Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Σβήνει ο Ελληνισμός ! Σιωπά η πολιτική και θρησκευτική ηγεσία του τόπου !


κ. Σαμαρά, κ. Βενιζέλο, κ. Παπανδρέου, κ. Στουρνάρα, ιδού το ΒΑΤΕΡΛΩ της ΕΛΛΑΔΑΣ ! Κάτω από 7.000 οι γεννήσεις στη Θεσσαλονίκη ( ετησίως ), 15.000 εκτρώσεις ( 40 κάθε μέρα ) ! Σβήνει ο Ελληνισμός ! Σιωπά η πολιτική και θρησκευτική ηγεσία του τόπου !

Τα επόμενα 20 χρόνια στη Κεντρική Μακεδονία οι θάνατοι θα είναι περισσότεροι κατά 75.000 από τις γεννήσεις, χώρια όσοι μεταναστεύουν. Οι γεννήσεις έχουν πέσει πολύ κάτω από 8.000 ( το 20% υπολογίζεται ότι είναι νεογέννητα μεταναστών ) και γίνονται 40 εκτρώσεις κάθε μέρα, δηλαδή, περίπου 15.000, όλο το χρόνο, διπλάσιες από τις γεννήσεις !!! Ακόμα και γυναίκες που προσπαθούσαν να αποκτήσουν ένα παιδί το “ρίχνουν”, λόγω της οικονομικής κρίσης !!!
Είναι αυτό που προβλέπαμε, ότι τα μέτρα Στουρνάρα και Βρούτση  θα “ερημοποιήσουν”  πολλές παραμεθόριες περιοχές και νησιά  της Ελλάδα, θα υπάρξει εθνογραφική αλλοίωση του πληθυσμού, με ότι αυτό συνεπάγεται για την εδαφική ακεραιότητα της χώρας.
Από την άλλη, η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας, έχοντας ήδη ένα “γερασμένο” εκκλησίασμα και έχοντας πρόβλημα εύρεσης νέων ιερέων, θα αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα στο έργο της τα επόμενα χρόνια. Λειψανδρία θα παρουσιάσουν και τα Πατριαρχεία και οι Ορθόδοξες Ιεραποστολές ! Το αντιλαμβάνονται ή όχι οι Επίσκοποι των Ορθοδόξων Εκκλησιών ;
Και μπροστά σε αυτό το ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ του Ελληνικού- Ρωμέικου Γένους, οι βουλευτές και οι θρησκευτικοί παράγοντες της Θεσσαλονίκης, αλλά και όλης της Ελλάδας, ΣΙΩΠΟΥΝ !
Σβήνει ο Ελληνισμός και η πολιτική ηγεσία συνεχίζει το ίδιο “τροπάριο”, θεωρώντας  ως “ΤΕΚΜΗΡΙΟ” τα παιδιά, ύστερα από εισηγήσεις των ανίκανων, άσχετων, αποτυχημένων “παιδαρελίων” που έχουν μαζευτεί στο Υπουργείο Οικονομικών. Και θα έπρεπε, σήμερα κιόλας, να έχουν ΞΗΛΩΘΕΙ από τις θέσεις τους για επικίνδυνη ΒΛΑΒΗ στο δημογραφικό της Ελλάδας !
Είναι τεράστιες οι πολιτικές, θρησκευτικές και ποινικές ευθύνες των “υπευθύνων” για τη ΣΥΝΤΕΛΟΥΜΕΝΗ  “λευκή γενοκτονία” σε βάρος του Ελληνισμού από Έλληνες πολιτικούς παράγοντες  !
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΡΩΜΙΩΝ.
ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΣΥΓΚΛΗΘΕΙ Η ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΓΕΝΝΗΣΕΩΝ, ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΙΤΕΚΝΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΑ, ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΙΚΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΓΕΝΝΗΣΕΩΝ, ΜΕ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ, ΕΙΔΙΚΑ ΟΣΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ 3 ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ....

Διαβάστε και τα παρακάτω άρθρα :
Νικόλαος Καραμάνης. Ελευθεροεπαγγελματίας Πυρηνικός ιατρός. Επιστολή απελπισίας
Ονομάζομαι Νικόλαος Καραμάνης είμαι ελευθεροεπαγγελματίας Πυρηνικός ιατρός στον Πύργο και το εργαστήριο μου συστεγάζεται με το Μικροβιολογικό εργαστήριο της συζύγου μου Χριστίνας Χαριτίδου.
Μετά από 6 έτη σπουδών και 5 έτη εξειδίκευσης αποφασίσαμε προ δεκαετίας να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας ως μάχιμοι εργαστηριακοί ιατροί της επαρχίας φέρνοντας για πρώτη φορά στον τόπο καταγωγής μου κάποιες από τις εφαρμογές της Πυρηνικής ιατρικής. Φυσικά συνεργαστήκαμε με όλα τα ταμεία όπως έκαναν όλοι οι συνάδελφοι και καταφέραμε, με πάνω από δέκα ώρες εργασίας και των δυο καθημερινά, να ξεχρεώσουμε τα μεγάλα ποσά που χρειάστηκε να επενδύσουμε για να στηθεί ένα τέτοιο εργαστήριο .
Παράλληλα μεγαλώνουμε τα επτά παιδιά μας ενώ η σύζυγος μου προ πενταετίας ολοκλήρωσε και τη διδακτορική της διατριβή, ούσα έγκυος στο έκτο παιδί μας. Με όλα αυτά τα βάρη αγωνιζόμαστε εντίμως και συμφωνά με τον Ιπποκρατικό μας όρκο να επιβιώσουμε προσφέροντας και στο λαό του τόπου μας τους καρπούς των σπουδών μας.
Έτσι φτάσαμε στο τέλος του 2011, οπότε παρά την αυξημένη ροή ασθενών στο εργαστήριο μας βρεθήκαμε να χρωστάμε στις εταιρείες που μας προμηθεύουν, χρηματικά ποσά που για να τα εξοφλήσουμε θα έπρεπε να πουλήσουμε και το σπίτι μας και το ιατρείο μας ή να μας τα κατασχέσουν και να πληρώνουμε ενοίκια στις εταιρείες. Επιπλέον οι προμηθεύτριες εταιρείες μας διαμηνύουν πλεον ότι δεν μπορούν να μας στέλνουν υλικά αν δεν τους πληρώνουμε .
Επομένως το κλείσιμο του ιατρείου μας θα γινόταν με αποκλειστική ευθύνη των ΤΑΜΕΙΩΝ , τα οποία μας χρωστούν χρήματα από το Μάϊο του 2010.
Πέστε μου πώς να εξηγήσω στους ασθενείς μου που βλέπουν γεμάτη την αίθουσα αναμονής ότι αδυνατούμε να συνεχίσουμε να λειτουργούμε;
Πέστε μου πώς μπορώ να μειώσω το κόστος λειτουργίας όταν δεν μπορούμε λόγω φόρτου εργασίας, να μειώσουμε το προσωπικό μας;
Πέστε μου πώς μπορώ να πω στις παρασκευάστριες για μείωση ωραρίου και μισθού ή για απολύσεις, όταν η καθεμιά από αυτές συντηρεί την πυρόπληκτη, σεισμόπληκτη ή άνεργη οικογένεια της;
Πέστε μου πώς αυτό το ιατρείο θα συνεχίσει να τρέφει 22 στόματα; Mε τα απλήρωτα παραπεμπτικά ;;;
Εμείς επενδύσαμε σε σπουδές, σε κόπο, σε καθημερινή Ιατρική ευθύνη,σε χρόνο και σε χρήμα, και τις επενδύσεις αυτές τις θέσαμε μέσω των ταμείων στην υπηρεσία των ασφαλισμένων και τώρα τα ίδια τα ταμεία τις εξανέμισαν, τις εξαφάνισαν, τις εξευτέλισαν και μαζί με αυτές εξευτέλισαν την αξιοπρέπειά μας, εξαφάνισαν τα όνειρα μας και εξανέμισαν τις ελπίδες τις δικές μας και των ασφαλισμένων για μια αξιοπρεπή ιατρική φροντίδα .
Με αυτή την τακτική σας θα καταφέρετε να στερήσετε από τους ασφαλισμένους το γιατρό τους . Τη θεραπευτική αυτή σχέση του ανθρώπου τη μετατρέπετε σε «ΔΕΙΓΜΑ» που θα εξετάζεται (από ποιον;) και θα παίρνει απαντήσεις-αριθμούς…
Ήδη οι ασφαλισμένοι βιώνουν την απαξίωση της περίθαλψης τους από τα ταμεία τους, καθώς ιατρική φροντίδα χωρίς γιατρούς δεν γίνεται.
Φαίνεται ότι σας αρκεί η μείωση του κόστους . Το τίμημα όμως είναι η ακύρωση της ίδιας της αποστολής σας..
Λυπούμαστε για την επιλογή σας .
Εμείς επιλέγουμε να σταθούμε δίπλα στον ανθρώπινο πόνο πιστοί, στον Ιπποκρατικό μας όρκο και αξιοπρεπείς απέναντι στους ασθενείς μας και τα παιδιά μας.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ Δ. ΚΑΡΑΜΑΝΗΣ – ΧΡΙΣΤΙΝΑ Λ.ΧΑΡΙΤΙΔΟΥ
ΠΥΡΗΝΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΒΙΟΠΑΘΟΛΟΓΟΣ
(υπερπολύτεκνοι γονείς)
Μια 42χρονη μητέρα τριών παιδιών έστειλε αυτό το γράμμα στο κανάλι “Achaia channel”, με την ελπίδα ότι κάποιος θα την βοηθήσει.
Το contraseolous.blogspot.gr δημοσιεύει την επιστολή.
Διαβάστε τι αναφέρει η 42χρονη γυναίκα:
“Ονομάζομαι Βασιλική Σπυροπούλου και είμαι 42 ετών και χωρισμένη. “ΔΕΝ ΕΧΩ εγγραφεί στο σύλλογο τριτέκνων, γιατί εκτός απο τα χαρτιά θέλω και 15 ευρώ. Ο γιος μου είναι άνεργος και έχει απολυθεί εδώ και 6 μήνες, ο δεύτερος λόγω προσωπικών προβλημάτων σταμάτησε το σχολείο και η μικρή μου κόρη έχει νοητική στέρηση και ολική ρήξη τυμπάνου .
ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ
Χρωστάω 3 ενοίκια, παίρνω ψυχοφάρμακα λόγω της κατάστασης. Τα ακουστικά της μικρής τα έχω κλείσει λόγω οφειλής. Κατέθεσα τα χαρτιά μου για να περάσω επιτροπή και περίμενα 15 μήνες και το αποτέλεσμα ….. με έκοψαν γιατί δεν είχα 50 ευρώ.
Πήγα στην εκκλησία και δεν με βοήθησε κανείς. Θέλω να βγω στην τηλεόραση αλλά ντρέπομαι μην με δουν τα παιδιά μου. Έχω να πάρω ψωμί απο την παραμονή των Χριστουγέννων. Τα παιδιά μου έχουν τρύπια παπούτσια και έχουν να φάνε κρέας απο το Πάσχα του 2012. Είστε η τελευταία μου ελπίδα για ένα πιάτο φαγητό η ρούχα. Περιμένω απο εσάς που είστε άνθρωποι, γιατί όλοι μου έκλεισαν την πόρτα οι μεγάλοι.
Βασιλική Σπυροπούλου
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ,ΠΕΙΝΑΜΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: