Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

Ἐγὼ εἶμαι ἡ Ἀνάσταση καὶ ἡ Ζωή

 



 γιος ουστνος Πόποβιτς

Ἐὰν πάρχει μι λήθεια στν ποία θ μποροσαν ν συνοψισθον λες ο εαγγελικς λήθειες λήθεια ατ θ ταν  νάσταση το ΧριστοΚα κόμηἐὰν πάρχειμιὰ πραγματικότητα στὴν ποία θὰ μποροῦσαν νὰ συνοψισθοῦν λες οἱ καινοδιαθηκικὲς πραγματικότητες,  πραγματικότητα αὐτὴ θὰ ταν  νάσταση τοῦ Χριστοῦ. Μόνο στὴννάσταση τοῦ Χριστοῦ ξηγονται λα τὰ θαύματά Του, λες οἱ λήθειές Του, λα τὰ λόγια Του, λα τὰ γεγονότα τῆς Καινῆς Διαθήκης.

Μέχρι τν νάστασή Του  Κύριος δίδασκε γι τν αώνια ζωήλλ μ τν νάστασή Του δειξε τι  διος ντως εναι  αώνια ζωήΜέχρι τὴν νάστασή Του δίδασκε γιὰ τὴννάσταση τῶν νεκρῶνλλ μὲ τὴν νάστασή Του δειξε τι  διος εἶναι πράγματι  νάσταση τῶν νεκρῶν. Μέχρι τὴν νάστασή Του δίδασκε τι  πίστη σ’ Αὐτὸν μεταφέρει κ τοῦθανάτου εἰς τὴν ζωήνλλ μὲ τὴν νάστασή Του δειξε τι  διος νίκησε τὸ θάνατο καὶ τσι ξασφάλισε στοὺς θανατωμένους νθρώπους τὴ μετάβαση κ τοῦ θανάτου στὴννάσταση.

Μ τν μαρτία  νθρωπος γινε θνητς κα πεπερασμένος· μ τν νάσταση το Θεανθρώπου γίνεται θάνατος κα αώνιοςΣ’ αὐτὸ δὲ κριβς γκειται  δύναμη καὶ τὸκράτος καὶ  παντοδυναμία τῆς τοῦ Χριστοῦ ναστάσεωςΚαὶ γιὰ αὐτὸ χωρὶς τὴν νάσταση τοῦ Χριστοῦ δὲν θὰ πρχε κἄν  Χριστιανισμός. Μεταξὺ τῶν θαυμάτων  νάσταση τοῦΚυρίου εἶναι τὸ μεγαλύτερο θαῦμαλα τὰ λλα θαύματα πηγάζουν π αὐτὸ καὶ συνοψίζονται σ’ αὐτόπ’ αὐτὸ πηγάζουν  πίστη καὶ  γάπη καὶ  λπίδα καὶ  προσευχὴ καὶ θεοσέβεια. Αὐτὸ εἶναι κενο τὸ ποο καμία λλη θρησκεία δὲν χει· αὐτὸ εἶναι κενο τὸ ποο νυψώνει τὸν Κύριο περάνω λων τῶν νθρώπων καὶ τῶν θεῶνΑὐτὸ εἶναι κενο τὸποο κατὰ τρόπο μοναδικὸ καὶ ναμφισβήτητο δείχνει καὶ ποδεικνύει τι  ησος Χριστὸς εἶναι  μόνος ληθινς Θεὸς καὶ Κύριος σὲ λους τοὺς ρατος καὶ όρατους κόσμους.

Τ τι  νθρωπος πιστεύει ληθιν στν ναστάντα Κύριο τ ποδεικνύει μ τ ν γωνίζεται κατ τς μαρτίας κα τν παθν κα ἐὰν μν γωνίζεταιπρέπει ν γνωρίζειτι γωνίζεται γι τν θανασία κα τν αώνια ζωήἘὰν μως δὲν γωνίζεται, τότε μάταιη  πίστη του! Διότι, ἐὰν  πίστη τοῦ νθρώπου δὲν εἶναι γώνας γιὰ τὴν θανασία καὶ τὴναἰωνιότητα, τότε τί εἶναιἘὰν μὲ τὴν πίστη στὸ Χριστὸ δὲν φθάνει κανεὶς στὴν θανασία καὶ τὴν π τοῦ θανάτου νίκη, τότε πρὸς τί  πίστη μας; Ἐὰν  Χριστὸς δὲν ναστήθηκετοῦτοσημαίνει τι  μαρτία καὶ  θάνατος δὲν χουν νικηθεῖἘὰν δὲ δὲν χουν αὐτὰ τὰ δύο νικηθεῖ, τότε γιατί νὰ πιστεύει κανεὶς στὸ Χριστό; κενος μως  ποος μὲ τὴν πίστη στὸνναστάντα Χριστὸ γωνίζεται ναντίον κάθε μαρτίας του, αὐτὸς νισχύει σιγὰ-σιγὰ μέσα του τὴν αἴσθηση τι  Κύριος πραγματικὰ ναστήθηκεμβλυνε τὸ κέντρο τοῦ θανάτου, νίκησε τὸ θάνατο σὲ λα τὰ μέτωπα τῆς μάχης.

Χωρς τν νάσταση δν πάρχει οτε στν οραν οτε κάτω π τν οραν τίποτε πι παράλογο π τν κόσμο ατ οτε μεγαλύτερη πελπισία π τ ζω ατήδίχωςθανασίαΣ’ λους τοὺς κόσμους δὲν πάρχει περισσότερο δυστυχισμένη παρξη π τὸν νθρωποποὺ δὲν πιστεύει στὴν νάσταση τῶν νεκρῶν. Γι’ αὐτόγιὰ τὴν νθρώπινη παρξη, ναστημένος Κύριος εἶναι τὰ «πάντα ν πᾶσιν» σ’ λους τοὺς κόσμους: ,τι τὸ ραοτὸ Καλό, τὸ ληθινότὸ Προσφιλές, τὸ Χαρμόσυνο, τὸ Θεῖοτὸ Σοφό, τὸ ΑἰώνιοΑὐτὸς εἶναι λη γάπη μας, λη  λήθειά μας, λη  Χαρά μας, λο τὸ γαθό μας, λη  Ζωή μας,  Αἰωνία Ζωὴ σὲ λες τὶς αἰωνιότητες καὶ περαντοσύνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: