Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ

αντιγραφή από http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_3566.html

Διορίζουν μουσουλμάνες νηπιαγωγούς χωρίς ΑΣΕΠ

"ΤΙΠΟΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΛΛΑ ΗΘΙΚΑ.ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ.ΚΑΤΑΓΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΡΑΚΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ(ΕΘΝΙΚΗΣ;) ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5 ΦΟΡΕΣ (ΛΕΠΤΟΜΕΡEIΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ)ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΑΝΕΡΓΗ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ.ΚΑΙ Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΧΤΕΣ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΕΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΩΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΕΔΩ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ!ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΩ ΜΙΣΗΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΔΩ .ΤΑ ΠΑΝΤΑ .ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΠΙΑ ΤΙΠΟΤΕ.ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ.ΑΚΟΥΤΕ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.ΕΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ.ΑΝ ΣΥΓΚΙΝΗΘΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ MAIL MOY EINAI Limn2000@yahoo.gr"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ





Σχόλιο
Οι «επάγγελμα πολιτικός» είναι εθνικά αδίστακτοι. Πρώτα μπάσαν χωρίς εξετάσεις στα ΑΕΙ τους μουσουλμάνους και τώρα διορίζουν χωρίς ΑΣΕΠ.



Ο ανθελληνικός ρατσισμός τους δεν έχει όρια.


Καταγγείλτε τους, κάντε μηνύσεις. Μην τους αφήνετε σε χλωρό κλαρί. Η χώρα αυτή είναι το σπίτι μας και στο σπίτι μας κουμάντο κάνουμε ΕΜΕΙΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: