ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΕΦΡΑΙΜ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ:"ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΓΙΑ ΠΡΟΞΕΝΟ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΣΤΟ ΚΟΣΣΟΒΟ-ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΗ ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ"!
Ο "Χρόνος" κατέγραψε το λόγο του καθηγούμενου της μονής Βατοπαιδίου στο μετόχι του Αγίου Νικολάου την οικονομική κρίση, την τουρκοποίηση της Θράκης, την τεταμένη σχέση με τους μητροπολίτες.
Ρεπορτάζ
Δήμος Μπακιρτζάκης
«Δεν θα κλείσουμε το στόμα, φτάνει πια. Θα το ανοίξουμε», λέει ο Εφραίμ και περνά στην αντεπίθεση
Η ανοικτή ομιλία του ακουμπούσε πολλά θέματα το ρόλο των μονών στην σύγχρονη κοινωνία απαντούσε στα περιουσιακά ζητήματα όπου ο καθηγούμενος τόνιζε: «Δεν τα δημιουργήσαμε εμείς, τα βρήκαμε όπως θα έρθουν και άλλοι μετά από εμάς. και θα τα βρουν. Γιατί νομίζετε οι πατέρες δέχονταν τα δώρα των αυτοκρατόρων; Ήξεραν ότι η παρουσία των Αγιοριτών Πατέρων σε μια περιοχή, σε μια περιφέρεια οπωσδήποτε θα προσέφερε και πνευματικούς καρπούς και ωφέλειες στον τόπο. Σήμερα οι αρχιερείς και οι επίσκοποι δεν μας βλέπουν με καλό μάτι. Στην Σάμο έχουμε ακόμη ένα μετόχι και εγώ ο ταλαίπωρος έγραψα στον αρχιεπίσκοπο και του είπα είναι αδικία νάχουμε το μετόχι και να μη λειτουργεί. Έγραψα ένα γράμμα και του λέω στις 24 του Μάρτη τη μέρα του Ευαγγελισμού να έρθω με πατέρες για να συνεννοηθούμε και θα επιστρέψουμε 26 Μαρτίου και μου στέλνει μια έγγραφη απάντηση ότι δεν μπορούμε να σας παρέχουμε κανονική λειτουργία σ’ ένα μετόχι που είναι Βατοπαιδινή περιουσία. Βέβαια είπα να υποκύψω αυτή τη φορά για να μην αρχίσω καινούργιους αγώνες στην Σάμο, πριν τελειώσω με τους παλιούς»
ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΦΡΑΙΜ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ,ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
«…Στη Σάμο βοηθούσαμε ένα μοναστήρι, όταν πήγα εκεί του λέω του γέροντα τι χρειάζεσθε; Μου λέει δεν έχω χρήματα. Του έδωσα χρήματα, του έδωσα και μετρητά. Μαθαίνω ότι πήγε στον μητροπολίτη εκεί και του είπε να μην παίρνει χρήματα από τον Εφραίμ γιατί θέλει να κάνει προτεκτοράτο στη Σάμο...
Ήταν κακό δηλαδή αυτό που κάναμε κι εδώ στην περιοχή σας;
Επισκέφθηκα τον επίσκοπο Ξάνθης και του είπα «Σεβασμιότατε εμείς κάναμε μια προμελέτη, γιατί οι ψαράδες της Βιστωνίδας είναι απλοί άνθρωποι, δεν γνωρίζουν δεν μπορούν να αξιοποιήσουν αυτό που έχουν. Θέλουμε με οδηγίες Ευρωπαϊκές να παράγουμε παστό οικολογικό ψάρι χαβιάρι και με βάση μια προμελέτη υπολογίζεται ένας τζίρος 3 δις δραχμές τον χρόνο καθαρά κέρδη. Τα 10% θα τα πάρει η Μητρόπολη Ξάνθης ως ευλογία», του είπαμε. «Όχι», μου είπε και αρνήθηκε. Θαρρείς και ήταν κακό να δουλεύουν στην περιοχή σας όπως είναι οι δήμοι 500 άτομα στον οικοτουρισμό, ενώ τώρα είναι σε τέτοιο χάλι και δεν πρόκειται η πολιτεία να δει την λίμνη και να την αξιοποιήσει. Αν θέλουν να θανατώσουν τον τόπο, είναι καπρίτσιο τους», θα πει.
«Επισκέφθηκα και τον κ. Παυλίδη ως νομάρχη Ξάνθης. Του στείλαμε επαλειμμένα γράμματα και του εξήγησα ότι η μονή δεν θα πειράξει κανένα που πήρε μέρος της περιουσία μας, αλλά μέχρι εδώ, ότι πήρατε, πήρατε. Ήταν ανένδοτος. «Να φύγουν οι καλόγεροι από εδώ» έλεγε. Ε τότε κι ας έρθουν αυτοί με το κόκκινο το φέσι εδώ», είπε ο Εφραίμ και συνέχισε: «Τώρα η Μητρόπολη Ξάνθης μαθαίνω κάνει λέει συμμαχία με τον Μουφτή και εναντιώνεται κατά των χιλιαστών. Είναι δυνατόν να συνεργαστεί η Μητρόπολη Ξάνθης με το Μουφτή σε πνευματικό επίπεδο; Απαγορεύεται, δεν είναι σ’ ένα κοινωνικό ζήτημα να μπορείς να συνεργαστείς.
Ο γέροντας Εφραίμ μίλησε και για την οικονομική κρίση. «Οι πολιτικοί έφεραν τον τόπο σε αυτή την κατάντια, ήδη πεινούν αρκετοί ακόμη κι εδώ και θα πεινάσουν περισσότεροι Εμάς όμως μας κρατούν μας έδεσαν τα χέρια για τρία χρόνια και μας συμπεριφέρονται ως εμπόρους ναρκωτικών. Εμάς ένα πνευματικό ίδρυμα που εξ αποδείξεως έδωσε 500.000 ευρώ για αποφυλακίσεις φυλακισμένων. Ενώ ο γεροδεσπότης της Κομοτηνής πηγαίνει στους φυλακισμένους μια φορά το χρόνο ένα πακέτο τσιγάρα.
Κλείνουν τα μοναστήρια στην περιοχή μας γέροντα, του λέει κάποιος από το κοινό.
-Μα για νάρθει κάποιος να προσφέρει στην περιοχή σας πρέπει να υπάρχει γέροντας που να εμπνέει.
Τα πράγματα είναι δύσκολα, πολύ δύσκολα. Πήγα εκεί στο Διδυμότειχο, για πρώτη φορά στον επίσκοπο, με κάλεσαν στα εγκώμια. Εκεί οι στρατώνες είναι κενοί, δεν υπάρχει τίποτα κι όπως μου εκμυστηριεύτηκε στη συνέχεια εκεί οι μουσουλμάνοι αγοράζουν εκτάσεις.Έχουν την τράπεζα που τους δίνει δάνεια.«Πάρτε να πάρετε ακίνητα και μετά εμείς θα σας τα δημεύσουμε. Συμφωνούν εκ των προτέρων, θα σας δώσουμε άτοκο δάνειο, να ξέρετε ότι δεν θα μπορούμε να σας πληρώσουμε και αφήνουμε τα ακίνητα».
ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΠΡΟΞΕΝΟ
«Το ξέρετε ότι στην Κομοτηνή ο πρόξενος υπηρέτησε στο Κόσσοβο και μετά τον έφεραν εδώ. Δυστυχώς λέω ότι σε μερικά χρόνια θα γίνετε Κοσυφοπέδιο με τον πρόξενο να οργώνει την περιοχή».
ΚΑΥΤΗΡΙΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
«Κοιτάξτε τα παράλογα εμείς δεν πήραμε άδεια και μας έριξαν 150.000 ευρώ πρόστιμο για το εξωκλήσι. Ήρθε η κ. Διαμαντοπούλου υπουργός Παιδείας και λέει για το τζαμί της Σμίνθης που είναι χωρίς άδεια, σας χαρίζω το πρόστιμο που ήταν 700.000 ευρώ… Τώρα δίνουν κρατικά χρήματα στο Βοτανικό όπου ενέκριναν να χτιστεί τζαμί, όχι μόνο τζαμί αλλά και γύρω-γύρω δωμάτια 85 εκ. ευρώ προϋπολογισμός εκτός από το οικόπεδο, προσφορά της κυβερνήσεως. Δείτε τη συμπεριφορά του δημοσίου, διαλέξτε και πάρτε»…
ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΟΡΟΣ
«Από το Σάββατο του Λαζάρου μέχρι την Κυριακή των Μυροφόρων φιλοξενήσαμε 4600 άτομα, στο Βατοπαίδι στο Όρος, που σημαίνει ότι πρέπει να τους κοιμήσεις, να τους ταΐσεις ενώ δεν θέλουν να προσφέρει το Βατοπαίδι τίποτα. Θέλουν να καταργηθεί. Όταν χρειάζομαι 300.000 ευρώ μόνο για πετρέλαιο το χρόνο, όταν φιλοξενούμε περίπου 50.000 κόσμο τον χρόνο, τόση είναι ολόκληρη πόλη της Ξάνθης …
Τους λέμε ότι ούτε θα εγκαταλειφθεί, ούτε τίποτα, εμείς θα πρυτανεύσουμε, και θα θριαμβεύσουμε. Θα καταργηθούν αυτοί που μας πολεμούν. Εμείς κάνουμε αγρυπνίες, δοξολογούμε το Θεό συνέχεια, οι πατέρες, βοηθούν. Μας λένε ότι «είμαστε παράσιτα», με λένε «απατεώνα», ο «καλόγηρος ο μπίζνεσμεν».
Οι άνθρωποι του Θεού, παιδί μου, δεν θέλουν χρήματα, πέρασαν πολλά από τα χέρια τους, δεν κόλλησε δευτερόλεπτο η καρδιά τους στα χρήματα. Και εμένα πέρασαν πολλά χρήματα από τα χέρια μου, εκατομμύρια, ούτε κόλλησε ποτέ η καρδιά μου στα χρήματα, γιατί είμαι μοναχός, αν ήθελα χρήματα θα ήμουν έξω, θα έκανα επιχειρήσεις στην Νταουνιγκ στρητ όχι στη μονή Βατοπαιδίου. Τα πράγματα έχουν αλλάξει αν ήθελε κάποιος να πάει σε μοναστήρι τον πήγαινε ο θείος, του τον έκλεινε εκεί μέσα. Τώρα οι μοναχοί ξέρουν, σπουδάζουν θεολογία, έχουν διδακτορικά, έχουν ξένες γλώσσες, πως αποδέχονται έναν «απατεώνα»… Και όμως, το διέσπειραν μέσα στον ελληνικό λαό και το δέχτηκε.
Όταν πήγα αρχικά στο Βατοπαίδι άκουγα από μακριά να παίζουν Καζαντζίδη. Πήγα στο αρχονταρίκι στην κουζίνα τα ίδια. Πάω στο γέροντα και του λέω: «γέροντα θα γίνει μοναστήρι αυτό;» Στεναχωρέθηκα και πήγα και κλείστηκα στην Παναγία την Παραμυθία για να πάρω κουράγιο και να αρχίσω να φτιάχνω το μοναστήρι για να φθάσουμε εδώ που φθάσαμε. Σήμερα μας λένε ότι είμαστε διαπλεκόμενοι και απατεώνες. Ότι πρέπει να κλείσουμε το στόμα μας από φόβο να μην μας κάνουν τίποτα. Ε δεν το κλείνουμε, θα το ανοίξουμε.
Τι γίνεται με την ποινική υπόθεση μπήκε στο αρχείο;
-Όχι μπήκε μόνο για τους πολιτικούς για μας συνεχίζεται»…
ΣΧΟΛΙΟ HELLAS-ORTHODOXY:Μετά από αυτές τις αποκαλύψεις,όπως και γενικότερα τις ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΕΣ απόψεις του Ηγουμένου Εφραίμ,δεν απορούμε καθόλου που τα βρωμόσκυλα της "αθείας",των σιωνιστικών συμφερόντων (βλέπε Αμερικάνους που θεωρούν τους μοναχούς...τρομοκράτες-ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;) και των βοθροκάναλων συνεχίζουν να τον πολεμούν με πρωτοφανή λύσσα!Ενοχλεί βλέπετε,όχι το γεγονός ότι μιλάει,ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ!Ρεπορτάζ
Δήμος Μπακιρτζάκης
«Δεν θα κλείσουμε το στόμα, φτάνει πια. Θα το ανοίξουμε», λέει ο Εφραίμ και περνά στην αντεπίθεση
Η ανοικτή ομιλία του ακουμπούσε πολλά θέματα το ρόλο των μονών στην σύγχρονη κοινωνία απαντούσε στα περιουσιακά ζητήματα όπου ο καθηγούμενος τόνιζε: «Δεν τα δημιουργήσαμε εμείς, τα βρήκαμε όπως θα έρθουν και άλλοι μετά από εμάς. και θα τα βρουν. Γιατί νομίζετε οι πατέρες δέχονταν τα δώρα των αυτοκρατόρων; Ήξεραν ότι η παρουσία των Αγιοριτών Πατέρων σε μια περιοχή, σε μια περιφέρεια οπωσδήποτε θα προσέφερε και πνευματικούς καρπούς και ωφέλειες στον τόπο. Σήμερα οι αρχιερείς και οι επίσκοποι δεν μας βλέπουν με καλό μάτι. Στην Σάμο έχουμε ακόμη ένα μετόχι και εγώ ο ταλαίπωρος έγραψα στον αρχιεπίσκοπο και του είπα είναι αδικία νάχουμε το μετόχι και να μη λειτουργεί. Έγραψα ένα γράμμα και του λέω στις 24 του Μάρτη τη μέρα του Ευαγγελισμού να έρθω με πατέρες για να συνεννοηθούμε και θα επιστρέψουμε 26 Μαρτίου και μου στέλνει μια έγγραφη απάντηση ότι δεν μπορούμε να σας παρέχουμε κανονική λειτουργία σ’ ένα μετόχι που είναι Βατοπαιδινή περιουσία. Βέβαια είπα να υποκύψω αυτή τη φορά για να μην αρχίσω καινούργιους αγώνες στην Σάμο, πριν τελειώσω με τους παλιούς»
ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΦΡΑΙΜ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ,ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
«…Στη Σάμο βοηθούσαμε ένα μοναστήρι, όταν πήγα εκεί του λέω του γέροντα τι χρειάζεσθε; Μου λέει δεν έχω χρήματα. Του έδωσα χρήματα, του έδωσα και μετρητά. Μαθαίνω ότι πήγε στον μητροπολίτη εκεί και του είπε να μην παίρνει χρήματα από τον Εφραίμ γιατί θέλει να κάνει προτεκτοράτο στη Σάμο...
Ήταν κακό δηλαδή αυτό που κάναμε κι εδώ στην περιοχή σας;
Επισκέφθηκα τον επίσκοπο Ξάνθης και του είπα «Σεβασμιότατε εμείς κάναμε μια προμελέτη, γιατί οι ψαράδες της Βιστωνίδας είναι απλοί άνθρωποι, δεν γνωρίζουν δεν μπορούν να αξιοποιήσουν αυτό που έχουν. Θέλουμε με οδηγίες Ευρωπαϊκές να παράγουμε παστό οικολογικό ψάρι χαβιάρι και με βάση μια προμελέτη υπολογίζεται ένας τζίρος 3 δις δραχμές τον χρόνο καθαρά κέρδη. Τα 10% θα τα πάρει η Μητρόπολη Ξάνθης ως ευλογία», του είπαμε. «Όχι», μου είπε και αρνήθηκε. Θαρρείς και ήταν κακό να δουλεύουν στην περιοχή σας όπως είναι οι δήμοι 500 άτομα στον οικοτουρισμό, ενώ τώρα είναι σε τέτοιο χάλι και δεν πρόκειται η πολιτεία να δει την λίμνη και να την αξιοποιήσει. Αν θέλουν να θανατώσουν τον τόπο, είναι καπρίτσιο τους», θα πει.
«Επισκέφθηκα και τον κ. Παυλίδη ως νομάρχη Ξάνθης. Του στείλαμε επαλειμμένα γράμματα και του εξήγησα ότι η μονή δεν θα πειράξει κανένα που πήρε μέρος της περιουσία μας, αλλά μέχρι εδώ, ότι πήρατε, πήρατε. Ήταν ανένδοτος. «Να φύγουν οι καλόγεροι από εδώ» έλεγε. Ε τότε κι ας έρθουν αυτοί με το κόκκινο το φέσι εδώ», είπε ο Εφραίμ και συνέχισε: «Τώρα η Μητρόπολη Ξάνθης μαθαίνω κάνει λέει συμμαχία με τον Μουφτή και εναντιώνεται κατά των χιλιαστών. Είναι δυνατόν να συνεργαστεί η Μητρόπολη Ξάνθης με το Μουφτή σε πνευματικό επίπεδο; Απαγορεύεται, δεν είναι σ’ ένα κοινωνικό ζήτημα να μπορείς να συνεργαστείς.
Ο γέροντας Εφραίμ μίλησε και για την οικονομική κρίση. «Οι πολιτικοί έφεραν τον τόπο σε αυτή την κατάντια, ήδη πεινούν αρκετοί ακόμη κι εδώ και θα πεινάσουν περισσότεροι Εμάς όμως μας κρατούν μας έδεσαν τα χέρια για τρία χρόνια και μας συμπεριφέρονται ως εμπόρους ναρκωτικών. Εμάς ένα πνευματικό ίδρυμα που εξ αποδείξεως έδωσε 500.000 ευρώ για αποφυλακίσεις φυλακισμένων. Ενώ ο γεροδεσπότης της Κομοτηνής πηγαίνει στους φυλακισμένους μια φορά το χρόνο ένα πακέτο τσιγάρα.
Κλείνουν τα μοναστήρια στην περιοχή μας γέροντα, του λέει κάποιος από το κοινό.
-Μα για νάρθει κάποιος να προσφέρει στην περιοχή σας πρέπει να υπάρχει γέροντας που να εμπνέει.
Τα πράγματα είναι δύσκολα, πολύ δύσκολα. Πήγα εκεί στο Διδυμότειχο, για πρώτη φορά στον επίσκοπο, με κάλεσαν στα εγκώμια. Εκεί οι στρατώνες είναι κενοί, δεν υπάρχει τίποτα κι όπως μου εκμυστηριεύτηκε στη συνέχεια εκεί οι μουσουλμάνοι αγοράζουν εκτάσεις.Έχουν την τράπεζα που τους δίνει δάνεια.«Πάρτε να πάρετε ακίνητα και μετά εμείς θα σας τα δημεύσουμε. Συμφωνούν εκ των προτέρων, θα σας δώσουμε άτοκο δάνειο, να ξέρετε ότι δεν θα μπορούμε να σας πληρώσουμε και αφήνουμε τα ακίνητα».
ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΠΡΟΞΕΝΟ
«Το ξέρετε ότι στην Κομοτηνή ο πρόξενος υπηρέτησε στο Κόσσοβο και μετά τον έφεραν εδώ. Δυστυχώς λέω ότι σε μερικά χρόνια θα γίνετε Κοσυφοπέδιο με τον πρόξενο να οργώνει την περιοχή».
ΚΑΥΤΗΡΙΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
«Κοιτάξτε τα παράλογα εμείς δεν πήραμε άδεια και μας έριξαν 150.000 ευρώ πρόστιμο για το εξωκλήσι. Ήρθε η κ. Διαμαντοπούλου υπουργός Παιδείας και λέει για το τζαμί της Σμίνθης που είναι χωρίς άδεια, σας χαρίζω το πρόστιμο που ήταν 700.000 ευρώ… Τώρα δίνουν κρατικά χρήματα στο Βοτανικό όπου ενέκριναν να χτιστεί τζαμί, όχι μόνο τζαμί αλλά και γύρω-γύρω δωμάτια 85 εκ. ευρώ προϋπολογισμός εκτός από το οικόπεδο, προσφορά της κυβερνήσεως. Δείτε τη συμπεριφορά του δημοσίου, διαλέξτε και πάρτε»…
ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΟΡΟΣ
«Από το Σάββατο του Λαζάρου μέχρι την Κυριακή των Μυροφόρων φιλοξενήσαμε 4600 άτομα, στο Βατοπαίδι στο Όρος, που σημαίνει ότι πρέπει να τους κοιμήσεις, να τους ταΐσεις ενώ δεν θέλουν να προσφέρει το Βατοπαίδι τίποτα. Θέλουν να καταργηθεί. Όταν χρειάζομαι 300.000 ευρώ μόνο για πετρέλαιο το χρόνο, όταν φιλοξενούμε περίπου 50.000 κόσμο τον χρόνο, τόση είναι ολόκληρη πόλη της Ξάνθης …
Τους λέμε ότι ούτε θα εγκαταλειφθεί, ούτε τίποτα, εμείς θα πρυτανεύσουμε, και θα θριαμβεύσουμε. Θα καταργηθούν αυτοί που μας πολεμούν. Εμείς κάνουμε αγρυπνίες, δοξολογούμε το Θεό συνέχεια, οι πατέρες, βοηθούν. Μας λένε ότι «είμαστε παράσιτα», με λένε «απατεώνα», ο «καλόγηρος ο μπίζνεσμεν».
Οι άνθρωποι του Θεού, παιδί μου, δεν θέλουν χρήματα, πέρασαν πολλά από τα χέρια τους, δεν κόλλησε δευτερόλεπτο η καρδιά τους στα χρήματα. Και εμένα πέρασαν πολλά χρήματα από τα χέρια μου, εκατομμύρια, ούτε κόλλησε ποτέ η καρδιά μου στα χρήματα, γιατί είμαι μοναχός, αν ήθελα χρήματα θα ήμουν έξω, θα έκανα επιχειρήσεις στην Νταουνιγκ στρητ όχι στη μονή Βατοπαιδίου. Τα πράγματα έχουν αλλάξει αν ήθελε κάποιος να πάει σε μοναστήρι τον πήγαινε ο θείος, του τον έκλεινε εκεί μέσα. Τώρα οι μοναχοί ξέρουν, σπουδάζουν θεολογία, έχουν διδακτορικά, έχουν ξένες γλώσσες, πως αποδέχονται έναν «απατεώνα»… Και όμως, το διέσπειραν μέσα στον ελληνικό λαό και το δέχτηκε.
Το ξέρετε ότι η Αμερική όταν έρχεται να κάνει έρευνα μέσω της πρεσβείας για τους τρομοκράτες της περιοχής ως το πρώτο φονταμενταλιστικό κέντρο είναι η μονή Βατοπαιδίου. Μας περνούν και για τρομοκράτες!
Όταν πήγα αρχικά στο Βατοπαίδι άκουγα από μακριά να παίζουν Καζαντζίδη. Πήγα στο αρχονταρίκι στην κουζίνα τα ίδια. Πάω στο γέροντα και του λέω: «γέροντα θα γίνει μοναστήρι αυτό;» Στεναχωρέθηκα και πήγα και κλείστηκα στην Παναγία την Παραμυθία για να πάρω κουράγιο και να αρχίσω να φτιάχνω το μοναστήρι για να φθάσουμε εδώ που φθάσαμε. Σήμερα μας λένε ότι είμαστε διαπλεκόμενοι και απατεώνες. Ότι πρέπει να κλείσουμε το στόμα μας από φόβο να μην μας κάνουν τίποτα. Ε δεν το κλείνουμε, θα το ανοίξουμε.
Τι γίνεται με την ποινική υπόθεση μπήκε στο αρχείο;
-Όχι μπήκε μόνο για τους πολιτικούς για μας συνεχίζεται»…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου