Ποιο είναι το νέο κίνημα Επιμένων Ελληνικά το οποίο στοχεύει στην ενίσχυση της ελληνικής παραγωγής και καταναλωτικής συνείδησης;
Το λογότυπο που έκανε αίσθηση τη δεκαετία του 1980 με το σύνθημα Ο επιμένων ελληνικά και στόχευε στην ενίσχυση της αγοράς εγχώριων προϊόντων, ξαναμπαίνει στη ζωή μας σε μια κρίσιμη για τις ελληνικές επιχειρήσεις εποχή.
Στελέχη που είχαν συλλάβει την ιδέα στα μέσα της δεκαετίας του 1980 και βρίσκονταν πίσω από την καμπάνια με το επιτυχημένο τηλεοπτικό σποτάκι του Λαλάκη του εισαγόμενου , αναλαμβάνουν ξανά πρωτοβουλία για την ενίσχυση της ελληνικής παραγωγής και καταναλωτικής συνείδησης.
Συνειδητοποιώντας ότι στις σημερινές συνθήκες οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν όσο ποτέ άλλοτε την ανάγκη τονωτικών και ουσιαστικών παρεμβάσεων, παλιά μέλη και άνθρωποι που αγάπησαν την ιδέα αποφασίσαμε να μπούμε ξανά μπροστά, αυτή τη φορά με πιο πρακτικούς στόχους , εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος του φορέα Απόστολος Φορλίδας.
Οπως προσθέτει, το κίνημα Επιμένων Ελληνικά, σε συνδυασμό με τον Σύνδεσμο Προώθησης Ελληνικών Προϊόντων, καταρτίζει ένα ειδικό μητρώο ελληνικών επιχειρήσεων, ώστε ο κάθε καταναλωτής να γνωρίζει με ακρίβεια τι είναι εισαγόμενο και τι εγχώριο.
Ταυτόχρονα, είναι διαθέσιμη δωρεάν η κάρτα μέλους του φορέα Επιμένων Ελληνικά, με την οποία ο καταναλωτής θα εξασφαλίζει ειδικές προσφορές και εκπτώσεις σε ελληνικές επιχειρήσεις, προϊόντα και υπηρεσίες. Ετσι εξασφαλίζουμε την πολυπόθητη ανάπτυξη, ενδυναμώνουμε την ντόπια αγορά, σώζουμε θέσεις εργασίας και ανταμείβουμε τον καταναλωτή , σημειώνει ο κ. Φορλίδας.
Τα μέλη του Επιμένων Ελληνικά (epimenonellinika.gr) έχουν ήδη ξεπεράσει τα 1.000, ενώ ο φορέας καλεί ενεργούς πολίτες, συλλόγους, ενώσεις, επιμελητήρια, ιδρύματα, δήμους, περιφέρειες, παραγωγούς, επιχειρηματίες, καταναλωτές κ.ά. να συμπορευτούν με τους σκοπούς του για τη στήριξη και προβολή των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών ως υποστηρικτική παρέμβαση και όχι ως στοιχείο αθέμιτου ανταγωνισμού έναντι άλλων χωρών και πρωτίστως της Ευρωπαϊκής Ενωσης .
Στις 3 Απριλίου στις 19:00 παρουσιάζεται στην Τεχνόπολη στο Γκάζι η καμπάνια με σύνθημα Αγοράζοντας Ελληνικά, στηρίζουμε το σπίτι μας , με τη συμμετοχή των Μανώλη Γλέζου, Νίκου Κούνδουρου, Σταμάτη Κραουνάκη, Βούλας Πατουλίδου κ.ά.
Διαβάστε ποια ελληνικά προιόντα είναι περιζήτητα στο εξωτερικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου