TV φαγητά-σκουπίδια ανοίγουν την όρεξη των παιδιών
Επιστήμονες από το πανεπιστήμιο του Λίβερπουλ διαπίστωσαν σε μελέτη στην οποία συμμετείχαν παιδιά ηλικίας από 6 έως 13 ετών ότι οι τηλεοπτικές διαφημίσεις για προϊόντα από ταχυφαγεία και για πρόχειρο φαγητό ανοίγουν την όρεξη των ανηλίκων για γλυκά και λιπαρά. Η επίπτωση είναι ιδιαίτερα εμφανής μεταξύ των παιδιών τα οποία παρακολουθούν πολλές ώρες τηλεοπτικά προγράμματα, με τους επιστήμονες να προσδιορίζουν το χρονικό διάστημα της τηλεθέασης σε 21 ώρες.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν την ώρα που πληθαίνουν στις ΗΠΑ οι συστάσεις των ειδικών για την απαγόρευση των διαφημιστικών μηνυμάτων με αντικείμενο τα φαγητά-σκουπίδια.
Σε ανακοίνωσή της η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιάτρων, στην οποία συμμετέχουν περίπου 65.000 επιστήμονες, επισημαίνει ότι οι συγκεκριμένες διαφημίσεις σε συνδυασμό με την καθιστική ζωή των παιδιών, που περνούν όλο και περισσότερες ώρες μπροστά από έναν τηλεοπτικό δέκτη είτε παρακολουθώντας προγράμματα είτε παίζοντας παιχνίδια, συμβάλλουν στην παχυσαρκία των παιδιών.
Η δαπάνη της αγοράς τροφίμων στις ΗΠΑ για διαφημίσεις που στοχεύουν σε παιδιά ηλικίας από 2 έως 17 ετών, μέσω τηλεόρασης, διαδικτύου, βιντεοπαιχνιδιών και γραπτών μηνυμάτων, ανέρχεται σε 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια και σύμφωνα με την αμερικανική ακαδημία τα ανήλικα γίνονται αποδέκτες σε ετήσια βάση από 5.000 έως 10.000 διαφημίσεων που αφορούν κυρίως προϊόντα ταχυφαγείων.
infokids
www.hamomilaki.gr
Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν την ώρα που πληθαίνουν στις ΗΠΑ οι συστάσεις των ειδικών για την απαγόρευση των διαφημιστικών μηνυμάτων με αντικείμενο τα φαγητά-σκουπίδια.
Σε ανακοίνωσή της η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιάτρων, στην οποία συμμετέχουν περίπου 65.000 επιστήμονες, επισημαίνει ότι οι συγκεκριμένες διαφημίσεις σε συνδυασμό με την καθιστική ζωή των παιδιών, που περνούν όλο και περισσότερες ώρες μπροστά από έναν τηλεοπτικό δέκτη είτε παρακολουθώντας προγράμματα είτε παίζοντας παιχνίδια, συμβάλλουν στην παχυσαρκία των παιδιών.
Η δαπάνη της αγοράς τροφίμων στις ΗΠΑ για διαφημίσεις που στοχεύουν σε παιδιά ηλικίας από 2 έως 17 ετών, μέσω τηλεόρασης, διαδικτύου, βιντεοπαιχνιδιών και γραπτών μηνυμάτων, ανέρχεται σε 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια και σύμφωνα με την αμερικανική ακαδημία τα ανήλικα γίνονται αποδέκτες σε ετήσια βάση από 5.000 έως 10.000 διαφημίσεων που αφορούν κυρίως προϊόντα ταχυφαγείων.
infokids
www.hamomilaki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου