Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2011

Καταδίκη εις θάνατον σε δύο άνδρες στην Ευρώπη!

Καταδίκη εις θάνατον σε δύο άνδρες στην Ευρώπη!

E-mailΕκτύπωσηPDF
  Καταδίκη εις θάνατον σε δύο άνδρες στην Ευρώπη! (Video)
Στην εσχάτη των ποινών καταδίκασε δικαστήριο της Λευκορωσίας τους δύο κατηγορούμενους για την βομβιστική επίθεση σε σταθμό του μετρό στην πρωτεύουσα Μινσκ τον περασμένο Απρίλιο, κατά την οποία έχασαν τη ζωή τους δεκαπέντε άνθρωποι και πολλοί ακόμα τραυματίστηκαν.

Οι Ντιμίτρι Κονοβαλοφ και Βλάντισλαβ Κοβαλιοφ, 25 χρονών, συνελήφθησαν τρεις ημέρες μετά την έκρηξη.

Οι δύο άνδρες, που ήταν παιδικοί φίλοι, πειραματίζονταν με εκρηκτικά για χρόνια.

Ακτιβιστές για τα ανθρώπινα δικαιώματα ζήτησαν από τις αρχές να μην επιβληθεί η θανατική ποινή. Η Λευκορωσία είναι η μόνη χώρα στην Ευρώπη που διατηρεί την τιμωρία αυτή και η εκτέλεση γίνεται με μία σφαίρα στο κεφάλι.

Οι δύο νεαροί καταδικάστηκαν καθώς θεωρήθηκε πως αποτελούν πολύ μεγάλο κίνδυνο για την κοινωνία.
 

Read more: http://www.pitsounicity.gr/2010-12-29-12-59-19/13225-2011-11-30-14-40-28.html#.TtZAhcJjN7I.facebook#ixzz1fDydNwO5

Ὁ Ἅγιος Νέος Ἱερομάρτυς Φιλούμενος ὁ Ἁγιοταφίτης κατακρεουργεῖται στὸ Φρέαρ τοῦ Ἰακὼβ ἀπὸ τοὺς Σιωνιστὲς


29 Νοεμβρίου: Ὁ Ἅγιος Νέος Ἱερομάρτυς Φιλούμενος ὁ Ἁγιοταφίτης κατακρεουργεῖται στὸ Φρέαρ τοῦ Ἰακὼβ ἀπὸ τοὺς Σιωνιστὲς

Ὁ ἅγιος Φιλούμενος, κατὰ κόσμον Σοφοκλῆς Ὀρουντιώτης, γεννήθηκε στὴν Λευκωσία τῆς Κύπρου στὶς 15 Ὀκτωβρίου 1913, ἡ καταγωγή του ὅμως ἦταν ἀπὸ τὸ χωριὸ Ὀρούντα. Γονεῖς τοῦ Ἁγίου ἦταν οἱ εύσεβεῖς Γεώργιος καὶ Μαγδαληνή, οἱ ὁποίοι συνολικὰ ἀπέκτησαν 13 παιδιά. Ὁ ἅγιος Φιλούμενος ἦταν δίδυμος μὲ τὸν Ἀλέξανδρο καὶ μετέπειτα π. Ἐλπίδιο.
Ἐκτὸς ἀπὸ τὴν εὐσέβεια τῶν γονέων τους, καταλυτικὸ ὑπῆρξε γιὰ τὴν κατά Θεόν πρόοδο καὶ τῶν δύο (π. Φιλούμενο καὶ π. Ἐλπίδιο) τὸ παράδειγμα καὶ ἡ βιωτὴ τῆς γιαγιὰς τους Λωξαντροῦς (Ἀλεξάνδρας), ἡ ὁποία δημιουργησε τὶς βάσεις καὶ τὶς προϋποθέσεις γιὰ τὴν ἐν Χριστῷ ζωὴ τῶν ἐγγονῶν της.
Τὰ δύο δίδυμα ἀδέλφια, ἀπὸ μικρὰ ἀπέκτησαν ἰδιαίτερη ἀγάπη γιὰ τὸν Θεὸ καὶ τὴν ἁγία Του Ἐκκλησία. Ἔτσι ὁ πόθος γιὰ τὴν ὁλοκληρωτικὴ ἀφιέρωση στὸν Θεό, ὁδήγησε τὰ βήματά τους στὴν Ἱερᾶ Μονή Σταυροβουνίου, ὅπου καὶ ἐντάχθηκαν ὡς δόκιμοι στὴν μοναστικὴ ἀδελφότητα σὲ ἡλικία 14 ἐτῶν, ἔχοντας τὴν εὐλογία τόσο τοῦ Πνευματικοῦ ὅσο καὶ τῶν γονέων τους. Τὸ 1934, μετὰ ἀπὸ προτροπὴ τοῦ ἐξάρχου τοῦ Παναγίου Τάφου π. Παλλαδίου, οἱ δύο νέοι καλόγεροι ἐγγράφονται στὸ Γυμνάσιο τοῦ Ἱεροῦ Κοινοῦ τοῦ Παναγίου Τάφου, στὴν Ἁγία Πόλη Ἱερουσαλήμ.   Καὶ ἐκεῖ ὁ ἅγιος Φιλούμενος ξεχωρίζει γιὰ τὴν ἀρετή του.
Τὸ 1937 ὁ Πατριάρχης Τιμόθεος (Θέμελης) τοὺς κείρει μοναχούς, καὶ τὴν ἴδια χρονιά τους χειροτονεῖ διακόνους (5/9/37 ἡ πρώτη χειροτονία τοῦ Ἁγίου Φιλουμένου καὶ 1/11/43 ἡ δεύτερη). Ἀργότερα ὁ π. Ἐλπίδιος θὰ ἀναχωρήσει ἀπὸ τὴν Σιωνίτιδα Ἐκκλησία, τὴν ὁποία ὅμως ὁ π. Φιλούμενος θὰ υπηρετήσει γιὰ 45 συνεχῆ χρόνια, μέχρι τὸ μαρτυρικό του τέλος.
Ὁ Ἅγιος Φιλούμενος ὑπηρέτησε τὸ Πατριαρχεῖο Ἱεροσολύμων ἀπὸ διάφορες θέσεις - διακονήματα: Ἀρχικὰ ὡς ἐργοδηγὸς, ἀργότερα ὡς...
 Ἐπιμελητῆς τῶν Πατριαρχικῶν Γραφείων, ὡς βοηθὸς φροντιστῆς στὸ Κεντρικὸ μαγειρεῖο, ὡς Ἡγούμενος στὴν Τιβεριάδα, στὴν Ἰόππη, ὡς διευθυντὴς τοῦ Οἰκοτροφείου τῆς Πατριαρχικῆς Σχολῆς, ὡς Ἡγούμενος τῆς Μονῆς Ἀρχαγγέλου, ὡς τυπικάρης τοῦ Πατριαρχικοῦ Ναοῦ τῶν Ἁγίων Κωνσταντίνου καὶ Ἑλένης, ὡς Ἡγούμενος τῆς Ἱ. Μονῆς Μεταμορφώσεως στὴ Ραμάλλα, στὴν Ἱ. Μ. Ἀββᾶ Θεοδοσίου, στὴν Ἱ. Μ. Προφήτου Ἠλία καὶ τέλος στὴν Ἱ. Μονή Φρέατος τοῦ Ἰακώβ στῆν πόλη Νεάπολη (Nablus) τῆς Σαμάρειας, ὅπου καὶ μαρτύρησε στὶς 29 Νοεμβρίου 1979 (ν.ἡ).

Ἀπ’ ὅπου καὶ νὰ πέρασε, ἡ διακονία τοῦ Ἁγίου ἦταν ἀγλαόκαρπος! Γι’ αὐτὸ καὶ ἦταν ἀγαπητός ἀκόμη καὶ ἀπὸ τους μουσουλμάνους.
Στὸ τελευταῖο του διακόνημα στὴν Νεάπολη τῆς Σαμάρειας, στὸ Φρέαρ τοῦ Ἰακώβ, ὁ Ἅγιος εἶχε νὰ ἀντιμετωπίσει πολλές δυσκολίες, κυριώς ἀπὸ φαναντικοῦς Σιωνιστές, οἱ ὁποίοι καὶ δικεδικούσαν τὸ Προσκύνημα.
Ὁ Ἅγιος ἀνέφερε συχνὰ τὶς δυσκολίες του αὐτές, σὲ ἄνθρώπους μὲ τοὺς ὁποίους συνδεόταν στενά, ὅπως ὁ συμμαθητῆς καὶ φίλος του (μακαριστὸς πλέον) Μητροπολίτης Βόστρων Ὑμέναιος. Σχετικά μὲ τὰ ὅσα συνέβησαν τὴν ἡμέρα τοῦ Μαρτυρίου χαρακτηριστικὴ εἶναι ἡ διήγηση τοῦ ἱερομ. π. Σωφρονίου :

Διήγηση π. Σωφρονίου Ἁγιοταφίτου
περὶ τοῦ μαρτυρικού τέλους του Ἁγίου Φιλουμένου*

(* Δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στὸ «Ἑορτολόγιο -2000» τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Μόρφου, καὶ συμπεριλαμβάνεται στὸ βιβλίο «Ὁ Ἅγιος νέος Ἱερομάρτυς Φιλούμενος ὁ Κύπριος, τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Νικολάου Ὀρούντας Κύπρου)

«Ὁ μακαρίτης ὁ πατήρ Φιλούμενος μᾶς ἔλεγε, ὅτι κάθε Παρασκευὴ πολλοὶ ἀπὸ τοὺς μισαλλόδοξους καὶ φανατικοὺς Ἑβραίους πήγαιναν γιὰ νὰ προσευχηθοῦν στὸ φρέαρ τοῦ Ἰακώβ. Συνέχεια τοῦ ἔλεγαν, νὰ σηκώσει ὅλες τὶς εἰκόνες καὶ τὸν Ἐσταυρωμένο ἀκόμα καὶ νὰ τὶς πάρει καὶ νὰ φύγει, διότι τὸ Φρέαρ εἶναι δικό τους καὶ ὄχι τῶν Χριστιανῶν. Εἰδάλλως θὰ τὸ μετανιώσει πικρά, ἀλλὰ θὰ εἶναι ἀργά.
                Ἀπὸ τὸν καιρὸ ποὺ πῆγε ἐκεῖ ὅλο καὶ τὸν φοβέριζαν. Αὐτὸς ὅμως ἤξερε τὰ ἑβραϊκὰ καὶ τοὺς ἀποστόμωνε. Δὲν εἰδοποίησε ποτὲ τὴν Ἀστυνομία νὰ τὸ ἔχει ὑπ’ ὄψιν της καὶ οὔτε τὸ φαντάζονταν ὅτι θὰ τὸν σκότωναν. Στὶς 16 Νοεμβρίου (29 μὲ τὸ νέο ἡμερολόγιο) εἶχε μεγάλη βροχή, ἀσταπές, βροντές, χαλασμὸς Κυρίου ὅλη τὴν ἡμέρα.
                Βρῆκαν τὴν εὐκαιρία, ποὺ δὲν ὑπῆρχε κανένας, λόγῳ τῆς κακοκαιρίας, πῆγαν καὶ τὸν σκότωσαν μέσα στὸ φρέαρ τοῦ Ἰακώβ, μεταξὺ τοῦ ναοῦ καὶ τοῦ θυσιαστηρίου, ὅπως ἔκαμαν καὶ στὸν προφήτη Ζαχαρία, τὸν πατέρα τοῦ τἰμιου Προδρόμου. Τὴν ὥρα ποὺ ἔκανε ἑσπερινό, ἐκείνη τὴν ὥρα ὅρμησαν. Κύριος οἶδε πόσοι ἦσαν, καὶ τὸν σκότωσαν μὲ το τσεκούρι στὰ μούτρα καὶ στὸ δεξὶ χέρι, κόβοντας τὰ δάκτυλά του. Ἐπίσης, ἡ σιαγόνα του καὶ τὸ ἕνα μάτι του βγαλμένο καὶ τὸ ἄλλο κτυπημένο.
                Τὸ πῶς μπῆκαν στὸ Μοναστήρι, Κύριος οἶδε, διότι ὁ φύλακας εἶχε φύγει ἀπὸ τῖς 4.00 τὸ ἀπόγευμα καὶ ἔκλεισε τὸ Μοναστήρι. Ὁ φόνος ἔγινε μετὰ τὶς 5.00 μ.μ.. Τὸ πρωὶ πηγαίνει ὁ φύλακας στὶς 7.00 π.μ., φωνάζει: «πάτερ Φιλούμενε;». Στὸ δωμάτιό του δὲν τὸν βρίσκει. Πηγαίνει στὴν ἐκκλησία καὶ τὸν βλέπει σκοτωμένο, μέσα στὰ αἵματα. Ἀμέσως εἰδοποίησε τὴν Ἀστυνομία καὶ ἡ Ἀστυνομία τὸ Πατριαρχεῖο.
                Πῆγαν οἱ πατέρες, ὁ Καισαρείας Βασίλειος, ὁ Πέτρας Γερμανός, ὁ π. Γρηγόριος, ὁ π. Μελίτων, ὁ π. Διονύσιος καὶ ἄλλοι. Ἀλλὰ ἀφοῦ τὸν σκότωσαν ἔριξαν καὶ χειροβομβίδα ἔξω στὴν προσκομιδὴ καὶ τὰ ἔκαμαν ὅλα κομμάτια. Οὔτε μανουάλια ἄφησαν γερά, οὔτε εἰκόνες. Καὶ αὐτοῦ τοῦ Ἐσταυρωμένου ἔκοψαν τὸ χέρι του τὸ ἀριστερό. Τὰ Ἅγια Ποτήρια χαμένα. Ἦταν τόσο τρομερὴ ἡ κατάσταση σὰν νὰ μὴν κατοικοῦσε ἄνθρωπος μέσα ἀπὸ χρόνια.
                Τὸν πῆραν στὸ νεκροτομεῖο, καὶ μετὰ τὸν ἔκαμαν νεκροψία στὸ Τὲλ Ἀβίβ καὶ στὶς 21 Νοεμβρίου (π.ἡ) μᾶς εἰδοποίησαν. Ἐγὼ πῆγα μαζὶ μὲ ἄλλους τρεῖς πατέρες τοῦ Πατριαρχείου καὶ μᾶς τὸν ἔδωσαν γυμνό. Ὅταν τοὺς ρωτήσαμε ποῦ εἶναι τὰ ροῦχα του, μᾶς εἶπαν εἶναι στὴ Νεάπολη. Εὐτυχῶς ποὺ εἴχαμε πάρει μαζί μας ὅλα τὰ χρειαζούμενα γιὰ νὰ τὸν ντύσουμε.
                Ἀλλὰ δὲν φαντάζεστε, ὅταν μᾶς τὸν παρέδωσαν κομματισμένο, τὸ πρόσωπό του ἀγνώριστο, φέρον τὰ στίγματα τοῦ Μαρτυρίου, ὅπως οἱ Πέρσες ἔσφαξαν τοὺς Πατέρες τοῦ Ἁγίου Σάββα καὶ τῶν λοιπῶν μοναστηριῶν. Ἔτσι καὶ σήμερα. Ἀκολούθησε νέο μαρτύριο στὸν πατέρα Φιλούμενο.
                Πέντε μέρες τὸν εἶχαν στὸ ψυγεῖο. Καὶ ὅμως ἦταν μαλακώτατος, σὰν νὰ μὴν εἶχε πεθάνει. Ὅταν ἄρχισα νὰ τὸν ντύνω – διότι οἱ ἄλλοι δὲν μποροῦσαν, δὲν ἄντεχαν νὰ τὸν βλέπουν ἀπὸ τὶς κακουχίες ποὺ εἶχε – τοῦ λέγω σὰν νὰ ἦταν ζωντανός: - Γέροντά μου, τώρα θὰ μὲ βοηθήσεις νὰ σὲ ντύσω, διότι βλέπεις εἶμαι μόνος μου.
                Ὅταν ἄρχισα καὶ τοῦ ἔβαλα τὴ φανέλλα, τὸ πρῶτο χέρι ἀμέσως τὸ κατέβασε μόνος του. Ὅπως καὶ τὸ ἄλλο χέρι. Καὶ τὰ πόδια ὁμοίως. Τοῦ μάζευα τὰ πόδια νὰ τοῦ φορέσω τὰ ροῦχα καὶ ὅταν τελείωνα τὰ ἅπλωνε μόνος του. Στὸ ἀριστερὸ πόδι ἀπὸ κάτω, εἶχε κτύπημα μὲ τὸ τσεκούρι.
                Ἀπὸ τὸ νεκροτομεῖο. τὸν φέραμε στὸ Πατριαρχεῖο. Στὴν Ἁγία Θέκλα, ἔγινε ἡ νεκρώσιμος ἀκολουθία ἐν μέσῳ Ἁγιοταφιτῶν πατέρων, τῶν ἀδελφῶν τοῦ μακαρίτη καὶ ἄλλων πολλῶν. Ἦλθαν πολλοί, μέχρι καῖ ξένων δογμάτων καὶ μουσουλμάνοι καὶ χοτζάδες. Γιατὶ ὅμως ὅλοι αὐτοί; Διότι, ὅλοι τὸν ἀγαποῦσαν καὶ ἦλθαν νὰ τοῦ δώσουν τὸν τελευταῖο ἀσπασμό. Τὶ ὀδυρμός! Τὶ θρῆνος! Τὶ κοπετός ἦταν αὐτός!
                Ἡ Κυβέρνηση, ἀπὸ τὸ πρωὶ μέχρι καὶ πρὶν τὸν ἐνταφισμὸ στὴ Σιών, ἔστειλε ἀστυνομία κοντὰ στοὺς Ἁγιοταφίτες φοβούμενη ἀντίποινα. Πῆρε αὐστηρά μέτρα. Καὶ νεκρὸν ἀκόμα τὸν ἐφοβοῦντο.
                Τὸν π. Φιλούμενο ὅλοι τὸν κλάψαμε, διότι ἦταν ἕνας καλὸς καὶ ἅγιος πνευματικός. Ὁ Πατριάρχης τὸν ἀποκαλοῦσε “πτωχοπρόδρομο”. Καὶ ὄντως, ἦταν. Οἱ τέλειοι κληρονομοῦν τὴ Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν. Ὑπέμεινε λίγο μαρτύριο καὶ βρίσκεται μεταξὺ τῶν ἱερομαρτύρων καὶ τῶν Ὁσιομαρτύρων· ὧν ταῖς πρεσβείες, εἴθε νὰ ἀξιωθοῦμε καὶ ἐμεῖς τῆς Βασιλείας τῶν Οὐρανῶν.
Ἱερομόναχος Σωφρόνιος Ἁγιοταφίτης»

                Μετὰ τὰ γεγονότα αὐτά, τὸ Πατριαρχεῖο Ἱεροσολύμων ἔστειλε ὁμάδες πατέρων γιὰ νὰ ἐπανδρώσουν τὸ Προσκύνημα, ἀλλὰ κανένας ἀπ’ αὐτοὺς δὲν παρέμεινε στὸ Μοναστήρι γιὰ μεγάλο χρονικὸ διάστημα.
                Τὸ 1983 ὁ τότε Πατριάρχης Διόδωρος κάλεσα τὸν π. Ἰουστῖνο νὰ ἀναλάβει τὴν Ἡγουμενία στὸ Φρέαρ. Ἐκεῖνος ἀν καὶ ἀρχικὰ ἀρνήθηκε, κατόπιν διαφόρων ὁραμάτων ποὺ εἶχε, δέχτηκε καὶ πῆγε στὸ Φρέαρ, ὅπου καὶ διακονεῖ μέχρι καὶ σήμερα.
                Ὁ π. Ἰουστῖνος κατὰ τὴν διάρκεια τῆς διακονίας του δέχτηκε πολλὲς ἐπιθέσεις ποὺ εἶχαν στόχο νὰ τὸν σκοτώσουν ἢ τουλάχιστον νὰ τὸν κάνουν νὰ ἐγκαταλείψει τὸ Προσκύνημα.  Ὁ Ἅγιος Φιλούμενος τὸν ἔσωσε πολλὲς φορές. Χαρακτηριστικὴ εἶναι ἡ περίπτωση ποὺ τὸν σήκωσε ἀπὸ τὸ κρεβάτι καὶ τοῦ ἀποκάλυψε ἕνα ὡρολογιακὸ ἐκρηκτικὸ μηχανισμό!
                Στὴν τρίτη ἐπίθεση που δέχτηκε ὁ π. Ἰουστῖνος, κατάφερε - ἄν καὶ τραυματισμένος - νὰ ἀκινητοποιήσει τὸν δράστη χρησιμοποιώντας ἕνα μανουάλι πού βρισκόταν δίπλα του.  Ὁ δράστης συνελήφθη καὶ ἀποδείχθηκε ὅτι ἦταν ὑπεύθυνος καὶ γιὰ τὸν μαρτυρικὸ θάνατο τοῦ Ἁγίου Φιλουμένου. Ἡ Ἀστυνομία τὸν ἔφερε καὶ πάλι στὸ Προσκύνημα, ὅπου καὶ ἔγινε ἀναπαράσταση τῆς δολοφονίας τοῦ Ἁγίου. Τότε ἔγινε γνωστὸ σὲ ὅλους τὸ πῶς μπῆκαν στὸ Μοναστήρι, πῶς κρύφτηκαν καὶ τέλος πῶς δολοφόνησαν τὸν ἅγιο Φιλούμενο.
                Ὁ π. Ἰουστῖνος μὲ πολλὲς προσευχὲς καὶ ἀγῶνες, ἀλλὰ καὶ μὲ τὴν ἔμπρακτη βοήθεια τοῦ Ἁγίου Φιλουμένου, ἔχει ἀποπερατώσει τὴν ἀνέγερση τοῦ Ἱ. Ν. τῆς Ἁγίας Φωτεινῆς, ἡ στάμνα τῆς ὁποίας φιλοξενεῖται πλέον στὸ Προσκύνημα τοῦ Φρέατος. Ἐπίσης τὸ ἄφθαρτο σκήνωμα τοῦ Ἁγίου Φιλουμένου μεταφέθηκε ἁπὸ τὸν Ναὀ τῆς Πατριαρχικῆς Σχολῆς καὶ φυλάσσεται στὸ Ἱερὸ Προκύνημα τοῦ Φρέατος στὴν Νεάπολη. Ἔτσι λοιπόν, ὅπως χαρακτηριστικὰ συνηθίζει νὰ λέει ὁ π. Ἰουστῖνος, ἔχει καὶ «σωματικά» τὸν Ἅγιο Φιλούμενο στο πλευρό του!
Β.Μ. 

Ανοικτή επιστολή διαμαρτυρίας κατοίκων του 6ου διαμερίσματος για τη μάστιγα της λαθρομετανάστευσης




Ανοικτή επιστολή κραυγή διαμαρτυρίας αλλά και αγωνίας απέστειλαν οι κάτοικοι και επαγγελματίες του 6ου διαμερίσματος Αθηνών (όσο λέγεται ακόμη έτσι η πόλη πριν της αλλάξουν και το όνομα) προς τον υπουργό ΠΡΟ.ΠΟ για την αφόρητη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στο κέντρο της πόλης. 

Σε ένα κράτος που κωφεύει επιδεικτικά και έχει εντάξει στον σχεδιασμό του τον πλήρη αφελληνισμό των περιοχών αυτών, τέτοιες επιστολές λίγο αντίκτυπο βέβαια μπορεί να έχουν έχουν. Παρόλα αυτά η δημοσίευσή τους μπορεί έστω και έτσι και υπό αυτές τις συνθήκες που βιώνουμε να διαδώσει όσο γίνεται και να ενημερώσει όλο τον υπόλοιπο πληθυσμό της χώρας για αυτό το έγκλημα που συντελείται εναντίον της Ελλάδας ώρα με την ώρα ημέρα με την ημέρα.  


ΠΡΟΣ: Υπουργό Προστασίας Πολίτη
Κοιν: Υπουργείο Εσωτερικών
Βουλευτές Α Αθήνας
Ευρωβουλευτές
Δήμαρχο Αθηναίων
Αθήνα, 26 Νοεμβρίου 2011

Αγαπητέ κ. Παπουτσή,
Διαβάσαμε με πολλή προσοχή την τρίτη αξιολόγηση του σχεδίου δράσης για την Αθήνα. Με την ίδια προσοχή ακούσαμε τους εκπροσώπους του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και τον Αντιδήμαρχο δημοτικής αστυνομίας στο συμβούλιο του 6ου δημοτικού διαμερίσματος να μιλούν για το έργο τους σε σχέση με την εγκληματικότητα και την παραβατικότητα…
Με ακόμη μεγαλύτερη προσοχή ακούσαμε την ομιλία σας στην Βουλή για το παρεμπόριο και την εγκληματικότητα
Και πραγματικά απορούμε αν ζούμε  όλοι στην ίδια πόλη.
Πού είναι η βελτίωση που εσείς βλέπετε και εμείς δεν βλέπουμε κ. Παπουτσή; Πού είναι το έργο της Αστυνομίας, το οποίο επικαλείστε;
Το μόνο που καταφέρατε τόσο καιρό είναι να σκουπίσετε τα προβλήματα του ιστορικού κέντρου κάτω από το χαλί του γείτονα (6ο διαμέρισμα), το οποίο είχε ήδη τα χάλια του.
Για να μην ονειροβατείτε σας ενημερώνουμε πως:
– Όσο οι εξαθλιωμένοι πληθυσμοί από τα βάθη της Ασίας και της Αφρικής συνεχίζουν να μπαίνουν κατά δεκάδες χιλιάδες στην χώρα ανεμπόδιστοι
– Όσο συνεχίσουν να διακινούνται προς άγνωστο κατεύθυνση μέσα από τις γειτονιές μας ανενόχλητοι από «νόμιμους μετανάστες», συλλόγους, μαφίες και δεν ξέρουμε ποιόν άλλο
– Όσο συνεχίσουν να περιφέρονται στις γειτονιές μας, να παρανομούν, να βρωμίζουν, να θορυβούν, να αλητεύουν και να δημιουργούν άβατα
– Όσο η πλατεία Βικτωρίας είναι υπό την κατοχή εκατοντάδων Αφγανών και θυμίζει χωριό στα βάθη της Ανατολής
– Όσο το Πεδίον του Άρεως είναι επίσης υπό κατάληψη από πολυπληθείς περιφερόμενες ομάδες αλλοδαπών
– Όσο ο αέρας στην πλατεία Αμερικής μυρίζει χασίς και οι Αφρικανοί πουλάνε ελεύθεροι και ωραίοι ναρκωτικά και γυναίκες τόσο εκεί όσο και σε όλη την Πατησίων
– Όσο σε υπόγεια και διαμερίσματα πολυκατοικιών στοιβάζονται λαθρομετανάστες κατά δεκάδες
– Όσο δεν παρατηρούμε να κλείνει ούτε ένα από τα 150 καταστήματα ΧΩΡΙΣ ΠΕΛΑΤΕΣ της πλατείας Βικτωρίας και τα 170 της πλατείας Αμερικής που ανήκουν σε αλλοδαπούς και όλως τυχαίως είναι μόνο ιντερνετ καφέ, κομμωτήρια, μίνι μάρκετ και καταστήματα κινητών
– Όσο δεν «μπορείτε» καν να ελέγξετε το ωράριο και τα έσοδα αυτών των καταστημάτων, ούτε τους ιδιοκτήτες που φοροδιαφεύγουν ασύστολα και ποιός ξέρει τί άλλο κάνουν, αφού σίγουρα δεν έχουν εισοδήματα από τους ανύπαρκτους πελάτες τους
– Όσο εξακολουθείτε ως Πολιτεία να αδειοδοτείτε τέτοια μαγαζιά χωρίς δεύτερη σκέψη και χωρίς να αναλογιστείτε τις επιπτώσεις στην εμπορική κίνηση των δρόμων και στην λειτουργία της πόλης
– Όσο εξακολουθείτε να μην τιμωρείτε όσους παράνομα λειτουργούν και όσους μόνοι τους αποσφραγίζουν τις «επιχειρήσεις» τους
– Όσο εξακολουθείτε να έχετε αυτούς τους άθλιους  «fast track» νόμους για το άνοιγμα καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και «very slow track» νόμους για την τιμωρία των παραβατών
– Όσο το πεζοδρόμιο της ΑΣΟΕΕ και των πέριξ αυτή δρόμων είναι απροσπέλαστο λόγω του παρεμπορίου
– Όσο οι σταθμοί του ΗΣΑΠ κατακλύζονται από κλεφτρόνια που καταληστεύουν στο τρένο κυρίως ηλικιωμένους και τουρίστες
– Όσο τα τζαμιά και οι εκκλησίες παραεκκλησιαστικών οργανώσεων κατακλύζουν τις γειτονιές και κανείς δεν έρχεται να τα κλείσει
– Όσο στα φανάρια παραμένουν οι επαίτες
– Όσο οι επιθέσεις είναι καθημερινό φαινόμενο
– Όσο θα συνεχίσουν να καταφτάνουν Ρομά στις γειτονιές μας μετατρέποντας τα σπίτια τους και τα αυτοκίνητα τους σε χωματερή κάτω από τα μπαλκόνια μας
– Όσο θα συνεχίσετε να μην ελέγχετε τα αμέτρητα αυτοκίνητα τους με τις βουλγάρικες και ρουμάνικες πινακίδες
– Όσο τα καρότσια του σουπερμάρκετ θα πηγαινοέρχονται στις γειτονιές μας και θα αράζουν γεμάτα σκουπίδια μπροστά από τα παράθυρα μας
– Όσο θα κινδυνεύει η υγεία μας από την συνάθροιση άρρωστων ανθρώπων σε δημόσιους χώρους, τις άθλιες συνθήκες διαβίωσης των αλλοδαπών στα διαμερίσματα, την συνύπαρξη αρρώστων και υγειών ατόμων
– Όσο η καθημερινότητα μας θα είναι κόλαση λόγω της εγκληματικότητας και της βρωμιάς
– Όσο θα συνεχίσουμε να ζούμε σαν τα ζώα εξαιτίας των τριτοκοσμικών συνηθειών όλων αυτών των περιθωριακών, νομαδικών και εξαθλιωμένων πληθυσμών που έχουν κατακλύσει-εποικίσει τις γειτονιές μας και έχουν επιβάλλει τον τρόπο ζωής τους
– Όσο τα δικαιώματα μας ως πολίτες θα συνεχίσουν να καταπατώνται βάναυσα παρά το γεγονός πως εμείς τηρούμε τις υποχρεώσεις μας προς το Κράτος
– Όσο συνεχίζει το 6ο διαμέρισμα να συγκεντρώνει τον κάθε «σύλλογο» αλλοδαπών (έχουμε μετρήσει 50 σε μία μικρή περιοχή)1 καθώς και τις οποιεσδήποτε παροχές προς αυτούς τους πληθυσμούς
– Όσο συνεχίζετε ως Πολιτεία να έχετε φοβικά σύνδρομα απέναντι σε συλλόγους και ΜΚΟ απροσδιορίστου χρηματοδότησης (ιδέ μελέτη Χαροκόπειου)
– Όσο αδυνατείτε να φτιάξετε νόμους που θα προστατεύουν την κοινωνία
– Όσο αδυνατείτε να τηρήσετε τους ήδη υπάρχοντες νόμους
– Όσο το έγκλημα είναι πλημέλλημα (π.χ. πορνεία)
– Όσο οι παράνομοι μετανάστες συλλαμβάνονται και αφήνονται ελεύθεροι
– Όσο η Δικαιοσύνη είναι τυφλή, κουφή, ανήμπορη και δεν μπορεί να κάνει την δουλειά της
– Όσο συνεχίζουμε να έχουμε το αίσθημα πως διωκόμαστε από τα σπίτια μας
 Όσο η ανομία είναι ο κανόνας στις γειτονιές μας
– Όσο αδιαφορείτε για την καθημερινότητα μας και την ποιότητα της ζωής μας
– Όσο συνεχίζετε να έχετε κοντόφθαλμη μεταναστευτική πολιτική και να τρέχετε πίσω από ευρωπαϊκά κονδύλια που ναι μεν «βοηθούν» τους παράνομους μετανάστες μέσα από προγράμματα, την ίδια στιγμή ωστόσο καταπατούν τα δικά μας δικαιώματα και βιάζουν τις δικές μας ζωές
– Όσο εξακολουθείτε να γράφετε κακής ποιότητας εκθέσεις ιδεών και να σχεδιάζετε δράσεις με ανθρώπους που μένουν σε άλλες γειτονιές, αλλά δυστυχώς αποφασίζουν για την δική μας
– Όσο είστε απόντες

ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ
ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ


Εάν θέλετε να κάνετε δουλειά
– σταματήστε να εθελοτυφλείτε
– σταματήστε να στρουθοκαμηλίζετε
– σταματήστε να θεωρείτε την παρουσία αλλοδαπών, παράνομων και μη, ως κάτι άσχετο με τα προβλήματα της Αθήνας και κυρίως της γειτονιάς μας
– σταματήστε να δίνετε δικαιώματα σε ανθρώπους, συλλόγους, ομάδες, που αγνοούν ή αδυνατούν να αντιληφθούν τις υποχρεώσεις τους απέναντι στο κοινωνικό σύνολο
– σταματήστε να δίνετε άδειες αφειδώς με την ψευδαίσθηση πως θα φύγουν στην Ευρώπη, γιατί η Ευρώπη δέχεται ΜΟΝΟ όποιον έχει δουλειά και όχι όποιον έχει άδεια
– σταματήστε να τους βάζετε μέσα στην χώρα
– σταματήστε να τους φέρνετε στις γειτονιές μας
– Σηκωθείτε από τον καναπέ/καρέκλα/γραφείο και ελάτε να μείνετε στο 6ο διαμέρισμα, π.χ. στην οδό Χέυδεν, Μιχαήλ Βόδα, Γ΄ Σεπτεμβρίου, Αχαρνών, Παιωνίου, Πλ. Αμερικής, οδό Μηθύμνης, Θήρας, Επτανήσου, Δροσοπούλου, Πλ. Αττικής, στην περιοχή κάτω από την Πατησίων και όχι εκ του ασφαλούς (μέχρι πότε…;) ψηλά στο Κολωνάκι, να δείτε τί ωραία που τελικά έχουμε ενταχθεί εμείς στις μεταναστευτικές κοινότητες και στη νομαδική ζωή των διάφορων αλλοδαπών, αντί να γίνει το αντίθετο.
Το μόνο στο οποίο μπορούμε να συμφωνήσουμε είναι στην πρότασή σας να ενταχθεί η δημοτική αστυνομία στο δυναμικό της κανονικής αστυνομίας και να λάβει την εκπαίδευση των αστυνομικών.
 Δεν γίνεται να έχει τόσες αρμοδιότητες η δημοτική αστυνομία και να μένουν τα τμήματα της στα διαμερίσματα κλειστά ελλείψει δυναμικού. Κάθε Σαββατοκύριακο ΟΛΑ τα καταστήματα αλλοδαπών στο 6ο διαμέρισμα (320 έχουμε καταμετρήσει στην ευρύτερη περιοχή της πλατείας Βικτωρίας και πλατείας Αμερικής) είναι ανοιχτά όλη την ημέρα και κανείς δεν τους ενοχλεί αφού η αστυνομία δεν έρχεται επειδή δεν είναι αρμοδιότητα της, ενώ η δημοτική αστυνομία που έχει την αρμοδιότητα δεν δουλεύει στην περιοχή, αλλά μόνο στο κέντρο. Αυτούς τους καταπληκτικούς νόμους ποιός φαεινός νους τους έχει συλλάβει;
Να κάνουμε και ένα μικρό σχόλιο για το θέμα της κλούβας έξω από τα Πανεπιστήμια, το οποίο συζητήθηκε προκειμένου να παταχθούν τα ναρκωτικά και το παρεμπόριο.
Εσάς, κε Παπουτσή, το θέαμα της κλούβας έξω από τις Σχολές σας ενοχλεί.
Η γενιά του Πολυτεχνείου προφανώς το θεωρεί βεβήλωση. Το θέαμα των ναρκομανών με τις σύριγγες στα χέρια, το θέαμα της απλωμένης τσάντας, κάλτσας και σώβρακου μπροστά από τα Πανεπιστήμια δεν σας ενοχλεί;
Είναι τιμή για τα Πανεπιστήμια;! Και ακόμη πιο τιμητικό είναι πως οι αλλοδαποί παράνομοι καταληψίες των πεζοδρομίων χρησιμοποιούν τα Πανεπιστήμιά μας ως αποθήκες για τα ναρκωτικά, τις κάλτσες, τις τσάντες και τις σωβρακοφανέλες. Τους τοίχους δε, τους έχουν για ουρητήρια. Οι δε πολίτες αδυνατούν να περπατήσουν στο πεζοδρόμιό τους, γιατί ζουν σε κάποιο καθεστώς άτυπης χούντας που ισχύει για τους δρόμους πέριξ των πανεπιστημίων της Αθήνας. Μην τους στείλετε τις κλούβες.
Να τους δώσετε παράσημο που αναδεικνύουν με τον τρόπο τους την αξία των πανεπιστημίων μας και την έννοια της ελεύθερης και δημοκρατικής πολιτείας.
Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΥΣΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΔΙΩΓΜΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΥ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

Εμείς θα αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε πως όντως υπάρχει βελτίωση όταν θα βελτιωθεί η καθημερινότητα μας και αποδοθούν οι πλατείες, τα πάρκα και οι δρόμοι στους πολίτες, όταν θα αρχίσουν να κλείνουν τα παραβατικά μαγαζιά (τα οποία αγγίζουν το 99% των καταστημάτων των αλλοδαπών), όταν θα μπορούμε να κυκλοφορούμε ελεύθερα στον δρόμο και όταν θα σταματήσουμε να έχουμε την αίσθηση πως είμαστε σκλάβοι στην πόλη μας, σκλάβοι μίας κατάστασης για την οποία όλη η ευθύνη ανήκει στους ανεύθυνους πολιτικούς που κατά καιρούς διαχειρίστηκαν το θέμα της μετανάστευσης και που μακρόθεν και εκ του ασφαλούς ασκούσαν «προοδευτική» μεταναστευτική πολιτική τύπου «ανοίξαμε και σας περιμένουμε» εις βάρος μας.
Καμία αντιπολιτευτική διάθεση δεν έχουμε όπως ισχυρίζεστε συνήθως στις ομιλίεςσας. Δεν είχαμε καν την διάθεση να ασχολούμαστε με όλα αυτά τα προβλήματα που μας φορτώσατε, δεν είχαμε την διάθεση να γράφουμε γράμματα, κείμενα, καταγγελίες απευθυνόμενοι προς κάθε υπεύθυνο. Εμείς θέλαμε να ζήσουμε, να εργαστούμε και να δημιουργήσουμε ήρεμα και ωραία όπως δικαιούται ο κάθε άνθρωπος, μάλλον όπως δικαιούνται όλοι οι υπόλοιποι εκτός ημών. Αλλά άλλοι είχαν τελικά διαφορετική γνώμη.
Σοβαρευτείτε και αρχίστε πραγματική δουλειά, γιατί με την αναλγησία σας έχετε καταδικάσει δεκάδες χιλιάδες ανθρώπων σε μία ζωή χωρίς αξιοπρέπεια. Και εσάς μπορεί να μην σας ενοχλεί. Εμάς όμως μας καίει.
Κάτοικοι και επαγγελματίες πλατείας Βικτωρίας, πλατείας Αμερικής, Αγίου Παντελεήμονα, Κυψέλης


defencenet.gr
Σχόλιο
Κομματικό στέλεχος και αυτός, όπως όλοι. Τα κόμματα παίζουν τον ρόλο των φεουδαρχών και θεωρούν την Ελλάδα φέουδό τους και τους Έλληνες δουλοπάροικους. Να ξηλώσουμε αυτό το σύστημα και να ζήσουμε όπως ξέρουμε, Ελεύθεροι.

Στρουμφάκια & κομμουνισμός




by Siglitiki 

Τό κείμενο αὐτό ἔχει καθαρά διασκεδαστικό χαρακτήρα καί ὄχι κάποια πολιτική θέση! Τά στρουμφάκια προβάλλουν τόν κομμουνισμό! 

Ἡ θεωρία ὅτι τά ἀθῴα στρουμφάκια προβάλλουν τήν κομμουνιστική θεωρία κυκλοφορεῖ ἐδῶ καί πάρα πολύ καιρό. Ἐνῷ οἱ συνοδευτικές θεωρίες συνομωσίας (ὅ,τι δηλαδή εἶναι πράγματι φτιαγμένα ἔτσι ἀπό τούς σοβιετικούς γιά νά ἔχουν τά παιδιά ἐπαφή μέ τά κομμουνιστικά ἰδεώδη) ἀντικρούονται ὡς ὑπερβολικές, τά σημάδια ὅτι, ἠθελημένα ἤ μή, τό χωριό τῶν ἀγαπημένων ἡρῴων τῶν παιδικῶν μας χρόνων εἶναι στήν πραγματικότητα μιά μικρογραφία τῆς οὐτοπικῆς κομμουνιστικῆς κοινωνίας εἶναι ἀδιάψευστα.

Ἀρχίζει πρῶτα κανείς ἀπό τό γεγονός ὅτι τό χρῆμα ἀπουσιάζει ἀπό τό στουμφοχωριό. Οἱ δουλειές ἔχουν μοιραστεῖ στά μισά περίπου στρουμφάκια πού ἔχουν στερεοτυπικούς ρόλους μέσα στήν στρουμφοκοινωνία: ὁ Προκοπῆς εἶναι οἱ ἐργάτες, ὁ Κηπευτής (Φάρμερ) εἶναι ἡ ἀγροτική τάξη, ὁ Ζωγράφος καί ὁ Ντορεμί οἱ καλλιτέχνες, ὁ Λιχούδης ὁ μάγειρας καί ὁ Ράφτης εἶναι… ὁ ράφτης. Ὅλοι αὐτοί κάνουν ὁ καθένας τή δουλειά του γιά ὅλα τά στρουμφάκια τοῦ χωριοῦ χωρίς νά ζητᾶ ἀντάλλαγμα. Τά ἄλλα μισά στρουμφάκια εἶναι παραδείγματα ἐλαττωμάτων πού ἡ κοινωνία τῶν στρούμφ βλέπει ὡς ἀρνητικά.................


Ὁ Χουζούρης ἔχει τήν τεμπελιά του, ὁ Λιχούδης τήν λαιμαργία, ὁ Μελένιος τή ματαιοδοξία. Τά περισσότερα ἐπεισόδια μέ κεντρικούς ἥρωες τέτοιους χαρακτῆρες ἔχουν ἠθικό δίδαγμα τό πόσο κακό εἶναι τό ἀντίστοιχο ἐλάττωμα γιά τή στρουμφο-κοινωνία. Καί φυσικά τό δίδαγμα τό ἐκφράζει πολύ συχνά ἡ συμβουλευτική φωνή τοῦ πάνσοφου Παπαστρούμφ. Ὁ «κόκκινος πατέρας» ὅλου του χωριοῦ πού φροντίζει γιά τή εὐημερία ἀλλά καί τήν ἰσότητα στό χωριό, εἶναι ὁ μοναδικός ἀξιωματοῦχος στό χωριό καί ὁ μοναδικός πού ἀναγνωρίζεται ὡς κοινωνικά ἀνώτερος ἀπό ὁποιοδήποτε ἄλλο στρουμφάκι. Συγκεκριμένα τά κόκκινα ροῦχα τοῦ ἔχουν ἐμπνεύσει καί τό (σχεδόν σίγουρα retroacronym) S.M.U.R.F = Socialist Men Under a Red Father. Παρά τήν ὀπτική ὁμοιότητα τοῦ ὅμως μέ τήν ἐπίσης γενειοφόρα φιγούρα τοῦ Μάρξ ὁ ρόλος του στή στρουμφο-κοινωνία εἶναι ὁ ἴδιος μέ τοῦ Στάλιν. Ἡ μεγαλύτερη βέβαια ἀπόδειξη γιά τόν παραλληλισμό μέ τό σοβιετικό καθεστώς εἶναι ὁ Σπιρτουλης. Ὁ Σπιρτούλης εἶναι ὁ Τρότσκι. Λέει ὅτι εἶναι βοηθός (καί διάδοχος σέ ἕνα ἐπεισόδιο) τοῦ Παπαστρούμφ, ἄν καί σέ ἕνα ἄλλο ἐπεισόδιο κάνει ἕνα ἀπό τά πραξικοπήματα πού ἔχουν γίνει στό στρουμφοχωριό καί γίνεται βασιλιάς ἀπουσία τοῦ παπαστρούμφ (τά μισά στρουμφάκια διοργανώνουν ἀντίσταση). Καί φυσικά τό κλασσικό πέταγμα τοῦ Σπιρτούλη ἀπό τό χωριό εἶναι παραλληλίσιμος μέ τήν ἐξορία τοῦ Τρότσκι. Καί ὁΔρακουμέλ; Ἁπλῶς ἕνας κακός μάγος ποῦ κυνηγάει τά στρουμφάκια γιά νά τά φάει; Νά τά φάει ἀπό ἕνα σημεῖο καί μετά γιατί στά ἀρχικά ἐπεισόδια θέλει νά πιάσει ἔξι ἀπό αὐτά γιά νά τελειώσει τό ξόρκι πού θά τοῦ ἐπιτρέψει νά φτιάξει χρυσάφι. Ἔτσι κάποιος μπορεῖ νά δεῖ τό Δρακουμέλ σάν ἐνσάρκωση τοῦ καπιταλισμοῦ πού σκοπό ἔχει νά καταστρέψει τήν οὐτοπική κοινωνία τῶν στρούμφ γιά τό κέρδος. Τήν Ψιψινέλ μποροῦμε νά τή δοῦμε ὡς τό προλεταριάτο-τόν ἐξαρτώμενο ἐργάτη τόν ὁποῖο ἐκμεταλλεύεται τό κεφάλαιο(Δρακουμέλ) ὥστε νά ὑλοποιήσει τά σχέδια του. 

Καί βέβαια ὑπάρχουν συγκεκριμένα ἐπεισόδια πού μπορεῖ νά χρησιμοποιήσει κανείς ὡς ἐπιχειρήματα. Τό ἐπεισόδιο μέ τά σοκολατένια νομίσματα εἶναι τό πιό συχνά ἀναφερόμενο. Ὁ Δρακουμέλ καί ἡ μαμά του στέλνουν τό σατανικό σπόρο στήν αὐλή τοῦ Λιχούδη καί φυτρώνει ἕνα δέντρο μέ σοκολατένια νομίσματα τά ὁποῖα δοκιμάζει ὁ Λιχούδης. Μετά ἀντί νά τά μοιραστεῖ μέ τά ἄλλα στρουμφάκια (τί πιό φυσιολογικό στήν κομμουνιστική κοινωνία) τά θεωρεῖ δικά του (ἰδιοκτησία = καπιταλισμός) καί τά πουλάει στά ἄλλα στρουμφάκια ἀντί ἀπαραίτητων γί αὐτά ἐργαλεῖα (τά βάρη τοῦ Προκοπή, τήν τσάπα τοῦ κηπουροῦ, τά ἐργαλεῖα τοῦ ξεφτέρη). Χωρίς αὐτά ἡ στρουμφοκοινωνία καταρρέει ἀφοῦ δέν μπορεῖ νά παραχθεῖ τίποτα. Ἡ κατάσταση σῴζεται μετά ἀπό παρέμβαση τοῦ παπαστρούμφ πού ἐξηγεῖ στό λιχούδη ὅτι γιά τήν κατάσταση φταίει ἡ παράλογη ἀνάγκη του νά συγκεντρώσει πλοῦτο.

Σέ ἄλλο ἐπεισόδιο ἡ αὐτόματη μηχανή παραγωγῆς φαγητοῦ τοῦ Ξεφτέρη ὁδηγεῖ τά στρουμφάκια σέ ὑπερκατανάλωση μέ ἀποτέλεσμα νά ἐξαντληθοῦν οἱ φυσικοί πόροι (στρουμφόμουρα). Ἀκολουθεῖ πανικός καί τήν κρίση ἀπότρεπει ὁ Παπαστρούμφ μετά ἀπό καταστροφή τῆς μηχανῆς μέ ἕνα πενταετές πλάνο*… ἐεε.. δηλαδή μέ μία ἀπόθηκη μέ φαγητό.

Πραξικόπημα στό χωριό γίνεται 2 φορές. Μία ἀπό τόν Σπιρτούλη καί μία ἀπό τή Στρουμφίτα πού θέλει νά γίνει «Βασίλισσα γιά μιά μέρα». Καί τά δύο καταλήγουν σέ μάχη πού ὅμως σταματᾶ ὁ Παπαστρούμφ βάζοντας τέλος σέ ἰδέες περί βασιλείας. Ἡ Στρουμφίτα τί ρόλο παίζει; Εἶναι πλήρως ἐξισωμένη στό Στρουμφοχωριό, ἄν καί εἶναι τό ἀντίθετο φῦλο καί προφανῶς τά Στρουμφάκια μοιράζονται καί αὐτή καί ἀρκοῦνται μέ μία ὅπως καί τούς φυσικούς πόρους, φαγητό κτλ.

Ἐπίσης, τό παρακάτω γίνεται πιό ἐμφανές στό Ἀγγλικό version. Ὅλα τά στρουμφάκια ἀναφέρονται τό ἕνα στό ἄλλο κολλᾶνε ἀπό πίσω τό ‘Smurf’ π.χ Papa Smurf, farmer Smurf, Painter Smurf. Κάτι σάν τό “Comrade Stalin” δηλαδή. Τέλος νά σημειώσουμε ὅτι δέν ὑπάρχει ὁποιαδήποτε πίστη σέ θρησκεία ἤ κάτι ἄλλο στό Στρουμφοχωριό. Συνεπῶς οὔτε Ἱερατεῖο καί ναοί, καί «Παπάς» Στρούμφ. ΑΓΓΕΛΙΟΧΩΡΟΣ 31.10.2006

Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011

Μπλέ αίμα


Στον κόσμο υπάρχουν περίπου 7000 άτομα με μπλε αίμα!

 | 09:32 - 24 Σεπτεμβρίου 2010

Στον κόσμο υπάρχουν περίπου 7000 άτομα με μπλε αίμα!Η Αγγλίδα Polly Neti (12 χρονών) είναι ένα συνηθισμένο κορίτσι, μόνο που το αίμα της είναι στο χρώμα μελιτζάνας. Κατά τη γέννηση της το αιματολογικό κέντρο διαβεβαίωσε τους γονείς ότι το παιδί θα αναπτυχθεί φυσιολογικά.
Όταν ρώτησαν γιατί το αίμα είναι μπλε ; Η απάντηση ήταν απρόσμενη: υπεύθυνο για αυτήν την κατάσταση ήταν το αντισυλληπτικό που έπερνε η μητέρα του κοριτσιού αρκετά χρόνια πρωτού μείνει έγκυος.
Ο γιατρός της Πόλλυ, καθηγητής στο Κέντρο Αιματολογίας του Λονδίνου Efresi Robert, εξήγησε:
«Στον κόσμο υπάρχουν περίπου 7000 άτομα των οποίων το αίμα έχει μια μπλε απόχρωση. Αποκαλούνται κυανητικοί από το cyanea (Λατινικά – μπλε). Ο σιδήρος στο αίμα τους, αντικαθίσταται από χαλκό, χωρίς την αλλαγή όμως των λειτουργιών του, το χρώμα μπλε-ιώδες προέρχεται από τις προσμείξεις χαλκού και σιδήρου ».
Οι επιστήμονες εξηγούν την εμφάνιση κυανητικών με τους νόμους της εξέλιξης.
Στην περίπτωση των φυσικών καταστροφών ή περιβαλλοντικών μεταβολών ή αλλαγή επιδημιών, όταν τα «κανονικά» πεθαίνουν τα «μετατραπόμενα» μένουν ζωντανά και δημιουργούν νέους πληθυσμούς.
Οι κυανητικοί δεν υποφέρουν από τις συνήθεις ασθένειες του αίματος – τα μικρόβια αποτυγχάνουν να επιτίθενται στα κύτταρα του χαλκού. Το μπλε αίμα πήζει πολύ πιο γρήγορα και ακόμη και οι σοβαροί τραυματισμοί δεν προκαλούν αιμορραγία.
Αποδεικνύεται ότι η έκφραση «μπλε αίμα» – είναι ένα σημάδι της ευγενικής καταγωγής – δεν είναι τυχαία. Ορισμένοι από τους ευγενείς ιππότες, των πρώτων αρχαίων ευγενών οικογενειών είχαν όντως μπλε αίμα. Ήταν λόγω της πανοπλίας τους και του χαλκού της.
Ο καθηγητής επίσης τόνισε ότι το μπλέ αίμα, είναι η εξέλιξη του αίματος, καθώς στο μπλέ αίμα δεν επιτίθονται μικρόβια και πήζει ίσως και 3 φορές πιο γρήγορα απο το κανονικό αίμα.

Το ποτάμι που ξεκινάει απ’ τον παράδεισο!




Perierga.gr - Το ποτάμι που ξεκινάει απ’ τον παράδεισο!
Ο ποταμός Cano Cristales αποτελεί ένα μοναδικό βιολογικό θαύμα. Βρίσκεται κοντά στην πόλη La Macarena, στην Κολομβία της Νότιας Αμερικής.
Είναι γνωστός για τα πολλά του χρώματα και για αυτό πολλές φορές αποκαλείται σαν «το πιο όμορφο ποτάμι» ή «το πιο ποτάμι που ξεκινάει απ’ τον παράδεισο».
Όταν οι συνθήκες του νερού είναι ιδανικές, οι πολλές ποικιλίες των φυκιών και των βρύων που υπάρχουν στο νερό ανθίζουν, γεμίζοντας την επιφάνεια με εντυπωσιακές κηλίδες κίτρινου, μπλε, πράσινου και κόκκινου χρώματος, καθώς και με πολλές αποχρώσεις αυτών. Το αποτέλεσμα είναι μοναδικό και μας αποκαλύπτει για άλλη μια φορά τη μαγεία της φύσης.
Perierga.gr - Το ποτάμι που ξεκινάει απ’ τον παράδεισο!
Perierga.gr - Το ποτάμι που ξεκινάει απ’ τον παράδεισο!
Perierga.gr - Το ποτάμι που ξεκινάει απ’ τον παράδεισο!
Perierga.gr - Το ποτάμι που ξεκινάει απ’ τον παράδεισο!
Perierga.gr - Το ποτάμι που ξεκινάει απ’ τον παράδεισο!
Perierga.gr - Το ποτάμι που ξεκινάει απ’ τον παράδεισο!
Perierga.gr - Το ποτάμι που ξεκινάει απ’ τον παράδεισο!
Perierga.gr - Το ποτάμι που ξεκινάει απ’ τον παράδεισο!
Perierga.gr - Το ποτάμι που ξεκινάει απ’ τον παράδεισο!
Perierga.gr - Το ποτάμι που ξεκινάει απ’ τον παράδεισο!

Αυτοί διδάσκουν τα παιδιά μας;;;;;Ωιμέ


Αναρτήθηκε πριν την παραίτηση του Παπανδρέου, αλλά είναι πάντα επίκαιρο.

Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ!!!

ΜΕΤΑ ΤΙΣ "ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΙΣ" ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ "ΡΙΞΟΥΝ" ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΙΓΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ. ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ Ο ΟΛΙ ΡΕΝ ΕΔΩΣΕ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΥΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ!!!
ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΣΚΛΗΡΕΣ" ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΔΟΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΛΜΕ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΝ ΠΟΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΙΩΣΕΙ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!!!

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ... ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ, Η ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ...


ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΩ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΠΡΩΤΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΤΑ 580€, ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ.......

ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΣΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΙΩΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ... ΤΕΤΑΡΤΗ.



Δεν «υιοθετήθηκε» από τη Γενικής Συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ (που συνεδρίασαν στην Αθήνα), η πρόταση του ΔΣ της ΟΛΜΕ για τριήμερη απεργία στις 24,25 και 26 Οκτωβρίου και αμέσως μετά κλιμάκωση των απεργιακών κινητοποιήσεων.
Ωστόσο οι πρόεδροι των ΕΛΜΕ αποφάσισαν οι όποιες κινητοποιήσεις να πραγματοποιηθούν από κοινού με την ΑΔΕΔΥ σε κινητοποιήσεις , αρχομένης με την κήρυξη 24ωρης απεργίας στις 26 Οκτωβρίου.



ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥΣ!!! ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΒΑΘΜΟ ... ΜΗΔΕΝ. ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥΣ!!! ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ!!! 


ekdosi


Σχόλιο
Γνωρίζουμε καλά ότι ο κομματισμός έχει καπελώσει κάθε μορφή διοικητικής και κοινωνικής ζωής. Το ίδιο συμβαίνει φυσικά με τον συνδικαλισμό στα σχολεία. Εκείνο που με ανησυχεί είναι ... αυτοί οι γονείς, τί κάνουν; Βλέπουν τα σχολεία σαν ... πάρκινγκ για τα παιδιά τους; 

Νεοπαγανισμὸς ἢ Ρωμηοσύνη;



Λόγω τῆς συντονισμένης ἐπίθεσης ποὺ δέχεται τὸ ἰστολόγιό μας ἀπὸ ἀρχαιοθρήσκους-ἀρχαιολάτρες δημοσιεύουμε τὸ κάτωθι κείμενο ὡς ἀπάντηση στὰ σχόλιά τους.

Γράφει ὁ Γεώργιος Ἔξαρχος, κλασσικός φιλόλογος
Δέ θά ἀναφερθῶ οὐδόλως –λόγω στενότητος χώρου- στίς νεοειδωλολατρικές προπαγάνδες, ὅπως ἐπί παραδείγματι σέ ἔργα ἀνθελλήνων ἱεραρχῶν(!) σάν κι αὐτό τοῦ Μ.Ἀθανασίου «κατά εἰδώλων» καί ὄχι «κατά Ἑλλήνων», ἀφοῦ ὁ τίτλος αὐτός προσετέθη ἀργότερα ἀπό τούς ἐκδότες, γιά νά κατανόηση ὁ καθένας τό θεολογικό καί συνάμα ἀντιεπιστημονικό ὑπόβαθρο παρομοίων ἐνεργειῶν. Θά ἀρκεστῶ ἐπιγραμματικῶς σέ μερικά στοιχεία σύζευξης ἑλληνισμοῦ-χριστιανισμοῦ γιά τοῦ λόγου τό ἀληθές.
Κατ' ἀρχάς ἡ μεταφορά «εἰδωλολατρικῶν» μνημείων στήν νέα πρωτεύουσα (Κωνσταντινούπολη-Νέα Ῥώμη) γιά τήν διακόσμησή της, ναί μέν ἐμποδίζει τήν συνέχεια τῶν τοπικῶν λατρειῶν, ἀλλά τά ἀναδεικνύει ἀκόμη περισσότερο στήν ἴδια τήν χριστιανική πρωτεύουσα.
Ὡς τήν ἐποχή τοῦ Ἰουστινιανοῡ εἰσέρρεαν ἀρχαῖα ἐθνικά μνημεῖα στήν Κωνσταντινούπολη. Τά ἀρχαία μνημεῖα τῶν Ἀθηνῶν καί τῶν Δελφῶν ἔμειναν ἀπείραχτα ἀπό τούς χριστιανούς. Ἡ μετατροπή τους σέ χριστιανικές ἐκκλησίες δείχνει περίτρανα τήν συνείδηση τῆς Ἱστορικῆς συνέπειας.Ὅσο καί ἄν αὐτό δέν ἱκανοποιεῖ τούς σημερινούς ἀρχαιολάτρες. Πατέρες ὅπως οἱ Τρεῖς Ἱεράρχες, ὄχι μόνο Ἕλληνες ἦταν, ἄλλα καί φορεῖς ὑψηλῆς ἑλληνικῆς παιδείας. Τήν συνείδηση τῆς ἱστορικῆς συνέχειας τῶν Ἑλλήνων-Χριστιανῶν, ποῦ δέν ἀπέρριψαν τόν πολιτισμό τῶν προγόνων τους, ἄλλα....

 μόνο τήν θρησκεία τους —ἡ ὅποια δέν ἦταν παρά νοσταλγία τῆς ἕν Χριστῷ ἀληθείας, ὅπως ἐπεσήμανε ἤδη ὅ Ἀπόστολος Παῦλος στόν "Ἄρειο Πάγο τῶν Ἀθηνῶν ὑποστηρίζει καί ἡ κ. Πολύμνια Ἀθανασιάδη,καθηγήτρια τοῦ καποδιστριακοῦ πανεπιστημίου: «Οἱ ἐκκλησίες καί τά παρεκκλήσια, πού βρέθηκαν σπαρμένα μέσα καί γύρω ἀπό τό τέμενος τοῦ Ἀπόλλωνα (= στούς Δελφούς) ὑπογραμμίζουν τήν συνέχισι τῆς πανάρχαιης θρησκευτικῆς παράδοσης τοῦ τόπου». Ὅπως, ἄλλωστε, θρησκειολόγοι καί λαογράφοι ἔχουν παραδεχθεῖ, ἄν «ξυπνοῦσε» σήμερα ἕνας ἀρχαῖος "Ἕλληνας καί βρισκόταν σέ ἕνα χριστιανικό πανηγύρι, δέν θά ἔνοιωθε ξένος στό περιβάλλον. Εἶναι δέ χαρακτηριστικό ὅτι πολλοί σύγχρονοι ἐπικριτές τῆς ὀρθόδοξης λαϊκῆς θρησκευτικότητας, κυρίως τῆς ἑλληνικῆς, σ' αὐτό τό «ἐπιχείρημα» καταφεύγουν, λησμονῶντας ὅτι ἡ ἑλληνική θρησκευτικότητα παρέμεινε ἀκέραιη, ἄλλαξε ὅμως ὁ προσανατολισμός τῆς. Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος δέν καταστρέφει ἤ διαστρέφει τήν ἑλληνική θρησκευτικότητα, ἀλλά τήν στρέφει πρός τόν ἀναμενόμενο Ἀληθινό Θεό. Ὅσον ἀφορᾶ τόν Παρθενώνα, μιᾶς καί περί οὗ ὁ λόγος, ὡς εἰδωλολατρικός ναός ἐλειτούργησε γιά σχεδόν 600 χρόνια. Ἐνῶ ὡς ὀρθόδοξη ἐκκλησία περί τά 800 χρόνια στήν μνήμη τῆς Παναγίας τῆς Ἀθηννιώτισσας, ἡ ὁποία ἔγινε ἀργότερα γνώστη ὡς ἡ Παναγία ἡ Σουμελά τῶν ποντίων.
Ὁ γνωστός ἀρχαιολόγος Ἄγγελος Χωρέμης, ἑρμηνεύοντας τήν περίπτωση τοῦ Μεγάλου Θεοδοσίου καταγράφει, «τό διάταγμα τοῦ Θεοδοσίου τοῦ Μεγάλου (391-3 μ.Χ.) ἀναφέρει ἀπαγόρευση λατρείας σέ ἀρχαία ἱερά καί τήν εἴσοδο στούς ναούς, δέν ἐντέλλεται ὅμως τήν καταστροφή τους. Ἄλλωστε δέν φαίνεται ἀνασκαφικά τέτοια καταστροφή... Τά μεγάλα κέντρα τῆς ἀρχαῖας λατρείας, ἐκεῖνα ἀκριβῶς πού λογικά θά ἔπρεπε νά ὑποστοῦν τήν μεγαλύτερη καταστροφή, ὅπως οἱ Δελφοί, ἡ Ὀλύμπια, ἡ Δωδώνη, τά ἱερά τῶν Ἀθηνῶν κ.ἄ. δέν φαίνεται, ἀνασκαφικά τουλάχιστον, νά ἔπαθαν ζημιές ἀπό ἀνθρώπινο χέρι στά τέλη τοῦ δ' αἰ. μ.Χ. Ἐξάλλου, πολλοί ναοί τῆς ἀρχαίας λατρείας σώθηκαν ὡς τίς ἥμερές μας σχεδόν ἀνέπαφοι, κυρίως στήν Κάτω Ἰταλία καί τήν Σικελία (ὅπου ἐπίσης βασίλευε ὁ Μ. Θεοδόσιος), ἀλλά καί τήν κυρίως Ἑλλάδα, ὅπως τό συγκρότημα τῆς Ἀκροπόλεως τῶν Ἀθηνῶν, ὁ ναός τοῦ Ἡφαίστου (Θησεῖον) καί ὁ Ναός τοῦ Ἰλισσοΰ». Μάλιστα, στόν Θεοδοσιανό Κώδικα (XVI, 10,25) «ἐπιτρέπεται στούς χριστιανούς νά μετατρέπουν τούς ἀρχαίους ναούς σέ χριστιανικούς» καί γι' αὐτό δέν καταστράφηκαν, ἄλλα σώθηκαν αὐτούσιοι (βλ. τόν ἀργαῖο ναό κάτω ἀπό τόν ἀνηγερμένο ἀπό τήν ἁγία Ἑλένη τόν δ' αἰώνα ναό τῆς Παναγίας τῆς Καταπολιανῆς ἤ Ἑκατονταπυλιανῆς στήν Πάρο, ποῦ ἀνακάλυψε ὁ ἀρχαιολόγος Ά. Ὀρλάνδος. Κατά τόν μεγάλο βυζαντινολόγο Διον. Ζακυθηνό ἡ διάταξη αὐτή ἔγινε ἀκριβῶς γιά νά σωθοῦν οἱ ναοί. «Δέν ὑπάρχει —λοιπόν— καμμία κρατική πολιτική, πού νά ἐνθαρρύνει τήν καταστροφή τῶν ἀρχαίων ἱερῶν». Τό 392, μέ διάταγμα τοῦ Θεοδοσίου, παρακωλύονται οἱ ἀθλητικοί ἀγῶνες λόγω τοῦ θρησκευτικοῦ (εἰδωλολατρικοῦ) χαρακτήρα τους, μέ ἀποκορύφωμα τήν κατάργηση τῶν Ὀλυμπιακῶν ἀγώνων (393), στό πλαίσιο ὅμως τῆς ἀπαγορεύσεως κάθε ἐθνικῆς θρησκευτικῆς ἐκδηλώσεως καί ὄχι ἀπό φανατικό «ἀνθελληνισμό». Διότι οὔτε τά Ἱερά της Ὀλύμπιας καταστράφηκαν, οὔτε πολύ περισσότερο τό χρυσελεφάντινο ἄγαλμα τοῦ Ὀλυμπίου Διός, πού μεταφέρθηκε στήν Κωνσταντινούπολη, γιά τήν διακόσμησι τῆς νέας πρωτεύουσας τοῦ Κράτους. Το πρόβλημα ἦταν, λοιπόν, ἡ λατρεία τῶν εἰδώλων καί ὄχι τό πνεῦμα τοῦ Ὁλυμπισμοῦ. Ἡ παύση τῶν Ὀλυμπιακῶν ἀγώνων, πού εἶχαν ἀπό μακροῦ περιέλθει σέ κατάσταση πτώσεως καί παντελοῦς ἀνυποληψίας, ἦταν ἤ μεγαλύτερη γι' αὐτούς εὐεργεσία. Οἱ Ὀλυμπιακοί ἀγῶνες εἶχαν πεθάνει ἠθικά πολύ πρό τοῦ Θεοδοσίου. Θά ἐπικαλεσθῶ ἐδῶ τήν γνώμη τοῦ μεγάλου ἀθλητικογράφου Ἄγγ. Παλαιολόγου: «Ὅταν τό 393 μ.Χ. ὁ αὐτοκράτορας Θεοδόσιος ὁ Μέγας διέτασσε τήν κατάπαυση τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων, διέπραττε βεβαίως μιά βάρβαρη πράξη. Ὅμως ἡ πρακτική ἀξία αὐτῆς τῆς ἀπαγόρευσης δέν ἦταν τό ἴδιο μεγάλη, γιατί ὅ Θεοδόσιος στήν πραγματικότητα παραβίαζε ἀνοικτᾶς θύρας, ἀφοῦ οἱ Ὀλυμπιακοί Ἀγῶνες εἶχαν πιά περιπέσει σέ κατάσταση ὑψίστης παρακμῆς καί ἀνυποληψίας. Οἱ ἀγῶνες μπορεῖ νά μήν εἶχαν σταματήσει ἀκόμα, εἶχε ὅμως ἐκλείψει ἡ Ὀλυμπιακή Ἰδέα».
Ἐν τέλει ἡ ἐπιθετική μανία τῶν νεοειδωλολατρῶν —ἀνεξάρτητα ἀπό τόν ἀριθμό τους— εἶναι οὐσιαστικός κίνδυνος γιά τήν ἑνότητα καί ὁμοψυχία τοῦ Ἔθνους μας σήμερα. Εἶναι ἡ ἀπειλή ἀπό τό παρελθόν, ποῦ βαίνει παράλληλα μέ τήν ἐξ ἴσου μεγάλη γιά τόν Ἑλληνισμό καί τήν Ὀρθοδοξία ἀπειλή ἀπό τό μέλλον, πού εἶναι ἡ Νέα Ἐποχή καί ἡ παγκοσμιοποίηση, στήν πολιτισμική κυρίως διάστασί της. Ἡ νεοειδωλολατρεία ζητᾶ τήν ἐπιστροφή στήν ἀρχαιότητα μέ μία ἐντελῶς ἀντιιστορική στροφή πρός τά πίσω. Ἡ παγκοσμιοποίηση ἐπιδιώκει τήν πολτοποίηση ὅλων τῶν πολιτισμῶν, συνεπῶς καί τοῦ ἑλληνορθοδόξου, γιά τήν ἐπικράτησι, πλανητικά, τοῦ ἀμερικανικοῡ «πολιτισμικοῦ» παραδείγματος. Ἤ νεοειδωλολατρεία προωθεῖ τόν σπαραγμό τοῦ ἔθνικοῦ μας σώματος, ταυτιζόμενη μέ τίς διαθέσεις καί τά ἀναπτυσσόμενα σχέδια τοῦ διεθνοῦς Σιωνισμοῦ, παρόλο πού κατά κανόνα —καί μᾶλλον φαινομενικά— οἵ νεοειδωλολάτρες θέλουν νά ἐμφανίζονται ὡς «ἀντισημίτες», χωρίς νά γίνεται «ὅμως φανερό, ἄν αὐτό σημαίνει καί «ἀντισιωνιστές»!

Δείτε τα αξιοθέατα μερικών κρατών.




> > > > > > > > > > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > 
> > > >   Italie  
> > > > > > > > > > > 
> > > > France
> > > > > > > > > > > 
> > > >U.S.A 
> > > > > > > > > > > 
> > > > Scandinavie 
> > > > > > > > > > > 
> > > > Bulgarie
> > > > > > > > > > > 
> > > >Roumanie 
> > > > > > > > > > > 
> > > >  Allemagne  
> > > > Amérique du Sud  
> > > >Espagne
> > > > > > > > > > > 
> > > > Canada
> > > > > > > > > > > 
> > > > Grèce
> > > > > > > > > > > 
> > > >Belgique
> > > > > > > > > > > 
> > > > Japon
> > > > > > > > > > > 
> > > > Afrique
> > > > > > > > > > > 
> > > >  Portugal
> > > > > > > > > > > 
> > > > Autriche 
> > > > Australie 
> > > > Les Caraïbes 
> > > > > > > > > > > 
> > > > Alaska 
> > > > Hongrie 
> > > > Croatie
> > > > > > > > > > > 
> > > >
> > > > > > > > > > > 
> > > > .
> > > > > > > > > > > 
> > > > ÎLE de Norfolk 
> > > > > > > > > > > 
> > > > Île de Malte  
> > > > > > > > > > > 
> > > >Luxembourg
> > > > > > > > > > > 
> > > > Mexique
> > > > > > > > > > > 
> > > >Hollande
> > > > > > > > > > > 
> > > > Pologne
> > > > > > > > > > > 
> > > > Prague
> > > > > > > > > > > 
> > > >Andorre
> > > > > > > > > > > 
> > > > Londres
> > > > > > > > > > > 
> > > > Saint-Pétersbourg
> > > > > > > > > > > 
> > > > Israël
> > > > > > > > > > > 
> > > > Irlande
> > > > > > > > > > > 
> > > >Ecosse/Oban/Glasgow
> > > > > > > > > > > 
> > > > Écosse
> > > > > > > > > > > 
> > > >Nouvelle Zélande
> > > > > > > > > > > 
> > > > Fidji
> > > > > > > > > > > 
> > > >Singapour
> > > > > > > > > > > 
> > > > Hong  Kong
> > > > > > > > > > > 
> > > > Thaïlande
> > > > > > > > > > > 
> > > >Thailande 2 
> > > > > > > > > > > 
> > > > Ko Samui 
> > > > > > > > > > > 
> > > > Turquie
> > > > > > > > > > > 
> > > > Chypre
> > > > > > > > > > > 
> > > > Chûtes du Rhin Suisse
> > > > > > > > > > > 
> > > > Genève
> > > > > > > > > > > 
> > > > Lac Ohrid Macédoine
> > > > > > > > > > > 
> > > >Bombay  
> > > > > > > > > > > 
> > > > Sri Lanka
> > > > > > > > > > > 
> > > > Inde  
> > > > > > > > > > > 
> > > >
> > > > > > > > > > > 
> > > >
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > >