο τους επιστήμονες όταν αυτοί αποδείκνυαν ότι η γή είναι στρογγυλή και γυρίζει γύρω από τον ήλιο - γνωστό το περιστατικό του Αρίσταρχουν του Σάμιου που κατηγορήθηκε για αθεΐα από τον Ζήνων και που η μόνη ποινή ήταν ο θάνατος.
Όσο ο Έλληνας παραμένει ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ, όσο διατηρεί τις παραδόσεις του τις εθνικές και υπαρξιακές, μακρυά από την δήθεν ελευθερία του σκλάβου, δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και κανέναν. Διότι πάντοτε ίσχυε και θα ισχύει το "ει ο Θεός μεθ' ημών, τίς καθ' ημών;"