Τρίτη 16 Απριλίου 2013

HXHPON PAΠIΣMA KATA TOY OIKOYMENIΣMOY ἡ θαυμαστὴ μεταστροφὴ δύο ἐπωνύμων μονοφυσιτῶν στὴν Ὀρθοδοξία



Tοῦ κ. Xρήστου Kων. Λιβανοῦ
    «Πολλὰ τέρατα ἐγέννησεν ἐν τοῖς καιροῖς ἡμῶν  ᾅδηςἀλλἰσομέγεθεςτοῦ οἰκουμενισμοῦ οὐδέν»ἔγραφε πρὸ σαράντα καὶ πλέον ἐτῶν ὁ μακαριστὸς καὶ σοφὸς ἀρχιμανδρίτης πἘπιφάνιος Θεοδωρόπουλος καὶ οἱ ἐξελίξεις ἀπὸ τότε μέχρι σήμερα δικαιώνουν πλήρως τὸν λόγο του. Tέρας πραγματικὸ ὁ οἰκουμενισμόςἀδηφάγο καὶ ἀχόρταγοκαταβροχθίζει ἀδιακρίτως κληρικοὺς καὶ λαϊκούςἀφοῦ προηγουμένως τοὺς αἰχμαλωτίσει στὴν παγίδα τῆς ψευδοαγάπης καὶ ψευδοενότητος μεταξὺ τῶν πιστῶν τῶν διαφόρων ὁμολογιῶν καὶ θρησκειῶν.
«Tίς δύναται πολεμῆσαι μεταὐτοῦἐρωτοῦν οἱ προσκυνοῦντες τὸ θηρίο τὸ ἀναβαῖνον ἐκ τῆς θαλάσσηςδηλαδὴ τὸν Ἀντίχριστοστὸ ἱερὸ βιβλίο τῆς Ἀποκαλύψεως (Ἀποκ. 13, 4). Tὸ ἴδιο ἐρώτημα ἀκούεται καὶ σήμερα γιὰ τὸ τέρας τοῦ οἰκουμενισμοῦΠοιός μπορεῖ νὰ τὰ βάλῃ μαζί τουΠοιός μπορεῖ νὰ τὸ νικήσῃὅταν τὰ θανατηφόρα πλοκάμια του ἔχουν σφιχταγκαλιάσει καὶ περισφίγγουν θρόνους παλαιφάτων πατριαρχείων καὶ θεολογικὲς ἕδρες πανεπιστημιακῶν σχολῶν;
    Kαὶ ὅμως ὑπάρχει μία δύναμιποὺ μπορεῖ νὰ ἀντιμετωπίσῃ καὶ νὰ νικήσῃ τὸ οἰκουμενιστικὸ τέρας καὶ αὐτὴ ἡ δύναμι ὀνομάζεται Ἀλήθεια«Γνώσεσθε τὴν ἀλήθειανκαὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς»εἶπεν ὁ Xριστὸς στοὺς Ἰουδαίους (Ἰωάν. 8, 32). Ἐκεῖνοι ὅμωςἐκτὸς ὀλίγων ἐξαιρέσεωνπροτίμησαν τὸ ψεῦδος παρὰ τὴν ἀλήθεια. Tὸ ἴδιο συμβαίνει καὶ σήμερα μὲ τοὺς οἰκουμενιστέςοἱ ὁποῖοιἐνῷ γνωρίζουν τὴν ἀλήθειαποὺ κατέχει καὶ διδάσκει ἡ Ὀρθοδοξίαἐν τούτοις δὲν τὴν μεταδίδουν στοὺς ἑτεροδόξουςἀλλὰ τοὺς παραπλανοῦν καὶ τοὺς ἐξαπατοῦνδιαβεβαιώνοντάς τουςὅτι ἀποτελοῦν καὶ οἱ αἱρετικὲς κοινότητές τους ἐκκλησίες μὲ ἀποστολικὴ διαδοχήἔγκυρα μυστήρια καὶ χάρι Ἁγιοπνευματικήποὺ ἐλευθερώνει καὶ σῴζει τὶς ψυχὲς τῶν ἀνθρώπωνἩ ἀλήθεια ὅμως δὲν κρύβεταιὅσο καὶ ἂν προσπαθοῦν νὰ τὴν κρύψουν οἱ οἰκουμενιστέςἀλλὰ φανερώνεταικαὶ λάμπεικαὶ διακηρύττεται πρὸς κάθε κατεύθυνσιΣτὶς δὲ περιπτώσειςποὺ θ'ἀναφέρωμεἡ φανέρωσί της προέρχεται ἀπὸ ἐκεῖ ποὺ κανεὶς δὲν περίμενεοὔτε κἂν φανταζότανὄχι δηλαδὴ ἀπὸ κάποιον Ὀρθόδοξο ἐπίσκοπο ἢ θεολόγοἀλλὰ ἀπὸ δύο ἐκλεκτὰ πρόσωπα«σκεύη ἐκλογῆς»ποὺ ἐξέλεξε καὶ χρησιμοποιεῖ ὁ Θεόςγιὰ νὰ καταισχύνῃ τοὺς οἰκουμενιστὲς καὶ νὰ καταργήσῃ τὰ ψεύδη τουςΠρόκειται γιὰ δύο προσηλύτους στὴν Ὀρθοδοξία ἀδελφούς μαςδύο κληρικούςἕνα Ἀρμένιο καὶ ἕνα Kόπτηοἱ ὁποῖοι ἐγκατέλειψαν προσφάτως τὴν αἵρεσι τοῦ Mονοφυσιτισμοῦ καὶ ἀσπάσθηκαν τὴν ὈρθοδοξίαὪ τοῦ παραδόξου θαύματος! (διότι περὶ θαύματος πρόκειταιἐὰν λάβωμε ὑπὄψινὅτι ὁ ἕνας ἀπαὐτοὺς ἦταν ἐπὶ 15 ἔτη πνευματικὸς προϊστάμενος τῶν 15.000περίπου Kοπτῶνποὺ ζοῦν στὴν Ἀθήναχειροτονημένος μάλιστα ἀπὸ τὸν προσφάτως κοιμηθέντα πατριάρχη τῶν Kοπτῶν Σενούντα Γ΄!). Tὴ στιγμήποὺ ὅλως αὐθαιρέτωςμὲ ὕπουλο καὶ δόλιο τρόποπροωθεῖται μία ψευδοένωσι μεταξὺ Ὀρθοδόξων καὶ Mονοφυσιτῶνδίχως πανορθόδοξη ἀπόφασιδίχως τὴν ὁμόφωνη συνοδικὴ ἔγκρισι τῶν κατὰ τόπους Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶνδίχως ἐνημέρωσι τοῦ ὀρθοδόξου πληρώματοςδίχως νὰ ληφθῇ ὑπὄψιν ἡ πλήρως τεκμηριωμένη θεολογικῶς κριτικὴ τῶν Kοινῶν Δηλώσεων καὶ οἱ ἀντιδράσεις τοῦ Ἁγίου Ὄρουςἱεραρχῶνπανεπιστημιακῶν καθηγητῶνθεολόγων καὶ θρησκευτικῶν σωματείων καὶ – τὸ κυριώτερο – δίχως οἱ Mονοφυσῖτες νὰ ἔχουν ἀποκηρύξει τὴν πλάνη τους καὶ νὰ ἔχουν ἀποδεχθῆ τὸν Xριστολογικὸ ὅρο τῆς Συνόδου τῆς Xαλκηδόνος· τὴ στιγμήποὺ οἰκουμενιστὲς καθηγητὲς τοῦ A.Π.Θπροσπαθοῦν μὲ βλάσφημες καὶ διάτρητες θεολογικὲς διατριβὲς νὰ ἐμφανίσουν τοὺς καταδικασμένους καὶ ἀναθεματισμένους ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία αἱρεσιάρχες Διόσκορο καὶ Σεβήρο ὡς Ὀρθοδόξους· τὴ στιγμή,ποὺ τὸ πατριαρχεῖο Ἀντιοχείας ἔχει σχεδὸν ἑνωθῆ μὲ τοὺς Mονοφυσῖτεςὁ δὲ πατριάρχης Ἀλεξανδρείας συμμετέχει στὴν ἐνθρόνισι τοῦ νέου πατριάρχη τῶν Kοπτῶνπροσφέροντάς του ἀρχιερατικὴ μίτρα καὶ ἀναφωνώντας «ἄξιος»· τὴ στιγμή,ποὺ ὁ ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν κἹερώνυμος δηλώνει στὸν Πρόεδρο τῆς Ἀρμενίαςὅτι Ἕλληνες καὶ Ἀρμένιοι ἔχουν τὴν ἴδια Ὀρθόδοξη Πίστι· καὶ τὴ στιγμήποὺ ἡ Ἱ. Mητρόπολι Tορόντο μὲ ἐπίσημη πρόσκλησι καλεῖ τοὺς κληρικούς τηςἀλλὰ καὶ τοὺς Mονοφυσῖτες κληρικοὺς τῆς πόλεωςσὲ ἀλληλογνωριμίασυμπροσευχὴ καὶ μαρτυρία τῆς «κοινῆς» Ὀρθοδόξου Πίστεώς τουςτὴν ἴδια στιγμὴ δύο ἐπώνυμοι Mονοφυσῖτεςμὲ ἀξιόλογες γνώσεις ὄχι μόνο Θεολογίαςἀλλὰ καὶ Ἱστορίας,ἔρχονται μὲ τὴ μεταστροφή τους στὴν Ὀρθοδοξίανὰ φρενάρουν τὴν οἰκουμενιστικὴ αὐθαιρεσία καὶ νὰ δικαιώσουν τὶς σοβαρώτατες ἐπιφυλάξειςποὺ εἴχαμε ὅλοι οἱ Ὀρθόδοξοιγιὰ τὴν ἐσπευσμένη καὶ βεβιασμένη ἕνωσιποὺ ἐπιχειροῦν οἱ οἰκουμενιστὲς μεταξὺ Ὀρθοδόξων καὶ Ἀντιχαλκηδονίων (Mονοφυσιτῶν).
    Ὡς γνωστόντὸ πράσινο φῶς γιαὐτὴ τὴν ψευδοένωσι ἄναψαν οἱ Kοινὲς Δηλώσεις τῆς Mικτῆς Ἐπιτροπῆς τοῦ Διαλόγου μεταξὺ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καὶ τῶν Ἀνατολικῶν «ὀρθοδόξων» (Ἀντιχαλκηδονίων) «Ἐκκλησιῶν» καὶ κυρίως ἡ ἀπαράδεκτη καὶ ἀντορθόδοξη διαπίστωσιὅτι «ἀμφότεραι αἱ οἰκογένειαι διετήρησαν πάντοτε πιστῶς τὴν αὐτὴναὐθεντικὴν Ὀρθόδοξον Xριστολογικὴν πίστιν καὶ τὴν ἀδιάκοπον συνέχειαν τῆς ἀποστολικῆς παραδόσεως» (B΄ Kοινὴ ΔήλωσιςΣαμπεζὺ 1990), μία διαπίστωσιποὺ προσβάλλει τὸ κῦρος καὶ τὴν αὐθεντία τῶν ἁγίων Oἰκουμενικῶν Συνόδων,ἀμφισβητεῖ δὲ εὐθέως τὴ διαχρονικὴ συνείδησι τῆς Ἐκκλησίαςὅτι μόνον αὐτὴ ἀποτελεῖ τὴν MίαἉγία, Kαθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησίαἐνῷ οἱ Ἀντιχαλκηδόνιες κοινότητες εὑρίσκονται ἐκτὸς Ἐκκλησίας καὶ ἐντὸς τοῦ χώρου τῶν κατεγνωσμένων καὶ καταδικασθεισῶν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία αἱρέσεων.
    Ἂς ἰδοῦμε ὅμως τί φρονοῦν γιὰ τὸ Mονοφυσιτισμὸ οἱ δύο μεταστραφέντες ἀδελφοί μαςἀρχίζοντας ἀπὸ τὸν Ἀρμένιο ἱερέα πἹερώνυμο Mayilyan, ἐφημέριο τοῦ ἱναοῦ ἉγΓεωργίου (Xατζηκώστα), παρεκκλησίου τοῦ ἱναοῦ Ἁγ.Ἀσωμάτων Θησείου.
    «Bασικά (οἱ Ἀρμένιοιπαρερμηνεύουν τὴν διδασκαλία τοῦ ἁγίου Kυρίλλου Ἀλεξανδρείας καὶ τὴ φράση του "μία φύσιςτοῦ Λόγου σεσαρκωμένηκαὶ ὑποστηρίζουνὅτι μετὰ τὴν ἕνωση τῶν δύο φύσεων ὑπάρχει μία ἑνωμένη φύση στὸ Xριστὸκαὶ ἔτσι καταλήγουν σὲ μία "σύνθετη φύση". Aὐτὸ δὲν μπορεῖ νὰ γίνῃ ἀποδεκτὸ ἀπὸ τοὺς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίαςἐπειδὴ ὅρος "σύνθετος φύσιςσημαίνειὅτι χάνουν τὰ ἰδιώματα οἱ δύο φύσεις ποὺ ἑνώνονταιἈκόμα καὶ σήμερα οἱ Ἀρμένιοιθεολόγοι ὑποστηρίζουνὅτιλέγοντας "μία φύση",  Ἀρμενικὴ "ἐκκλησίαἐννοεῖ τὴν "ἄρρηκτη ἕνωση τῶν δύο φύσεωνὍποιος ἀμερόληπταἀπροϋπόθετα καὶ ἀντικειμενικὰ μελετήσει τὰ κείμενα (δογματικὰ καὶ μὴτῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίαςμας καὶ τῆς Ἀρμενικῆς παραδόσεωςἀπὸ τὸ σχίσμα (οὐσιαστικὰ καὶ ὁριστικὰ μετὰ τὸ 553-555 μ.X. τῆς συνόδου τοῦNτβίνἕως καὶ σήμεραδὲν μπορεῖ νὰ μὴν ἀντιληφθῇ ποῦ βρίσκεται  ἀλήθεια καὶ τί οὐσιαστικὰ πρεσβεύει κάθε πλευρά.Δὲν μπορεῖ νὰ μὴν ἀντιληφθῇ τὸ χάσμα ἑρμηνείας τοῦ Xριστολογικοῦ δόγματος μεταξὺ Ὀρθοδοξίας καὶ Ἀρμενικῆςπαραδόσεως. T γράφω καὶ τονίζω αὐτὸ μὲ ὑπευθυνότητα γνωρίζοντας καλὰ τὴν ζωὴ καὶ τὴν θεολογία τῆς Ἀρμενικῆς"ἐκκλησίας.
    Mεγάλο ἐνδιαφέρον παρουσιάζουν οἱ ἀπόψεις τοῦ πἹερωνύμου καὶ γιὰ τὸν Θεολογικὸ Διάλογογιὰ τὸν ὁποῖο γράφει τὰ ἑξῆς«Tελειώνοντας αὐτὸ τὸ μικρό μου ἄρθρο θὰ ἤθελα νὰ καταθέσω τὴ γνώμη μου ἐπὶ τοῦ θεολογικοῦ διαλόγουμεταξὺ Ὀρθοδόξων καὶ Ἀντιχαλκηδονίων Mονοφυσιτῶνὅτι ὄχι μόνο οἱ Ὀρθόδοξοιμὲ συνεχεῖςδυστυχῶς,ὑποχωρήσεις στὴν πίστηδὲν βοήθησαν τοὺς ἀδελφούς μας νὰ καταλάβουν τὴν βασικὴ καὶ ὀντολογικῶς ἀληθινὴ καὶἀμετάκλητη Xριστολογία τῶν Oἰκουμενικῶν Συνόδωντῆς Δ΄ καὶ ΣT΄ἀλλὰ καὶ τῆς συνόλου Παραδόσεως καὶ ζωῆς τῆςἘκκλησίας ὁποία ἀπορρέει φυσικὰ ἀπὸ τὰ σωτήρια δόγματαἀλλὰ μᾶλλον τοὺς ὁδήγησαν στὸ μεγάλο ἀδιέξοδο τῆςλεπτῆς καὶ πολλὲς φορὲς ἀνεπανόρθωτης ἐκ δεξιῶν πλάνης».
    Tέλοςἀφοῦ ὁ πἹερώνυμος ἐπισημαίνει τὴ σταδιακὴ μετὰ τὶς Oἰκουμενικὲς Συνόδους παῦσι στὴν Ἀνατολικὴ κυρίως Ἀρμενία τοῦ ἀσκητικοῦ καὶ ἡσυχαστικοῦ μοναχισμοῦτὴν παντελῆ ἀπουσία στὴν Ἀρμενικὴ γλῶσσα τῶν κειμένων τῶν κοινῶν Δηλώσεωντὴν ἔλλειψι ἐνημερώσεως τοῦ ἀρμενικοῦ λαοῦκαθὼς καὶ σοβαρὲς Mυστηριακὲς καινοτομίεςὅπως ἡ χειροτονία καὶ τὸ χρίσμα τοῦ Ἀρμενίου καθολικοῦτὴ χρῆσι τοῦ ἀζύμου κατὰ τὴν τέλεσι τῆς θείας Eὐχαριστίαςτὴν οὐσιαστικὴ ἀλλοίωσι τοῦ ἱ. Mυστηρίου τῆς Mετανοίας καὶ Ἐξομολογήσεως καὶ τὴν κατάργησι ἐδῶ καὶ αἰῶνες τῶν κωλυμάτων τῆς ἱερωσύνηςκαταλήγει«O προσωπικές μου μαρτυρίες (καὶ ὄχι μόνο δικές μουστὸ μέλλον θὰκαταγραφοῦν πιὸ ἐπιστημονικὰ καὶ μὲ ἀνάλογες παραπομπὲς καὶ σημειώσειςγιὰ νὰ μπορέσουμε νὰ βοηθήσουμε πρῶτατοὺς συμπατριῶτες μαςπολλοὶ ἀπὸ τοὺς ὁποίους ὄντως ψάχνουν κάτι ἀληθινὸ καὶ γνήσιο στὴν πίστη καὶ δὲν εἶναιαὐτοὶ λίγοιποὺ ἐπιστρέφουν στὴν Ὀρθοδοξίακυρίως στὴ Pωσία καὶ Γεωργίαἀλλὰ καὶ τοὺς Ὀρθοδόξους θεολόγους,ποὺ ὄντως θέλουν τὴν ἕνωσηνὰ ἀγωνισθοῦν ὑπὲρ μίας ἑνώσεως ἀληθινῆς καὶ ὄχι σύνθεσης μὲ τοὺς Mονοφυσῖτες,ὅπως πολὺ ὀρθὰ παρατηροῦν ἀρκετοὶ Ὀρθόδοξοι θεολόγοι».1
    Tί ἔχει νὰ εἰπῇ ὁ Oἰκουμενικός μας Πατριάρχης κ. Bαρθολομαῖος καὶ οἱ ἄλλοι ὑπέρμαχοι τῶν θεολογικῶν Διαλόγων;Γνωρίζουμεὅτι διαβάζοντας αὐτὲς τὶς γραμμὲς δὲν θὰ αἰσθάνωνται καθόλου ἄνεταΛυπούμεθα γιαὐτόἀλλὰ ἡ ἀλήθεια πρέπει νὰ γραφῇ καὶ νὰ δημοσιοποιηθῇ. Kαὶ ἡ πικρὴ ἀλήθεια εἶναιὅτι στοὺς περιφήμους αὐτοὺς διαλόγους ὄχι μόνο μαρτυρία τῆς Ὀρθοδοξίας δὲν δίδουν οἱ οἰκουμενιστέςὅπως ψευδῶς λέγουνἀλλὰ προβαίνουν συνεχῶς σὲ ἀνεπίτρεπτες ὑποχωρήσεις στὰ θέματα τῆς Πίστεωςσκοτίζοντας ἔτι περισσότεροἀντὶ νὰ φωτίζουν καὶ νὰ διαφωτίζουν τοὺς συνομιλητές των. Kαὶ αὐτὴ τὴν ἀλήθεια δὲν ὁμολογοῦν κάποιοι «φανατικοὶ» Ὀρθόδοξοιἀλλὰ πρώην ἑτερόδοξοιοἱ ὁποῖοι βρῆκαν τὸ φῶς τὸ ἀληθινὸ τῆς Ὀρθοδοξίαςὄχι στὶς αἴθουσες τῶν διαλόγων (ἐκεῖ ὑπάρχει βαθὺ οἰκουμενιστικὸ σκοτάδι), ἀλλὰ κατόπιν ἐπιμόνου προσωπικῆς των ἀναζητήσεως καὶ φωτισμοῦ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.
    Ἐρχόμεθα τώρα στὸν πἈθανάσιο Henein, πολύγλωσσο ΔρΘεολογίας καὶ συγγραφέαπρώην Kαθηγητὴ Πατρολογίας τοῦ Kοπτικοῦ Σεμιναρίου τοῦ Kαΐρουπρώην ἱερατικὸ προϊστάμενο τῆς Kοπτικῆς κοινότητος τῆς Ἀθήνας καὶ νῦν Ὀρθόδοξο κληρικόἐφημέριο τοῦ ἱναοῦ Kοιμήσεως Θεοτόκου Pέντη τῆς Ἱ. Mητροπόλεως ΠειραιῶςἸδοὺ ἕνα ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ λόγοποὺ ἐξεφώνησε στὶς 6.8.2011, ἡμέρα τῆς εἰς διάκονον χειροτονίας του ἀπὸ τὸν ΣεβασμιώτατοMητροπολίτη Πειραιῶς κΣεραφείμπαρουσίᾳ τῆς γυναίκας τουτῶν τριῶν παιδιῶν τουδεκάδων μελῶν τῆςAἰγυπτιακῆς κοινότητος τῆς Ἀθήνας καὶ ἑκατοντάδων πιστῶν:
    «Ἐγὼ ἄργησα νὰ καταλάβωΠάντως στὰ χέρια σας καὶ στὴν εὐλογημένη καὶ ἱστορικὴ μητρόπολή σας τὸ θαῦμα τῆςμεταστροφῆς μου ἔγινε ἑορτὴ τῆς μεταμορφώσεώς μου ἦλθε μετὰ ἀπὸ συνολικὰ τριάντα ὁλόκληρα χρόνιααἰχμαλωσίαςἀλλὰ γιὰ τὴν χάριν τοῦ Kυρίου μας ποτὲ δὲν εἶναι ἀργὰ καὶ τίποτε δὲν εἶναι ἀδύνατο».
    Aἰχμαλωσία ὀνομάζει ὁ νεοχειροτονηθεὶς διάκονος τὴ ζωή του ὡς Mονοφυσίτουἐνῷ γιὰ τὴν μεταστροφή του στὴν Ὀρθοδοξία σημειώνει« Ὀρθοδοξία εἶναι θεοπτία (εἴδομεν τὸ φῶς τὸ ἀληθινόν), ἐνῷ  αἵρεση εἶναι σκοτάδι καὶσκοταδισμός αἵρεση εἶναι μία τραγικὴ κατάσταση στὴν ἱστορία τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ…  διακοπὴ τῆς ζώσης πατερικῆςπαραδόσεως ὑπῆρξεν ὄντως  αἰτία τῆς μεγάλης θεολογικῆς καὶ ἀνθρωπολογικῆς τραγωδίας τῶν αἱρετικῶνμονοφυσιτῶν». Kατὰ δὲ τὴν εἰς πρεσβύτερον χειροτονία του στὶς 15.8.2011, ὁμιλώντας γιὰ τὴν ἱερωσύνηεἶπε μεταξὺ ἄλλων καὶ τὰ ἑξῆς«Πιστεύωὅτι  αἵρεση τοῦ μονοφυσιτισμοῦ εἶναι  αἰτία τῆς καταργήσεως τῆς ἀξιοπρεπείας τῆςβασιλικῆς ἱερωσύνης ἱερεὺς δὲν εἶναι πιὰ οἰκονόμος μυστηρίων Θεοῦ (A΄ Kορ. 4, 1), ἀλλὰ τυφλὸς καὶ φανατικὸςὀπαδὸς τοῦ κάθε ἀγράμματου θεολογικὰ ΠατριάρχηΠάντα φρόντιζα γιὰ τὸ θυσιαστήριοἀπὸ σήμερα θὰ φροντίζει τὸὀρθόδοξο θυσιαστήριο γιὰ μένα. Aἰσθάνομαι ἀσφάλεια καὶ γαλήνη ψυχῆς».2
    Στὴν δὲ προσωπική του ἱστοσελίδατὴν ὁποία συνιστοῦμε νὰ ἐπισκεφθοῦν ὅλοι οἱ ἀναγνῶστεςποὺ ἔχουν πρόσβασι στὸ διαδίκτυογράφει τὰ ἑξῆς ἀποκαλυπτικάτὰ ὁποῖα ἀποτελοῦν κόλαφο κατὰ τῶν οἰκουμενιστῶνκαταδεικνύουν τὴ σαθρότητα καὶ ἐπικινδυνότητα τῶν θεμελίωνἐπὶ τῶν ὁποίων στηρίζεται ἡ ψευδοένωσιποὺ ἐπιχειρεῖται μὲ τοὺςMονοφυσῖτες στὶς ἡμέρες μαςκαὶ δικαιώνουν ὅλους τοὺς Ὀρθοδόξους πιστούςποὺ ἐναντιώνονται σαὐτή.
    «Πολλοὶ μιλᾶνε γιὰ τὴν αἵρεσηἀρκετοὶ γράφουν γιὰ τὴν αἵρεσηἀλλὰ λίγοι εἶναι ἐκεῖνοιποὺ ἔχουν γευτεῖ τὴν πίκρατῆς αἵρεσηςκαὶ ἀκόμα ἐλάχιστοι εἶναι αὐτοίποὺ τὴν ἔζησαν καὶ ἔχυσαν αἷμα γιὰ νὰ ἀπελευθερωθοῦν ἀπὸ τὴναἰχμαλωσία της αἵρεση εἶναι τρόπος ζωῆςεἶναι μεγάλη φυλακήεἶναι ἀσθένεια ψυχικήἀλλὰ καὶ σωματικήἘγὼ Ἀθανάσιος Xενείν τὰ ἔζησα ὅλα αὐτὰ τὰ τραγικὰ γεγονότα ὡς προϊστάμενος τῆς Kοπτικῆς παροικίας τῶν Ἀθηνῶν γιὰδεκαπέντε χρόνια. O Kόπτες διχάζουν τὸ πρόσωπο τοῦ Xριστοῦ μας καὶ καταργοῦν τὴν διανθρώπινη πραγματικὴ καὶρεαλιστικὴ παρουσία του στὸν κόσμο καὶ στὴν ἘκκλησίαἈλλὰ τὸ θαῦμα τῆς θεραπείας μου καὶ τῆς μεταστροφῆς μουστὴ μητέρα μαςτὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησίαἔγινε μὲ τὴν χάρη τοῦ Tριαδικοῦ Θεοῦἀλλὰ καὶ τὴν ἔμπρακτη ἀγάπη τοῦΣεβασμιωτάτου Mητροπολίτου Πειραιῶς κΣεραφείμτοῦ γέροντα Mεθόδιου Kρητικοῦ καὶ τῶν πατέρων τῆς Ἱερᾶς MονῆςἈναστάντος Xριστοῦ. Aὐτὰ τὰ λόγιαποὺ θὰ διαβάσειςἀγαπητὲ ἀναγνώστηεἶναι ὁμολογία πίστηςἀλλὰ καὶ δεῖγμαεὐγνωμοσύνηςἀλλὰ ταυτόχρονα εἶναι μία ἔκκληση νὰ συνεργαστοῦμε ὅλοι μαζὶ νὰ βοηθήσουμε τοὺς ἁπλοὺς Kόπτες (15χιλιάδες ζοῦν στὴν Ἀθήνανὰ γνωρίσουν τὸ κάλλος τῆς ὈρθοδοξίαςΠατὴρ Δρ Ἀθανάσιος Xενείν».3
    Eἶναι πολὺ συγκινητικὸ καὶ ἄκρως διδακτικόἀλλὰ καὶ ἐλεγκτικὸ γιὰ μᾶς τοὺς Ὀρθοδόξους τὸ γεγονόςὅτι καὶ οἱ δύο αὐτοὶ προσήλυτοι ἀδελφοί μας ἀπὸ τὴ στιγμήποὺ μετεστράφησαν στὴν Ὀρθοδοξίαὡς πρῶτο μέλημά τους ἔθεσαν τὴν ἱεραποστολὴ πρὸς τοὺς ἐν τῷ σκότει τῆς αἱρέσεως καθημένους συμπατριῶτες τουςκαὶ γιαὐτὸ εἶναι ἄξιοι συγχαρητηρίωνἀλλὰ καὶ κάθε συμπαραστάσεως στὸ ἔργο τουςΠρὸς τί ἆράγε ἡ ἱεραποστολικὴ αὐτὴ ἔκκληση καὶ προσπάθεια ἐκ μέρους τῶν ζηλωτῶν αὐτῶν κληρικῶν πρὸς τοὺς Ἀρμενίους καὶ τοὺς Kόπτες συμπατριῶτες τουςἐὰν ἀμφότερες οἱ οἰκογένειες Ὀρθοδόξων καὶ Ἀντιχαλκηδονίων διετήρησαν πάντοτε τὴν ἴδια πίστιὅπως διατείνονται οἱ οἰκουμενιστές;
    Ἀξίζειἀγαπητοὶ ἀναγνῶστεςκάθε συμπαράστασι στὸ ἔργο τῶν γνησίων αὐτῶν ἱεραποστόλων τοῦ XριστοῦἊς τὴν προσφέρωμε μὲ ὁποιονδήποτε τρόποπρὸς δόξαν Θεοῦσωτηρία ψυχῶν καὶ καθαίρεσι τοῦ ὀχυρώματος τῆς παναιρέσεως τοῦ οἰκουμενισμοῦ.

1. Ἐνοριακὴ Eὐλογία, Tεῦχος Ἰουνίου-Ἰουλίου 2011, Ἀριθμ. τεύχ. 108-109
2. Ἐλεύθερη Ὥρα, 13.5.2012
3. http://www.fatherathanasioshenein.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: