To πρωτόκολλο της Κερκύρας, που υπεγράφη στις 17 Μαΐου του 1914 και παρείχε καθεστώς πλήρους αυτονομίας στη μαχόμενη Βόρειo Ήπειρο, αποτελεί την πρώτη διεθνή αναγνώριση του Βορειοηπειρωτικού Zητήματος.
Ο αιώνας που παρήλθε έκτοτε, παρά την κοσμογονία που επέφερε στην Ευρωπαϊκή και όχι μόνο, γεωπολιτική σφαίρα, δεν δικαίωσε, για λόγους που δεν είναι του παρόντος, τους πόθους του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού και ταυτόχρονα υπέβαλε την εθνική του αντοχή σε ματωμένη δοκιμασία.
Στην παρούσα, αναντίρρητα κρίσιμη ιστορική συγκυρία, το Βορειοηπειρωτικό συνιστά ενεργό εθνικό ζήτημα, με πυλώνες του, την απαίτηση για πλήρη κατοχύρωση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των αδελφών μας και τη συνακόλουθη διασφάλιση των ζωτικών συμφερόντων της Ελλάδος, στην ευαίσθητη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Με δεδομένη την πάγια στοχοθεσία της Αλβανίας για πλήρη συρρίκνωση του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού, προβάλλει αναπόδραστα η αναγκαιότητα, για την σφυρηλάτηση της ενότητος και του αγωνιστικού φρονήματος των αδελφών μας και κυρίως για την υιοθέτηση από την Ελληνική Πολιτεία Εθνικής Στρατηγικής στο Βορειοηπειρωτικό. Μιας Στρατηγικής που θα επιτρέψει στο Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό να παραμείνει και να αναπτύξει όλες τις δημιουργικές του δυνάμεις στις πατρογονικές εστίες, σε εύθετο δε χρόνο, να επιστρέψει ισχυρός στο προσκήνιο της Ελληνικής Ιστορίας και να διεκδικήσει με ελεύθερη βούληση και με την αποφασιστική συμπαράσταση της Μητρός Ελλάδος, κάθε δικαίωμα που απορρέει από τη διεθνή έννομη τάξη.
Η 17 Μαΐου του 1914 αποτελεί ασφαλή οδοδείκτη σε αυτόν τον αγώνα.
Γιατί, Τίποτα δεν τελείωσε ακόμη!
Το ΚΔΣ της Σ.Φ.Ε.Β.Α
ΥΓ: Υπενθυμίζουμε ότι η Ι.Μ. Κονίτσης, διοργανώνει στις 16/5 στο Δελβινάκι εκδηλώσεις για την επέτειο. Επικοινωνείστε με τα γραφεία της ΣΦΕΒΑ σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Γιάννενα για πληροφορίες και τρόπο συμμετοχής.
http://www.sfeva.gr/6148079C.el.aspx
2 σχόλια:
Σημείωση : Ξέρουμε ότι ο φανατισμός οδηγεί στα άκρα. Οι μεσαιωνικοί φανατισμοί έφεραν μεσαιωνικές έχθρες και σκοτεινές δεισιδαιμονίες και "Ιερές εξετάσεις" και "Σταυροφορίες", κατά των Ορθοδόξων κυρίως, που τους ονόμαζαν "αιρετικούς" και σκοπό είχαν να τους υποτάξουν.
Σήμερα, μερικοί φανατικοί της μιας άποψης και της μιας ιδέας (ενώ ο Θεός είναι της απόλυτης ελευθερίας και του διαλόγου που δημιουργεί πολυμορφία κόσμων), μιλούν με μίσος και με εχθρότητα (ευτυχώς είναι λίγοι) για τους αδελφούς τους Χριστιανούς των άλλων δογμάτων και τους ονομάζουν "οικουμενιστάς" δηλαδή "ενωτικούς". Κι αυτό επειδή μιλούν για την ένωση όλων των Χριστιανικών δογμάτων! Η ένωση των Χριστιανών είναι σύμφωνη με το "Ένα ποίμνιο" του Χριστού και σύμφωνη με όλη την Αγία Γραφή και με τα λόγια της Αποκάλυψης, ότι στο τέλος των καιρών τα δόγματα θα ενωθούν στο "ΕΝΑ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ".
Άλλωστε οι Άγιοι, Ιωάννης Χρυσόστομος, Άγιος Βασίλειος, Άγιος Γρηγόριος, Άγιος Αθανάσιος και άλλοι, έλεγαν ότι η Εκκλησία του 4ου αιώνα βουλιάζει αύτανδρη, επειδή οι βασιλικοί αριστοκράτες αγόραζαν με χρήμα τις επισκοπές και έστελναν όλους τους Αγίους στις εξορίες, επειδή διαμαρτύρονταν. Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος πέθανε στην Τρίτη εξορία του. Αυτοί οι αριστοκράτες που αγόραζαν τις επισκοπές με χρήμα, μαζί με τους τότε βασιλείς, επίσης διαστρέβλωσαν τον Πρωτοχριστιανισμό, επειδή έλεγε ότι οι βασιλείς (οι τότε πρώτοι) θα γίνουν έσχατοι - και οι αγωνιστές πρωτοχριστιανοί θα γίνουν πρώτοι... Από τότε η Εκκλησία απλώς υμνούσε τον Θεό με την Κυριακή Προσευχή του Ιωάννη του Χρυσόστομου και δεν εφάρμοζε πρακτικά την ισότητα του Χριστού, για τον λαό του Χριστιανισμού, ώστε η Αποκάλυψη να προβλέπει ότι στην "Δευτέρα Παρουσία" η Εκκλησία θα αρπαχθεί προς τον Θεό, άρα πρόσκαιρα ήταν όμηρος του κυβερνώντος την γη αντίθεου, χωρίς να το θέλει. Ήρθε η ώρα να ενωθεί πλέον ο Χριστιανισμός και αυτό θα γίνει με την αρπαγμένη προς τον Θεό και ενωμένη Εκκλησία.
Διαβάστε στο βιβλίο "Δευτέρα Παρουσία" όλα αυτά, όπως και πάρα πολλά άλλα, με στοιχεία της Αγίας Γραφής, για την εποχή πριν την Δευτέρα Παρουσία, στην ιστοσελίδα nikosaimilios.blogspot.com
Η ενότης της Εκκλησίας εκφράζεται και εδράζεται στο «είς ποιμήν μία ποίμνη» του Κυρίου.
Το αυτό επανέλαβε ο Μάρκος ο Ευγενικός, επίσκοπος Εφέσου κατά την σύνοδο Φεράρας – Φλωρεντίας, με την προϋπόθεση βεβαίως ότι ποιμήν είναι μόνο ο Ιησούς Χριστός και όχι ο Πάπας ή οιοσδήποτε άλλος άνθρωπος.
Ο συμβιβασμός δεν είναι ένωση, διότι τί σχέση μπορεί να έχει η αλήθεια με το ψέμα, ο Θεός με τον Βελίαρ;
Όπως ο Θεός θέλει όλοι να σωθούν και να έλθουν σε επίγνωση της αλήθειας, έτσι ακριβώς ζητά και η μία αληθινή Εκκλησία του. Η σωτηρία είναι θέμα Εκκλησίας - ως η ένωση κάθε προσώπου με αυτήν και με την κεφαλή της τον Ιησού Χριστό - και όχι ιδεολογίας ή προσωποληψίας.
Επομένως, δεν κακολογούμε, αλλά και δεν υποχωρούμε ούτε προδίδουμε την πίστη μας στον ένα και αληθινό Θεό.
Δημοσίευση σχολίου