Ελληνικό Κράτος - Φτιάξτο Μόνος σου - ΜΠΟΡΕΙΣ,
αρκεί να κουραστείς λίγο, από εκεί από το γραφείο σου.
Από το 1999 αλλά και μετά με πρόσφατες βελτιώσεις, με τον Νόμο Περί Δημόσιας Διοίκησης, έχεις την δυνατότητα να ζητήσεις γραπτά κρατώντας αντίγραφο και πρωτόκολλο, αυτό που θεωρείς ότι σε αδικεί και αν δεν απαντήσει σε 3 η σε 50 μέρες, η αρμόδια αρχή που θα το λάβει, από την έστω αναρμόδια η συναρμόδια που θα το στείλεις, με την αίτηση αποζημίωσης θα αποζημιωθείς και αυτός που παράλειψε την απάντησή σου θα διωχθεί πειθαρχικά.
Ξεκίνα λοιπόν, όταν γίνουν πολλές οι αποζημιώσεις, θα το συζητούν πολλοί δημόσιοι υπάλληλοι ο καθένας με τον διπλανό του, με σκοπό να το αποφύγουν οι ίδιοι. Ε αυτό δεν θέλεις, πάτα εδώ και ΚΑΝΤΟ ΛΟΙΠΟΝ. Σε πηγαίνει στην σελίδα του Υπουργείου με τα δικαιώματα σου έναντι όλων ανεξαιρέτως των δημοσίων αρχών και υπηρεσιών, αλλά και τις οδηγίες, για την αποζημίωσή σου από την κακολειτουργία τους.
Το Έντυπο - Αίτηση Αποζημίωσης, ίδε παρακάτω επεξηγήσεις οδηγίες μας@, βρίσκεται στο link:
http://www.gspa.gr/(3112303123298298)/documents/ΕΝΤΥΠΟ%20ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ.doc
@ Μετά από τις επανειλημμένες οχλήσεις μας προς το ΥΠΕΣΔΔΑ για την μη λειτουργεία του link ότι δεν κατεβάζει δηλαδή το έντυπο αλλά δίνει άλλο link μέσα σε άλλο που πρέπει να κατεβάσεις έντυπο, το οποίο Link λειτουργούσε μόνο μέσα από τον IE και εξαιρούσε τον Mozila και τον OPERA, αφού παρά τις οχλήσεις μας, αυτοί επέμεναν με θέσεις: - μήπως έχετε κάμει τίποτα στο PC σας, -είμαστε 4 που το προσπαθούμε και έχουμε και πτυχίο προγραμματιστή, επέμεναν μεν, αλλά ώρα 6,30 09.09.09 αφού εμείς καταχωρούσαμε αυτά εδώ στην ιστοσελίδα μας και την ενημερώναμε συνεχώς, και αυτοί προσάρμοσαν το link και τώρα λειτουργεί με όλους τους browsers και κατεβάζει κατ ευθείαν το Έντυπο Αιτηση Αποζημίωσης.
Προηγούμενες καταχωρήσεις και παράπονά μας, που δεν σας είναι χρήσιμες τώρα.
Πήγαινε με IE, μετά με Mozila και μετά με ότι θές. Αν συμφωνείς πάρτους τηλέφωνο, είναι ποιό κάτω και πες τους την άποψή σου, εκτός αυτών, βγαίνει ένα έγγραφο σε Word, κακοφτειαγμένο που χύνεται στα άκρα, τι να πούμε για το ολόκληρο, το ορθό και το τέλειο του κράτους αυτού.
Είναι σημαντικό όμως, αυτό να μην έχει παρατηρηθεί μέχρι σήμερα από το 1999. Φαντάσου πόση χρήση γίνεται και τι οφελημότητα έχει άμα είναι κρυμένο καλά, και η σελίδα και το Έντυπο Αίτηση Αποζημίωσης.
Το link αυτό εδώ, δουλεύει και με τις ειδικές ρυθμίσεις του IE και στον Mozila και στον Opera πατήστε πάνω εδώ και κατεβείτε 4 πόντους στην σελίδα και πάρτε το έντυπο αποζημίωσης.
http://www.ditikiellada.gov.gr/contents.asp?id=343
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ,
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
(ν.2690/1999 - ΦΕΚ 45 A'/1999)
Όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με τους ν.2880/2001 , 3230/2004,3242/2004 και 3345/2005.
ΑΘΗΝΑ, ΙΟΥΛΙΟΣ 2005 ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ
Άρθρο 4 Διεκπεραίωση υποθέσεων από τη Διοίκηση
«1.α.Οι δημόσιες υπηρεσίες, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και τα νομικά πρόσωπα δημόσιου δικαίου, όταν υποβάλλονται αιτήσεις, οφείλουν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων και να αποφαίνονται για τα αιτήματά τους μέσα σε προθεσμία πενήντα (50) ημερών, εφόσον από ειδικές διατάξεις δεν προβλέπονται μικρότερες προθεσμίες. Η προθεσμία αρχίζει από την κατάθεση της αίτησης στην αρμόδια υπηρεσία και την υποβολή ή συγκέντρωση του συνόλου των απαιτούμενων δικαιολογητικών, πιστοποιητικών ή στοιχείων. Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε τρεις (3) ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο. Στην περίπτωση αυτή η προθεσμία αρχίζει από τότε που περιήλθε η αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία. Για υποθέσεις αρμοδιότητας περισσότερων υπηρεσιών, η προθεσμία του πρώτου εδαφίου, παρατείνεται κατά δέκα (10), ακόμη, ημέρες.
2.Εάν κάποια υπόθεση δεν μπορεί να διεκπεραιωθεί λόγω αντικειμενικής αδυναμίας, ειδικά αιτιολογημένης, η αρμόδια υπηρεσία οφείλει, εντός πέντε (5) τουλάχιστον ημερών πριν από την εκπνοή τους, να γνωστοποιήσει εγγράφως στον αιτούντα:
α)τους λόγους της καθυστέρησης, β)τον υπάλληλο που έχει αναλάβει την υπόθεση και τον αριθμό τηλεφώνου του, για την παροχή πληροφοριών και γ) κάθε άλλη χρήσιμη πληροφορία».
«6. Η χρονική προθεσμία για τη χορήγηση εγγράφων κατά τις παραγράφους 1 και 2 ή την αιτιολογημένη απόρριψη της σχετικής αίτησης του πολίτη είναι είκοσι (20) ημέρες».
Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Η Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α
Αθήνα, 25 Φεβρουαρίου 2008
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Αριθ. Πρωτ.ΔΙΣΚΠΟ/Φ.14/5428
Επισημαίνεται, όμως, ότι για διεκπεραίωση αιτημάτων που αφορούν στην απλή παροχή πληροφοριών, για τις οποίες δεν απαιτείται η διενέργεια έρευνας, συλλογή στοιχείων ή εξέταση αυτών κ.λ.π., είναι προφανές ότι οι Υπηρεσίες πρέπει να καταβάλλουν κάθε προσπάθεια ώστε αυτά να διεκπεραιώνονται άμεσα και σε καμία περίπτωση να μην εξαντλούνται οι οριζόμενες από το νόμο προθεσμίες.
Ο Υφυπουργός Χρήστος Ζώης
Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Η Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α
Αθήνα, 03 Σεπτεμβρίου 2009
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Αριθ. Πρωτ.: ΔΙΣΚΠΟ/Φ.21/
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ I/οικ21610
ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚ. ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΑΔ/ΣΙΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΡΑΤΟΥΣ - ΠΟΛΙΤΗ
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ & ΑΝΟΙΚΤΗΣ Δ/ΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση : Βασ. Σοφίας 15 ΠΡΟΣ: Ινστιτούτο Καταναλωτών Κρήτης
Τ.Κ. : 106 74 Αθήνα inkakritis@inkakritis.gr
Πληροφορίες : Π. Αλιφέρη
Τηλέφωνο : 213 1313103 Υπόψιν : Προέδρου Δ.Σ.
Φαξ : 210 3389147 κ. Ι. Αννουσάκη
E-mail : p.aliferi@ypes.gov.gr
κ. Πρόεδρε,
σε συνέχεια της από 31.08.2009 ηλεκτρονικής επιστολής σας, επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ως προς τα ακόλουθα:
Η εισαγωγή του θεσμού των Ειδικών Επιτροπών Ελέγχου Εφαρμογής Νομοθεσίας, δια της οποίας επιδιώκεται η μείωση και πάταξη της γραφειοκρατίας και της κακοδιοίκησης καθώς και η αποτελεσματικότερη λειτουργία των Δημοσίων Υπηρεσιών, αποτελεί, μέτρο το οποίο έχει καταξιωθεί στη συνείδηση των πολιτών. Ειδικότερα, μετά την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 7 του Ν. 3242/2004, με τις οποίες καθιερώνεται για πρώτη φορά το δικαίωμα του πολίτη για πλήρη αποζημίωση από την Διοίκηση σε περίπτωση μη τήρησης των ισχυουσών προθεσμιών, ο θεσμός των Ειδικών Επιτροπών ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο και εμπεδώθηκε σημαντικά η εμπιστοσύνη των πολιτών στην δράση αυτών.
Η Διεύθυνση Σχέσεων - Πολίτη για την πληρέστερη και έγκυρη ενημέρωση των πολιτών έχει αναρτήσει το θεσμικό πλαίσιο που αφορά στη λειτουργία των Επιτροπών στην ιστοσελίδα του Υπουργείου.
Στην εν λόγω ιστοσελίδα και ειδικότερα στη διαδρομή: Δημόσια Διοίκηση / Σχέσεις Κράτους-Πολίτη / Λειτουργία Ειδικών Επιτροπών Ελέγχου Εφαρμογής Νομοθεσίας, ο κάθε πολίτης μπορεί απλά και γρήγορα να αναζητήσει και να προμηθευτεί το σχετικό έντυπο αίτησης αποζημίωσης.
αντιγραφή από το χρήσιμο http://www.inkakritis.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου