Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018

Τό πραξικόπημα τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας κατά τῶν ἀποφάσεων τῆς Δικαιοσύνης καί τρόποι ἄμυνας ἐκπαιδευτικῶν, γονέων καί μαθητῶν

Τό πραξικόπημα το πουργείου Παιδείας κατά τν ποφάσεων τς Δικαιοσύνης καί τρόποι μυναςκπαιδευτικν, γονέων καί μαθητν
Χάρη νδραλη, δικηγόρου
σήγηση του στην ΗΜΕΡΙΔΑ Ο ποφάσεις το ΣτΕ γιά τά νέα θρησκευτικά·  πόμενη μέρα - ΣΕΦ 15 Σεπ 2018)
δ καί χρόνια,  ΠΕΘ, τό κατεξοχήνρμόδιο πιστημονικό ργανο γιά νά κρίνει τήν καταλληλότητα νός προγράμματος σπουδν στά θρησκευτικά,
μεμονωμένοι θεολόγοι, κληρικοί, νομικοί, σωματεα, χουν ποδείξει τι τά προγράμματα σπουδν Φίλη καί Γαβρόγλου, εναι προσηλυτισμός στή θρησκεία τς νέας ποχς πού βάζει τό Χριστό στό διο πίπεδο μέ τό Μωάμεθ καί τό Βούδα. μαδικός προσηλυτισμός διαιτέρως σοβαρός, πως πολύ εστοχα διατυπώθηκε στίςπόλυτα τεκμηριωμένες ποφάσεις το ΣτΈ. Εναι δηλαδή γκλημα τοκοινο ποινικο δικαίου.


Πρίν κόμη κδοθον ο 2 κυρωτικές ποφάσεις, πλειάδα νομικν, εχε καταδείξει λεπτομερς τά σημεα στά ποα τά νέα προγράμματα σπουδν εναι ντίθετα μέ τό Σύνταγμα, τούς νόμους καί τήν ΕΣΔΑ, θέση τήν ποίαπιβεβαίωσε καί τό πλέον ρμόδιο δικαιοδοτικό ργανο, τό ΣτΈ.
πομένως, στήν παροσα εσήγηση θά ποφευχθον ο ναφορές στή νομική οσία τς πόθεσης καί θά πικεντρωθομε στήν κατάδειξη τςξακολούθησης τς παρανομίας κ μέρους το πουργείου παιδείας, λλά καί στά νομικά μέσα πού χουν στή διάθεσή τους, κπαιδευτικοί καί γονες πού θέλουν νά προστατεύσουν τά παιδιά πό ατή τή διείσδυση στήν παιδική καί φηβική θρησκευτική συνείδησή τους μέ σκοπό τή μεταβολή της.
Λίγες ρες μετά τή δημοσίευση τς π’ ρ. 660/2018 πόφασης λΣτΕ πούφορ τά θρησκευτικά δημοτικο καί γυμνασίου, τό πουργεο ξέδωσεπίσημο δελτίο τύπου στό ποο ναφερόταν πί λέξει:
« συγκεκριμένη πόφαση πηγαίνει τήν κπαίδευση καί τήν κοινωνία πολλά χρόνια πίσω, καθώς ταυτίζεται καί συντάσσεται μέ πόψεις κραίων καί σκοταδιστικν θεολογικν κύκλων.
Τό πουργεο Παιδείας, ρευνας καί Θρησκευμάτων δηλώνει ποφασισμένο νά συνεχίσει τό ργο τς νανέωσης, το πλουραλισμο καί τοκδημοκρατισμο τν προγραμμάτων σπουδν καί τν διδακτικν λικνλων τν βαθμίδων.»
Τό πουργεο, λλά καί πρόθυμοι συνεργάτες του μέσα πό τό χρο τςκκλησίας, διέδωσαν τι ο ποφάσεις το ΣτΈ εναι νευ ντικειμένου, διότικύρωσαν τά προγράμματα Φίλη καί χι τά προγράμματα Γαβρόγλου καί ρα τό μάθημα παραμένει ς χει. Παράλληλα τά μέσα νημέρωσης φίμωσαν τή δική μας πλευρά, δίνοντας βμα μόνο στούς νθρώπους το πουργείου γιά νά βγάλουν χωρίς ντίλογο τόν πόνο τους καί τά ντιεκκλησιαστικά τους ασθήματα.
Μία νάγνωση τν δυό πουργικν ποφάσεων Φίλη καί Γαβρόγλου θά καταδείξει στόν ποιονδήποτε τι τά προγράμματα εναι μέ λάχιστες καίνεπαίσθητες λλαγές, τά δια. Μάλιστα, τά βιβλία-φάκελλοι χουν σχεδιαστεκαί κδοθε βάσει τς κυρωθείσας πουργικς ποφάσεως Φίλη, πως προκύπτει πό τήν π’ ρ. πρωτ. 89720/Δ1/29-5-2017 πόφαση τοπουργο Παιδείας μέ θέμα: «γκριση καί κτύπωση διδακτικο λικο γιά τό μάθημα τν θρησκευτικν στό Δημοτικό Σχολεο γιά τό σχολικό τος 2017-2018».  ντολή κτύπωσης φέρει μερομηνία 29/5/2017,  δέ πουργικήπόφαση Γαβρόγλου γιά τό δθεν ναθεωρημένο μάθημα τν θρησκευτικν φέρει μερομηνία μεταγενέστερη, 16-6-2017. πομένως, ο φάκελλοι πού μοιράστηκαν καί φέτος στά σχολεα, βασίζονται στήν κυρωθεσα πουργικήπόφαση Φίλη καί ς κ τούτου πρέπει νά ποσυρθον μέσως, σέ συμμόρφωση μέ τίς ποφάσεις το ΣτΈ.
 σημαντικότερη λλαγή πού φεραν τά προγράμματα Γαβρόγλου εναι στούς ριθμούς πρωτοκόλλου. Μία λλαγή πού γινε σκόπιμα καί καταχρηστικά, γιά νά μπορέσει νά κερδίσει χρόνο ζως τό πολυθρησκειακό μάθημα πού πρόκειτο νά κυρωθε πό τό ΣτΈ, καθώς ταν προδήλωςντίθετο μέ τό Σύνταγμα καί τήν ΕΣΔΑ καί  κύρωσή του ναμενόμενη.
Γιά τό 

Γιά τό τι τά προγράμματα Γαβρόγλου εναι μοια μέ κενα το Φίλη καί ρα κυρότητα τν μέν συμπαρασύρει καί τά δέ, θά σς διαβάσω κάποιαποσπάσματα πό τήν πίσημη νακοίνωση το ΙΕΠ, ταν δημοσιεύθηκαν τά προγράμματα Γαβρόγλου:
Τά νέα προγράμματα σπουδν στά θρησκευτικά, πως κπονήθηκαν πό τήν ρμόδια πιτροπή το ΙΕΠ, φαρμόζονται δη πό τό σχολικό τος 2016-2017 (πογράμμιση τν συντακτν τς νακοίνωσης), ν χει λοκληρωθε σχετική πιμόρφωση τν κπαιδευτικν. πομένως, στά νέα ΦΕΚ (2014/19-6-2017 καί 2105/19-6-2017) [πρόκειται γιά τά προγράμματα Γαβρόγλου] δέν δημοσιεύονται νέα Προγράμματα Σπουδν (πογράμμιση τν συντακτν τς νακοίνωσης), λλά βελτιώσεις πί τν δηφαρμοζόμενων.»
Στό νέο βιβλίο τς Β΄ Λυκείου μέ τίτλο "Πολίτης καί Δημοκρατία" μπεριέχεταινα κεφάλαιο μέ τίτλο "Ταυτότητες". Μέσα σέ ατό γκωμιάζεται  φράση τς Σιμόν ντέ Μποβουάρ "γυναίκα δέ γεννιέσαι, γίνεσαι", ξισώνονται ο γνες γιά τά δικαιώματα τν νέγρων μέ ατούς γιά τά δικαιώματα τνμοφυλοφίλων, ν παράλληλα γκωμιάζεται  πρόσφατη λλαγή τοθνικο μνου το Καναδά, πού ναθεωρήθηκε γιά νά γίνει οδέτερος ς πρός τό φύλο.
Νομίζουν ο πεύθυνοι τς παιδείας τι τά κοινωνικά προβλήματα μπορον νά ντιμετωπιστον, μόνο ν βγάλουμε τόν Χριστό ξω πό τήν καθημερινότητά μας. μως στήν πραγματικότητα, συμβαίνει τό ντίθετο.σο βγάζουμε στήν κρη τόν Χριστό, τόσο διογκώνονται τά προβλήματα. πάταξη τς παιδικς βίας, τς σεξουαλικς βίας, τς ρατσιστικς βίας, θά μποροσε νά πιτευχθε πλς καί μόνο μέ τήν προτροπή το Εαγγελίου πού ζητ νά βλέπουμε σέ κάθε νθρωπο τήν εκόνα το Χριστο. Ατό τό γνώριζαν κενοι πού θέσπισαν τήν νάπτυξη τς θρησκευτικς συνείδησηςς βασικό σκοπό τς παιδείας.
Πλάι σέ ατούς, στάθηκαν πάξια ο γονες πού διαφόρησαν μπροστά στίς ερωνεες κόμα καί τίς πειλές διευθυντν. Ατοί πού πέδειξαν στήν πράξητι νοιάζονται γιά τά παιδιά τους. Καί τά δίδαξαν χωρίς λόγια τί σημαίνει τό «πειθαρχεν δε Θε μλλον  νθρώποις».
πευθυνόμενοι στό πουργεο καί στά μέλη το ΙΕΠ τούς πενθυμίζουμε τι τό Σύνταγμα στό ρθρο 95 παρ. 5 ρίζει τι « διοίκηση χει ποχρέωση νά συμμορφώνεται πρός τίς δικαστικές ποφάσεις.  παράβαση τςποχρέωσης ατς γενν εθύνη γιά κάθε ρμόδιο ργανο.»
Ο ποφάσεις τς Δικαιοσύνης, βέβαια, σχύουν γιά λους, κόμα καί γιά τήν 3μελή πιτροπή τς κκλησίας καί δέν εναι πρός διαπραγμάτευση, λλά πρός φαρμογή. λίμονό μας ν ο κπρόσωποι τς κκλησίας κολουθον τούς κρατοντες σέ τέτοια θεσμική κτροπή.
«Τό παλληλικό καθκον, ……, σέ καμία περίπτωση δέν πιβάλλει στόνπάλληλο πράξη  παράλειψη πού νά ντίκειται προδήλως στίς διατάξεις τοΣυντάγματος καί τν νόμων».
Στό ρώτημα ποιό μάθημα πρέπει νά διδάξουν ο θεολόγοι γιά νά εναι σωστοίπέναντι στό Σύνταγμα καί τούς Νόμους,  πάντηση εναι  ξς. Κατά τήνλληνική Νομολογία, μέ τήν κύρωση μίας πουργικς πόφασης πό τό ΣτΈ,  τελευταία θεωρεται ς μηδέποτε κδοθεσα καί ναβιώνει ατοδικαίως προηγούμενη (ΣτΈ 4690/1983), ν προκειμέν τό ναλυτικό πρόγραμμα σπουδν το 2003, τό ποο καί ατό παρουσιάζει προβλήματα, λλά σχύει μέχρι νά κδοθε κάποια νεώτερη πόφαση πού θά περιλαμβάνει πρόγραμμα σπουδν γιά τά θρησκευτικά, σύμφωνο μέ τό Σύνταγμα, πως τό ρμήνευσε τό ρμόδιο δικαστικό ργανο. Ατό φείλουν κατά τό νόμο νά φαρμόσουν οθεολόγοι γιά τήν τρέχουσα σχολική χρονιά καί μέχρι τό πουργεο νά συμμορφωθε μέ τίς δικαστικές ποφάσεις.
Σέ περιπτώσεις πού ο κπαιδευτικοί σκήσουν ψυχολογικό πόλεμο - μπούλινκ στά παιδιά, πως μς καταγγέλθηκε πρίν τήν κδοση τνποφάσεων το ΣτΈ, προτείνουμε τήν ποβολή μήνυσης γιά προσηλυτισμό καί παράβαση καθήκοντος, καθώς καί καταγγελία νώπιον το ρμόδιου πειθαρχικο συμβουλίου.  μήνυση θά πρέπει νά πευθύνεται καί κατά παντός πευθύνου, δηλαδή καί κατά τν νθρώπων το πουργείου καί τοΙΕΠ πού εναι ο βασικοί πεύθυνοι ατο το δικήματος.
Ατές ο δικαστικές ποφάσεις ταν δρο το Θεο γιά νά μς δώσουν μίαθηση πρός περαιτέρω ντίσταση. πό μς ξαρτται ν ατό τό δρο θά τό θάψουμε στή γπως  κνηρός δολος τς παραβολς  θά τό χρησιμοποιήσουμε γιά νά πετύχουμε μεγαλύτερες νίκες. Σήμερα πού χουμε ατό τό Σύνταγμα, ατούς τούς Νόμους, ατές τίς δικαστικές ποφάσεις, θά εμαστε ναπολόγητοι ν δέν δράσουμε. Προσευχόμαστε στό Θεό νά μήνλλάξουν λα ατά τά ποα θέσπισαν νθρωποι πού γαποσαν τήν πατρίδα μας. λλά ν δέν τά ξιοποιήσουμε τώρα πού τά χουμε, δέν εναι δεδομένο τι θά τά χουμε γιά πάντα.
Μς δίνεται μία εκαιρία σέ πνευματικό πίπεδο νά γωνιστομε καί νά μοιάσουμε λίγο στούς μάρτυρες πού δέν εχαν τή νοοτροπία τς δθεν μετριοπάθειας καί στήν ποχή μας σως θεωροντο κραοι καί φονταμενταλιστές.
πως βλέπετε, τό πουργεο δέν ρκέστηκε στήν κριτική τς πόφασης,λλά διετράνωσε πρός πσα κατεύθυνση τι δέν θά τήν φαρμόσει.ναρωτιέμαι ν πάρχει παρόμοια περίπτωση τέτοιας θρασείας νακοίνωσης σέ χώρα το πολιτισμένου κόσμου. κόμα καί σέ χρες μέ δικτατορικά καθεσττα τηρονται κάποια προσχήματα.
Παράλληλα, ο δυό μπλεκόμενοι πουργοί παιδείας, ξύβρισαν μέ πρωτοφαν τρόπο τούς δικαστές το νωτάτου Δικαστηρίου τς χώρας,περβαίνοντας κατά πολύ τά ρια τς θεμιτς κριτικς τν δικαστικνποφάσεων.
Τό πιχείρημα το πουργείου τι δέν χουν καμία σημασία ο ποφάσεις τοΣτΈ εναι παραπλανητικό καί νομικά βάσιμο. Τό ΣτΈ χει πάρα πολλές καί σοβαρές ποθέσεις νά σχοληθε καί δέν σκοτώνει τό χρόνο του χωρίς λόγο. Δέν βγάζει ποφάσεις «γιά νά μή βαριόμαστε», πως σεβς τό ερωνεύτηκε κ. Γαβρόγλου.
Ο ποφάσεις χουν να σκεπτικό τό ποο φείλει νά φαρμόσει  διοίκηση.λοι ο πολίτες τς χώρας, πολύ περισσότερο κενοι πού κυβερνον, εναιποχρεωμένοι νά πακον στίς διατάξεις το Συντάγματος, ο ποεςρμηνεύονται αθεντικά μόνο πό τά Δικαστήρια, καί διαιτέρως πό τόνώτατο κυρωτικό Δικαστήριο, τό ΣτΈ.
ρα, φο στίς 2 πρόσφατες ποφάσεις πού φορον τό μάθημα τν θρησκευτικν, τό ΣτΈ διέγνωσε ς ντισυνταγματικό τόν πολυθρησκειακό χαρακτήρα τν προγραμμάτων, τό πουργεο ποχρεοται νά ποσύρειποιοδήποτε πολυθρησκειακό πρόγραμμα καί νά παναφέρει τό ρθόδοξομολογιακό. λλωστε, πως ρίζεται στό ρθρο 50 παρ. 4 το Π.Δ. γιά τό ΣτΈ (18/1989): «Ο διοικητικές ρχές σέ κτέλεση τς ποχρέωσής τους κατά τό ρθρο 95 παρ. 5 το Συντάγματος, πρέπει νά συμμορφώνονται νάλογα μέ κάθε περίπτωση, μέ θετική νέργεια πρός τό περιεχόμενο τς πόφασης το Συμβουλίου  νά πέχουν πό κάθε νέργεια πού εναι ντίθετη πρόςσα κρίθηκαν πό ατό.  παραβάτης κτός πό τήν δίωξη κατά τό ρθρο 259 το Ποινικο Κώδικα (παράβαση καθήκοντος) πέχει καί προσωπική εθύνη γιά ποζημίωση».  νόμος λοιπόν τό λέει ξεκάθαρα.  διοίκηση πρέπει νά φαρμόσει τό περιεχόμενο τς πόφασης.
ν δέν πρχε ατή  συνταγματική καί νομοθετική πρόβλεψη, θά μποροσε τό κάθε πουργεο νά δημοσιεύει σέ νέα ΦΕΚ ενάως τήν δια πουργικήπόφαση πού τυχόν κυρώθηκε πό τό ΣτΈ, μέ ποτέλεσμα νά καταργεται στήν οσία  ρόλος το ΣτΈ καί νά στερονται ο πολίτες τήν πρόσβαση στό φυσικό τους δικαστή.
Τά ρωτήματα λοιπόν πού πομένουν εναι, τά προγράμματα Γαβρόγλου διαφέρουν πό τά προγράμματα Φίλη; Εναι σύμφωνα μέ τίς ποφάσεις τοΣτΈ; χουν μολογιακό  πολυθρησκειακό περιεχόμενο;
λλά δέν εναι τά βιβλία-φάκελλοι τό μόνο πρόβλημα.  λη φιλοσοφία καί λη το μαθήματος Γαβρόγλου, βασίζεται στό πρόγραμμα Φίλη, πού κρίθηκεντισυνταγματικό καί παράνομο.
«θήνα 29/6/2017
πίσης  κ. Φίλης παραδέχτηκε σέ τηλεοπτική του συνέντευξη τι τό πρόγραμμά του εναι μοιο μέ ατό το Γαβρόγλου σέ ποσοστό 99%. λλη φορά πάλι δήλωσε τι κενος φυγε, λλά τά θρησκευτικά το μειναν.
λος ατός παρασκηνιακός καί ντιδημοκρατικός τρόπος μέ τόν ποοδρασε τό πουργεο, φανερώνει τι στήν κορυφή τς τζέντας του εναι ποχριστιανοποίηση τς νεολαίας. Μία τζέντα πού δη πολλά χρόνιακτελεται χι μόνο πό τή σημερινή γεσία του, λλά καί πό τίς προηγούμενες. Νά πενθυμίσουμε τι μέσα στά σχολεα κλονίζεται  πίστη τν μαθητν μέ πολλούς τρόπους σέ σημαντικά σημεα τς χριστιανικς διδασκαλίας, γεγονός πού παιτε φενός νέες νομικές κινητοποιήσεις, λλά καί τή δημιουργία κρυφν σχολειν στά σπίτια καί στίς νορίες. Κρατήσαμε τήν πίστη μας μέσα σέ 4 αἰῶνες τουρκοκρατίας καί ρκον μόνο λίγες δεκαετίες νά τή χάσουμε πό τόν δθεν κσυγχρονισμό μας καί κυρίως πό τήν διαφορία μας. πως εστοχα χει πισημάνει νας σύγχρονος διανοούμενος τς Ρωμιοσύνης,  δάσκαλος Δ. Νατσιός, τό μέλλον τςλλάδας δέν παίζεται στίς Βρυξέλλες καί στήν Οάσιγκτον, λλά μέσα στίς σχολικές της αθουσες.
Καί μες τί κάνουμε γι’ ατό; Ο χθροί τς πίστης καί τς πατρίδας μας χουνντιληφθε πόση δύναμη χει  τομέας τς παιδείας.  διαφορία μας, εναι τό μεγαλύτερό τους πλο. πό τή μία θέλουμε νά μς φανερώσει  Θεός νέους πατροΚοσμάδες, λλά πό τήν λλη λάχιστα κάνουμε μες καί πρτος  μιλν, γιά τήν παιδεία πού προσφέρεται στούς νέους. Ο μεγάλοι διδάσκαλοι το Γένους σωσαν τήν λλάδα χτίζοντας σχολεα. Ο δάσκαλοι τς Νέας ποχς χτίζουν τό νέο σχολεο, τό ποο ς στόχο δέν θά χει τήν οκοδόμηση σχυρν προσωπικοτήτων, μέ πρότυπα γίους καί ρωες, λλά τή διαμόρφωση δύναμων προσωπικοτήτων, πού θά γονται καί θά φέρονταιπό τά κελεύσματα κείνων πού κρατον στά χέρια τους τά μέσα πιρρος τς κοινς γνώμης. πως δήλωσε πρόσφατα καί  διος  πουργός, θέλουν τά παιδιά μας νά κοιμονται περισσότερο.
Θά ναφερθ ν συντομί σέ κάποιες χτυπητές διδασκαλίες το σημερινοσχολείου πού ρχονται σέ πλήρη ντίθεση μέ τήν πίστη μας, γιά νάνημερωθον κι κενοι πού δέν γνωρίζουν καί νά κατανοήσουμε τι τό θέμα τν θρησκευτικν ντάσσεται σέ να ερύτερο πλαίσιο ποχριστιανοποίησης το σχολείου καί δέν πρέπει νά τό βλέπουμε μεμονωμένα. Τόσο τό κομμάτι τς δογματικς σο καί τς θικς διδασκαλίας στά σχολεα, χειπομακρυνθε πό τήν λληνορθόδοξη παράδοση πού ταν  βάση τς παιδείας μας γιά αἰῶνες καί πλησιάζει πρός τήν ερωπαϊκή μεταχριστιανική κουλτούρα πού βγαλε τό Θεό στήν κρη καί προτίμησε τήν λιστική ψευτοευδαιμονία μίας ζως χωρίς Θεό καί συνείδηση.
κολουθον νδεικτικά κάποια παραδείγματα πού ποδεικνύουν τι τό νέο σχολεο χει ξεφύγει κατά πολύ πό τό πνεμα το ρθρου 16 παρ. 2 τοΣυντάγματος.
Ο λλαγές στό οκογενειακό δίκαιο πού ξεκίνησαν πρίν μία δεκαετία καί κορυφώθηκαν τήν τελευταία 3ετία, φο δέν βρκαν νταπόκριση καίποδοχή πό τή συντριπτική πλειοψηφία τν λλήνων, πιχειρεται νά περάσουν ς φυσιολογικές στή συνείδηση τν νέων γενεν μέσ τς θεματικς νότητας «μφυλες ταυτότητες»,  ποία ποτελε πιλοτικήφαρμογή το ναμενόμενου μαθήματος τς σεξουαλικς γωγς τό ποο θά κατευθύνεται πό συγκεκριμένης δεολογικς κατεύθυνσης νθρώπους.
 θεωρία τς ξέλιξης διδάσκεται ς θέσφατο καί μάλιστα εναι μέσα στήνλη τν πανελλαδικν ξετάσεων στό μάθημα τς βιολογίας, χωρίς νά διδάσκεται καί  διαρκς αξανόμενη ντίθετη πιστημονική ποψη πού καταρρίπτει ατή τή θεωρία.
Στά προγράμματα σπουδν γιά τά γγλικά, δ καί χρόνια πάρχει μίαμέρα φιερωμένη στό χάλογουιν, μία σύγχρονη κδοχή το ρχαίου κέλτικου παγανισμοπου ο μαθητές ποχρεωτικά πρέπει νά συμμετάσχουν.
δη πό τό 2017 χουν φαρμοστε πιλοτικά σέ κάποια δημοτικά σχολεα μέ σκοπό νά καθιερωθον σέ λη τήν πικράτεια, προγράμματα mindfulness, μίας τεχνικς βουδιστικο διαλογισμο.
Τά βιβλία τς γλώσσας περισσότερο πό μία δεκαετία, χουν μετατραπε σέ «περιοδικά ποικίλης λης», πού ποπροσανατολίζουν τούς μαθητές καί δένμπνέουν καμία θική διάπλαση το χαρακτήρα τους, λλά ντίθετα χουν κι ατά προσανατολισμό πολύ διαφορετικό πό τό συνταγματικό σκοπό τς παιδείας πού εναι  νάπτυξη τς θνικς καί θρησκευτικς συνείδησης τνλλήνων.
 παιδικός καί φηβικός νθουσιασμός, πιχειρεται νά διοχετευθε σέ πράγματα δευτερεύοντα. Στόν κτιβισμό καί τό δικαιωματισμό, στή διεκδίκηση πραγμάτων πού τό διο τό σύστημα θέλει νά περάσει, λλά χι στήννθρωπιά, στήν αθεντική γάπη καί στή χαρά τς θυσίας πού διδάσκει τό Εαγγέλιο καί τό ποο γιά αἰῶνες ταν τό ζητούμενο στήν κπαίδευση.
ντ’ ατο στά σχολεα πιχειρεται νά περάσει μία νοοτροπία που οχριστιανοί μαθητές θά πρέπει νά ασθάνονται νοχές γιά ατά πού μαθαίνουν στό σπίτι καί στήν κκλησία. ν λες ο πιλογές φαίνονται νεκτές, στήν πραγματικότητα  μόνη πιλογή πού δέν εναι νεκτή πό τούς ατοαποκαλούμενους νοιχτόμυαλους, εναι  ποδοχή τς ρθόδοξης διδασκαλίας πως εναι, καί χι πως θά θελαν νά εναι ο παδοί τς πολιτικς ρθότητας καί τς κκλησιαστικς κκοσμίκευσης.
Πρέπει μως νά βάλουμε να τέλος σέ ατό. χουμε κι μες λόγο στήνκπαίδευση πού παρέχεται στά παιδιά μας. Η ΕΣΔΑ μς δίνει ατό τό δικαίωμα, πού τό κράτος δυστυχς ναγνωρίζει μόνο στίς θρησκευτικές μειονότητες, ν στούς ρθοδόξους προσφέρει τή δθεν πρόοδο.
Δικαιούμαστε καί πρέπει νά διεκδικήσουμε να καλύτερο σχολεο, μέ σεβασμό στίς πεποιθήσεις μαθητν καί γονέων, πως παιτον καί ο δύο στορικέςποφάσεις το ΣτΈ πού ναγνωρίζουν μέ να ξαιρετικό σκεπτικό τι ομαθητές χουν δη πό τό σπίτι τούς θρησκευτική συνείδηση καί ατή πρέπει νά γίνεται σεβαστή πό λους.
μως  κλονισμός τς θρησκευτικς συνείδησης τν λληνοπαίδων θάσυνεχίσει νά συμβαίνει ν δέν πομε να φτάνει πιά! Φτάνει ατή  θεϊστική αθαιρεσία πού δέν πολογίζει οτε κκλησία, οτε γονες, οτε Σύνταγμα, οτε δικαστικές ποφάσεις. Φτάνει ατή  νεπίτρεπτη διάκριση πού μετατρέπει τά παιδιά τν ρθοδόξων σέ παιδιά κατώτερα πό τά μουσουλμανάκια καί τά βραιόπουλα. Θά γνωρίζετε βεβαίως τι νας πό τούς λόγους κύρωσης τν ΠΣ εναι τι ατά φαρμόστηκαν μόνο γιά τούςρθοδόξους μαθητές, ν ο τερόδοξοι ξακολουθον νά διδάσκονται τόντίστοιχο μολογιακό μάθημά τους καί μάλιστα πό καθηγητές πιλεγμένουςπό τό ντίστοιχο ερατεο τους.
Φανταστετε νά γινόταν μία τέτοια διάκριση κατά τν θρησκευτικν μειονοτήτων. μέσως ο ΜΚΟ καί τά ΜΜΕ θά κήρυσσαν ερό πόλεμο γιά ατή τήν νισότητα. μως, γιά τούς ρθοδόξους, μόνο  Δικαιοσύνη μίλησε καί τή φωνή της τήν πνίγουν ο παγγελματίες δικαιωματάκηδες λων τν πολιτικνποχρώσεων.
Γιά πιχειρστε νά δώσετε τήν γία Γραφή  να πνευματικό βιβλίο σέ κάποιο παιδί νός συνειδητο θέου  νός μουσουλμάνου.  δστε να πατριωτικό βιβλίο σέ κάποιο παιδί γονέων θνομηδενιστν. μέσως θά ντιμετωπίσετε τήν κατακραυγή το «προοδευτικο» κόσμου πού δθεν πιστεύει στήνλευθερία τν δεν. Θά μιλήσουν γιά προσηλυτισμό καί πολύ πιθανόν νά σς δηγήσουν στά Δικαστήρια. ς μήν κοροϊδευόμαστε. Δέν εναι θέμανθρωπίνων δικαιωμάτων, οτε λευθερίας δεν. Εναι θέμα χθρότητας κάποιων κύκλων μόνο ς πρός τήν ρθόδοξη πίστη,  ποία μόνη πιστεύειτι ο λλοι θεοί εναι ψεύτικοι καί ο λλες θρησκεες καί αρέσεις εναι πλάνες καί χι διαφορετικοί δρόμοι πρός τή σωτηρία. Εναι  πίστη πού δένπαναπαύει καί δέν παραπλανε τούς νθρώπους τι θά σωθον κάνοντας σέ κάθε περίπτωση τό θέλημά τους. Κι ατό γίνεται νοχλητικό σέ μία κοινωνία πού υοθέτησε τό δόγμα το νεοσατανισμο «κάνε ,τι θέλεις χωρίς τύψεις».
 ρθοδοξία εναι  μόνη πίστη πού γίνεται μπόδιο στά σχέδια τς Παγκοσμιοποίησης. Γι’ ατό κι ν μιλον γιά νθρώπινα δικαιώματα, οδέποτε θά νδιαφερθον γιά τά δικαιώματα τν ρθοδόξων. Οτε θάναγνωρίσουν στήν κκλησία τό ατονόητο δικαίωμα στήν ριοθέτηση τς πίστης Της. Γι’ ατή τήν ριοθέτηση χει χυθε πολύ μαρτυρικό αμα καί δέν εναι φρόνιμο νά τή βλέπουμε χαλαρά, πως συμβαίνει στά ΝΠΣ καί γενικότερα στή νέα τάση τς καδημαϊκς θεολογίας.
ν κάποιος θελε καλοπροαίρετα νά διδάξει τί πρεσβεύουν ο λλες θρησκεες στά παιδιά τν ρθοδόξων θά στίαζε χι στά λάχιστα κοινά σημεα τους, λλά στίς τεράστιες διαφορές τς Καινς Διαθήκης, το βιβλίου πού κανε καλύτερο τόν κόσμο σέ πολλά πίπεδα, πό τήν σότητα τν φύλων, μέχρι τήν κατάργηση τς δουλείας καί τήν κοινωνική λληλλεγγύη, μέ τά ρατσιστικά βιβλία το ταλμούδ καί το κορανίου, πού προτρέπουν στή βία κατά τν ντιφρονούντων.
μως, μες δέν εμαστε ναντίον κανενός. Δέν εμαστε μισαλλόδοξοι πειδή θέλουμε τά παιδιά μας νά διδαχθον πρτα τήν πίστη τους. Ποιόνμποδίσαμε νά πιστεύει ,τι θέλει; Γιατί τέτοια προσπάθεια νά μς βγάλουνκραίους; ν θέλουν νά βρον φονταμενταλισμό, φανατισμό καί μισαλλοδοξία ο θεολόγοι τν ΝΠΣ θά τά βρον σέ φθονία στήν εράξέταση καί τίς σταυροφορίες το παπισμο καί στή τζιχάντ το σλαμισμο, θρησκεύματα στά ποα δείχνουν μεγάλη συμπάθεια τά ΠΣ.
Βεβαίως, ταν μιλμε γιά ατά, πειδή δέν πάρχουν σοβαρά πιχειρήματαπό τήν λλη πλευρά, πιστρατεύεται  ερωνεία καί  παξίωση. Εναι εκολο γιά ατούς νά θολώνουν τά νερά καί νά μιλον γιά συνωμοσιολογίες.μως,  οσία εναι τι λη ατή  πονηριά,  παραπλάνηση,  πόγειαργασία καί  μεθόδευση παράκαμψης δικαστικν ποφάσεων, δείχνουν τι ο νθρωποι το πουργείου δέν θά συχάσουν ν δέν φαρμόσουν τό πρόγραμμά τους.
Τή χρονιά πού μς πέρασε, πάρα πολλοί κπαιδευτικοί, μέ κίνδυνο νά χάσουν τή δουλειά τους, πρίν κόμη δημοσιευθον ο ποφάσεις το ΣτΈ, δέν δίδαξαν ποτέ τά προσηλυτιστικά προγράμματα.
λλά τό πιό λπιδοφόρο μήνυμα λθε πό τά παιδιά. Μέσα στίς σχολικές αθουσες, μέ παραβατικές συμπεριφορές πό πίορκους θεολόγους ναντίον τν μαθητν, δόθηκαν πό τούς νέους μας μεγάλες μάχες γιά νά κρατηθονταλάντευτοι στήν πίστη τους. Ατά μπορε νά κούγονται περβολικά, λλάδέν εναι καθόλου.
ξίζει νά ναφέρω τήν ντίδραση κάποιων μικρν μαθητν στήν σκηση τς τάξης το δημοτικο, πού καλοσε τούς μαθητές νά σκεφτον πιχειρήματα κατά το χριστιανισμο καί νά ποδυθον τούς εδωλολάτρες. πάρχει καί μία παρόμοια σκηση πού ζητάει πό τούς μαθητές νά ποδυθον τούς εκονομάχους. πίστευτα πράγματα! Πραγματικά βασανιστήρια. πωςκριβς καναν ο πρτοι δικτες τν χριστιανν πού τούς ζητοσαν νάρνηθον τό Χριστό μόνο στά λόγια  πλά νά ποδεχθον κάποιο δόγμαλλης θρησκείας. Φανταστετε τί θά γινόταν ν βαζαν μουσουλμανάκια νά παριστάνουν τούς χριστιανούς!
μως τά μικρά παιδιά ρνήθηκαν μέσα στήν τάξη νά παίξουν ατό τό νίερο παιχνίδι, μέ κίνδυνο νά τά κοροϊδέψουν ο συμμαθητές τους καί νά τά τιμωρήσει  δάσκαλος.  στάση τν παιδιν ατν φείλει νά μς προβληματίσει ν τή συγκρίνουμε μέ τή συμπεριφορά μν τν νηλίκων, πού πολλές φορές βρίσκουμε χίλιες δυό προφάσεις γιά νά ποφύγουμε τήνμολογία.
Καί τώρα ρχόμαστε στό πρακτικό κομμάτι. Τί κάνουμε πό δ καί πέρα;
 μή συμμόρφωσή τους συνεπάγεται μηνύσεις καί γωγές γιά ποζημιώσεις προσωπικά γιά κάθε πεύθυνο. Τό νομικό πλαίσιο τς δημοκρατικς χώρας μας, δίνει τή δυνατότητα σέ λους τούς πολίτες νά ζητήσουν ποζημιώσεις καί ποινικές διώξεις κείνων πού καταχρώμενοι τήν ξουσία τους, τούς στερον βασικά τομικά δικαιώματα.
Κανένας βέβαια δέν χει τή διάθεση νά ντιδικε οτε μέ πουργούς, οτε μέκπαιδευτικούς. λλά πό τήν λλη δέν εμαστε διατεθειμένοι νά γίνουμε συνένοχοι σέ ατή τή θεσμική κατρακύλα πού ποφάσισε νά πάρει τόπουργεο.
Ο κπαιδευτικοί, δάσκαλοι καί θεολόγοι, φείλουν καί ατοί νά πακούσουν τό Σύνταγμα. Τό ρθρο 25, παρ. 3, το παλληλικο Κώδικα ναφέρει, τι πάλληλος, άν το δοθε ντολή προδήλως ντισυνταγματική  παράνομη,φείλει νά μήν τήν κτελέσει καί νά τό ναφέρει χωρίς ναβολή.  δία διάταξη ναφέρει τι, άν στόν Δημ. πάλληλο, μετά τήν ν λόγ ναφορά του, το διαβιβασθε νέα ντολή κτελέσεως, διότι τοτο πιβάλλουνξαιρετικοί λόγοι γενικότερου συμφέροντος, φείλει νά τήν κτελέσει χι μωςσέ κάθε περίπτωση, λλά μόνο, ταν  ντολή ντίκειται «σέ διατάξεις νόμων κανονιστικν πράξεων» καί χι ταν  ντολή εναι «προδήλωςντισυνταγματική». Στήν παροσα μως περίπτωση μία τέτοια διαταγή πού θά δοθε στόν πάλληλο, εναι προδήλως ντισυνταγματική, χι διότι τό κρινεπό μόνος του  πάλληλος, λλά διότι τσι κρινε μετάκλητα  νωτάτη βαθμίδα τς δικαιοσύνης, δηλαδή  λομέλεια το Συμβουλίου τςπικρατείας. πομένως,  Δημ. πάλληλος, χι μόνο δέν ποχρεοται λλά καί δέν δικαιοται, νά κτελέσει ντολή προδήλως ντισυνταγματική, ποιες νεώτερες ντολές καί ν λάβει καί ποιους λόγους καί ν πικαλονται ονεώτερες ντολές. λα ατά πιβεβαιώνονται καί πό τό ρθρον 106, παρ. 3 το παλληλικο Κώδικα, τό ποο ρίζει τι:
Κατά τό ρθρ. 21 το Ποινικο Κώδικα  δημόσιος πάλληλος διαπράττονταςξιόποινη πράξη, κόμη καί ν κτελε ντολή τν προϊσταμένων τοδιώκεται καί κενος ποινικς, κτός άν δέν εχε τό χρόνο νά ξετάσει τήν νομιμότητα τς διαταγς.
πάρχει πίσης καί τό ρθρο 259 το ΠΚ πού τιμωρε τόν πάλληλο γιά παράβαση καθήκοντος. Καί βεβαίως  διδασκαλία νός παράνομου μαθήματος συνιστ παράβαση καθήκοντος.
πομένως, χι μόνο δέν πιτρέπεται νά διωχθε  κπαιδευτικός πειθαρχικς, άν ρνηθε νά κτελέσει ντολή προδήλως ντισυνταγματική,λλά ν τό πράξει χει καί  διος ποινική εθύνη, πως ο ντολες του. Θάπρέπει μως προηγουμένως νά ποστείλει μία γγραφη ναφορά στόν προϊστάμενο α’ βάθμιας  β βάθμιας κπαίδευσης πού θά ναφέρει τι τό συγκεκριμένο πρόγραμμα χει κριθε ντισυνταγματικό πό τίς π’ ρ. 660 καί 926/2018 λΣτΕ.
Ο γονες θά πρέπει σέ πρώτη φάση καί σέ συνεννόηση μέ τά τέκνα τους, νάπιστρέψουν τά βιβλία κατευθείαν στό πουργεο, ταχυδρομικς καί μέπεύθυνη δήλωση πού θά ναφέρει τι δέν δέχονται τά παιδιά τους νά διδάσκονται τό συγκεκριμένο παράνομο καί ντισυνταγματικό μάθημα, τόποο εναι ντίθετο μέ τίς δικές τους θρησκευτικές πεποιθήσεις. Τήν διαπεύθυνη δήλωση νά κοινοποιήσουν στό διευθυντή καί τό θεολόγο δάσκαλο το παιδιο τους.
Παράλληλα θά ταν χρήσιμο νά κατατεθε καί γωγή κατά τν πευθύνων στά στικά Δικαστήρια μέ ατημα τήν καταβολή ποζημίωσης πόδικοπραξία. Ατή  κίνηση δέν θά χει βεβαίως κερδοσκοπικό χαρακτήρα,λλά καθαρά μυντικό, καθώς ν γίνουν μαζικές γωγές κατά τνπευθύνων, μέ δεδομένες τίς τελεσίδικες καί μετάκλητες ποφάσεις τονωτάτου Διοικητικο Δικαστηρίου τς χώρας, περί το παρανόμου καίντισυνταγματικο μαθήματος, στω καί ν τά μονομελ πρωτοδικεαπιδικάσουν μικρές ποζημιώσεις γιά τόν κάθε νάγοντα, θά κληθον οναγόμενοι νά πληρώσουν πολύ μεγάλα ποσά, ν ο νάγοντες εναι πολλοί, γεγονός πού πιθανόν νά ναγκάσει τούς πόχρεους νά πειθαρχήσουν στό Σύνταγμα.
Εναι βασικό νά συνειδητοποιήσουμε τήν κρισιμότητα τς κατάστασης. τι δηλαδή βρισκόμαστε σέ ναν διότυπο πόλεμο. Νά σταματήσουμε νά καθησυχάζουμε τόν αυτό μας τι δθεν δέν συμβαίνει καί τίποτα.
 στορία γράφει.  καθένας μας χει τήν εθύνη πού το ναλογεπέναντι στό Θεό, στήν κκλησία, στήν πατρίδα, στά παιδιά μας. Ατή τή στιγμή λοι μας ζυγιζόμαστε,  καθένας πό τή θέση του. Πιστεύω τι θά δώσουμε λόγο γιά τή στάση μας, σέ ατή τήν κρίσιμη στιγμή, χι γιά τό ποτέλεσμα, λλά γιά τό ν πράξαμε ,τι μπορούσαμε  πλς μετακυλίσαμε τήν εθύνη στούςλλους μέ διάφορες δικαιολογίες.
 πίστη μας, εναι  πολυτιμότερος θησαυρός μας. Γι’ ατό καί πονμε γιά τό μάθημα τν θρησκευτικν. Πονμε πολύ περισσότερο πό τι πονέσαμε γιά τούς δυσβάσταχτους φόρους καί τήν οκονομική μας φαίμαξη. Διότι καμία κληρονομιά δέν εναι τόσο κριβ σο  ρθόδοξη πίστη πού φείλουμε ογονες καί ο δάσκαλοι νά δώσουμε στά παιδιά μας.


πως λεγε καί  γιος Κοσμς «Ψυχή καί Χριστός σς χρειάζονται. Ατά τά δυό λος  κόσμος νά πέση, δέν μπορε νά σς τά πάρη, κτός καί τά δώσετε μέ τό θέλημά σας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: