Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Νέο "ατόπημα" (;) του παιδαγωγικού ινστιτούτου.


Νέα κατορθώματα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου!

Δεν αναγνωρίζει την Ελληνική καταγωγή των Βορειοηπειρωτών!

Πνευματώδης και οξυδερκής ανάλυση του θέματος από Ελληνα εκπαιδευτικό.

Του Δημήτριου Πέτκου

Στ καινούριο βιβλίο Γεωγραφίας τς Ε΄ Δημοτικο μ τίτλο «Μαθαίνω γι τν λλάδα» πάρχει ξεχωριστ νότητα μ θέμα: «λληνισμς κτς τν συνόρων». κε φιερώνονται δύο κεφάλαια γι τν Κύπρο, κολουθε τ κεφάλαιο μ τίτλο « λληνισμς τς διασπορς» κα τ βιβλίο τελειώνει μ τ κεφάλαιο «Τ λληνικ στοιχεο στς ρχαες λληνικς στίες».
Ο ναφορς ξεκινον μ τ διασπορ τς μερικς, Αστραλίας, Ερώπης, φρικς. Συνοδεύονται μ κείμενα κα χάρτες που κατόπιν βρίσκουμε τν λεξάνδρεια, τν Κωνσταντινούπολη, τν μάσεια, τν Κάτω ταλία, τ Γκαρν ρμενίας, τν φεσο. Στ τεχος τν ργασιν πάρχει ργασία μ θέμα «στίες λληνισμο στ Μαύρη Θάλασσα».
Δ γίνεται παραμικρ ναφορ στ Βορειοηπειρωτικ λληνισμ κα στν θνικ λληνικ Μειονότητα τς λβανίας! κτς ν τ Παιδαγωγικ νστιτοτο θεωρε τι Βόρειος πειρος βρίσκεται σ λλο πλανήτη ποτε θ διδαχθε στ μάθημα τς στρονομίας.
ποσιώπηση ατ εναι:
-ντιεπιστημονική, πειδ....

 παραλείπει ν ναφερθε στ μοναδικ διεθνς ναγνωρισμένη θνικ λληνικ Μειονότητα, μία νάσα π τ σύνορα, μ πλούσια στορία κα δυναμικ κατοντάδων χιλιάδων.
-ντιπαιδαγωγική, πειδ ρνεται τν ταυτότητα τν χιλιάδων Βορειοηπειρωτν μαθητν πο φοιτον στ σχολεα τς λλάδας, ετε εναι παιδι τν 150.000 μ Δελτίο μογενος, ετε πόγονοι ατν πο κατέφυγαν παλαιότερα στ «μητέρα» πατρίδα κα χουν λληνικ πηκοότητα.
-ήθης, πειδ φέρεται μ γνωμοσύνη στν διαίτερη πατρίδα τν θνικν εεργετν πο στήριξαν διαίτερα τ μορφωτικ δρύματα κα τν Παιδεία.
-ποκριτική, πειδ μορφ το Πύρρου Δήμα τ νόματα τν πόλεων τς Βορείου πείρου πο κτυλίχθηκαν ο μάχες το πους το 1940-41 πάρχουν ναπόφευκτα σ βιβλία λλων μαθημάτων, λλ τ κατεξοχν εδικ μάθημα παξιε ν σχοληθε.
-πικίνδυνη, πειδ πιβραβεύει τν πολιτικ «γενοκτονίας χαμηλς ντασης» κύκλων τς λβανίας πο ταυτόχρονα στ σχολικά τους βιβλία διδάσκουν τι 8 νομο τς λλάδας εναι λβανικοί (!), δυναμιτίζοντας τν ερήνη στν περιοχή.
-ναχρονιστική, πειδ κολουθε τν τακτικ πόκρυψης «νοχλητικν» θεμάτων πο κολουθήθηκε σ πρόσφατες σκοτεινς δεκαετίες. Χάρη στος γνες τν πολιτικν κρατουμένων, το Σεβαστιανο κα τν φυλακισθέντων τς «μόνοιας», ο Βορειοηπειρτες χαίρουν τς κτίμησης λου το λληνισμο ετε γορεύουν στ Βουλ τν φήβων, ετε γωνίζονται ς θλητς μ τ γαλανόλευκη στ στθος.
-ντιευρωπαϊκή, πειδ γνοε τ βασικ ρχ τς Ερωπαϊκς νωσης γι τ διατήρηση τς θνικς πολυμορφίας τς Ερώπης.
-ντισυνταγματική, φο τ Παιδαγωγικ νστιτοτο διεκδικε γι τν αυτ του τ χάραξη ξωτερικς πολιτικς κα μάλιστα ντίθετή τς πίσημης. Πάγια θέση τν λληνικν κυβερνήσεων εναι προστασία τς θνικς λληνικς Μειονότητας τς λβανίας, πως τονίστηκε κα πρν μερικος μνες μετ τ δολοφονία το Χειμαρριώτη ριστοτέλη Γκούμα π φανατικος πειδ μιλοσε λληνικά.
Καλεται λοιπν τ πουργεο Παιδείας ντς τν πόμενων βδομάδων ν ναθέσει τ σύνταξη το κεφαλαίου «Βόρειος πειρος: θνικ λληνικ Μειονότητα τς λβανίας» κα ν τ ποστείλει στ σχολεα συμπληρώνοντας τ κατ τ λλα ξαιρετικ βιβλίο.
νάγκη ατ καθίσταται δραματικ ν σκεφτομε τι τν νοιξη το 2011, ο Βορειοηπειρτες μαθητς μ τς οκογένειές τους θ πνε στν τόπο τους γι ν πογραφον γι πρώτη φορ δ κα δεκαετίες. Θ νοίξουν πάλι τ σπίτια τους, τς κκλησιές τους, θ προσκυνήσουν στ κοιμητήρια τους. Κα θ γράψουν σ να μικρ κουτάκι στ χαρτ «λληνας» γι ν συνεχίσουν μία στορία χιλιάδων χρόνων κα ν διεκδικήσουν να σύγχρονο ατόνομο ρόλο γέφυρας ερήνης μεταξ τν λαν. ξίζει ν τος ποστηρίξουμε.
ΠΗΓΗ: Ακτίνες

Σχόλιο
Όπως έχει ο καθένας λογικός άνθρωπος αντιληφθεί, ο κύριος λόγος ύπαρξης του ... παιδαγωγικού ινστιτούτου είναι η ανθελληνική και αντιχριστιανική προπαγάνδα. 
Να μιά ευκαιρία για εξοικονόμηση χρημάτων για τον πρωθυπουργό. 
Καταργήστε το παιδαγωγικό ινστιτούτο. 
Ένας ακόμη λόγος που συνηγορεί για την κατάργηση είναι και αυτός που αναφέρεται στον πιό κάτω σύνδεσμο.
Αλήθεια, με ποια κριτήρια γίνεται κανείς μέλος αυτού του ... ινστιτούτου; 

Δεν υπάρχουν σχόλια: