Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ, 7/2/2016 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ή ΠΑΡΑΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΛΑΛΟΥΜ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ;





Παλιοημερολογίτες, φανατικοί, νέο-ζηλωτές και παραεκκλησιαστικοί, κυρίως μεταφερθέντες με πούλμαν από διάφορες πόλεις της Ελλάδας, είχαν τον πρώτο λόγο σε μια συγκέντρωση-παρωδία στα Προπύλαια Αθηνών στις 7/2/2016, μια συγκέντρωση ΚΟΣΜΙΚΗ, σχεδόν ποδοσφαιρική, οπωσδήποτε όχι σεμνή ή εκκλησιαστική. Σε αυτή συμμετείχαν ακροδεξιοί βουλευτές και πολίτες, νεοναζιστές, και αρκετοί ρασοφόροι μη κανονικοί κληρικοί. Μαζί με απλούς ορθοδόξους πιστούς, που αποτελούσαν τη μεγάλη πλειοψηφία των συμμετεχόντων, έγινε διαμαρτυρία κατά των ηλεκτρονικών καρτών και της χρήσης νέας τεχνολογίας προς συλλογή δεδομένων πολιτών που ενδιαφέρουν το κράτος.

Η συγκέντρωση αναμεταδίδεται πλέον σε κάθε γωνιά του κόσμου μέσω διαδικτύου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Άραγε η χρήση αυτών είναι απαλλαγμένη από το «επάρατο 666» και άσχετη με το «ηλεκτρονικό φακέλωμα», που δείχνει τόσο να ενοχλούν το διαμαρτυρόμενο πλήθος;! Οι περισσότεροι των συμμετεχόντων έφεραν σύγχρονα κινητά τηλέφωνα, πολλοί και κάμερες για να απαθανατίσουν το γεγονός, όλα αγορασμένα με γραμμοκώδικα (barcode), ΑΦΜ και άλλους τέτοιους δήθεν «διαόλους», αλλά περί αυτών ουδείς λόγος...

Η συγκέντρωση είχε τελικά περίπου 4.000-5.000 συμμετέχοντες (κατά την αστυνομία), ενώ προαναγγελλόταν καθημερινά από τις αρχές Ιανουαρίου μέσω δεκάδων ιστολογίων νέο-ζηλωτικού «εκκλησιαστικού» ενδιαφέροντος, εθνικιστικά, ακόμη και συνωμοσιολογικά, αλλά και μέσω ιστοσελίδων δύο τουλάχιστον ορθοδόξων μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος. Ως διοργανωτές αυτής, της λεγόμενης «πανελλήνιας κληρικολαϊκής συγκέντρωσης», φέρονταν εξαρχής στις διαδικτυακές προσκλήσεις διάφοροι μη ονομαζόμενοι «χριστιανικοί σύλλογοι», με προεξάρχουσα την οργάνωση «Εστία Πατερικών Μελετών» [1]. Χαρακτηριστικό που προσέδιδε μια επίφαση «εκκλησιαστικότητας» στην προετοιμαζόμενη συγκέντρωση ήταν ότι η προετοιμασία της συνοδευόταν από την ρητή προτροπή μεμονωμένων μητροπολιτών της Εκκλησίας της Ελλάδος (τουλάχιστον Πειραιώς, Καλαβρύτων, Κηφισίας, Καισαριανής), αλλά και διαφόρων μεμονωμένων απλών ορθοδόξων ιερέων και ηγουμένων, προς τους πιστούς να συμμετέχουν. Ελάχιστοι φορείς αντέδρασαν και διαχώρισαν (προς τιμήν τους) τη θέση τους, όπως η πολιτική κίνηση «Κοινωνία» [2].



Ιστολόγια, βιντεοσελίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναμεταδίδουν εικόνες και βίντεο μαυροφορεμένου πλήθους κατάστικτου από ελληνικές και βυζαντινές σημαίες, από εικόνες, από λάβαρα με τον δικέφαλο αετό και από πινακίδες με συνθήματα κατά της χρήσης ηλεκτρονικών μέσων από την κυβέρνηση, κατά του αντιχρίστου (!), κατά του πάπα Ρώμης (!), κατά του Αρχιεπισκόπου Αθηνών (!) και πάει λέγοντας. Το θρησκόληπτο πλήθος γιουχάριζε με οπαδικό τρόπο διάφορα κατονομαζόμενα από τους ομιλητές πρόσωπα, συνθηματολογούσε το εκφοβιστικό παλιοημερολογίτικο σύνθημα «ορθοδοξία ή θάνατος» [3], φώναζε «ανάθεμα!», έψελνε (;) φωνάζοντας το «τη Υπερμάχω στρατηγώ», ενώ μεμονωμένα ουρλιαχτά έφταναν στα μικρόφωνα με ακατάληπτο ή παράλογο περιεχόμενο, με μουσικό υπόβαθρο «επικές συνθέσεις» Σπανουδάκη και κινηματογραφικών ταινιών περιπέτειας… Έντονη η ...παρουσία της τρίτης ηλικίας και εξωεκκλησιαστικών παλιοημερολογιτών (αυτόκλητων «γνησίων ορθοδόξων» - «ΓΟΧ») [4], ενώ ανεπίγνωστοι ζηλωτές κράδαιναν τεράστιους σταυρούς, λάβαρα και εικόνες... Οι δε ομιλητές εξαπέλυαν ορυμαγδό απαισιοδοξίας για «επερχόμενα δεινά», «αντίχριστες δυνάμεις», «προδοσία της ορθοδοξίας», «χάραγμα με το 666», «επάρατη συνθήκη Σέγγεν», «θηρίο των Βρυξελλών», αλλά και κόμπαζαν για «ετοιμότητα να χύσουν ακόμη και το αίμα τους για την ορθοδοξία»… Στο ψήφισμα που αναγνώστηκε από τον συντονιστή και εγκρίθηκε διά βοής έγινε λόγος για μη παραλαβή ηλεκτρονικής ταυτότητας και εξίσου μνεία για «εκκλησίες νέου ημερολογίου και πατρίου ημερολογίου».

Τι αποκαλύφθηκε εμπράκτως ήδη με το ξεκίνημα της χρήσης των μικροφώνων από τους συντονιστές, το οποίο δεν διακρινόταν σαφώς από την διαδικτυακή πρόσκληση-διαφήμιση; Ότι όλος αυτός ο κόσμος είχε έρθει σε μία ακόμη ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΞΩΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΠΑΛΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ, ή, τουλάχιστον, σε μία συγκέντρωση όπου τον κύριο συντονιστικό ρόλο και τις εξαρχής προδιαγεγραμμένες στρατηγικές επιλογές είχε ο παλιοημερολογίτικος σύλλογος με το όνομα «Ελληνορθόδοξο Κίνημα Σωτηρίας-ΕΛΚΙΣ», ο οποίος κάνει κατά καιρούς παρόμοιες εκδηλώσεις στον ίδιο χώρο! Μάλιστα, η πλειοψηφία των λόγων εκφωνήθηκαν από παλιοημερολογίτες, ο δε συντονιστής και εκπρόσωπος όλων των συνδιοργανωτών ήταν παλιοημερολογίτης, ο πρόεδρος του παλιοημερολογίτικου ΕΛΚΙΣ! Από το πρώτο λεπτό, ο συντονιστής της εκδήλωσης εκφώνησε εγκώμια για έναν από τους (μη αναγνωρισμένους από την ορθόδοξη Εκκλησία) αυτοσχέδιους παλιοημερολογίτες αρχηγούς, τον «Αρχιερέα Αυξέντιο». Κατόπιν ονόμασε «παλληκάρια-αγωνιστές-ομολογητές» τους πάλαια ποτέ παλιοημερολογίτες προέδρους του ΕΛΚΙΣ Μαρκουλάτο και Λυρά, οι οποίοι δημοσιολογούσαν κηρύττοντας την ΑΠΟΣΧΙΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και απέδωσε «μίσος και κακία» στους Αγιορείτες, οι οποίοι –κατά τον ίδιο– «διώκουν την Ιερά Μονή Εσφιγμένου» [4], κατά τερατώδη στρέβλωση της πραγματικότητας και κατά αναπαραγωγή γνωστού αναμασώμενου προπαγανδιστικού συνθήματος εξωεκκλησιαστικών παλιοημερολογιτών [5]. Ο ίδιος ομιλητής ανήγγειλε ως «αγωνιζόμενους» τους παλιοημερολογίτες λαϊκούς που ανέλαβαν τη μεταφορά κόσμου από διάφορες πόλεις. Μάλιστα στα πρώτα και στα τελευταία λεπτά της συγκέντρωσης, έγινε ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ορθοδόξων και παλιοημερολογιτών [6], που συναποτελούσαν το κοινό, αυτό ακριβώς που οι παλιοημερολογίτες κατηγορούν και καταγγέλλουν σταθερά ως «προδοτικό»… Ποιοι αρχιερείς προϊσταντο της προσευχής αυτής; Μα ο λαϊκός παλιοημερολογίτης πρόεδρος του ΕΛΚΙΣ και οι παριστάμενοι (τουλάχιστον δύο) παλιοημερολογίτες δήθεν «Αρχιεπίσκοποι Αθηνών»!

Σαν να μην έφτανε το παραπάνω ξεκίνημα, μίλησε στο πλήθος και δεύτερος προβεβλημένος παλιοημερολογίτης, ένας από τους πρωτοστάτες στην υποδαύλιση ανωμαλίας στο Άγιον Όρος και αγρεύων πολιτικά οφέλη από κινήσεις δήθεν κατά της ανέγερσης τζαμιού στον Βοτανικό. Αυτός επανέλαβε τα περί «διωγμού» αγιορείτικης πατριαρχικής και σταυροπηγιακής μονής από τον… οικουμενικό Πατριάρχη (για τον οποίο οι παριστάμενοι παλιοημερολογίτες επεφύλασσαν διαρκώς γιουχαϊσματα) και προσφώνησε επόμενο ομιλητή ψευδώς σαν «καθηγούμενο της μονής Εσφιγμένου»! Ουδεμία ένσταση για όλα τα ανωτέρω εκφράστηκε από το προεδρείο της διοργάνωσης! Ο ίδιος μίλησε και για δεύτερη φορά προς το τέλος της εκδήλωσης…

Μετά τον λαϊκό παλιοημερολογίτη ακτιβιστή στο βήμα ήρθε και άλλος παλιοημερολογίτης, ρασοφόρος αυτή τη φορά, που αναγγέλθηκε ως πατέρας (ιερέας). Αυτός όμως δεν ήταν ένας αναγνωρισμένος-κανονικός ιερέας της Εκκλησίας της Ελλάδος. Πόσοι από το κοινό διέκριναν τη διαφορά;



Μετά τον παλιοημερολογίτη «ιερέα», από το βήμα μίλησε και άλλος παλιοημερολογίτης ρασοφόρος, προβεβλημένος αυτή τη φορά, ο γνωστός «μαϊντανός» των συγκεντρώσεων παλιοημερολογιτών και νέο-ζηλωτών, ο «εξ Αγίου Όρους ηγούμενος», που όμως είναι ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΟΣ από το έτος 2002, με επίσημη εκκλησιαστική απόφαση ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ και αυτοπροβαλλόμενος ψευδώς σαν «καθηγούμενος της Ι.Μ. Εσφιγμένου Αγίου Όρους», ο ίδιος που έχει πολλάκις ονομάσει «μάγους» και «ψευτοαγίους των οικουμενιστών» τους νεοφανείς οσίους Πορφύριο και Παϊσιο και που έχει δημοσίως ονομαστεί «ισαπόστολος» από παλιοημερολογίτες! Στην ομιλία του ονόμασε «λεγόμενο ορθόδοξο» τον οικουμενικό Πατριάρχη και «αιρετικούς» την ιερά σύνοδο του οικουμενικού Πατριαρχείου, είπε πως οι Αρχιερείς της Εκκλησίας της Ελλάδος «δεν έχουν σθένος» και πως «έχουν μισθούς που κατά 60% πληρώνονται από το Βατικανό»! Το τραγελαφικό είναι πως κατάφερε να κουράσει, αντί να φανατίσει το διψασμένο για οργή κοινό, ακόμη και όταν απεδύθηκε σε αντισημητικές κορώνες, ακόμη και όταν απειλούσε τους Εβραίους πως «θα βγει γι’ αυτούς νέος Έλληνας Χίτλερ», ακόμη και όταν «προφήτευε» τις αντορθόδοξες… αποφάσεις της Πανορθόδοξης Συνόδου που πρόκειται να πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο 2016! Να γελάσει κανείς ή να λυπηθεί;

Αμέσως μετά, η παλιοημερολογίτικη παρουσία είχε κλιμάκωση, με έναν από τους 5-6 παλιοημερολογίτες «Αρχιεπισκόπους Αθηνών» [5], ο οποίος μάλιστα άφησε αιχμές για άλλον παλιοημερολογίτη «Αρχιεπίσκοπο Αθηνών», αλλά και για το «νέο ημερολόγιο»!

Μετά τον παλιοημερολογίτη «Αρχιεπίσκοπο Αθηνών» στο βήμα ήρθε άλλος αναγγελθείς από τον συντονιστή ως «αγωνιστής» και «ομολογητής», παλιοημερολογίτης βεβαίως, που ανήγγειλε παρόμοια συγκέντρωση προσεχώς και στη Θεσσαλονίκη και ευχαρίστησε τους παρισταμένους βουλευτές της Χρυσής Αυγής Λαγό, Παππά και Παναγιώταρο.

Κατόπιν μίλησε Αγιορείτης μοναχός (κανονικός αυτή τη φορά), που όμως διακρίνεται για λόγους αντιπατριαρχικούς, χωρίς έγκριση ή ειδική εξουσιοδότηση από την Ιερά Κοινότητα Αγίου Όρους. Αυτός ονόμασε μασονία και «Illuminati» ως υπευθύνους περίπου όλων των κακών…



Το «ιερατικό περιτύλιγμα» της συγκέντρωσης, όπως πρωτίστως η προετοιμασία και το εύπεπτο σερβίρισμά της μέσω διαδικτύου, έδωσαν επίφαση «εκκλησιαστικότητας» στη συγκέντρωση, που όμως ήταν εντελώς ψευδής! Πολλοί ορθόδοξοι συμμετείχαν από άδολο (και δίχως γνώση) ζήλο, από αγωνία για την Εκκλησία και παραπειθόμενοι πως αξίζει τον κόπο «ο λαός να βγει στους δρόμους, διότι ήρθε το σφράγισμα του αντιχρίστου». Οι ορθόδοξοι ήταν δεκάδες φορές πολλαπλάσιοι των παλιοημερολογιτών στο κοινό, όμως η εκδήλωση ΚΑΠΕΛΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ, είναι οι παλιοημερολογίτες και οι συμπλέοντες νέο-ζηλωτές, που σήμερα θριαμβολογούν διαδικτυακώς για την «επιτυχημένη ομολογιακή συγκέντρωση των υγιών δυνάμεων της ορθοδοξίας»! Ο αδιάκριτος συμφυρμός κληρικών και ψευδοκληρικών, εξωτερικά ομοίων σε όλα, αναπόφευκτα δημιούργησε σύγχυση [6], και ανέκαθεν τροφοδοτεί τη συνέχιση των σχισμάτων στην Εκκλησία, διαστρέφει το αληθές εκκλησιαστικό φρόνημα και διεγείρει τα πάθη της διχοστασίας, της οργής και της αντεκδίκησης. Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος είπε: «ουδέ αίμα μαρτυρίου ημπορεί να εξαλείψη την αμαρτίαν του χωρισμού της Εκκλησίας και της διαιρέσεως, και το να σχίση τινάς την Εκκλησίαν είναι χειρότερον κακόν από το να πέση εις αίρεσιν».

Τα αυτιά των συμμετεχόντων «χαϊδεύτηκαν» από τους ομιλητές και συντονιστές επαρκώς με πάμπολλες αναφορές λαϊκής χειραγώγησης, ιδίως από το ένδοξο ελληνικό παρελθόν, με καυχήσεις για «τον ομολογιακό αγώνα των παρισταμένων», με συνθήματα «θέλουμε να ζήσουμε ελεύθεροι» κλπ.  Οι συντονιστές από μικροφώνου υπέβαλλαν συνθήματα στους συμμετέχοντες, τα οποία αυτοί αναπαρήγαν, όπως «ΟΧΙ», «ορθοδοξία ή θάνατος», «ανάθεμα», «Ελλάδα σημαίνει ορθοδοξία» κλπ. Διάφοροι παλιοημερολογίτες διένειμαν προπαγανδιστικά φυλλάδια με κατηγορίες κατά της Εκκλησίας της Ελλάδος και του οικουμενικού Πατριαρχείου, ενώ άλλοι πλανόδιοι πουλούσαν DVD με ό,τι αυτοί ήθελαν.

Πέραν των παλιοημερολογιτών συν-διοργανωτών, συμμετείχαν στο βάθρο των ομιλητών ή στο κοινό προσωπικά ή εμμέσως με δημόσιες προτροπές τους και κανονικοί κληρικοί, ΑΥΤΟΒΟΥΛΑ, ως πολίτες, δίχως ευλογία από την προϊσταμένη εκκλησιαστική αρχή, δηλ. την ιερά σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος. Τους αρέσει το αποτέλεσμα, το βρίσκουν χρήσιμο ή ψυχωφέλιμο;! Ας όψονται εις ον εξεκέντησαν... Οι συνθηματολογικές, σκοταδιστικές, δημαγωγικές, ακόμη και αντιαγιορείτικες και αντιεκκλησιαστικές κορώνες εκ μέρους των ομιλητών γιατί είχαν την ανοχή ή έγκριση των διοργανωτών, των ορθοδόξων μητροπολιτών που απηύθυναν προτροπές συμμετοχής προς το ποίμνιο, βεβαίως και της βαρύγδουπης «Εστίας Πατερικών Μελετών»; Κρίμα στο όνομα!

Η ενορχηστρωμένη εικόνα όχλου, η εικόνα ενός αδέσποτου και ζηλωτικά φανατισμένου πλήθους, δίχως αληθή πνευματική καθοδήγηση και εμφανώς δίχως γνώση του σε τι συμμετέχουν, με συνθήματα, με έκδηλο οπαδισμό, με αποδοκιμασίες κλπ ήταν πράγματι εικόνα πιστού λαού της Εκκλησίας ή εικόνα αλλοφρόνων σχισματικών ή, γενικώς, εικόνα μεσαίωνα;

Είναι τυχαίο ότι η Εκκλησία της Ελλάδος ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΕΥΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΕΤΡΕΨΕ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ σε όλο αυτό το παραεκκλησιαστικό τραγελαφικό φαινόμενο;! Είναι τόσο κακό που δεν ήταν παρόντες συγκεκριμένοι ορθόδοξοι ιεράρχες, ώστε να ακούγονται από το πλήθος ύβρεις γενικώς κατά του κλήρου, κατά του οικουμενικού Πατριάρχη και κατά του Αρχιεπισκόπου Αθηνών; Ο χύδην όχλος των Προπυλαίων της 7ης/2/16 οπωσδήποτε δεν έχει ακριβή γνώση του συνοδικού πολιτεύματος της Εκκλησίας, αντιμετωπίζει την Εκκλησία οπαδικά, επιλέγει να είναι αδέσποτος, δίχως κανονική εκκλησιαστική διοίκηση, με αυτόνομη πορεία από την φωνή της Εκκλησίας, τρεπόμενος κατά μόνας, όπου φυσάει ο άνεμος των εντυπωσιοθήρων και αυτόκλητων ηγητόρων του φανατισμού, του φατριασμού, της παρασυναγωγής και του σχίσματος...



Οι διοργανωτές κατάφεραν για πολλοστή φορά 1) να αμαυρώσουν τις εύλογες ενστάσεις σκεπτόμενων ανθρώπων σχετικά με τα συστήματα ηλεκτρονικής παρακολούθησης 2) να σφραγίσουν ως ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ όσους αντιδρούν σε συστήματα που πιθανότατα αντιστρατεύονται την ελευθερία κινήσεων των πολιτών 3) να δημιουργήσουν σκανδαλισμό και σύγχυση στους πιστούς, για το ποια τελικά είναι η Εκκλησία και το ποιοι είναι ορθόδοξοι ή σχισματικοί, από τους πάσης φύσεως δήθεν «ορθόδοξους» ρασοφόρους που παρίσταντο. Πράγματι, μπορούσαν πολλοί να ξεχωρίσουν ποιοι οι μεν και ποιοι οι δε;

Ερωτήματα αναφύονται, σχετικά με τη διαχείριση του τι έγινε στα Προπύλαια στις 7/2/16: Πού είναι σήμερα οι ορθόδοξοι μητροπολίτες και ιερείς να δηλώσουν δημοσίως την μεταμέλειά τους για τις δημόσιες προτροπές τους για συμμετοχή του πιστού λαού ή την απογοήτευσή τους για τη συγκεκριμένη συγκέντρωση ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ των ορθοδόξων πιστών; Δεν είναι αντικανονικό το ότι κινήθηκαν ως μεμονωμένοι και άνευ έγκρισης από την ιερά σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος;  Κανονικά, δεν θα έπρεπε να γίνουν συστάσεις για συμμετοχή και να πάμε μόνο αφότου δώσει ευλογία η ιερά σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος ή τουλάχιστον η Αρχιεπισκοπή Αθηνών; Το να δίνουν άλλοι μητροπολίτες τέτοιες εγκρίσεις για κανονικό έδαφος ξένης προς αυτούς μητρόπολης δεν είναι κανονική παράβαση, εισπήδηση σε ξένη δικαιοδοσία;. Δεν πληροφορήθηκαν οι εν λόγω μεμονωμένοι μητροπολίτες και ιερείς τι έγινε και τι ελέχθη ενώπιον χιλιάδων λαού από ανθρώπους ανεύθυνους και ξένους προς την Εκκλησία; Δεν αντελήφθησαν την τεχνητή σύγχυση μεταξύ μελών της Εκκλησίας και σχισματικών, ήτοι μεταξύ προβάτων και προβατόσχημων λύκων; Δεν αναγνώρισαν τη διαστροφή της εκκλησιαστικής συνείδησης των πιστών που επιχειρήθηκε με τόση οργάνωση, ομιλητές, φώτα, πανό, οδικές μετακινήσεις; Γιατί να συνεχίζεται ο σκανδαλισμός των πιστών με την σιωπή των όντως υπευθύνων εκκλησιαστικών προσώπων έναντι τέτοιων ημαρτημένων; Δεν θα έπρεπε να έχουν εξαρχής διαχωρίσει τη θέση τους από μία σχεδιαζόμενη συγκέντρωση φατριασμού και παραπλάνησης; Ήταν ή δεν ήταν δόλωμα και πρόφαση για τη συγκέντρωση των πιστών η «κάρτα του πολίτη», αλλά μεγαλύτερο το διακύβευμα από ότι εμφανίστηκε αρχικά;  Ποιος εγγυάται ότι δεν θα επιχειρηθεί εκ νέου το ίδιο, κατόπιν, δηλαδή ένα οιοδήποτε ζήτημα, μικρό ή μεγάλο, να αναδειχθεί από κατάλληλους προπαγανδιστές σε θρυαλλίδα επηρεασμού μεγάλης μάζας των ορθοδόξων πιστών εναντίον της Εκκλησίας, όπως έγινε με τη διόρθωση του ημερολογίου το 1924 και το 1935, με τις συνακόλουθες ταραχές, βιαιοπραγίες και τη γνωστή εκκλησιαστική ανταρσία;

Σήμερα συντεταγμένα, με γνώση και με εκκλησιαστική κανονικότητα, επόμενοι της υπεύθυνης άποψης της ιεράς συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, δηλαδή της συνόδου των επισκόπων, τους οποίους το άγιο Πνεύμα εγκατέστησε στην διοίκηση της τοπικής μας Εκκλησίας, δίχως δημαγωγούς, δίχως κήρυκες μίσους και δίχως παραεκκλησιαστικούς και σχισματικούς, μπορούμε να κάνουμε οιεσδήποτε συγκεντρώσεις, π.χ. κατά της λεγόμενης «κάρτας του πολίτη». Δεν ωφελεί, να κάνουμε «εκκλησιαστικές» συγκεντρώσεις χωρίς την κανονική Εκκλησία, αφιέμενοι στα ανεύθυνα χέρια τυχάρπαστων και αυτοσχέδιων ρασοφόρων ή, έστω, εξωεκκλησιαστικά δρώντων κανονικών κληρικών, δημιουργώντας προβλήματα, εκκλησιαστικά και πολιτικοκοινωνικά. Τέτοιες συγκεντρώσεις πιθανότατα εξυπηρετούν μόνο ως ψυχολογική εκτόνωση και ως έκφραση οπαδισμού, απάδοντος προς την Εκκλησία. Ο συμφυρμός με παραεκκλησιαστικούς, σχισματικούς, φασίστες και ακραίους μοιραία συνεπάγεται υπονόμευση του εκκλησιαστικού λόγου και του ίδιου του ορθού λόγου, διά της υποκατάστασης αυτών με παραλογισμούς, σύγχυση και ζηλωτική-αντιεκκλησιαστική προπαγάνδα.

Ας μείνουμε μακριά από την εκ δεξιών πλάνη των «υπερορθοδόξων», νέο-ζηλωτών, φωνασκούντων «ομολογητών» και «εκκλησιοσωτήρων» [7]. Ας σταθούμε με επιφύλαξη έναντι όλων αυτών που ορθώνουν εκκλησιαστικοφανείς μεγαλοστομίες, έναντι των παλιοημερολογιτών που πολεμούν την Εκκλησία και τους αγίους της [8] και έναντι αυτών που τόσο αρέσκονται να ποιμαίνουν χωρίς να είναι ιερές σύνοδοι ή να απευθύνουν λόγους αυτόκλητης αυθεντίας σαν νέοι «αλάθητοι πάπες»... Δεν σώζουμε εμείς την Εκκλησία, η Εκκλησία σώζει εμάς. Δεν οδηγούμε εμείς το σκάφος της Εκκλησίας, αυτό έχει κανονική διοίκηση ιεράς συνόδου επισκόπων, εμπιστευμένη από το άγιο Πνεύμα και πλοηγό τον ίδιο τον Κύριο! Ο Θεός να είναι σε όλους μας βοηθός!

Ευχαριστούμε τους συντάκτες των ιστολογίων «Εγκόλπιον» και «Στώμεν καλώς» για τα διαφωτιστικά τους άρθρα για το ίδιο ζήτημα[9] & [10]. Οι εικόνες συντέθηκαν από φωτογραφίες που ελήφθησαν από το διαδίκτυο, ενδεικτικά από zouglaromfeafacebook κλπ.


Υποσημειώσεις
[1]: Ιστοσελίδα «Εστίας Πατερικών Μελετών» 
www.orthros.eu/
[3]: Διασάφηση π. Νικοδήμου Λαυριώτου, εκπροσώπου της Ιεράς Κοινότητας Αγίου Όρους σε εσπερίδα περί του σχίσματος γύρω από το πρόβλημα της μονής Εσφιγμένου (30/11/2015) σχετικά με το πώς εννοούν οι εξωεκκλησιαστικοί παλιοημερολογίτες το εν λόγω σύνθημά τους https://www.youtube.com/watch?v=qwGEys_KSvw
[4]: Εκτενές ενημερωτικό δελτίο της Ιεράς Κοινότητας Αγίου Όρους, έτους 2002. Δείτε ιδίως την ενότητα «Απαντήσεις σε ερωτήματα»http://www.ecclesia.gr/greek/news/esfigmenou/
Και εισήγηση του π. Νικοδήμου Λαυριώτου, εκπροσώπου της Ιεράς Κοινότητας Αγίου Όρους, σε εσπερίδα περί του σχίσματος γύρω από το πρόβλημα της μονής Εσφιγμένου (30/11/2015). Ουσιαστικά αποτελεί επικαιροποίηση και σύνοψη του ανωτέρω  ενημερωτικού δελτίου.
[5]: Άρθρο μας περί των παλιοημερολογίτικων παρατάξεων. Αναφέρονται και 5-6 παλιοημερολογίτες δήθεν «Αρχιεπίσκοποι Αθηνών». Δείτε ιδίως τις ενότητες Ε’ και Στ’.
[6]: Άρθρο μας περί της καλλιεργούμενης σύγχυσης εξωεκκλησιαστικών με τους ορθοδόξους http://enotitapisteos.blogspot.gr/2015_04_01_archive.html
[7]: Άρθρο θεολόγου Κώστα Νούση περί νέο-ζηλωτώνhttp://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2013/09/blog-post_237.html
[8]: Άρθρο σχετικά με την εκκλησιομαχία, επισκοπομαχία και αγιομαχία φανατικών παλιοημερολογιτών
Δείτε και σχετικά στοιχεία, όπως και ενδεικτικές τις εικόνες, από τα άρθρα:
 [9]: Άρθρο του ιστολογίου «Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον»
[10]: Άρθρο του ιστολογίου «Στώμεν Καλώς»
http://stwmenkalws.blogspot.gr/2016/02/blog-post.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: