Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Δύο αληθινές ιστορίες ελεγκτών τών Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

1η ιστορία
Ελεγκτές - άνεργη 1-0



Άνεργη φοιτήτρια (πρωτότυπο) μπαίνει στο λεωφορείο χωρίς να έχει ανανεώσει την κάρτα της (επίσης πρωτότυπο).
Σε μιά στάση νά 'σου δύο ελεγκτές
- Εισιτήρια, λένε σε δύο πιτσιρίκια γύρω στα 15
Τα πιτσιρίκια είχαν και τα έδωσαν.
Πηγαίνουν στην φοιτήτρια.
- Το εισιτήριό σας, της λένε.
- Δεν έχω. Έχω κάρτα αλλά δεν την ανανέωσα.
- Τα στοιχεία σας.
Η φοιτήτρια τους τα δίνει.
Κόβουν την κλήση.
- Θα πληρώσετε πρόστιμο 72 ευρώ. Αν το πληρώσετε εντός 20 ημερών έχετε έκπτωση, πληρώνετε 36 ευρώ.Αν το πληρώσετε τώρα θα δώσετε 25 ευρώ
- Δεν έχω. Είμαι άνεργη.
- Άντε, 20 ευρώ.
- Έχω 5 ευρώ.
- Αν δεν πληρώσετε το πρόστιμο θα πάει η εντολή στην ΔΟΥ και θα πληρώσετε το δεκαπλάσιο
- Άνθρωπέ μου, είμαι άνεργη.
- Έχετε αυτοκίνητο; Ακίνητο;
- Μα, σας είπα είμαι άνεργη. Δεν έχω μία.
Κατσούφιασε ο ελεγκτής, δεν είπε τίποτα και κατέβηκε από το λεωφορείο  στην επόμενη στάση ΧΩΡΙΣ να ελέγξει τούς υπόλοιπους επιβάτες οι οποίοι φαίνονταν αλλοδαποί και - φυσικά  - δεν είχαν εισιτήριο. 

Δηλαδή, αγαπητοί τού ΟΑΣ. Πληρώνουμε όλοι για τα ΜΜΜ, πληρώνουν και οι άνεργοι Έλληνες για να κυκλοφορούν τζάμπα οι αγαπημένοι σας αλλοδαποί.
Αυτό είναι ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.και το χειρότερο, ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ
Αυτό το άδικο που πνίγει την κοινωνία μας θα πνίξει και τους υπεύθυνους.

 περιστατικό συνέβη τετάρτη βράδυ 29 Μαρτίου στον Πειραιά.


2η Ιστορία
 Επιβάτης - ελεγκτές 1-0
Αθήνα, ηλεκτρικός. Φύσκα τα βαγόνια.
Μπαίνουν ελεγκτές.
- Το εισιτήριό σας, λέει ο ένας σε μιά κυρία
Η κυρία το δείχνει
- Το εισιτήριό σας, λένε σε έναν κύριο
Ο κύριος τους κοιτάζει, κάνει να το βγάλει από το τσεπάκι του πουκαμίσου του αλλά το ξαναβάζει μέσα
- Να ζητήσετε πρώτα τα εισιτήρια από αυτούς που μου φαίνονται τζαμπατζήδες, τους λέει δείχνοντας με ένα του νεύμα τους περισσότερους ξένους που βρίσκονταν στο ίδιο βαγόνι.
- Δεν θα μας πείτε εσείς πώς να κάνουμε τήν δουλειά μας, του απαντά ο ελεγκτής.
- Ναί, του λέει, εγώ θα σας πώ γιατί εγώ σας πληρώνω και απαιτώ να μην με θεωρείτε μαλάκα, να πληρώνω εγώ εσάς και τα μέσα συγκοινωνίας και να βολεύονται οι αλλοδαποί. Πρώτα θα πάτε σε αυτούς, αλλιώς δεν έχει εισιτήριο.
-  Την ταυτότητά σας, παρακαλώ, του λέει ο ελεγκτής.
- Πολύ ευχαρίστως, του απαντά, αλλά παρουσία αστυνομικού, διότι εσείς είστε ελεγκτής, ιδιωτικός υπάλληλος και δεν έχω καμία υποχρέωση να σας τήν δείξω. Και απαιτώ στην επόμενη στάση να καλέσετε όργανο τής τάξης για να δούμε τί θα γίνει επιτέλους, έως πότε θα είμαστε εμείς οι ηλίθιοι.

Ο συρμός σταμάτησε στην στάση, οι ελεγκτές κατέβηκαν αλλά δεν κάλεσαν όργανο. Γιατί άραγε; 

το περιστατικό συνέβη τον περασμένο Νοέμβριο σε βαγόνι του ΗΣΑΠ.
Ερώτηση.
Υπάρχει νόμος που να λέει πως ο Έλληνας είναι υπόχρεος ενώ ο "πάσα" ένας αλλοδαπός να ζεί σε βάρος τού Έλληνα;  Ρατσισμός δεν είναι αυτό; 

Σχόλιο
Για να μην τα βγάζουμε όλα στραβά, έχουμε αντιληφθεί περιπτώσεις όπου οι ελεγκτές πήραν σηκωτούς τζαμπατζήδες αλλοδαπούς. Επομένως, η σωστή λειτουργία της χώρας σε όλους τους τομείς επαφίεται στην συνείδηση τών εργαζομένων και στην αποφασιστικότητα τού ελληνικού λαού.



Δεν υπάρχουν σχόλια: