Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

ΘΑ ΄ΘΕΛΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΙΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ



 Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου 

Θά θελα να μιλήσω με κάποιον για πολεοδομία. Ποιος ενδιαφέρεται; Ένας Θεός ξέρει τί υποφέρουμε που ζούμε σε πόλεις τέρατα. 

Ένα θέμα μπορεί να είναι αυτό: πώς επηρεάζει τη διάθεσή μας και την σωματική και ψυχική μας υγεία το απαίσιο περιβάλλον των πόλεων στις οποίες ζούμε. 

Αν ήμουν σκυλάκι θα συνήθιζα στο κλουβί μου. Είμαι άνθρωπος και δεν δέχομαι να είμαι παθητικός θεατής σε ό,τι με αφορά άμεσα εμένα και τα παιδιά μου! 

Ακόμα και στη σχέση μας με το Θεό πρέπει να ζητήσεις αυτό που θέλεις για να το λάβεις. Αιτείτε και δοθήσεται υμίν. Κρούετε και ανοιγήσεται. 

Γιατί μένουμε παθητικοί. Τί έχουμε να φοβηθούμε; Μήπως να μην πέσουμε στα χέρια ληστών;

Αν ήμουν πολεοδόμος θα πρότεινα στο δήμαρχο ένα καινούριο σχέδιο για μια ολοκαίνουρια πόλη. 

Αν ήμουν αρχιτέκτονας θα πρότεινα έναν καινούριο ρυθμό για καινούρια όμορφα κτίρια.

Αν ήμουν σεισμολόγος θα ενημέρωνα τον κόσμο, πού να πάνε σε καιρό σεισμού και από ποιές οδούς διαφυγής , τώρα που έχτισαν ακόμα και στα προαύλια των σχολείων.

Με το να είμαι ένας απλός άνθρωπος σε μια σύγχρονη πόλη μαθαίνω να υπομένω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: