Τρίτη 20 Απριλίου 2021

Ο δρόμος γιά τόν Ουρανό, είναι η τελεία παράδοση στό θέλημα τού Θεού

 – «Καλό καί ευτυχισμένο πρωινό, γέροντα».΄

– «Ποτέ δέν είχα κακό καί δυστυχισμένο πρωινό».

– «Είθε νά σού στείλει ο Θεός κάθε αγαθό»!
– «Ουδέποτε μού εστάλη κάτι μή αγαθό»!
– «Τί συμβαίνει μέ σένα, γέροντα; Εγώ σού εύχομαι κάθε ευτυχία».
– «Μά ποτέ δέν είμαι δυστυχής. Ζώ σύμφωνα μέ τό θέλημα τού Θεού. Γιά τό ζυγό πού μού έδωσε ο Θεός ποτέ δέν δυσανασχέτησα καί είμαι πάντοτε ευχαριστημένος».
– «Από πού ήλθες εσύ, γέροντα, εδώ»;
– «Από τόν Θεό».
– «Καί πού Τόν βρήκες»;
«Εκεί πού Τόν άφησα στήν αγαθή θέληση».
– «Ποιός είσαι, γέροντα, καί σέ ποιά τάξη ανήκεις»;
– «Οποιος κι άν είμαι, είμαι ικανοποιημένος μέ τήν κατάστασή μου, γιατί βασιλεύς είναι αυτός πού κυβερνά καί διευθύνει τόν εαυτό του».
ο δρόμος γιά τόν Ουρανό, είναι η τελεία παράδοση στό θέλημα τού Θεού

Δεν υπάρχουν σχόλια: